goede service, goed behandeld

Wij zijn heel blij met onze mooie stalen deur en met de service en communicatie van Thuis in Staal!

goede service, goed behandeld

Product, uitstraling en kwaliteit ervan, zijn uitmuntend. Ook het vakmanschap van productie- inmeet- en montagepersoneel zijn fantastisch, maar de communicatie met het kantoorpersoneel is moeizaam. Er wordt snel gereageerd maar je moet opletten bij de offerte want daar zitten (te) vaak fouten in.

Top bedrijf👍

perfect, zeker aan te bevelen

We zijn zeer positief over Thuis in Staal en kunnen oprecht geen aandachtspunten bedenken. Scherpe prijs-kwaliteit, heldere afspraken die worden nagekomen, werkend op vertrouwen van beide kanten. Niet onbelangrijk, zeer goed product. Echt staal, goed afgewerkt en vakkundig geplaatst.

perfect, zeker aan te bevelen

Stalen taatsdeur en tafelonderstel naar eigen ontwerp laten maken. Beide zeer fraai uitgevoerd. Afspraken zijn steeds goed nagekomen. Offerte zou wat duidelijker kunnen met afbeelding erbij hoe het er uit komt te zien en detailopties zijn vooraf niet allemaal besproken maar later op verzoek aangepast. Uiteindelijk erg blij met alles!

perfect, zeker aan te bevelen

Prettige ervaring, en fijn dat de deur en het plaatsen door één bedrijf kan gebeuren.

goede service, goed behandeld

Super tevreden over het eindresultaat. Het ontwerp en de kwaliteit van de stalendeur pakt precies uit zoals we hadden gewenst

Goede service!

goede service, goed behandeld

Nederlands product met veel mogelijkheden om helemaal naar eigen zin een ontwerp op maat te laten maken. Goed advies en inmeten verloopt ook prima. Vervolgens wel even geduld voor de productie hebben, maar erg blij met resultaat na een snelle plaatsing door vakmensen!

perfect, zeker aan te bevelen

Drie super mooie deuren in huis waaronder een schuifdeur. Heel erg tevreden over zowel de informatie vooraf als de plaatsing. Binnenkort nemen we contact op voor deuren in onze overkapping die we aan het maken zijn😊 Wij zijn dan ook meer dan tevreden.

goede service, goed behandeld

Beste Thuis in Staal, Wij zijn heel erg tevreden over onze mooie deuren, ze zijn helemaal op maat gemaakt voor ons.

perfect, zeker aan te bevelen

Ben zeer tevreden over het hele proces. Heb jullie inmiddels bij anderen aanbevolen.

goede service, goed behandeld

Super tevreden, goede vakmensen en mooi eindresultaat

goede service, goed behandeld

We zijn de trotse bezitters van een prachtige, mooi op maat gemaakte staken deur! Heel fijn bedrijf om mee te werken!

goede service, goed behandeld

Wij hebben hoogwaardige en kwalitatief prachtige stalen deuren besteld en geïnstalleerd gekregen. Wij zijn zeer content met de geleverde service van uw bedrijf.

goede service, goed behandeld

Professioneel. Bij kleine foutjes wordt dit uitstekend opgelost!

perfect, zeker aan te bevelen

Schitterende deur met een stuk vaste wand ernaast. Een sieraad voor ons huis. Keurig gemonteerd, ook rekening gehouden met de vloerverwarming. Prima communicatie.

goede service, goed behandeld

vanaf het telefoongesprek t/m de montage is is heel fijn geweest.

Op nette manier geplaatst

perfect, zeker aan te bevelen

Taatsdeur met zijlicht geplaatst. Daarnaast eigen ontwerp tafelonderstel laten uitvoeren. Prachtig geworden, tot in detail! Nette prijs. Afspraken precies nagekomen. Vlotte communicatie. Enige minpunt is het kitwerk van de deur, net in het zicht niet vlekkeloos strak (we zagen het pas toen ze vertrokken waren) en dat is beetje jammer.

perfect, zeker aan te bevelen

Prachtig product. Meerwaarde voor het interieur. En prima bedrijf!

slechter dan verwacht

vanmorgen gewacht op monteren deur, er kwam niemand, daarna gebeld, bleek e-mail naar verkeerd adres te zijn gestuurd, niet naar het opgegeven adres

• Kwaliteit N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.

perfect, zeker aan te bevelen

Communicatie is perfect. Maar wat tegen echt opvallend is de netheid van de monteurs. Je kan niet eens zien dat ze geweest zijn! We hebben de afgelopen tijd heel wat "vaklieden" over de vloer gehad, wat een puinhoop maken sommige ervan zeg! Niks opruimen en afval ergen buiten achter laten. Blijkbaar heel normaal tegenwoordig! Dus zoek je vakkundigheid, raad ik dit bedrijf aan. Een voorbeeld voor vele monteurs! Direct genieten van je aankoop, zonder dat je alles moet stofzuigen en opruimen. Top! Kwaliteit heeft een naam: Thuis in staal.

Anthonie Fokkerstraat 23 3772MP Barneveld