Goed geholpen zeer goede service.

We zijn in de winkel zeer goed geholpen, het bed is netjes op tijd gebracht en zeer vakkundig neer gezet.

Uitstekend advies, soepele levering met een geweldig bed als resultaat.

Prima ervaring met Jack Suykerbuyk.

Iedereen aanbevolen om hier te kopen

Goede service, was een motor kapot en was binnen een week opgelost

Klantvriendelijk

Goede service met deskundig advies

Gewoon degelijke service en goed materiaal naast vriendelijlheid

Een prettige winkelervaring in een tijd van afstand houden. Goed advies gekregen. Met plannen en afleveren goede service altijd een vriendelijkwoord. Men komt hun afspraak na.

Wat een nacht

Goed advies, dito service en levering

Vriendelijke deskundige persoonlijke begeleiding

Ik ben zeer vriendelijk, professioneel geholpen. Ze nemen alle tijd om een goed advies te geven. Een klein probleem bij de levering werd gelijk door de winkel zelf opgelost. Zeer goede service ontvangen. Dank hiervoor.

Zeer vriendelijk en professioneel geholpen

We hebben er het bed voor onze oudste zoon gekocht en ons eigen bed en zijn zeer tevreden. We zijn zeer vriendelijk en professioneel geholpen en de mensen van Suijkerbuik weten echt waar ze over praten en denken ook heel fijn met je mee.

Je wordt vriendelijk en goed ontvangen

Goede informatie en afspraken keurig nagekomen

Wij waren op zoek naar een goed advies voor onze matrassen en zijn zeer professioneel geadviseerd. Voor de gekozen oplossing is alles binnen de gemaakte afspraken afgehandeld.

Super goed

Goede service,vriendelijk personeel,goede professioneel advies van gezochte artikelen,( dekbed in januari,dekbedovertrek) boxspring , afg oktober nieuwe topper,

Ik was positief verrast door de vriendelijke manier waarop ik geholpen ben

Het is mijn dochter gelukt de knop weer te maken aan onze stoel. We gebruikten daar een Tork 50 voor, die paste prima we zochten naar een tork 60 maar die konden we nergens vinden, maar de tork 50 paste er prima op. Heel hartelijk bedankt voor de service en nog een fijn weekend Groeten Elsbeth Harmsen

Wij zijn gewoon dik tevreden!

Een nieuw bed uitzoeken is nog niet zo makkelijk ondervonden wij. Uiteraard hebben we een aantal bedden getest, maar dat is niet hetzelfde als er een hele nacht op slapen. Het gaf ons een goed gevoel dat we het uitgekozen matras mochten omruilen als het toch niet helemaal was wat we ervan verwachtte. Dit bleek bij 1 van ons ook het geval. Er was maar 1 telefoontje nodig om dit te verhelpen. Ik werd op een vriendelijke manier te woord gestaan, en binnen een paar minuten was alles geregeld. Nu zijn wij beide erg blij met ons nieuwe bed!

Helemaal top

Goede ervaring en klantvriendelijk

Goede service en op een prettige manier behandeld.

Superr

Vriendelijke mensen,snelle levering donderdags uitzoeken en vrijdags al slapen,en hele goede servies

Vol passie, kennis, energie en enthousiasme

Allereerst wordt er een slaapdiagnose gemaakt. Mooie ervaring. Voor het maken van een keuze zowel matras als kussen wordt er alle tijd en geduld genomen. Prachtige winkel

Alles keurig en op tijd geleverd

Zelfs op de dag van levering, waren ze nog bereid om het levering schema aan te passen zodat het toch nog geleverd kon worden. Waar krijg je op de dag van vandaag deze services nog.. Top hoor. Groet Maurice.

Geweldige service!

In 2009 een bed gekocht bij Jack Suykeruyk. Nu bleek er iets stuk te zijn aan de elektrische lattenbodem. Jack is komen kijken en heeft hiervoor een nieuw onderdeel besteld. Kosten? Nee hoor......dat is service! Wij slapen voorlopig weer prinsheerlijk!

Aanrader

Mooie showroom, veel keus, goede uitleg over de producten en heel goed advies. Service zeer goed en klantgericht, dit geconstateerd toen er bij ons iets niet goed was gegaan en hoe dit zonder discussie is opgelost. Ook de monteurs waarmee gewerkt wordt, kundig en zeer beleefd. Aanrader om hier uw aankoop te doen.

Op een nette en vriendelijke manier geholpen.

Netjes, vriendelijk en kundig geholpen. Wij bevelen Suykerbuyk dan ook aan, om daar je aankopen te doen.

Grote klasse wijk kunnen iedereen Suykerbuyk aanraden

Zeer vakkundige plaatsing van het nieuwe bed. Mijn vrouw en ik hebben er al zalig in geslapen. Kortom: een dik verdiende negen. Wij hebben ook al telefonisch van onze dank blijk gegeven.

Een fijne ervaring

Leuk geholpen, vriendelijk en professioneel Ze hebben de ervaring en meer dan genoeg matrassen en hoofdkussens om uit te proberen.

Betrouwbaar en correct

Komen hun afspraken helemaal na

Klantvriendelijk

Duidelijke uitleg en advies en snelle levering van aankoop.

Over Slaapcomfort Jack Suykerbuyk

’s Nachts 8 uur opladen om overdag 16 uur goed te kunnen presteren… wij vinden het als Beddenzaak nog steeds heel bijzonder! Vele mensen vinden bedden vaak te duur. Daar denken wij anders over. Het is een investering, dat wel, maar het is voor uw eigen gezondheid. Laten we zeggen; uw investering is goed voor de komende tien jaar en ongeveer 25.000 uur heerlijk slapen.