Het was een geweldige ervaring, BORGERS is aanbeveling waardig.

Mijn vrouw en ik zijn voornemens om kleiner te gaan wonen. Dit heeft ook consequenties voor het parkeren van 2 auto`s op een breedte van 5 meter in een parkeerkelder. Dus besloten wij om allebei een smallere en kortere auto te zoeken. Mijn vrouw kwam uit op een elektrische Mini. Ik ook opzoek en mijn voorkeur viel op een Audi Q5. Op internet gekeken en ik zag op een mooie web van Borgers een q5. Het leek mij wel wat. Mee gebeld en kreeg een vriendelijke meneer aan de telefoon. Zijn naam is Arnoud Borgers. Na een lang en vriendelijk gesprek hebben we een afspraak gemaakt om de q5 te bekijken en een proefrit te maken. De ontvangst op de betreffende dag was heel relaxt, comfortabel, koffie en iets lekkers. Arnoud neemt alle tijd voor je en stelt je op je gemak.( verkoper ) Na een lang en aangenaam gesprek zijn we gaan proefrijden met de q5 na eerst te zijn geïnformeerd over alle knopjes dingetjes en eigenschappen van de auto. Na de rit weer een lekkere kop koffie en zijn we gaan onderhandelen over de financiën. Met wat duw en trek werk zijn we er uit gekomen. Na een paar dagen kon ik de auto al ophalen. Op die dag ook kennis gemaakt met zijn zoon Stijn. Ook even vriendelijk niet opdringerig, gewoon zoals hij is denk ik. Wens hem veel succes met het voort zetten van het bedrijf Borgers. De papieren rompslomp door genomen getekend en de sleutels van de auto`s over gestoken. Nu naar de q5 buiten. Wederom neemt Arnoud alle tijd en rust om de gehele auto met al zijn toeters en bellen uit te leggen. Daarna namen we afscheid en vertrok ik tevreden huiswaarts met mijn Sq5. Arnoud en Stijn veel succes met jullie bedrijf BORGERS. Het was een geweldige ervaring, BORGERS is aanbeveling waardig. Groeten, Gijs.

Better than good and more than a surprise!

Arnoud en Stijn zorgen ervoor dat je in een plezierige setting en in alle rust je auto kunt samenstellen of bekijken. Proefrit? Geen probleem, jij bepaalt wanneer. Ook de after service is perfect, 24/7 te bereiken en ondernemen direct actie indien gevraagd. Voelen feilloos aan wat je wensen zijn en vullen die perfect in! Kom graag terug om een volgende auto te kopen.

Hier weten ze hoe het hoort!

Bij Borgers auto word je zeer warm ontvangen, het is echt een familie bedrijf en dat voel je aan alles. Er wordt met je meegedacht en je bent hier nog echt een klant en niet een nummertje. Wij kochten onze auto's voorheen altijd bij de Audi dealer, maar nu twee keer achter elkaar bij Borgers. Veel prettiger en professioneler. Bovendien zijn de auto's ook nog eens mooier en heb je meer auto voor je geld.

Betrouwbare partij!

Ik heb vorig jaar een Mercedes S500 coupe (2017) gekocht bij Borgers. Weinig kilometers op de teller en zo goed als nieuw. Zoals zoveel auto’s die ze aanbieden. Er waren wat kleine dingetjes met mijn auto die na enkele kilometers pas aan het licht kwamen. Stijn was bijzonder pro actief in het oplossen hiervan en dat gaf me een enorm goed gevoel. Dat ze mooie auto’s verkopen bij Borgers wist ik, maar dat ze zich zo inzetten voor je als de auto al verkocht is wist ik niet. Borgers is wat mij betreft een dikke aanrader.

Uitstekende ervaring gehad met een zeer klantgerichte, persoonlijke behandeling.

Bij toeval zijn mijn vrouw en ik als trouwe Audi-liefhebbers een paar jaar geleden bij Borgers Auto Import B.V. terecht gekomen. We hebben met hun hulp 2 bijzondere auto's geïmporteerd waar we tot op heden heel gelukkig mee zijn. We zijn daarbij volledig ontzorgd door Stijn en Arnoud, alles tot en met de aflevering was tot in de puntjes geregeld. Dat maakte de aflevering van de auto's tot een klein feestje. Wij komen zeker terug!

Customer service pur sang!

In Maart heb ik een jong gebruikte Audi A6 bij Borgers gekocht. De auto zelf was tiptop in orde, maar dat is uiteraard niet bijzonder t.o.v. andere verkopers. Het verschil zit in de customer service. Dit begint al bij de website waar met vele gedetailleerde foto's en duidelijke beschrijving de auto's worden gepresenteerd. Aan de telefoon werd ruim de tijd genomen en werden vragen goed beantwoord. De inkoop van mijn inruilauto was duidelijk en transparant. Ook tijdens de proefrit werd er ruim de tijd genomen. Onderhandelingen verliepen soepel mede door de reële vraagprijs en inruil waarde. Na afsluiten van de overeenkomst reed ik dezelfde week nog in mijn nieuwe auto! Enige minpuntje is dat de fles wijn die ik ontving bij de auto, zo goed in de smaak viel dat ik gelijk een hele doos moest bestellen van mijn vrouw! Ik hoop vele jaren met plezier in mijn nieuwe auto te rijden, maar mocht ik in de toekomst weer iets anders willen, dan zal ik zeker een kijkje nemen bij Borgers!

Mooi familiebedrijf met top service!

Zeer tevreden over altijd vriendelijke dag (en zelfs nacht) service!

Top !!

We zouden niet het gevoel hebben dat wij bij een auto verkoper kwamen. Een leuke eerste ontmoeting met een warm en goed gevoel. Je zou denken dat je bij een goed familielid op de koffie ging ,maar zo zit die familie in elkaar. Een goed en net bod doen voor de auto die wij wilden inruilen . Niet kinderachtig zoals bij velen autoverkopers gebeurd ,meestal eenzijdig ,daar is hier geen sprake van. Informatief ; zeer correct . Aflevering 100 % zoals afgesproken. Zeer zeker aan te bevelen . Ik gun jullie goede zaken toe ,dat verdienen jullie.

Eerste positieve indruk is gedurende het gehele verwervingsproces waargemaakt, top!

In 2009 en in 2020 hebben wij bij Borgers Auto Import B.V. een mooie auto aangeschaft. Het gehele traject van informeren, opdracht tot aanschaf en uiteindelijke aflevering hebben wij beide keren als zeer prettig ervaren. We zijn altijd met respect behandeld en ook de nazorg was klasse.

We hebben inmiddels al onze 4e auto daar gekocht en zoals vermeld naar volle tevredenheid. Het verschil is bij de meeste andere dealers is dat je je welkom en klant voelt . De auto’s zijn in perfecte staat en mocht er toch nog iets niet naar tevredenheid zijn dan wordt het zonder enig probleem . denk niet in problemen maar denk in “OPLOSSINGEN” staat hoog in het vaandel... en dan zou ik nog bijna vergeten de gastvrijheid Met de lekkere versnaperingen . Kortom een borgertje is een ontzorgertje ...!!!

Wij kunnen er een heel verhaal van maken maar een paar woorden volstaan: Geweldige service, kennis van zaken, niets is teveel moeite, vertrouwen en inmiddels een vriendschap!

super behandeld

eerlijk en betrouwbaar

Angers trots !

Qua beleving, uitstraling en professionaliteit is allemaal rekening gehouden bij Borgers Auto Import. Auto perfect afgeleverd conform besproken met Arnoud. Super goeie service. Ze nemen alle tijd en er worden allerlei mogelijkheden besproken Het is een echte aanrader en voor een nieuwe toekomstige aankoop ga ik zeker weer langs bij de familie Borgers.

Afspraak is afspraak

Mooie Audi S1 gekocht bij Borgers. Afspraken die gemaakt zijn netjes en correct nagekomen. Bij Borgers geld afspraak is afspraak Arnoud en Stijn dikke pluim voor jullie mooie bedrijf en mooie auto’s

Op zoek naar beleving bij aanschaf van je nieuwe auto,zoek dan niet verder maar bel Borgers.

Mijn ervaring begon 3 jaar geleden, een vriend van ons kwam al langer bij Borgers en adviseerde mij om daar eens te gaan kijken . Ik heb al diverse dealers bezocht maar wat ik bij Borgers mee maakte dat had ik nog nooit meegemaakt . Je word gastvrij ontvangen en nemen alle tijd voor je . Alles is bespreekbaar en je voelt de passie voor de auto’s wat bij andere dealers vaak ver te zoeken is . Onze volgende auto komt zeker bij Borgers vandaan en hopelijk op korte termijn !! Wij geven dus een dikke 10 tot gauw , Chris en Monique

Een bedrijf waar kwaliteit en klantvriendelijkheid bovenaan staat.

Diverse auto's gekocht en altijd naar tevredenheid. Goed en vakkundig advies.

Zoals het hoort

Ik heb nu 3 x een auto gekocht bij Borgers en tot 3 x was het alsof ik in een warm bad stapte. Vriendelijke ontvangst, goede koffie, geen onzin, professionele benadering. Ook voor een zoekopdracht ben je hier aan het juiste adres. Auto's worden geleverd als nieuw.

Mijn droomauto was binnen een maand gevonden

Enige tijd geleden begon ik "voor de grap" te zoeken naar mijn droomauto: een Audi S5 Sportback. Toen ik zag dat dit model jong gebruikt in Duitsland voor mij betaalbaar was, ben ik verder gaan kijken hoe ik eentje naar Nederland kon gaan halen. Een goede vriend van me raadde me aan om eens contact op te nemen met Borgers. Vanaf het eerste moment was dit contact zeer prettig en werd ik enthousiast en vriendelijk geholpen. Samen met Borgers ben ik gaan zoeken en binnen een maand vonden we de perfecte S5 binnen mijn budget. De deal was snel gemaakt en inmiddels rijd ik er in rond. De service en beleving die Borgers mij bood in dit proces hebben echt het verschil gemaakt! Zonder gedoe kon ik me rustig oriënteren en in het proces kreeg ik erg goed advies. En nu staat mijn droomauto op de oprit. Zeker een 5-sterren aanbeveling voor Borgers!

In februari 2020 heb ik een Audi Q2 35 TFSI Sport Proline S gekocht bij Borgers. Borgers heeft er op mijn verzoek een originele achteruitrij camera ingebouwd, andere velgen gemonteerd en de sideblades gewrapt in mooi zwart. Verder was de auto meer dan compleet! De Audi is prachtig om te zien, rijdt super fijn en ik ben er nog iedere dag erg blij mee. De service van de heren van Borgers is meer dan uitstekend. Een dikke 10!

Al 3x naar volle tevredenheid een auto aangeschaft!

Ondertussen heb ik al 3x een schitterende auto aangeschaft bij de heren Borgers. Altijd een vriendelijk contact en prettige communicatie. Ook mooi dat Stijn ondertussen erbij is gekomen, veel succes!

Geweldige service, van begin tot eind!

Vanaf het eerste telefoontje gelijk een heel goed gevoel! Elke vraag werd duidelijk beantwoord en er werd heel goed de tijd genomen om alles van top tot teen te verzorgen. Je kan duidelijk zien dat iedereen die er werkt dat vanuit een grote passie voor auto’s doet en er met veel plezier en zorg word omgegaan met zowel de auto’s als de klanten!

Extreem klant gericht en niets is te veel

Heb al meerdere auto's in het verleden gekocht en verkocht via Borgers. Altijd even hartelijk en met een hoge service.

Borgers staat voor kwaliteit

Vader en zoon Borgers hebben ons op een zeer persoonlijke spontane wijze begeleid bij de aankoop van onze Audi SQ5. Ze nemen alle tijd voor je en voorzien je daar waar mogelijk van advies om tot een juiste afweging te komen. Ook na de levering van de auto is er alle ruimte voor het stellen van vragen. Het proces van aankoop hebben wij als zeer prettig en positief ervaren.

Kamervoort 7

6687LB Angeren