Heel leuk en proffesioneel geholpen door Rebecca, bedankt

Zie hierboven. Levering ook fantastisch. Op uur en tijd. Vriendelijke monteurs. Top. Vriendelijke groet Ron van Burik.

Klasse

Goed georganiseerd, en snel gewerkt .

Goede service en heeeel goed mee gedacht. De eerste nacht heerlijk geslapen.

Hallo Diana, Bedankt en goed te horen en heel veel slaapplezier gewenst! Met uitgeslapen groet, Slaapcomfort Jack Suykerbuyk

zeer klantvriendelijk

goede uitleg en service

Super service en klantvriendelijk

Zeer positief. Er werd echt de tijd voor je genomen en goede uitleg van bepaalde producten tijdens het aankoopgesprek. Ook de levering zeer soepel en netjes verlopen. Zijn erg blij met onze aankoop!

Een hinderlijk minpuntje

Wat betreft informatie, levering en afspraken was het prima in orde. Wat wel even tegenviel was, dat de top matras, die ik had willen doorgeven aan een liefhebber aan de onderkant een soort roestplekken vertoont, waardoor die niet meer door te geven De Suggestie,om de hoes er af te halen en uit te wassen kon niet uitgevoerd worden, omdat de hoes vast zat aan het binnenwerk. De bezorgers waren al weg en zo blijf ik zitten met een rol in de top matras , die alleen maar plaats inneemt in mijn interesse kleinere woning. Dat moet dus nog opgelost worden. Een minpunt dus bij een verder prettig verloop van een levering.

Overtreft mijn verwachting

Wij kenden de zaak niet maar door een probleem met ons Pullman bed zijn we in contact gekomen. Het eerste telefonisch contact was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Vervolgens werd op korte termijn door de heer Suykerbuyk heel vlot en correct afgehandeld CHAPEAU voor de snelle afwikkeling. Zeker aan te bevelen Willem Zijerveld

Heel deskundig en de tijd voor goede uitleg

Een fijne zaak,veel keuze. Aanrader voor anderen

Top service!

We hebben hier een bed gekocht en werden zeer goed geholpen, ookal was het sluitingstijd we gingen door tot het juiste bed en matras gevonden was. Na 1 week slapen bleek het kussen niet helemaal naar wens, dit werd zonder problemen geruild voor een ander kussen!

Alles van tevoren doorgesproken. En het is precies zo verlopen.Top

Goede service!

Fijne zaak met medewerkers die verstand van hun vak hebben.

vriendelijk en met goed advies geholpen

We hebben twee boxsprings gekocht en drie kasten. we zijn heel vriendelijk en goed geholpen. Er is echt de tijd voor ons genomen. Ook toen er iets beschadigd bleek is alles heel netjes weer opgelost. Ik vond het ook heel fijn dat we de hoofdkussens mochten uitproberen. We zijn heel blij met onze aanschaf en de service van 'slaapcomfort Jack Suykerbuyk'!

Zeer zeker slaapcomfort

Mijn slaapkamer compleet en mooi door mijn aankopen bij Jack Suykerbuyk. Eerst een nieuw bed van Ergosleep gekozen met antraciet skaileer aan de zijkant. Nu een hoofdbord in datzelfde materiaal erbij. Ook een mooie commode bij de grote hanglegkast uitgekozen, precies in dezelfde kleur. Werd heel goed geadviseerd wat bij mij past, ook de maat. Helemaal tevreden, natuurlijk direct een mooi dekbedovertrek erbij gekocht. Een groot chapeau voor de begeleiding en service van deze zaak.

Gezellige slaapcomfort winkel

Heerlijke nieuwe matrassen uitgezocht met een lekker hey koffie/thee

goed advies en goede service

Gastvrij ontvangst. Ze nemen echt de tijd om je zo goed mogelijk te adviseren en te kijken wat bij jou persoonlijk past. Tot nu toe zeer tevreden.

Geweldig veel tijd gestoken in advies

Bellen, afspraak maken, "proefslapen", koffie: het overkomt je allemaal als je dáár op zoek bent naar een goede slaapgelegenheid.

100 procent tevreden en goede service

Heel erg tevreden met de geleverde diensten en service

Wij zijn 2 oudere en waren op zoek naar een electrisch bed. Na veel zoeken viel onze keus op jullie. Wat een enorme keus en heel belangrijk een geweldige service. Kochten een electrisch bed deelbaar met een moderne uitstraling. In overleg met de verkoopster is veel mogenlijk.

Goede ervaring

Wij zijn er goed geholpen erg vriendelijk en klantvriendelijk

Heel goed

Netjes alles goed en snel geregeld.

Goed afgeleverd

Alles volgens plan verloopt

Zeer vriendelijk en spontaan geholpen

Zeer goede kwaliteit van beddengoed ,blijven mooi in de was, raad het iedereen aan,

super bedrijf met super nazorg

Na aankoop blijf je ook gewoon klant en wordt je op een nette en juiste manier te woord gestaan en geholpen. En garantie of niet alles wordt netjes opgelost. SUPER klasse wat dit bedrijf doet voor een klant. Een super en zeer klantvriendelijk bedrijf nogmaals super bedankt. Alle lof voor Slaapcomfort Jack Suykerbuyk

Fantastisch

Heel goed geholpen en goede service. Kortom een fantastisch familie bedrijf.

Hele goede service!

Goede service en denken echt met je mee!

Over Slaapcomfort Jack Suykerbuyk

’s Nachts 8 uur opladen om overdag 16 uur goed te kunnen presteren… wij vinden het als Beddenzaak nog steeds heel bijzonder! Vele mensen vinden bedden vaak te duur. Daar denken wij anders over. Het is een investering, dat wel, maar het is voor uw eigen gezondheid. Laten we zeggen; uw investering is goed voor de komende tien jaar en ongeveer 25.000 uur heerlijk slapen.