Geweldig ontvangst

Uitstekende service en hartstikke blij met mijn mooie wagen, ik kom zeker weer terug!

Super service

Familie Borgers nemen alle tijd voor uitleg en als je vragen hebt antwoorden ze snel

Gepassioneerd familie bedrijf met topservice!

Ik ben onlangs overgegaan tot de aanschaf van een Audi A6 Avant 55 TFSI-E en ik kan met volle overtuiging zeggen dat mijn ervaring met het hele proces uitstekend was. Vanaf het allereerste contact tot aan de uiteindelijke aflevering van de auto, werd ik ondergedompeld in een sfeer van gastvrijheid en vriendelijkheid die mijn verwachtingen ruimschoots overtrof. Het begon allemaal met een warm welkom bij de familie Borgers. Ze waren oprecht geïnteresseerd in mijn wensen en behoeften. Ze namen de tijd om naar mijn voorkeuren te luisteren en stelden de juiste vragen. De topservice die ik gedurende het hele proces heb ervaren, was ronduit indrukwekkend. Ze stonden altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden. Ze namen de tijd om alle technologische kenmerken van de auto uit te leggen en zorgden ervoor dat ik me volledig op mijn gemak voelde voordat ik een definitieve beslissing nam. Wat me vooral opviel, was de transparantie in het hele aankoopproces. Er waren geen verborgen kosten of onaangename verrassingen. Alles werd duidelijk gecommuniceerd. Dit gaf me een gevoel van vertrouwen en zekerheid, wetende dat ik een weloverwogen beslissing nam. Na de aankoop werd mijn Audi op een feestelijke manier aan mij overhandigd. Het voelde als een echt hoogtepunt, met een gepersonaliseerde overdracht waarin alle functies van de auto nogmaals werden doorgenomen. Jeanne nam de tijd om ervoor te zorgen dat ik me volledig vertrouwd voelde met mijn nieuwe aanwinst voordat ik de weg op ging. Kortom, mijn ervaring met het aanschaffen van mijn eerste Audi was werkelijk uitstekend. De combinatie van gastvrijheid, vriendelijkheid en topservice heeft me een blijvend positieve indruk gegeven. Ik ben niet alleen trots op mijn nieuwe auto, maar ook op de keuze voor dit specifieke bedrijf. Als iemand die waarde hecht aan een geweldige klantbeleving, kan ik met vertrouwen zeggen dat je bij Borgers op het goede adres bent!! Thx

Uitmuntend!

De familie Borgers weet keer op keer top-auto's te leveren tegen een mooie prijs. Hun service is hierbij uitstekend: ze zijn persoonlijk, snel en nemen een hoop rompslomp uit handen.

Bij Borgers Auto Import past 't Germanisme: Einsame Spitze!

Recentelijk een prachtige RS3 gekocht bij Borgers. Mijn 1e aankoop bij dit bedrijf maar ik kan 't iedereen met een gerust hart aanraden...zoek je een speciale Audi en hecht je waarde aan betrouwbaarheid en service niet alléén met hoofdletter S maar in het kwadraat ;-) dan ben je bij hun aan het juiste adres. Jeanne Borgers was niet alleen zeer vriendelijk, correct en betrokken voorafgaand en bij de aankoop, ook na afloop is niets teveel! Kortom: Officiële Audi dealers kunnen een puntje zuigen aan onderhavig service level!

Sublieme auto en dito service

Zeer goede begeleiding en uitvoering m.b.t. de zoektocht, import en aanschaf van mijn droomauto

Lekker makkelijk, lekker ontzorgd

Geweldige prettige ervaring met autobedrijf Borgers. Vriendelijk en professioneel contact, eigenlijk zo gewoon en toch zo bijzonder. De auto in topstaat afgeleverd. Alle tijd bij aankoop maar ook bij aflevering. En de aftersales tiptop, Informeren na enkele weken of alles naar wens is. Een kwestie van vertrouwen en gunnen, zo zou iedereen behandeld willen worden! Chapeau team BORGERS

Fantastische auto, uitstekende service

Ik heb hier een hele mooie en complete Audi Q8 gekocht. Voor de aankoop nog onbekend met Borgers. Uitstekende ervaring! Prima communicatie, heldere afspraken die ook nagekomen worden. Aflevering met zorg. Bedankt Fam Borgers, ik ben heel blij met mijn nieuwe auto. Succes met de zaak verder! 100% aanrader.

Helemaal top

In een woord top!! Maar ook vriendelijkheid klantgerichtheid, kennis van zaken, toewijding en passie zijn woorden die bij mij opkomen als ik aan mijn ervaring met Borgers denk. Zelden zo fijn en goed geholpen bij de koop van een auto. Dankjewel daarvoor Jeanne!! Trotse nieuwe eigenaar van bijzonder mooie SQ8

De service is fantastische , vriendelijk en gastvrij !

Het team van Borgers is TOP. Ze ontvangen je gastvrij. Je wordt netjes en goed geholpen. Niets is te veel! Zijn altijd vriendelijk. Echt een TOP bedrijf. Fantastische showroom. Ik zou het zeker iedereen aanraden.

Een nieuwe auto kopen bij Borgers Auto Import…fantastische ervaring!

Op zoek naar een nieuwe auto kwam ik Borgers Auto Import op internet tegen. De hoge review score gaf al direct een goed gevoel. De Audi Q3 die zij aanboden zag er prachtig uit en was zeer compleet uitgerust. Het eerste contact met Jeanne Borgers heb ik als zeer prettig ervaren. Ze is klantvriendelijk, warm en professioneel maar totaal niet opdringerig. Na een proefrit te hebben gemaakt met de prachtige Audi Q3 was ik eigenlijk al verkocht! Jeanne is ook zeer betrokken, zelfs buiten sluitingstijd beantwoorde ze mijn vragen via de whatsapp…ongelooflijk! Alle gemaakte afspraken werden nauwkeurig nagekomen en op 5 mei mocht ik de sleutels van mijn nieuwe Audi in ontvangst nemen. Wederom werden wij vriendelijk en gastvrij ontvangen. De uitmuntende service stopt bij Borgers niet bij de verkoop van een auto, maar pas bij de volledige tevredenheid van de klant! Zelfs de aftersales is grenzenloos goed. Bij dit familiebedrijf wordt Service nog met een hoofdletter S geschreven…CHAPEAU Borgers!!! Bedankt Jeanne…voorlopig geniet ik dankzij jou nog iedere dag van mijn prachtige Audi Q3, maar de volgende auto wordt beslist weer bij jullie aangekocht!

Een mooi familiebedrijf met de juiste klantfocus

Bij Borgers een hele mooie Audi Q7 55 TFSIe aangeschaft. Hoofdreden: omdat het de mooiste en meest complete was die in Nederland werd aangeboden! Eenmaal kennis gemaakt met Borgers beschikken zij ook simpelweg over die “ongrijpbare” gun-factor die steeds minder bedrijven weten te creëren! Alle afspraken werden keurig nagekomen en de auto was helemaal top op moment van afleveren (en ook daarna uiteraard!). Als je een autoliefhebber bent en je bent op zoek naar de mooiste en meest complete auto’s en je wilt een betrouwbaar adres dan is de keuze best makkelijk…. Borgers!

Fijn autobedrijf, zeker een aanrader

Via internet bij Borgers terechtgekomen. Binnen gekomen bij de familie Borgers werd ik warm ontvangen en we hebben een goede deal kunnen sluiten mbt de aanschaf van mijn auto. De afspraken waren duidelijk en werden ook precies nagekomen. Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf en ook over de aan mij geleverde auto. Een auto kopen bij Borgers is wat mij betreft zeker aan te raden.

Op een heel plezierige wijze een zeer mooie auto gekocht

Onderhandeling en werkwijze waren voorbeeldig. Zeer plezierige mensen. Had iedere provincie maar zo’n (Audi)-verkooppunt

Super benaderbaar, bereikbaar en behulpzaam.

Fijne en persoonlijke aanpak bij een ‘best wel omvangrijke’ beslissing.

Gun jezelf het best en ga altijd EERST langs Borgers!

Wat hebben ze hier mooie auto met hele mooie opties, maar bovenal heel veel kennis van zaken en antwoorden op al je vragen. Zelf was ik nog niet van plan een auto te kopen, maar vooral bezichtigen. Hier was ik al een tijdje mee bezig. Na een kort telefonisch gesprekje mocht ik langskomen. Hier werd ik op een hele fijne manier ontvangen en kreeg ik een uitzonderlijk gedetailleerde informatie over de auto die ik op het oog had. Ook leidde dit tot antwoord op alle vragen die ik over de auto had en nog meer. Hierdoor kreeg ik er al een zeer goed gevoel bij. Vervolgens mocht ik een proefrit doen (zonder complicaties). Dit beviel uiteraard zeer goed: kan ook bijna niet anders met de prachtige, goede auto’s die hier aangeboden worden. Na mijn proefrit hebben ze echt de tijd voor mij genomen, een eerlijk bod om mijn ‘inruilauto’ gedaan en vervolgens alle andere zaken doorlopen. Dit was zo eerlijk en vertrouwd dat ik geen reden zag om langer te wachten. Ook de avonden daarna via whatsapp was het heel makkelijk en goed schakelen. Zoals ik al aangaf was het niet de bedoeling direct een auto aan te schaffen, maar de manier waarop je hier geholpen wordt en de eerlijke gesprekken die hierna volgden hebben mij volledig over alle drempels getild. Inmiddels heb ik dus een schitterende auto aangeschaft die ik al wat weken rijd en klopt achteraf ALLES wat mij beloofd en/of verteld werd. Alles wat ik extra aan de auto wilde werd met mij meegedacht en is ook zo opgeleverd. Dit geldt ook voor garantie & aanmelding bij de dealer :). Bij het ophalen van de auto is ook aan ieder detail gedacht :)! Zelf zou ik iedereen aanraden eerst een ‘kijkje’ bij Borgers te nemen eer je ergens anders een auto wilt aanschaffen, want hier kun je onmogelijk spijt of iets dergelijks krijgen! INTEGENDEEL Arnoud & Stijn: heel erg bedankt voor alles en ook door te zijn hoe jullie zijn. Voor een klant is dit heel erg fijn :D.

Familiebedrijf met passie voor de klant

Het bedrijf Borgers ken ik al jaren. Ze hebben aandacht voor de klant en communiceren op de juiste toon. Het was weer een mooi traject met Arnoud en Stijn voor het vinden van de juiste auto. Eenmaal gevonden was de afwikkeling prima en de after sales meer dan goed. Dank voor de goede service, maar nog belangrijker voor het geven van het goede gevoel.

Zeer exclusieve Audi Q7 op maat na zoekopdracht

Borgers levert top auto's van zeer goede kwaliteit, met als bewijs dat wij na 8 jaar onze Q7 pas hebben ingeruild. Wederom heeft Borgers middels een zoekopdracht een recente hybride Q7 op maat weten te vinden met weer een fantastische service en aflevering!

Prachtig klantvriendelijk bedrijf met passie voor mooie auto's

Wij zijn geweldig geholpen er werd tijd vrij gemaakt en hier is de klant koning, eerlijke prijs ik hoefde niet te onderhandelen. De aflevering was een feestje. Zeer net ingebouwd Alarm, volle tank en aanmelding voor de garantie bij de gekozen dealer was snel geregeld. Bedankt Arnoud en Stijn

Enthousiasme op hoog niveau

Vlot, eerlijk, enthousiast en een service waar weinig bedrijven met exclusieve merken aan kunnen tippen. Wederom bedankt Arnoud en gerne wieder in de toekomst ….

prima !!!

Zeer correct en vriendelijk, en kennis van zaken !!!

Wat een feest!

Het traject van het eerste contact tot de aflevering van daadwerkelijk je droomauto is een geweldige ervaring bij Borgers. De manier van communiceren en het tot in de puntjes regelen is 5 sterren waard. Stijn bedankt en ga zo door!

Helemaal TOP !

Tijdens mijn zoektocht naar een Audi Citycarver vond ik een super mooi exemplaar bij Borgers. Vervolgens maakte het traject naar aankoop, het meedenken, de aflevering op locatie inclusief uitgebreide uitleg, service en nazorg het geheel tot de perfecte ervaring. Dit familiebedrijf werkt zoveel persoonlijker, betrokkener en professioneler dan de gemiddelde autodealer waar ik eerder kwam. Kortom, ik vind Borgers een fijn, betrouwbaar adres!

Mooie S5 aangeschaft. Hartelijk en gastvrij geholpen

Hartelijk en gastvrij ontvangen. Ontspannen, kundig geadviseerd, vlotte afwikkeling en een goede nazorg. Ik kom zeker nog eens terug

Professioneel en slagvaardig!

Ik kwam bij Borgers terecht via vrienden die erg tevreden waren. Terwijl ik nog twijfelde tussen 2 merken heb ik Borgers gevraagd uit te kijken naar een jong gebruikte hybride SUV. Het feit dat ik nog zoekende was en twijfelde, was geen enkel probleem, Borgers ging voor me op zoek naar beide auto's en ik kon meteen proefrijden in één van de modellen. Uiteindelijk kon ik op basis daarvan een goede keuze maken en is de auto gezocht in de configuratie die ik wilde. Binnen enkele weken reed ik in de gewenste auto en naar volle tevredenheid. In enkele woorden; klantgericht, professioneel en slagvaardig.