Heb het als prima ervaren.

De begeleiding in de winkel was prima. Levering verliep ook goed

Professioneel advies

Een beddenwinkel met meerdere merken waardoor een goede vergelijking en daarmee keuze kan worden gemaakt in bed en matras

Prima geholpen door Rebecca

Heel goed geholpen door Rebecca met veel aandacht en ook het bezorgen thuis netjes en beleefd prima

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Zitcomfort

Hallo Rietje, Heel graag gedaan, jullie zijn gezellige dames:) Met uitgeruste groet, Rebecca Suykerbuyk

Goede informatie in de winkel,en thuis bezorging prima alles netjes afgeleverd en in elkaar gezet.

Goede info en kennis

In de winkel (st Willibrord) leuk ontvangen en in het advies is heel veel kennis aanwezig betreft slaapadvies

Goed advies, prima bedden

We zijn goed geadviseerd op onze vraag naar een Auping Auronde seniorenbed. We wilden betere (zachtere) matrassen hebben en mochten vanalles uitproberen. Ook zijn we heel blij met de degelijke nachtkastjes in dezelfde kleur als het bed. We hebben ook mooi beddengoed gevonden. Alleen de deken hebben we elders gekocht. Twee keer wilden we iets aanpassen en dat was geen probleem. TIP De nota kan beter gespecificeerd worden met kortingen en wijzigingen erbij.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Nog nooit zo'n heerlijk bed gehad. Ik slaap veel beter!

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Veel keuze, goede voorlichting.

Het was prettig om alle tijd en ruimte te krijgen om verschillende matrassen uit te proberen.

Netjes geregeld

Netjes geregeld

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

We werden gewoon goed geholpen!

Vanaf het moment dat we de winkel binnen kwamen werden we op een prettige manier benaderd. Niet opdringerig en toen we een beetje een idee hadden wat we wilden werden we op een rustige manier geadviseerd. Ook de levering van het bed met toebehoren werd netjes en volgens afspraken geregeld. Dit is wat je van een familiebedrijf verwacht en hier ook krijgt en ze daardoor onderscheidend maakt.

Lekker slapen volgens afspraak

Ik kreeg een goed advies met voldoende keuzemogelijkheden die aansloten bij mijn budget. Het bezorgen was ook bijzonder fijn geregeld, precies op het moment dat het mij uitkwam en geleverd tot op het bed!

goede service

we zijn erg goed geholpen bij het uitzoeken van een matras. en hoofdkussens. de verkopers nemen echt de tijd voor je. er komt veel meer kijken bij een matras uitzoeken dan je denkt. ik twijfelde over het hoofdkussen en toen mocht ik gewoon diverse kussens thuis proberen.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Goed, offerte was een beetje onduidelijk.

Goed,correct,netjes en vakbekwaam te woord gestaan.

Kwaliteit, service , en klantvriendelijkheid staan bij Jack Suykerbuyk voorop

Deskundig advies gekregen , goede service en alles netjes afgeleverd. Top

Goede beddenwinkel

Dit familiebedrijf kopen we al jaren onze spullen. Ze proberen het beste advies te geven en mee te denken in de keuzes.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Een vakkundige, nette, en vertrouwde verkoop service.

Wij zijn heel goed geholpen bij de aankoop van onze slaap voorziening.

Deskundig en goede service

Heel tevreden met mijn aankoop. Goede voorlichting bij de aankoop, deskundigheid en goede service bij levering. Gewoon zoals je van een bedrijf mag verwachten.

Goed en professioneel

Uitgebreide uitleg en goed advies gekregen mede dankzij slaapcabine.

Uitstekende uitleg en service

Netjes en op tijd geleverd als afgesproken

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Nieuw matras gekocht. Geen rugklachten meer. Weer helemaal uitgerust en blij.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Volhardend zoeken naar een oplossing

De piep uit het hoog-laag bed wilde niet verdwijnen. Binnen de garantieperiode heeft Suykerbuyk zich ingezet voor een nieuwe. En met resultaat. Communicatie met Montrieurs was uitstekend. Ze waren er zelfs veel vroeger dan gepland. Klus was zo geklaard. Netjes gewerkt.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Goede sertvice in de winkel

Goed advies en vriendelijk geholpen bij het aanaschaffen van een nieuw bed.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Als U kwaliteit, service, kennis en klant vriendelijkheid zoekt!!!

Beste service ever!!

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Nemen de tijd voor je, en geven goed advies

Er wordt naar je geluisterd, en hierop wordt een goed advies gegeven. Komen afspraken na

Roosendaalseweg 5

4711 RR Sint Willebrord

Over Suykerbuyk Wonen & Slapen

Zitcomfort Jack Suykerbuyk & Suykerbuyk Wonen en Slapen. Een heus familiebedrijf met passie voor het vak. Wij streven naar persoonlijkheid, goede merkproducten en een perfecte service nadien. Tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend, maar voor ons niet meer dan normaal!