Fantastische deuren

Blij met het resultaat en het contact gedurende het verkoopproces!

Beste B, Fijn om te horen dat u tevreden bent over het eindresultaat, dat horen wij graag. Geniet van het staal in huis! Team Thuis in Staal

Super mooie deuren. Heel erg tevreden mee

Beste S.M. Bedankt voor deze mooie review en geniet van het staal in huis! Team Thuis in Staal

Prima, zeer klantgericht

Prima, zeer klantgericht.

Bedankt voor deze mooie review. Geniet van het staal in huis!

Communicatie perfect

Het inmeten heb ik indrukwekkend gevolgd. Wat een bravo.precisewerk. met alle facetten wordt rekening gehouden. Na montage klopt alles dan ook precies. De monteurs weten waar ze aan toe zijn en vakkundig en netjes wordt alles gemonteerd. Bravo.

Beste Ronald, Bedankt voor deze mooie review! Geniet van uw stalen taatsdeuren in huis :) Team Thuis in Staal

Waanzinnig mooie deuren, maar de communicatie en service is om te janken.

Na een kostbare renovatie van de woonkamer zouden er twee prachtige maatwerk taatsdeuren worden geleverd van bijna € 7.000. Echter de monteurs constateerden bij plaatsing dat 1 deur scheef was getrokken, de deur er weer uit en terug moest. Kan gebeuren. Radiostilte daarna. Na enig en meerdere malen aandringen dan eindelijk weer een nieuwe montageafspraak: de oude deur zou worden meegenomen en vervangen. Echter, de heren waren vergeten de spanning (om de deur af te stellen) eraf te halen, waardoor er (volledig onnodig) donder en geweld aan te pas moest komen om de ‘scheve’ deur te verwijderen. Het resultaat: fikse schade. Een gebroken COREtec pvc-plank (probeer dat maar eens), meerdere diepe krassen op andere tegels, schade aan muur en plafond en een door het wrikken uitgewoond en beschadigd boorgat in de betonvloer dat eerst weer nauwgezet en exact conform de situatie daarvoor gerepareerd moet worden. Ander gevolg: volledige radiostilte vanuit TiS, ook na een nette mail onzerzijds over wat er was gebeurd. Pas na een telefoontje naar de directeur werd er gecommuniceerd, is mondeling toegezegd dat de schade volledig op hun kosten mocht worden verhaald en dat zij daarna alsnog de nieuwe, goede deur erin zouden zetten. Bij een terechte constatering van het klussenbedrijf die de boel zou herstellen - dat zonder verdere instructie vanuit TiS er geen garantie was dat alles perfect ge(p)repareerd kon worden (en wie is er dan verantwoordelijk, als de deur na herstel niet past of het scharnier niet op de juiste plek kan worden gemaakt?) zochten wij weer contact met verzoek om regie. Wederom zonder resultaat, geen reactie op telefonisch terugbelverzoek, geen reactie op mail. En terwijl wij in onzekerheid en een door totale onkunde van TiS verziekte gerenoveerde woonkamer zitten, zijn de verantwoordelijken bij TiS lekker met vakantie, aldus de afwezigheidsassistent. Waanzinnig mooie deuren, maar de communicatie en service is om te janken.

professioneel, kundig en netjes

Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier van de stalen taatsdeur. Team - Thuis in Staal

Geweldige deuren

Heel mooie deuren, geweldige service en opvolging!

Bedankt voor deze mooie review en geniet van uw stalen taatsdeuren!

professioneel

van inmeten tot plaatsen zeer goed en prettig verlopen, goede vakspecialisten en monteurs bij plaatsing zeer tevreden

Wat een geweldig bedrijf !

Vanaf het moment dat we de showroom binnen kwamen, de ontvangst en het tweede gesprek waarin we de offerte lieten opmaken tot en met de dag van inmeten en daarna de plaatsing van de taartsdeur zijn in 1 woord geweldig. Vooral het meedenken van de plaats van de zijwand en de verdeling van de vlakken van de deur waren aangenaam. De kwaliteit van der stalen deur is van een hoogstaand niveau en de afwerking is gewoon fantastisch. Elke keer weer worden we blij van deze deur en het is een genot om vanaf de hal of vanaf de woonkamer door de deur te kijken wat er aan de andere kant is. De deur past gewoon perfect en daar is geen 1 woord van overdreven. We raden een ieder die belangstelling heeft voor zo'n deur dan ook steevast dit adres aan !!

Zeer mooi, bijzonder mooi eindresultaat (taatsdeuren 2x)

Vanuit de gang/woonkamer taatsdeur 1 en vanuit keuken/kantoor, taatsdeur 2. Beide deuren ongeveer zelfde motief/indeling. Monteren van de deuren duurde ongeveer 30 min. Eindresultaat, zeer indrukwekkend en de investering waard.

Beste Joris, Bedankt voor het achterlaten van deze mooie review. Erg leuk om te lezen dat u zo tevreden bent, daar doen we het voor :) Geniet van het staal in huis en fijne feestdagen! Team Thuis in Staal

Zeer mooi, bijzonder mooi eindresultaat (taatsdeuren 2x)

Klant vriendelijk.

We zijn altijd vriendelijk te woord gestaan, inde showroom of via telefoon. Ook de monteurs waren vakbekwaam. Dus zeer tevreden.

What you see is what you get!

In de keurig nette showroom de dubbele taatsdeuren uitgezocht voor onze nieuwbouwwoning en deze laten plaatsen door zeer ervaren monteurs die goed weten waar ze mee bezig zijn! Jullie hebben er een zeer tevreden klant bij!

Geweldig bedrijf

Van begin tot einde perfect! Vanaf het moment dat je de showroom binnen loopt, verkoop, inmeten tot en met het plaatsen van de taartsdeur geweldig. Iedereen kan ik hierheen sturen wat ik al 2x heb gedaan.

Zoals ieder graag zou willen

Vanaf binnenkomst in de showroom tot aan de plaatsing van de deur is perfect gegaan. Onze complimenten

Zoals ieder graag zou willen

Prachtig

Alles naar wens verlopen en blij met het resultaat

Efficient werk en klantvriendelijke benadering

Ondanks uitstel van plaatsing glazen schuifdeuren door ziekte personeel toch heel snel oplossing gevonden en nadien snel alsnog prima werk geleverd door vriendelijk en vakkundig personeel

Efficient werk en klantvriendelijke benadering

Alles naar wens

What you see is what you get!

De kwaliteit die ze laten zien en horen komen ze na ook bij montage door ervaren monteurs die goed weten hoe ze het moeten uitvoeren! Zeer tevreden met de taatsdeuren

What you see is what you get!

Correct netjes en komt de afspraken na top

Mooie materialen met een luxe afwerking zeer tevreden.

professioneel

Goed en vakkundig bedrijf vanaf offerte tot plaatsing zeer tevreden, goede maatvoering en vakkundige monteurs voor plaatsing van de taatsdeuren .