Na mijn zoekopdracht had Borgers mijn gewenste grijze Audi Q2 binnen een dag gevonden. Een mooie complete auto. Ik kan iedereen Borgers aanbevelen. Zeer klantvriendelijk, vakkundig en goede service!

Topservice !

Zeer prettige ervaring gehad met de aankoop van 2 auto's ! Persoonlijke service en advies waren top

Alleen maar top auto's!

Al een aantal keren zaken gedaan met Borgers. En dat steeds als zeer prettig ervaren en bovendien hebben ze stuk voor stuk top auto's op de stoep staan. Van de nieuwe RS6 gaan we enorm genieten!

Zeer goed.

Mijn ervaring met Stijn is zeer goed. Meedenkend, oplossingsgericht, goede service en zeer klantvriendelijk!

Goede service, waarbij alles mogelijk is.

Via een collega kwam ik bij Borgers Auto Import terecht. Er stond een A6 te koop met alle opties, echter vond ik die persoonlijk niet sportief genoeg. Na overleg met Stijn Borgers, alle uitgebreide opties door genomen die mogelijk waren. Uiteindelijk een schitterende sportieve A6 gekocht. Ook over de aflevering ben ik zeer te spreken, alles rustig en uitgebreid door genomen kortom een dikke aanrader.

Mooi familie bedrijf

Mijn ervaring met Borgers is heel fijn geweest! Goede service en klantvriendelijk. Zeker aan te bevelen!

Mooi familiebedrijf

Ik ben door de dhr. Borgers op een zeer vakkundig en prettige wijze geholpen met de aankoop van mijn auto. Mooi familiebedrijf waarbij de klant nog ouderwets centraal staat.

Goede service en aandacht voor je wensen

Via Google vond ik de website van Borgers Auto Import. De website sprak mij meteen aan. Borgers heeft dezelfde gedachte over hoe een auto zou moeten zijn en dit laten zij duidelijk naar voren komen in de type auto's die zij aanbieden. Het eerste contact was een zoek verzoek naar een A5, met veel opties, of een RS5. Maar na een testrit met een A7, die zij op voorraad hadden staan, is mijn keuze hier uiteindelijk op gevallen. Het gehele zoek en koop traject heb ik als zeer uitstekend en professioneel ervaren en zal daarom Borgers zeker aanbevelen aan iemand anders die een mooie auto zoekt. Dit heeft trouwens voor Borgers reeds geresulteerd in een nieuwe tevreden klant!

Uitstekende service en alles tot op puntjes verzorgd!

Heb een mooie Audi gekocht bij Stijn. De persoonlijke aandacht en de mogelijkheden om extra opties te laten monteren kon ik echt waarderen. Alles was perfect uitgevoerd en alle afspraken waren nauwkeurig nagekomen. Een super ervaring!

topservice en zeer klantvriendelijk

Ervaren als zeer prettig en vriendelijk contact. We komen hier zeker terug in de toekomst

Goede service en zeer vriendelijke benadering!

Inmiddels ruim een jaar geleden heb ik een geïmporteerde auto gekocht bij Borgers. De kwaliteit van de aangeboden auto's is fantastisch. Vervolgens goed gesprek gehad met Arnoud Borgers met duidelijke uitleg over de auto. Aflevering is netjes en conform afspraak, waarbij ook extra opties bij levering uitgebreid bespreekbaar zijn. Ook wanneer onderhoud na aankoop nodig is, kan Borgers daarin faciliterend zijn. Ik ben zeer tevreden en zou dit bedrijf graag aanbevelen.

Zeer prettig en professioneel geholpen!

Fijn contact gehad met de mensen van Borgers die nog echt de tijd nemen voor haar klanten. Daarnaast worden de zaken van A tot Z punctueel uitgevoerd.

Uitmuntend

Wederom een fantastische, unieke auto bij Borgers afgenomen. Zowel vader als zoon komen altijd zeer oprecht en attent over. Er is altijd tijd voor een bakkie en een gezellig praatje. De auto is in top staat afgeleverd, as usual. Bij Borgers durf ik een auto ongezien uit het buitenland te importeren. Groetjes van een zeer tevreden klant.

Exclusieve auto bij een exclusief bedrijf

Bij Borgers een exclusieve auto kopen is een feest. Je wordt er echt als klant behandeld, alle aandacht en ook goede nazorg.

Van begin tot eind prima geregeld

Onlangs een Audi S3 2.0 Quatro gekocht. Ben blij met deze auto. Auto stond mooi gepoetst op me te wachten. Duidelijke uitleg, papieren geregeld en ook alle vragen achteraf steeds met veel geduld beantwoord.

Perfecte Service en zeer professioneel!

Mijn ervaring met BORGERS is perfect geweest. Snelle en professionele service. Luisteren vooral ook goed naar de wensen en behoefte. Zeker een aanrader!

Perfecte service en aandacht voor de klant!

Afgelopen jaar een prachtige Audi Etron 55 via Borgers aangeschaft. Na een prettig en open gesprek met de heren Borgers over een mooie Etron, gezamenlijk naar een passende auto gezocht en uiteindelijk aangeschaft. De auto werd tot in de puntjes verzorgd afgeleverd, helemaal volgens afspraak. Zeer open en duidelijke communicatie en pro actieve houding. Kortom volledig tevreden. Een aan te bevelen adres voor de aanschaf van een mooie wagen.

Een fantastisch en warm familiebedrijf!

Mijn naderend pensioen was de aanleiding voor het inruilen van mijn Porsche 911. Na het inleveren van mijn lease auto gingen we opzoek naar een multifunctionele vervanger met een hoge instap, veel luxe, -vermogen en met het oog op de toekomst ging onze voorkeur uit naar een (groene) hybride SUV met in ieder geval een trekhaak en open dak. We hadden daarom een aantal opties, een Mercedes GLE500, goed rijdend, veel power, luxueus en veel veiligheidsvoorzieningen, maar weinig kofferruimte. Dit had een optie kunnen zijn maar het gaf ons niet het WAUW gevoel. Inmiddels wat verder gezocht, onderzoek gedaan naar gemiddelde prijzen en gekeken naar diverse sites met divers aanbod en uitgekomen bij de Cayenne of X5. De Porsche Cayenne S e-hybrid had wel een emotionele voorkeur, maar de BMW X5 hybride was ook een optie. Eén van de aanbieders was BORGERS met een Porsche Cayenne Hybride S-E, een uitvoering dat alles had wat ik wij wilden hebben. Na een aantal keren telefonisch gesproken te hebben met BORGERS werd het tijd voor een bezichtiging en een proefrit. Later die maand (juli 2019) gingen we naar Angeren en daar hebben we de proefrit kunnen maken en de 911 aangeboden voor inruil. De ontvangst was anders dan verwacht; geen luxe showroom maar een mooie, landelijke omgeving met veel Audi's voor de deur en één Porsche. Beide heren, vader en zoon Borgers gaven ons een warm gevoel met een gastvrije ontvangst, lekkere koffie (en zelfs gebak) voor bij het gesprek over koetjes en kalfjes voordat de onderhandeling begon. Stijn deed het zakelijke gesprek, gaf de historie van de Porsche weer en gaf uitleg over de Hybride techniek. De proefrit was voor ons essentieel en na een tiental kilometers zei mijn vrouw al, "deze moet je nemen", die discussie hoefde ik dus niet meer te voeren en beide hadden we het WAUW gevoel! Uiteindelijk zijn we er uit gekomen en heb ik de auto een week later opgehaald, ik was zo blij als een kind van 66!

En toen was er Borgers

December 2018 kreeg ik behoefte aan een nieuwe auto. Als verstokt Volvorijder was mijn eerste proefrit een Volvo V90 T8. Een prachtige auto, erg compleet, maar geen D5 diesel (niet meer leverbaar), erg veel “bling-bling” glans dashboard en de elektrische ondersteuning waar ik niets mee heb. Vervolgens ben ik gaan kijken naar Audi. In het verleden heb ik een Audi TT-cabrio gereden en goede herinneringen aan overgehouden. Bij de dealer een Audi A6 Allroad meegekregen waar ik direct enthousiast over was. Een fantastische zes cilinder diesel, een prachtig interieur met vooral een dashboard waar je van kan genieten en een mooie ingetogen modellijn. De Audi dealer had voor mij een mooie actie, maar deze had geen Adaptive cruise control wat voor mij na de beide proefritten een vereiste was geworden. Door een tip van een van een medebestuurslid van Ondernemers Contact Overbetuwe OCO (waar Arnoud Borgers nog steeds geen lid van is) kwam ik bij Borgers Auto Import terecht. Toen was ik verkocht. Arnoud Borgers kwam met een prachtige Allroad Quatro aanbieding. De auto exact in de door mij gevraagde uitvoering, met alle gevraagde opties en nog vele opties extra. Een prachtige auto, 1 jaar oud, 11.000 km op de teller voor een prijs iets onder de aanbieding van de volledig nieuwe A6 welke de dealer mij had aangeboden met veel minder opties. Het enige manco aan de auto was de optie getinte achterramen (privacyglas). Deze ontsierende en in mijn ogen onzinnige optie is vervangen door licht getint glas. Arnoud Borgers verbaasd achterlatend door mijn keuze hiervoor. Het volledige verkooptraject met Borgers Auto Import was er één, waar menig autoverkoper een voorbeeld aan kan nemen. Altijd een gezellige ontvangst, de juiste informatie, begrijpen wat de klant wil hebben en steeds goed op de hoogte gehouden. De oplevering was een “feestje”, alle tijd werd ervoor genomen, ook wel nodig voor een auto met zo’n optielijst. Mijn volgende auto zou ik zo weer bij Borgers kopen.

Uitstekend service

Stijn is opzoek gegaan naar een A3. Snel gevonden en geleverd. Mooie opties door Borgers laten installeren.

Dankzij Borgers de door mij zo gewenste auto gevonden!

Bij Borgers een zoekopdracht uitgezet voor een jonge Audi en samen een 'wensenlijstje' opgesteld. Met de 'markt' kennis van Borgers werd ik direct goed geadviseerd over welke opties wel/niet realistisch waren binnen mijn budget. Al snel waren diverse auto's gevonden maar ondertussen had ik toch nog aanvullende wensen (niet is zo veranderlijk als een mens). De zoektocht door Borgers ging verder en het was de moeite waard. Het door mij gewenste model en uitvoering was gevonden, een nog jonger exemplaar dan ik had verwacht en niet van nieuw te onderscheiden. Voor uitleg over de bediening van de auto werd uitgebreid de tijd genomen, zowel bij aflevering als nadien. Ook het telefoontje of alles naar wens was en of nog extra uitleg noodzakelijk was ontbrak niet. Oftewel, de aftersales is prima voor elkaar. Aanrader dus!

Exclusieve auto's met oog voor detail en hoogwaardige service en garantie

De familie Borgers blinkt uit in persoonlijk contact en zoekt de juiste exclusieve auto voor de juiste persoon. Alle auto's zijn voorzien van vele speciale opties, Borgers heeft dan ook oog voor detail. Het is de 5e auto die ik daar onlangs heb gekocht mede omdat de service en garantie echt geweldig is!

Het was een geweldige ervaring, BORGERS is aanbeveling waardig.

Mijn vrouw en ik zijn voornemens om kleiner te gaan wonen. Dit heeft ook consequenties voor het parkeren van 2 auto`s op een breedte van 5 meter in een parkeerkelder. Dus besloten wij om allebei een smallere en kortere auto te zoeken. Mijn vrouw kwam uit op een elektrische Mini. Ik ook opzoek en mijn voorkeur viel op een Audi Q5. Op internet gekeken en ik zag op een mooie web van Borgers een q5. Het leek mij wel wat. Mee gebeld en kreeg een vriendelijke meneer aan de telefoon. Zijn naam is Arnoud Borgers. Na een lang en vriendelijk gesprek hebben we een afspraak gemaakt om de q5 te bekijken en een proefrit te maken. De ontvangst op de betreffende dag was heel relaxt, comfortabel, koffie en iets lekkers. Arnoud neemt alle tijd voor je en stelt je op je gemak.( verkoper ) Na een lang en aangenaam gesprek zijn we gaan proefrijden met de q5 na eerst te zijn geïnformeerd over alle knopjes dingetjes en eigenschappen van de auto. Na de rit weer een lekkere kop koffie en zijn we gaan onderhandelen over de financiën. Met wat duw en trek werk zijn we er uit gekomen. Na een paar dagen kon ik de auto al ophalen. Op die dag ook kennis gemaakt met zijn zoon Stijn. Ook even vriendelijk niet opdringerig, gewoon zoals hij is denk ik. Wens hem veel succes met het voort zetten van het bedrijf Borgers. De papieren rompslomp door genomen getekend en de sleutels van de auto`s over gestoken. Nu naar de q5 buiten. Wederom neemt Arnoud alle tijd en rust om de gehele auto met al zijn toeters en bellen uit te leggen. Daarna namen we afscheid en vertrok ik tevreden huiswaarts met mijn Sq5. Arnoud en Stijn veel succes met jullie bedrijf BORGERS. Het was een geweldige ervaring, BORGERS is aanbeveling waardig. Groeten, Gijs.

Better than good and more than a surprise!

Arnoud en Stijn zorgen ervoor dat je in een plezierige setting en in alle rust je auto kunt samenstellen of bekijken. Proefrit? Geen probleem, jij bepaalt wanneer. Ook de after service is perfect, 24/7 te bereiken en ondernemen direct actie indien gevraagd. Voelen feilloos aan wat je wensen zijn en vullen die perfect in! Kom graag terug om een volgende auto te kopen.

Hier weten ze hoe het hoort!

Bij Borgers auto word je zeer warm ontvangen, het is echt een familie bedrijf en dat voel je aan alles. Er wordt met je meegedacht en je bent hier nog echt een klant en niet een nummertje. Wij kochten onze auto's voorheen altijd bij de Audi dealer, maar nu twee keer achter elkaar bij Borgers. Veel prettiger en professioneler. Bovendien zijn de auto's ook nog eens mooier en heb je meer auto voor je geld.