Helemaal top!!

Onlangs een schitterende RS6 Performance gekocht bij Borgers. Het was mijn 1e aankoop bij dit bedrijf maar zeker niet mijn laatste. Beide heren Borgers zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook de service verdiend een dikke pluim. Kortom, echt een absolute aanrader waar je met een gerust hart een auto kunt aanschaffen!!

TOP

Het was me een waar genoegen om met jullie zaken te mogen doen. Vanaf offerte tot levering was alles tot in de puntjes geregeld. Wat een SERVICE. Mijn volgende auto zal zeker weer bij jullie vandaan komen. Wens jullie heel veel succes met alles. Bedankt Stijn

Gewoon TOP! Fantastische service!

Alweer mijn 2de auto , super tevreden!

Zoals altijd, in een keer goed!!!

Arnoud en Stijn begrijpen wat de klant wil en hebben aan een half woord al genoeg om de wens van de klant in te vullen . Dank voor wederom het opzoeken van een bijzondere auto en de topservice die jullie daarbij geven!!

geweldig

Inmiddels de 2e audi gekocht bij Stijn Borgers.Wij zijn zeer tevreden over hoe wij zijn geholpen met de aankoop van de audi A1 en Q3.Dus Stijn,Irma,Arnoud bedankt voor jullie inzet. Met vriendelijke groet,Wilbert Borgers BORGERS TUINTECHNIEK ANGEREN

GEWELDIG

Na eerder een auto te hebben gekocht bij Borgers, was er direct het vertrouwen in Borgers. Service en klantgerichtheid is wat je mag verwachten bij dit segment. En dit maakt Borgers ECHT waar!! Plezierig in omgang en zeker ook de nazorg is een groot compliment waard.

Superservice!

Borgers maakt het onmogelijke mogelijk! Zeer tevreden zijn wij met de snelle levering van onze grote gezinsauto/bus. Waar elders levertijd een jaar zou zijn kwam Borgers met een oplossing en zo hadden wij de auto voordat onze baby geboren was. Uitgebreide service en als kers op de taart cadeaus met de komst van de kleine. Super persoonlijk, mega vriendelijk en zoveel service dat je droomauto gerealiseerd wordt. Bedankt!

Top service zoals het hoort!

De service die je verwacht in dit segment.

Persoonlijk, met oog voor detail

Hele fijne ervaring, met een leuke persoonlijke aanpak. Ook de snelheid van handelen en meedenken was heel prettig. absolute aanrader om samen te werken met het Team van Borgers!

Uitmuntende service

Als leasemaatschappij werken wij met verschillende leveranciers samen, veel service niveaus hebben de revue gepasseerd. Arnoud spant echter de kroon, de betrokkenheid en service is ongekend. Ga zo door Arnoud!

Super tevreden

Ik heb mijn Audi S3 bij Borgers gekocht en ik ben erg tevreden en blij hoe het gegaan is. Stijn is erg duidelijk en de koop is op prettige wijze verlopen.

helemaal super

ze gingen gelijk aan de slag bij na dat ik een zoek opdracht had neergelegd. zeer prettig en adequaat geholpen

Borgers, onze nr.1 bij aanschaf van een andere auto

Na eerder een auto te hebben gereden die wij bij Borgers hadden gekocht, was de keuze dan ook niet moeilijk om Stijn onze nieuwe auto te laten zoeken. Binnen 2 dagen was de auto gevonden en na het plaatsen van wat extra accessoires (20 inch ABT/ verlagen/remklauwen spuiten zijn wij ontzettend blij met onze nieuwe Audi. Bedankt fam.Borgers

Fantastisch aanbod, persoonlijk, hartelijk, gastvrij en professioneel - een volmondige 10!

Enkele maanden geleden onze vierde aankoop gedaan bij Borgers in 8 jaar tijd. Op alle vlakken zijn Arnoud en Stijn een verademing. Altijd fantastische auto's, goede service en nooit is er iets een probleem. Ik vertrouw Borgers ook blind: ik keek vanaf de tweede auto niet meer naar motor, banden, remmen - eigenlijk alles wat je normaal zou doen bij het kopen van een auto. Wat ook fijn is, is dat ik weet dat als er wat is en ik of mijn vrouw bellen Arnoud of Stijn, dat ze voor ons klaar staan. Waar vind je dat? In mijn ervaring niet bij de Audi dealer. Tot de vijfde, heren!

Geweldig bedrijf met supergoede service tot in het kleinste detail

Na een zoekopdracht gegeven te hebben voor een Audi A1 Citycarver werden wij snel gebeld dat ze deze in de juiste kleur en opties gevonden hadden geheel volgens ons wensenpakket. Aflevering zoals we gewend zijn door Arnoud en Stijn, helemaal perfect ! Ze nemen alle tijd voor je en heb je na aflevering nog vragen staan ze altijd voor je klaar. Ga zo door.

Top bedrijf. Klant is koning

Uitstekende service tot in kleinste detail.

Geweldig.

Na een zoektocht op internet ben ik terecht gekomen bij Borgers. Een goed gesprek gehad en een testrit in een Audi Q3 heb ik ze opdracht gegeven om een Q3 te zoeken en na een paar dagen werd ik al gebeld dat er een gevonden hadden. De auto werd opgehaald, kenteken aangevraagd en auto verder klaar gemaakt voor aflevering. De communicatie is zeer goed gegaan en dat moeten ze blijven doen.

Uitstekende aankoopbegeleiding vanaf kennismaking tot aflevering!

Via internet vond ik mijn auto bij Borgers. Zeer plezierig traject geweest! Het vertrouwen ontstond direct bij de persoonlijke kennismaking en werd gedurende de daarop volgende periode verder versterkt. Afspraken zijn keurigen op tijd nagekomen. Nu een zeer tevreden berijder van een fantastische Audi!

Geweldige vriendelijke service!

Inmiddels al onze vierde auto via Borgers gekocht. Alles wordt tot in de details geregeld en niets is onmogelijk! Fijn contact, kortom fantastisch bedrijf!

Klantgericht met geweldige service en inmiddels onze 3de auto

Vanaf de eerste kennismaking sprak de persoonlijke benadering aan. Familiebedrijf Borgers is klant- en servicegericht. Borgers beschikt over de juiste contacten. Een auto vanuit een betrouwbaar netwerk. Wij zijn zeer tevreden en rijden met veel plezier.

Een fantastische auto gevonden die voldoet aan al onze wensen!

We hebben een zoekopdracht voor een auto uitgezet bij Borgers. Binnen no time hadden zij al een auto voor ons gevonden die ook nog eens voldeed aan alle wensen! Er moest nog een set winterbanden bij die ook door hen geregeld zijn. De auto is keurig volgens afspraak bij ons thuis geleverd en ook het contact met de onderhoudsdealer is reeds door Borgers gelegd. Wij zijn zeer tevreden!

Persoonlijk, vriendelijk en servicegericht

Al vanaf het eerste contact bij de zoektocht naar een nieuwe auto sprak de persoonlijke benadering ons aan. Arnoud heeft zich voor 100% ingezet om de door ons gewenste auto te regelen. Ook toen er na de oplevering nog wat technische problemen waren heeft Arnoud er alles aan gedaan om het voor ons met zo min mogelijk hinder in orde te maken. De volgende auto wordt hier zeker ook besteld.

Een klantgericht bedrijf met geweldige service én aftersales!

Een bedrijf als Borgers kom je niet vaak meer tegen in de automotive. Zeer klantgericht en vriendelijk gaan vader en zoon te werk. Er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen in een ontspannen omgeving van exclusieve auto's. Alle gemaakte afspraken worden nagekomen, ook in aftersales. Ik heb er mijn derde auto gekocht en geniet er iedere dag weer van.

Meer dan geweldig!

Bij aflevering een zeer uitgebreide en duidelijke uitleg verzorgd door Arnoud zelf. Door de persoonlijke touch en de goede service, steekt dit bedrijf met kop en schouders uit boven de rest!