Super goed en professioneel.

1e keer dat ik een Audi bij Borgers heb gekocht. Eerst op de website naar de reviews gekeken en die waren top. Die hebben ze ook 100% verdiend. Super contact met Stijn. Heel duidelijk in communicatie. Goede info gekregen waar ik aan moest denken. Heel fijn was dat er achteraf geen dingen naar boven kwamen waar ik niet aan had gedacht. Al meerdere Audi's gekocht in de jaren maar Borgers staat boven aan mijn lijstje. Goede prijs gekregen voor mijn RSQ8 en ze hebben een super mooie RS6-S geleverd. Kan iedereen aanraden om zaken met Borgers te doen. Echt een top bedrijf.

Tot in de puntjes geregeld!

Dit is de tweede auto die ik bij Borgers gekocht heb. Opnieuw vanaf de advertentie tot de aflevering een top ervaring. Hier kunnen de normale dealers nog een voorbeeld aan nemen. Vragen worden snel beantwoord, komen alle afspraken na tot in de kleinste details. Ook het alarm met de certificaten worden netjes geregeld. Zelfs als een andere partij iets niet/niet op tijd doet gaat de firma Borgers ermee aan de slag en dan is het dezelfde dag nog geregeld. Nogmaals bedankt en tot de volgende! :)

Hele prettige samenwerking

Op een late vrijdagmiddag heel vriendelijk en professioneel door Jeanne ontvangen. Ondanks het late tijdstip werd er uitgebreid de tijd genomen om de wensen aan te horen en de in te ruilen auto te beoordelen. De volgende dag al een duidelijke offerte gekregen voor de prachtige A6 die Borgers net binnen had gekregen. Over de extra wensen t.a.v. velgen, banden en inbouw van een gps volgsysteem is een aantal keer contact geweest, waarbij er steeds goed werd meegedacht en helder gecommuniceerd. Al met al ben ik heel tevreden met hoe Jeanne ons namens Borgers heeft bijgestaan en heeft geadviseerd in de aankoop. Aan alles is te merken dat je als klant centraal staat en gewaardeerd wordt. Een heel plezierige ervaring. Het is zeer aan te bevelen om eens bij Borgers je licht op te steken op zoek naar een exclusieve auto. Ik zal dat een volgende keer zeker weer doen!

Geweldig eerste ervaring met Borgers

Borgers import raadt ik iedereen aan als je een goede auto zoekt in Duitsland. Netjes voor te voren alles besproken. Op tijd door de eigenaar afgeleverd. Heeft de auto uitgelegd totdat ik geen vragen meer heb. Klasse importeur.

Super Service

Mijn ervaring was erg positief. Van het vinden van mijn mooie A6 55 TFSI-e, het contact voor de verkoop, de begleiding tijdens en de zorg achteraf Mooi om te ervaren dat er bedrijven zijn die service en klant tevreden uitvoeren ipv alleen op de website zetten. Zeker een aanrader om zaken mee te doen.

Zeer klantvriendelijk met een ruim aanbod aan mooie Audi’s.

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen in de showroom en kregen goed advies. Borgers is een erg service gericht bedrijf!

Professioneel en klantgericht

Van te voren heb ik even gebeld of ik even kon komen kijken bij een auto die Borgers had staan. Mijn eerste bezoek was namelijk op een dag welke niet bij de normale openingstijden hoort. Gelijk even een praatje met Arnoud gemaakt en merkte al snel dat Arnoud de tijd neemt om je wensen te begrijpen. De auto was boven verwachting mooi, maar goed bijna iedereen zal zich bij Borgers als een kind in de snoepwinkel voelen. Bij dit bedrijf staan de mooiere uitvoeringen van wagens die je bij de dealer niet tegenkomt. Ik heb een net voorstel gehad voor de inruil en de deal hebben we eigenlijk dezelfde dag telefonisch rond gemaakt. Ook bij aflevering werd weer alle tijd genomen en is de wagen uitstekend uitgelegd. Kortom zoals je bij aankoop van een auto de service mag verwachten.

Een hele fijne aankoop!

Na al menig RS6 bekeken en getest te hebben, kwamen we bij Borgers terecht. Dat was een hele prettige kennismaking. Gemoedelijk, lekkere koffie, echte autoliefhebbers! We hebben uiteindelijk een hele fraaie RS6 uit 2017 gekocht, maar zelfs als we die auto niet hadden gekocht, dan was de ervaring nog steeds zeer positief geweest. Een aanrader wat ons betreft!

Professioneel bedrijf met bijzondere auto’s

Prettige mensen om in ontspannen sfeer zaken mee te doen! Service gericht, komen afspraken na en leveren fraaie auto’s af. Ook aftersales is goed geregeld!

Een autobedrijf waar je je binnen no time "thuis" voelt.

Ik kende autobedrijf Borgers niet en dus eerst de reviews bekeken en ik dacht toen, al die positieve reviews zal allemaal wel. Eerst zien en dan geloven. Mijn ervaring met autobedrijf Borgers is dat alle reviews gewoon kloppen. Het klopt wat er staat. Bij de aflevering van mijn Audi Q3 heeft Jeanne ons prima geholpen en de tijd genomen om zaken uit te leggen en afspraken werden prima nagekomen.

Geweldig ontvangst

Uitstekende service en hartstikke blij met mijn mooie wagen, ik kom zeker weer terug!

Super service

Familie Borgers nemen alle tijd voor uitleg en als je vragen hebt antwoorden ze snel

Gepassioneerd familie bedrijf met topservice!

Ik ben onlangs overgegaan tot de aanschaf van een Audi A6 Avant 55 TFSI-E en ik kan met volle overtuiging zeggen dat mijn ervaring met het hele proces uitstekend was. Vanaf het allereerste contact tot aan de uiteindelijke aflevering van de auto, werd ik ondergedompeld in een sfeer van gastvrijheid en vriendelijkheid die mijn verwachtingen ruimschoots overtrof. Het begon allemaal met een warm welkom bij de familie Borgers. Ze waren oprecht geïnteresseerd in mijn wensen en behoeften. Ze namen de tijd om naar mijn voorkeuren te luisteren en stelden de juiste vragen. De topservice die ik gedurende het hele proces heb ervaren, was ronduit indrukwekkend. Ze stonden altijd klaar om mijn vragen te beantwoorden. Ze namen de tijd om alle technologische kenmerken van de auto uit te leggen en zorgden ervoor dat ik me volledig op mijn gemak voelde voordat ik een definitieve beslissing nam. Wat me vooral opviel, was de transparantie in het hele aankoopproces. Er waren geen verborgen kosten of onaangename verrassingen. Alles werd duidelijk gecommuniceerd. Dit gaf me een gevoel van vertrouwen en zekerheid, wetende dat ik een weloverwogen beslissing nam. Na de aankoop werd mijn Audi op een feestelijke manier aan mij overhandigd. Het voelde als een echt hoogtepunt, met een gepersonaliseerde overdracht waarin alle functies van de auto nogmaals werden doorgenomen. Jeanne nam de tijd om ervoor te zorgen dat ik me volledig vertrouwd voelde met mijn nieuwe aanwinst voordat ik de weg op ging. Kortom, mijn ervaring met het aanschaffen van mijn eerste Audi was werkelijk uitstekend. De combinatie van gastvrijheid, vriendelijkheid en topservice heeft me een blijvend positieve indruk gegeven. Ik ben niet alleen trots op mijn nieuwe auto, maar ook op de keuze voor dit specifieke bedrijf. Als iemand die waarde hecht aan een geweldige klantbeleving, kan ik met vertrouwen zeggen dat je bij Borgers op het goede adres bent!! Thx

Uitmuntend!

De familie Borgers weet keer op keer top-auto's te leveren tegen een mooie prijs. Hun service is hierbij uitstekend: ze zijn persoonlijk, snel en nemen een hoop rompslomp uit handen.

Bij Borgers Auto Import past 't Germanisme: Einsame Spitze!

Recentelijk een prachtige RS3 gekocht bij Borgers. Mijn 1e aankoop bij dit bedrijf maar ik kan 't iedereen met een gerust hart aanraden...zoek je een speciale Audi en hecht je waarde aan betrouwbaarheid en service niet alléén met hoofdletter S maar in het kwadraat ;-) dan ben je bij hun aan het juiste adres. Jeanne Borgers was niet alleen zeer vriendelijk, correct en betrokken voorafgaand en bij de aankoop, ook na afloop is niets teveel! Kortom: Officiële Audi dealers kunnen een puntje zuigen aan onderhavig service level!

Sublieme auto en dito service

Zeer goede begeleiding en uitvoering m.b.t. de zoektocht, import en aanschaf van mijn droomauto

Lekker makkelijk, lekker ontzorgd

Geweldige prettige ervaring met autobedrijf Borgers. Vriendelijk en professioneel contact, eigenlijk zo gewoon en toch zo bijzonder. De auto in topstaat afgeleverd. Alle tijd bij aankoop maar ook bij aflevering. En de aftersales tiptop, Informeren na enkele weken of alles naar wens is. Een kwestie van vertrouwen en gunnen, zo zou iedereen behandeld willen worden! Chapeau team BORGERS

Fantastische auto, uitstekende service

Ik heb hier een hele mooie en complete Audi Q8 gekocht. Voor de aankoop nog onbekend met Borgers. Uitstekende ervaring! Prima communicatie, heldere afspraken die ook nagekomen worden. Aflevering met zorg. Bedankt Fam Borgers, ik ben heel blij met mijn nieuwe auto. Succes met de zaak verder! 100% aanrader.

Helemaal top

In een woord top!! Maar ook vriendelijkheid klantgerichtheid, kennis van zaken, toewijding en passie zijn woorden die bij mij opkomen als ik aan mijn ervaring met Borgers denk. Zelden zo fijn en goed geholpen bij de koop van een auto. Dankjewel daarvoor Jeanne!! Trotse nieuwe eigenaar van bijzonder mooie SQ8

De service is fantastische , vriendelijk en gastvrij !

Het team van Borgers is TOP. Ze ontvangen je gastvrij. Je wordt netjes en goed geholpen. Niets is te veel! Zijn altijd vriendelijk. Echt een TOP bedrijf. Fantastische showroom. Ik zou het zeker iedereen aanraden.

Een nieuwe auto kopen bij Borgers Auto Import…fantastische ervaring!

Op zoek naar een nieuwe auto kwam ik Borgers Auto Import op internet tegen. De hoge review score gaf al direct een goed gevoel. De Audi Q3 die zij aanboden zag er prachtig uit en was zeer compleet uitgerust. Het eerste contact met Jeanne Borgers heb ik als zeer prettig ervaren. Ze is klantvriendelijk, warm en professioneel maar totaal niet opdringerig. Na een proefrit te hebben gemaakt met de prachtige Audi Q3 was ik eigenlijk al verkocht! Jeanne is ook zeer betrokken, zelfs buiten sluitingstijd beantwoorde ze mijn vragen via de whatsapp…ongelooflijk! Alle gemaakte afspraken werden nauwkeurig nagekomen en op 5 mei mocht ik de sleutels van mijn nieuwe Audi in ontvangst nemen. Wederom werden wij vriendelijk en gastvrij ontvangen. De uitmuntende service stopt bij Borgers niet bij de verkoop van een auto, maar pas bij de volledige tevredenheid van de klant! Zelfs de aftersales is grenzenloos goed. Bij dit familiebedrijf wordt Service nog met een hoofdletter S geschreven…CHAPEAU Borgers!!! Bedankt Jeanne…voorlopig geniet ik dankzij jou nog iedere dag van mijn prachtige Audi Q3, maar de volgende auto wordt beslist weer bij jullie aangekocht!

Een mooi familiebedrijf met de juiste klantfocus

Bij Borgers een hele mooie Audi Q7 55 TFSIe aangeschaft. Hoofdreden: omdat het de mooiste en meest complete was die in Nederland werd aangeboden! Eenmaal kennis gemaakt met Borgers beschikken zij ook simpelweg over die “ongrijpbare” gun-factor die steeds minder bedrijven weten te creëren! Alle afspraken werden keurig nagekomen en de auto was helemaal top op moment van afleveren (en ook daarna uiteraard!). Als je een autoliefhebber bent en je bent op zoek naar de mooiste en meest complete auto’s en je wilt een betrouwbaar adres dan is de keuze best makkelijk…. Borgers!

Fijn autobedrijf, zeker een aanrader

Via internet bij Borgers terechtgekomen. Binnen gekomen bij de familie Borgers werd ik warm ontvangen en we hebben een goede deal kunnen sluiten mbt de aanschaf van mijn auto. De afspraken waren duidelijk en werden ook precies nagekomen. Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf en ook over de aan mij geleverde auto. Een auto kopen bij Borgers is wat mij betreft zeker aan te raden.

Op een heel plezierige wijze een zeer mooie auto gekocht

Onderhandeling en werkwijze waren voorbeeldig. Zeer plezierige mensen. Had iedere provincie maar zo’n (Audi)-verkooppunt

Super benaderbaar, bereikbaar en behulpzaam.

Fijne en persoonlijke aanpak bij een ‘best wel omvangrijke’ beslissing.

Komkleiland 12

6666 MG Heteren