Goed geïnformeerd door Ruben,een boxspring of ledikant.

Wij zijn zeer tevreden met alle informatie die wij kregen. Ook werd er voldoende tijd genomen zodat wij een juiste keuze hebben genomen. Perfect slaap genot.

Goed.

De matrassen, dekbed en kussen zijn prima.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Super geholpen,zeer vriendelijk en behulpzaam echt n top bedrijf!!

Uitstekende service!

Er was een probleem met ons hoog-laag bed. Na ons telefoontje is het nog dezelfde week opgelost.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Supergoed geholpen, en...wat 'n service!!

Uit ervaring wisten we dat we goed geholpen zouden worden. Maar ook de service die geboden werd , was geweldig. Een speciaalzaak om aan te bevelen!!!

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Goede service voor een mooie prijs

Een schitterende relaxstoel voor een scherpe prijs. Zonder allerlei foefjes als korting zus, korting zo. Conform afspraak geleverd en oude netjes meegenomen. Helaas liep het bij het betalen niet zoals afgesproken bij de vervoerder. Dit is door Suykerbuyk Zitcomfort correct opgelost.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Zitcomfort

Fantastische service en een topproduct

De keuze voor Stressless was snel gemaakt toen we de stoel probeerden. De verkoper heeft veel kennis en heeft ons langs alle soorten geloodst maar uiteindelijk won de Stressless stoel met massage en verwarming. Hij zit heerlijk en staat goed in de woonkamer.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Zitcomfort

Mooie winkel en uitstekend geholpen.

Uitstekend geholpen om mijn ideale bank samen te stellen. Goede aflevering van de bank, alles weer netjes achtergelaten en de oude bank weer meegenomen

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Zitcomfort

Veel keuze mogendheden en goede informatie bij keuze maken.

Er is voldoende keuze uit matrassen en hierbij krijg je voldoende informatie om een keuze te maken. Er word tijd voor je genomen zodat je jouw keuze kunt maken.

hele goede service

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Ik heb een super koop gedaan!!

Hele mooie winkel met een grote keuze s, zodra je binnen komt voel je eigen ook op je gemak, Fijn personeel die veel kunnen uitleggen voor het geen je komt kijken of kopen. Ik kom voor mijn volgende aankoop graag terug!!

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Goed advies snelle levering en vriendelijk personeel

We kregen goed advies waar de tijd voor werd genomen en de levering was super snel De levering ging ook naar wens ( rustig en niet overhaast om zeker geen beschadigingen te veroorzaken) En de betaling achteraf sprak van veel vertrouwen Zeker een zaak om bij anderen aan te bevelen Bedankt Fam. Heeren

Goede nachtrust

In het begin wennen maar we slapen heerlijk, alleen het kussen is niets voor mij(vrouw) man lief slaapt er wel goed mee

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Hele goede service ! Rebecca heeft ons geholpen en is echt een topper ze weet waar ze over praat en hele goede adviezen, wij moesten ook de matrassen met spoed hebben en het is haar ook gelukt ! Hele vriendelijke mensen ! Echt een aanrader ! Bedankt

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Hallo, Hartelijk dank voor deze leuke beoordeling! We hopen dat jullie snel gewend zijn aan de nieuwe matrassen. Veel slaapplezier gewenst! Met uitgeslapen groet, Team Slaapcomfort Jack Suykerbuyk

Klantvriendelijk, duidelijk, overtuiging, aanschaf.

We gingen voor kussens. Uiteindelijk was het geen combinatie oude matrassen. Na overtuiging en duidelijk verhaal een compleet bed gekocht MET de juiste kussens:) Dus Suykerbuyk slaapcomfort een DIKKE MERCI van koop tot slapen. Een aanrader dat is onze ervaring.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Hoi Twan, Fijn dat jullie voor de totaaloplossing gekozen hebben. We wensen jullie een goede nachtrust toe en nogmaals bedankt. Met uitgeslapen groet, Team Slaapcomfort Jack Suykerbuyk

Snel en netjes

Uitstekende service!

Bij het leveren van ons nieuwe Pullman bed, bleek dat het hoofdbord niet via de trap of via het raam naar binnen gebracht kon worden. Klaarblijkelijk hadden we ons iets vergist in de grootte van het bord. Suykerbuyk is er direct mee aan de slag gegaan om een oplossing te vinden. Nadat de fabriek had aangegeven hier geen "in huis" passende oplossing voor te hebben is er met Suykerbuyk een oplossing gevonden om het hoofdbord te splitsen en het zo naar de slaapkamer te krijgen. Daar hebben we het hoofdbord weer samengevoegd, opnieuw gestoffeerd en op z'n plek gezet. Kortom, TOPSERVICE van Suyerbuyk.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Hallo Diter, Dat hebben we toch maar mooi opgelost samen, leuk om het uiteindelijk voor elkaar te hebben gekregen. Heel veel slaapplezier in deze prachtige boxspring. Met uitgeslapen groet, Ruben Suykerbuyk

SUPPER

ALLES TOP

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Hoi Lia, bedankt voor uw beoordeling!

Echt een familiebedrijf met oog voor de klant

Brede interesse. Geduldig. Serieus t/m. een juiste keuze is gemaakt. Goede service wanneer een keuze alsnog gewijzigd wordt. Afhandeling tot alles 100% akkoord is. Prima ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Hallo, wat leuk om te horen en dan hopen we u weer te zien in de toekomst :)

Heel goed advies gekregen over het juiste matras, veel tijd genomen !

Perfecte ervaring in winkel over advies matras en hier echt heel veel tijd voor genomen door Rebecca, veel lof !! Na weken van pijn in been kan ik nu eindelijk zonder pijn slapen. En er werd ook gezorgd voor een tijdelijke oplossing (bedbodem tijdelijk op potenset) zodat we eerder op ons nieuwe matras konden liggen, omdat de levertijd van het ledikant wat langer duurde. Heel servicegericht !

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Hoi Isa, u ook bedankt voor uw leuke reactie/beoordeling!

Goed advies en prettige ervaring.

Na onze wensen te hebben aangehoord eerst een proef/ test in een testruimte gedaan. De uitkomst besproken en daarna uitgebreide adviezen gehad welk matras en bedbodem het beste bij ons paste. Na diverse matrassen en bedbodems getest en besproken uiteindelijke keuze gemaakt. De levering en montage door het bedrijf Montrieux is fantastisch gegaan en zeer netjes gemonteerd door deskundige monteurs die ook alle verpakking meenamen.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Hoi Peter, wat een plaatje is het geworden. Altijd leuk om het resultaat te zien.

Top Advies en Service.

Bij ons eerste bezoek werden we op een zeer proffessionele manier door Rebecca geadviseerd. We twijffelde nog of we wederom een boxspring bed of een degelijk bed met een heel goede matras wilde nemen. Na op verschillende matrassen te hebben gelegen hebben we toch voor de MLine Cool Motion 8 matras gekozen. Na 1 week, bedenktijd zijn we terug gegaan en heeft Marie-Louise ons goed geholpen met de uiteindelijke bestelling en advies over hoeslakens en delbed overtrek. Heel goed teamwerk van de Fa. Suykerbuyk.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Hoi Johannes, bedankt voor uw reactie en beoordeling. Rebecca en Marie-Louise zullen het vast leuk vinden om te horen dat u tevreden bent.

Uitstekend advies & service!

We zijn uitgebreid en zeer deskundig geholpen bij het kiezen van onze nieuwe slaapkamer. Een onvolkomenheid bij het hoofdboard (het randje aan de bovenkant was niet mooi gelakt), is zonder moeite opgelost, door een nieuw hoofdboard te bestellen.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Hoi Nikos, bedankt voor uw leuke reactie!

Prima geholpen

Goed advies gekregen we slapen als een Roosje

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Hoi Henk, dat is leuk om te horen vergeet niet om uw wekker te zetten!

Goede begeleiding bij aanschaf nieuw matras

We slapen lekker op ons nieuwe matras nadat we deskundig zijn geholpen met het uitkiezen en het was er super snel.

• Waarvoor bent u bij ons geweest? Slaapcomfort

Hoi Diny bedankt voor de reactie / beoordeling! als u lekker slaapt slapen wij ook net iets beter :)

Over Jack Suykerbuyk

Slaapcomfort & Zitcomfort Jack Suykerbuyk. Een heus familiebedrijf met passie voor het vak. Wij streven naar persoonlijkheid, goede merkproducten en een perfecte service nadien. Tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend, maar voor ons niet meer dan normaal!