zeer goed

vriendelijk, behulpzaam komt afspraak na.

Solide bedrijf met technisch en vriendelijk personeel. Alles is mogelijk.

Persoonlijk & geduldig advies

Vanaf het eerste moment vriendelijk geholpen. Er werd uitgebreid de tijd genomen en zeer persoonlijk advies gegeven. Klasse!

deskundig en klantgericht

Bij de aankoop werden we uitermate goed en deskundig voorgelicht. er was gevoel voor wat wij belangrijk vonden en daar werd goed op geanticipeerd. er werd tijd voor je gemaakt en niks wordt opgedrongen. prima hostmanship

Heb net als voorheen de snelle service ervaren

Iedere keer weer wordt je snel op een vriendelijke en correcte wijze geholpen En alleen topkwaliteit tegen een betaalbare prijs Dat is 1 van de redenen om weer te kiezen voor deze

goede service

Een winkel die met je mee denkt ondanks de lockdown toch een nieuwe matras kunnen kopen. We konden gewoon thuis proberen en zo het juiste matras kiezen. Geweldig

Prima product goede service

Prima product maar wel erge lange levertijd

Vakbekwaam

Professioneel en correct uitgevoerd

geweldig

hele goeie ervaring, ondanks de corona, geweldige service aan huis gehad. levering perfect,afspraken helemaal TOP. Bedankt voor alles

fijne winkel met service en kwaliteit

advies,levering en kwaliteit prima; aan te bevelen aan anderen,indien ons dat wordt gevraagd.

kan beter

levering: prima verkoopster: netjes levertijd/communicatie: waardeloos, klant-onvriendelijk product: niet wat ervan verwacht werd. conclusie: frustratie, pijn en zonde van het geld.

Zeer goed geholpen en we hebben heerlijk geslapen op ons nieuwe matras

Eindelijk stukken minder rugklachten

Eerlijk en betrouwbaar advies waardoor mijn rugklachten eindelijk stukken minder zijn. Ik had jaren eerder langs moeten gaan.

Prima bed, prima service!!

Tijdens de koop hebben wij prima geadviseerd en daarop een dito bed gekocht. Helemaal niets op aan te merken!!

Zeer goed verlopen

Kundige verkoper. Contact verliep prima en het plaatsen van het bed ook.

Een zeer bekwaam bedrijf met passie voor slapen.

Heb hier mijn complete slaapkamer gekocht en werd van A-Z geiinformeerd over de mogelijkheden.Ook de bezorging was top en het compleet in elkaar zetten werd zeer vakkundig uitgevoerd.

Klantvriendelijk en goed product

Super levering

Keurige monteurs.

mooie zaak met degelijk materiaal

mooie zaak met degelijk materiaal

Geweldig meedenken en super service

Slaapcomfort Suykerbuyk staat ook klaar voor oude onderdelen. Ik heb een Auping Royal M4 bed van 2000 en zelfs nu bieden zij nog 100% service. Na bezoek van Jack blijkt dat het bedlampje niet meer kan worden gerepareerd. Controle duurde ongeveer 30 minuten en hiervoor mocht ik niets betalen. In een woord GEWELDIGE SERVICE.

Goed advies

Er wordt alle tijd voor je genomen en je wordt uitgebreid geadviseerd. Mooie producten en superkwaliteit!

slaapverwekkend

Ongelofelijk om met zo'n uitgerust gevoel op te staan. Team Suikerbuyk heeft ons geweldig geadviseerd! Tot en met aflevering alles perfect geregeld! Ik kijk er iedere dag weer naar uit om naar bed te gaan!

Prima!

Eind oktober een nieuwe boxspring besteld, afgelopen week geleverd. We hebben er wel even op moeten wachten, maar het ligt prima! We kunnen er weer een jaar of 10 mee vooruit. Rest van de bedspullen zoals dekbedovertrek, dekbed, hoofdkussens etc waren ook allemaal beschikbaar, konden afgehaald worden.

Goede service, goede kwaliteit

Nieuw bed en matras gekocht, vanwege Corona wel een lange levertijd. Levering is verder heel netjes gegaan.

Alles was supergoed geregeld! Ik hoop dat de winkel snel open is ik heb nog een kussen nodig

Super goed

Over Slaapcomfort Jack Suykerbuyk

’s Nachts 8 uur opladen om overdag 16 uur goed te kunnen presteren… wij vinden het als Beddenzaak te Etten-Leur nog steeds heel bijzonder! Vele mensen vinden bedden vaak te duur. Daar denken wij anders over. Het is een investering, dat wel, maar het is voor uw eigen gezondheid. Laten we zeggen; uw investering is goed voor de komende tien jaar en ongeveer 25.000 uur heerlijk slapen.