Perfecte service

Goede kopersbegeleiding. Deskundig advies. Kwliteit. Vlotte levering

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Geweldig advies gehad en nu een week een super fijn bed.

We zijn al jaren fan van jack suykerbuyk, deze keer geholpen door Marie- louise en wat hebben we een goed advies gekregen, wij hebben deze keer gekozen voor de Ergosleep en ik moet zeggen in een woord geweldig bed, ik heb last van atrose en de drukpunten zijn bijna weg, we zitten nu op de klok te kijken kunnen we al naar bed, nogmaals bedankt voor de goede hulp Marie-louise en dochter. Groetjes Wil en Jose rood

Super service

Paar weken liggen we nu op ons nieuwe bed. Slapen heerlijk met de nieuwe matrassen en de electrische bodem aan mijn zijde. Was netjes in elkaar gezet en alles netjes opgeruimd door de leverancier.

Alles prima geregeld.

deskundig advies

Een beddenspeciaalzaak met eerlijk goed en kundig advies. Levering en montage ook goed.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Zitcomfort

Goed geholpen met passend advies!

Na het uitzoeken van het juiste matras ook nog eens advies gekregen over wat ik het beste qua kleurstelling bij elkaar kon matchen! Precies wat ik nodig had van a tot z!

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Klantvriendelijker en professioneler kan het bijna niet!

Uitvoerig en deskundig voorgesprek m.h.o.o. de keuze van nieuwe matrassen. Daarbij werd meteen duidelijk welke matrassen voor ons niet geschikt waren. Vervolgens groot aantal matrassen getest, met daarbij objectieve voorlichting over samenstelling van het betreffende matras. Uiteindelijk bleef er voor elk van ons een matras over en konden we "dubbel checken" opdien het echt moest worden. Daarna goede voorlichting over een nieuw ledikant. Voor- en nadelen van de een of de ander, soort bodem, hoog-laag bodem. Met goede begeleiding een keuze kunnen maken. Tenslotte werd alles geleverd en gemonteerd door vakkundige monteurs.

goede service, netjes geholpen

Heel goed advies ontvangen voor onze nieuwe matrassen.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Hele goede onvangst duidelijke uitleg

Goede service hebben de tijd voor je en leggen alles perfect uit. Welk matras of bodem we moesten nemen zonder op te dringen. Bij de levering ging heel veel fout maar werd netjes opgelost. Waar Jack Suykerbuyk niks aan kon doen,maar wel snel handelen om het opgelost te krijgen.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Goed en heldere uitleg in de winkel, niets werd opgedrongen. Werden steeds op de hoogte gehouden van levering.

Goed bedrijf

Zeer goed geadviseerd.

in de winkel ontvangen met een kopje koffie en onze wensen doorgenomen. Nadat we de slaaptest gedaan hebben konden we 4 verschillende matrassen die bij ons kunnen passen uitproberen. Het werd voor ons al snel duidelijk voor welke matras we zouden kiezen. Na advies over bedbodem en beddengoed met een hoe gevoel de koop gesloten

Zeer klantvriendelijk!

Wij zochten een nieuwe boxspring, super geholpen en een heel goed advies gekregen. Eerlijk over prijs en beleving, “als iets veel duurder is moet je het ook echt kunnen voelen.” Je krijgt echt alle tijd om uit te proberen.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Wij zijn zeer goed geholpen. Kregen goed advies denken goed met je mee en ze namen alle tijd voor je ook voor dat wij gekocht hadden dus dat is super. Hierbij fotoke maar in werkelijkheid is het velemalen mooier.

Ik voelde me overruled.

Na tegemoetkoming en overleg met winkel nu passende oplossing gehad. Mevr. Ribbens v.d. Guchte

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Zitcomfort

Vakkundig advies, prima service en efficiënte levering en montage.

Dankzij het advies en prettige contact met Marie-Louise zijn wij samen tot een mooie combinatie/goede keuze gekomen. Wij zijn heel blij met de inrichting van onze nieuwe slaapkamer! Bed van Auping met stoer hoofdboard en een moderne kledingkast plus bijpassende nachtkastjes. Tot slot nog een sfeervol dekbedovertrek van Beddinghouse/Amazonia.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Lekker zitten en chillen in onze fauteuils

Gekregen, geleverd en betaald sans problem....

Fijne zaak, mooie spullen

Erg klantgericht, goede adviezen, nemen de tijd om iets uit te leggen zonder opdringerig te zijn. Kortom het aanraden waard.

Topadvies!

Er werd eerst goed geluisterd naar onze wensen en hiervoor een passend advies gegeven. Waarna wij zéér tevreden zijn met onze aankoop, twee matrassen met hoofdkussens op elkaar aangepast en na de 1e nacht al direct heerlijk hebben geslapen zonder gewenning! Topadvies dus. Gelijk ook maar advies gevraagd over de aankoop voor 2 kasten voor in 2 slaapkamers, wederom zéér tevreden. Voor ons dus maar 1 zaak voor slaapcomfort en kledingkasten en dat is Jack Suykerbuyk. Professioneel advies door professionele mensen!

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Beste Roberto, Wat ontzettend leuk om dit terug te lezen! Heel veel plezier van jullie aankopen:) Team Slaapcomfort Jack Suykerbuyk

Prefect

Correct geholpen en netjes vezorgd

vakkundig advies

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Fijn dat u tevreden bent en ons aanbeveelt! Met uitgeslapen groet, Team Slaapcomfort Jack Suykerbuyk

professioneel en hartelijk

goede uitleg, ruime tijdsspanne om de zaken goed te overwegen

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Goed advies en fijne mensen.

Wij zijn hier heel fijn geholpen door de medewerkers. Erg goed advies gekregen over het bed en onze kussens. Kan het aan iedereen aanraden.

Top winkel

Goed geholpen met verstand van zaken en geduld niks is teveel. Ook zeer vriendelijk!

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Zitcomfort

Hallo, Wat leuk om het eindresultaat te zien! Veel plezier met uw aankoop. Team Zitcomfort Jack Suykerbuyk

Over Jack Suykerbuyk

Slaapcomfort & Zitcomfort Jack Suykerbuyk. Een heus familiebedrijf met passie voor het vak. Wij streven naar persoonlijkheid, goede merkproducten en een perfecte service nadien. Tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend, maar voor ons niet meer dan normaal!