Goed advies en behulpzaam

Bedankt voor het advies en meedenken van slaap problemen door rug klachten. Dankjewel dat ik een weekend mocht proefslapen op een leen matras voor ik een beslissing nam voor een kernwissel.

Goede service en snelle levering.

Mijn bestelling was zelfs 2 weken eerder dan gepland. Super.

Goed advies en uitstekende bedden!

Goed advies, logistiek goed georganiseerd en buitengewoon mooie bedden

Uitstekende service!

2 Tempur matrassen besteld. Uitvoerige uitleg gekregen, goed meegedacht. Snelle levering!

Service top !!!

Alles prima geregeld, van koop tot levering, Item op na levering keurig verzorgd

Eerlijk en duidelijk advies

Goed geholpen in de winkel. Eerlijk advies zodat ik een goede keuze kon maken binnen mijn budget. Klantvriendelijk, kennis van zaken. Levering is ook netjes gegaan.

Goede service. Heldere uitleg.

Goede service en heldere uitleg.

Nogmaals dank voor de zeer zeer goede service.

Nogmaals dank voor de zeer zeer goede service. Nieuwe dopjes voor onder stoelen geregeld. geheel kosteloos. stoel was elders gekocht

goede aankoop !

mooie shooroom , deskundig advies, aardige mensen . nemen de tijd voor uitleg en advies. wij zijn goed geholpen.

Slapen is een feestje

Sta s'morgens uitgerust op, géén klachten meer.

Suykerbuyck blijkt met zijn zorg voor tevreden klanten tot het uiterste te gaan Elk genoemd probleem werd positief getackeld

Aanrader ,

Alles was goed geregeld,super blij mee

goede kwaliteit voor een mooie prijs

je word er goed en vriendelijk ontvangen, verkoopster heeft verstand van zaken en is zeer accuraat.

Super hulp!

We zijn super goed en snel geholpen. Hele duidelijke informatie. De tijd werd genomen voor ons en hele snelle levering van ons bed! Super bedankt!

Uitstekende service!

Alles keurig netjes gemonteerd ! Vriendelijk !

Scherpe prijzen en geweldige service!

Via internet twee m-line matrassen besteld. Ik had twijfel omdat ik het bedrijf niet kende. Maar na een telefoontje was mijn twijfel snel weg. Ik kreeg een zeer deskundige aan de telefoon die wist waar ze het over had en mij het gewenste advies heeft gegeven. Direct de matrassen besteld. En dat zonder uitproberen. Matrassen zijn vervolgens snel geleverd en liggen perfect! Een aanrader!

We zijn goed geholpen

Prima service, klantvriendelijk en top bed

Deskundigheid met een prima advies.

Een adres om bij terug te komen, zeer content.

100% tevreden

Wij zijn zeer goed geïnformeerd en geholpen bij de keuze van onze boxspring. Ergo sleep ligt geweldig. Wij zullen andere mensen jullie winkel zeker aanraden

Heel goed geholpen bij het maken van de beste keuze .

Er is een grote keuze van slaapkamers . Diverse matrassen uitgeprobeerd , en hoofdkussen een week op proef. Echt een aanrader om hier eens binnen te lopen.

Ik ben helemaal tevreden.

Zowel aankoop als bezorging zijn precies zoals afgesproken verlopen, ben des heel tevreden.

Heel goed , echt aan te bevelen !!!

Echt aan te bevelen !

Super goed geholpen

Goede uitleg over de matrassen

Over Slaapcomfort Jack Suykerbuyk

’s Nachts 8 uur opladen om overdag 16 uur goed te kunnen presteren… wij vinden het als Beddenzaak nog steeds heel bijzonder! Vele mensen vinden bedden vaak te duur. Daar denken wij anders over. Het is een investering, dat wel, maar het is voor uw eigen gezondheid. Laten we zeggen; uw investering is goed voor de komende tien jaar en ongeveer 25.000 uur heerlijk slapen.