Super tevreden!

Ik had na mijn 1e zwangerschap rug en bekkenklachten. Toen ik zwanger werd van de tweede begonnen de klachten meteen weer. Ik ben toen een aantal keer behandeld door Barbara en dit hielp meteen! Eerder ben ik naar een fysio geweest en oefeningstherapeut maar ik ga nu alleen nog maar naar Chiropratie Aalst-Waalre als ik klachten heb. Zo tevreden over de behandeling!

Barbara is kundig en de behandelingen zijn doeltreffend

Heb nu 4 behandelingen gehad en mijn (nek en rug)klachten zijn duidelijk minder geworden. Tijdens de intake werd ruim de tijd genomen om de klachten te onderzoeken. De behandelingen die daarop volgden zorgden ervoor dat de spieren in mijn rug net weer wat losser aanvoelden. Het effect van de behandeling zelf, het kraken en losmaken, is direct merkbaar. Ook de uitleg over de werking van de spieren in mijn rug, en de verschillende technieken die gebruikt worden ervaar ik als prettig en professioneel.

Uitstekende uitleg en dito behandeling

Weet waarover ze praat, neemt ruim de tijd voor een deugdelijk onderzoek en geeft daarna duidelijke uitleg over wat het probleem is alvorens aan de behandeling te beginnen. Stelt realistische doelen en geeft ook tijdens de behandeling duidelijke uitleg over eat ze doet. Heb het als zeer prettig ervaren en was ook binnen de besproken termijn van de klachten af.

Fijne praktijk!

Met nek en rugklachten naar Barbara gegaan. Na een aantal behandelingen voelde ik al snel verschil. Barbara neemt de tijd voor je, is vriendelijk en kundig. Om de paar maanden een afspraak bij Barbara voor een check-up!

Barbara werkt rustig en heel professioneel!

Ik ben voor hoofdpijnklachten naar de praktijk gegaan. Nu na een aantal behandelingen zijn de klachten een stuk minder. Barbara neemt alle tijd, werkt rustig en is zeer kundig.

Een heel fijn luisterend oor, wat al een oplossing is voor heel veel klachten.

Een geweldige aanvulling op mijn behandelplan

Met diverse medische problemen in nek/schouders en “in principe” al uitbehandeld bij de pijnpoli en neuroloog bij Barbara terechtgekomen. Een meer als geweldige aanvulling op mijn normale zorgplan. (training/fysio/triggerpoint). De chiropractie zorgt ervoor dat ik niet alleen letterlijk en figuurlijk stappen maak, maar vooral dat ik weer beter kan slapen/rusten. Vriendelijk, een uitstekende kennis van zaken, en denkt mee. Een echte uitkomst voor mij.

Uitstekend!

Ik had al enige tijd (jaren) ontzettend veel last van pijn in mijn onderrug. Ik heb al verschillende behandelingen gehad bij een fysiotherapeut, Osteopathie, bezoek ziekenhuis etc. Chiropractie was geen optie vanwege het kraken. Ik vond het erg spannend. Lang verhaal kort.....ik ben nu 6x behandeld en ik ben klachten vrij. Ik kan het niet geloven. Van niet mijn veters kunnen strikken naar weer alles kunnen. Ik ben ontzettend blij!! Ik kan het iedereen aanraden, zelfs het kraken valt reuze mee.

Erg vriendelijk,en zeer goede resultaten al na enkele behandelingen, Ik ga er zeker terug mocht het nodig zijn.

Ik ben met ernstige pijn in mijn rug bij Barbara gekomen. Compleet( rechts) verstijfd zoals zij dit omschreef. Ondanks dat ik manipuleren niet fijn vindt gaat het na nu 5 behandelingen goed voorruit. Ik ben er nog niet maar al wel zeer tevreden met t resultaat wat tot nu toe behaald is. Ik zal altijd last van mijn rug blijven houden maar met een goed onderhoud zal ik er goed mee kunnen leven en redelijk pijnvrij verder gaan. Ik ben zeer tevreden en ze is ook erg kundig bovendat is zij ook erg aardig en een goed luisterend oor. !

Heel blij!

bijna 3 jaar na mijn bevalling eindelijk van mijn bekken pijn af! Ga nu eens in de aantal weken bij Barbara langs. Super blij mee en kan het iedereen aanraden!

De behandeling is professioneel

De behandeling is professioneel, helaas had het voor mijzelf weinig effect.! De eerste 3 behandelingen waren achter elkaar met de baat en was te ook erg gelukkig, helaas als er tussen pozen in zaten van 1 of meerdere weken kwam en de klachten weer terug in been en voet. Dit doet niets af aan de behandeling maar heeft meer te maken met klachten van mijn lichaam.!

Onderzoek en behandeling op hoogstaand niveau

Al vele jaren loop ik rond met rugklachten. Omdat ik zelf personal trainer ben kan ik mezelf aardig goed trainen en het redelijk goed onderhouden zoals het is. Echter de vele verschillende specialisten waar ik ben geweest hebben de oorzaak van mijn klachten niet precies kunnen achterhalen. Barbara is de eerste geweest die de vinger (letterlijk) op de zere plek heeft weten te leggen en daarmee gelijk mijn klachten kon oproepen. Van daaruit zijn we gaan behandelen en gaat het langzaamaan steeds beter. Kritisch als de sporter in mij is wil ik natuurlijk te snel te veel, maar het heeft tijd nodig. Barbara is eerlijk, zegt waar het op staat en levert kwaliteit! Een echte aanrader!

Volvertrouwen, kundig en trefzeker

Barbara geeft je in haar uitstekend bereikbare en rustig ingerichte praktijk meteen een vertrouwd gevoel. Omdat ze tijdens de intake en verder onderzoek kundig en ervaren overkomt blijf je ook ontspannen tijdens haar trefzekere behandelingen. Ik was verrast dat mijn rugklachten zo snel verholpen waren. Ik kom zeker nog terug voor een regelmatige check-up.

Ik ben uitstekend geholpen door Mevrouw Van de Sande

Ik heb al jaren rug pijn en ook pijn in de boven benen met lopen Na 3 behandel cessies heb ik geen klachten meer. Ik heb veel vertrouw in de deskundigheid en de prettige manier van behandeling van Mevr.Barbara van de Sande. De chiropractie in Aalst-Waalre kan ik van harte aanbevelen

Zeer tevreden!

Er wordt grondig onderzoek gedaan naar de klachten, en plan van behandeling op gesteld.

Een aanrader, 100% tevreden.

De Chiropractie heeft me heel goed gedaan, het wordt goed uitgelegd wat het precies inhoud . Mevr. Van de Sande is een heel prettig persoon , kan goed luisteren en denkt met je mee. Geeft ook goed advies en is heel duidelijk zo dat je er ook iets mee kunt en laat je toch vrij in je keuzen. Ik ben inmiddels bijna van mijn klachten af en ben blij haar ontmoet te hebben. Ben gekomen met heel veel hoofdpijn en schouder en nek klachten na een paar behandelingen was het zo goed als over. Raad het iedereen aan en ben blij haar ont te hebben. Vriendelijke groet, Anita v Doorn

Een geweldige nauwkeurige behandeling.

De eerlijkheid en openheid spreken me erg aan. Een professionele behandeling. Een woord geweldig

Zeer deskundig en effectief

Wegens aanhoudende schouderklachten 3x behandeld. Uitgebreid onderzocht en daardoor effectief behandeld op een professionele èn prettige wijze.

Weet niet wat me overkomen is.

Ik had al heel lang last van mijn nek. Kon deze bijna niet meer draaien. Verschillende keren bij de huisarts geweest en fysio moest ik er maar mee leren leven. Veel pijn. Ben via een advertentie bij Barbara uitgekomen. Heb foto's laten maken en hieruit bleek dat ik artrose had. Barbara heeft mij hiervoor behandeld en kan nu weer bijna zonder pijn mijn nek weer draaien en functioneren. Nu had ik in juli een stap gemaakt waardoor ik haast niet meer kon zetten zoveel pijn onder in mijn rug. Hiervoor ook huisarts maar niks aan te doen volgens hun. Nu heeft ze dit 2 keer behandeld en wat bleek zat mijn stuitje een beetje verdraaid. Dit recht gezet en wat blijkt de pijn is weg. Dus ik raad iedereen aan die last heeft van rug of nek etc en waarvan de huisarts zegt mee leren leven toch eens proberen naar een chiropracter te gaan. Groetjes diny bierens

Barbara is erg goed en helpt me prime

Ik liep al een half jaar met klachten na een trauma bij de fysiotherapie zonder echte vooruitgang. Barbara weet wat ze doet en is een echte vlakdame die goede analyse maakt van de lichamelijke situatie en het probleem daarna aanpakt. Ik kan haar van harte aanbevelen!

geweldig

Na jaren van alles geprobeerd te hebben . ben ik in Aalst bij u terecht gekomen en met veel liefde en zorg behandeld. en na 6 behandelingen eindelijk van mijn pijn af

De beste behandelingen die ik mocht ervaren

Nadat ik ruim een jaar geleden door mijn rug ben gegaan, ben ik achtereenvolgens een half jaar naar de fysiotherapie gegaan, heb ik een aantal behandelingen bij de Chiropraktor in Weert gehad en ben vervolgens naar een Osteopaat gegaan. Uiteindelijk alle behandelingen zonder het gewenste resultaat. Als laatste poging ben ik naar Barbara van de Sande gegaan die zich net nieuw gevestigd had in Aalst-Waalre en die naast Giropractie ook dry needle en andere massage technieken toepast, deels vanuit haar achtergrond als fysiotherapeut. Deze combinatie had bij mij wel succes, waarbij met name haar kennis van zaken, ervaring, en de tijd die ze voor je neemt, meer dan ik ooit mocht mee maken, als enorm positief door mij is ervaren. Ik blijf bij haar onder periodieke behandeling als onderhoud, juist om herhaling te voorkomen.

Uitstekende chiropractor en een heel fijn mens.

Barbara heeft mij volledig van mijn rugklachten af geholpen en tegelijk ook mijn nekpijn aangepakt. Na de behandelingen voel je echt dat je lijf wordt gereset naar de oorspronkelijke, gezonde situatie.

Ik ben erg goed geholpen door Barbara en kan nu weer goed functioneren.

Beste Barbara, Ik heb beloofd om voor jou een review te schijven . Bij deze. Al een aantal jaren ben ik met de regelmaat behandeld door fysiotherapeuten aan mijn onderrug. Dit ging met wisselend succes. Maar echt pijnvrij was ik nooit. Vanaf begin februari 2020 heb ik constant met pijn in mijn onderrug rondgelopen. Ik was toen nog redelijk mobiel. In mei ben ik nog een keer door mijn rug gegaan. Het gevolg was dat mijn mobiliteit erg verminderde. Ik had het geluk dat Barbara van de Sande, in het medisch centrum AalstWaalre, een chiropractie praktijk zou beginnen. Ik heb meteen een afspraak gemaakt voor begin september. Nu, na mijn vijfde behandeling, ben ik nagenoeg pijnvrij en kan weer normaal mijn dingen doen. Ik bedank Barbara voor haar deskundige behandelingen en haar vriendelijke benadering. Ik heb na deze behandelingen veel respect gekregen voor Barbara en de chiropractie in zijn algemeenheid. Ik wens je heel veel succes en hoop dat je veel mensen kunt helpen. m.v.g. Louis Bart Falkenburg

Raadhuisstraat 6

5582JD Waalre