Prima stukje vakwerk

Bij ons eerste bezoek werden we prettig ontvangen en werden al onze vragen beantwoord. De levering en plaatsen van de deur was meer dan oké

Zo hoort het te zijn! Werkelijk erg goed.

Kocht bij Thuis in Staal een hoekkozijn met schuifdeur en een taatsdeur. Uit onderzoek had ik vastgesteld dat prodcuten van Thuis in Staal zonder glaslatten voor mij de mooiste waren. Na bestellling wordt er erg serieus ingemeten en mogelijke opties besproken. Erg gedegen! Vervolgens worden producten zeer professioneel geplaatst. Ik ben erg tevreden met het eindresultaat en de service! TOP!

top

top

We zijn zeer tevreden

We zijn prettig ontvangen tijdens ons bezoek in Barneveld . Ook tijdens het opmeten en daarna plaatsen van de deur is perfect verlopen. Net personeel en terzake kundig. De deur is goed ingemeten, dus het monteren gaf geen enkel probleem. Gr Fam Grit Havelte

Van het begin tot het einde zijn we heel zorgvuldig en professioneel geholpen. Er is goed meegedacht met wat wij willen. Goede inleving hierbij en een super advies. We zijn dan ook heel blij met onze taatsdeuren.

Keurig werk!

Keurig werk en ook nog keurig op tijd geleverd en geplaatst!

Mooie Taats deuren , Kwaliteit en goede service !

In onze renovatie hebben wij 5 mooie Taats deuren laten plaatsen. Thuis in staal denkt mee en hebben in het proces alle belangrijke punten goed uitgevoerd en bij ons de voorbereidingen zo aangegeven dat alles tijdens de montage goed verliep. Planningen en uitvoering volgens afspraak. Het resultaat is super mooi geworden en bevelen wij mensen aan als zij stalen deuren zoeken zeker te gaan kijken bij Thuis in Staal.

Thuis in Staal geeft "aandacht" aan de klant en hun product en dat is heel veel waard!

Onze ervaring met Thuis in Staal is heel positief. Vanaf het eerste telefonische contact moment tot het moment van plaatsen is er goede communicatie geweest. Het eerste bezoek bij ons thuis, om samen een ontwerp te verzinnen, was een heel uitgebreid bezoek met alle tijd en aandacht voor het meubel dat wij voor ogen hadden. De telefoontjes die daarna volgden waren altijd even prettig en we kregen altijd snel antwoord op onze vragen. Samen zijn we tot een prachtig resultaat gekomen en iedere dag genieten wij van deze mooie toevoeging in onze bijzondere kazernewoning.

Afwerking is erop achteruitgaan

De eerste klus, het plaatsen van een stalen deur was echt super! Echter bij de tweede klus, het plaatsen van het stalen venster liet de afwerking te wensen over! De monteurs (ZZPers) die hebben het later, zo goed als het ging, opgelost. Kortom; mooi product, de nieuwe medewerkers laten qua afwerking een steekje vallen.

Goede service, perfecte kwaliteit

Stalen deuren (schuifdeuren en een taatsdeur) van zeer hoge kwaliteit. Alle afspraken werden nagekomen, monteurs en inmeten was volgens planning. Wij zijn zeer tevreden.

Fraaie kwaliteit deuren, professioneel geplaatst.

Wij hebben het bedrijf bezocht en werden daar gastvrij ontvangen. Men nam de tijd om ons goed te informeren en te adviseren zodat wij een goede keuze konden maken. De deuren zijn prachtig en relatief gunstig geprijsd. De deuren worden thuis zeer precies ingemeten en later op professionele wijze geplaatst. Wij zijn erg tevreden met het resultaat. Het enige nadeel is de wat lange levertijd, maar dat is bij zo'n maatproduct ook wel weer begrijpelijk.

Goed werk geleverd

We zijn zeer tevreden over het offertetraject En de geleverde klus. Mooi strak meerwerk en een goed eindresultaat.

schitterende schuifdeuren geplaatst

Wij hebben voor het eerst stalen deuren laten plaatsen en zijn zeer tevreden. ondanks wat kleine gebreken na het plaatsen kwamen ze dit gelijk oplossen. de betaling is ook uitstekend omdat je eerst de eerste factuur betaald en na plaatsing de rest.

Mooie uitstraling.

Er staat wel wat. Bezoekers zijn enthousiast. Een minpunt is dat de ruiten gekit zijn. Dit is niet strak te krijgen. Daar moet wat op verzinnen worden. Men komt voor de vijfde maal terug om de boel te stellen, repareren en schoon te maken. Men komt in ieder geval wel. Helemaal strak krijgen gaat ze niet lukken. Dat is jammer want het is veel geld. Januari dit jaar geplaatst en nog niet helemaal af.

Super gaaf

Het eind resultaat is super gaaf geworden.

prijs en kwaliteit zijn in overeenstemming

een prettig en fijn oriëntatie gesprek opvolgend een passende offerte daarna een perfecte in metingen en daarna de montage werkzaamheden. allemaal prettig en goed verlopen en een zeer klant vriendelijke opstelling van alle medewerkers.

scherpe prijs, goede service

Klantgericht, mooi eindresultaat, snelle communicatie.

Goed geadviseerd en perfect gemonteerd

Fijne ervaring met Thuis in staal. Wij zijn fijn geholpen. Komen hun afspraken goed na .

Alles op tijd en correct afgehandeld en zeer klantvriendelijk

Boven alle verwachtingen !

Prima service! Meedenken ! Deskundig en vriendelijke monteurs die keurig werkten en alles keurig hebben opgeruimd. kortom: jullie daden spreken duidelijker taal dan je woorden.... De brochure is 1 maar de werkelijkheid overtreft het .

uitstekend

Na mijn aanvankelijke scepsis met betrekking tot de betalingscondities (deel vooraf te betalen) ben ik blij dat we uiteindelijk toch zaken hebben kunnen doen. Het inmeten en de installatie werd verzorgd door uiterst relaxte vakmannen; onze deuren zitten er strak in. Blij mee!

Mooie taatsdeur, conform afspraak

Een goede ontvangst en uitleg in de showroom, duidelijke offerte. Inmeetafspraak ging goed evenals de plaatsing: keurig montageteam en blij met het resultaat

Geweldig.

Deur geweldig mooi!

slechter dan verwacht

Planning bij Thuis in Staal is erg slecht. Nakomen van afspraken lukt niet

• Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap
  • Betrouwbaarheid

perfect, zeker aan te bevelen

Van begin tot eind perfecte service en kwaliteit. Super blij met het resultaat.

• Kwaliteit
  • Kennis & vakmanschap