Erg tevreden hoe Mike deskundig rugproblemen verhelpt.

In contact gekomen met Mike de Vreede wegens acute rugproblemen. Het probleem vlot gevonden en met een paar behandelingen vlot verholpen. Inmiddels één keer per drie maanden een behandeling waardoor de rugproblemen prima onder controle zijn en blijven.

Deskundig behandeld

Ik belde de praktijk voor pijn onderrug. Kon heel snel terecht. Ik had niet gelijk resultaat, maar iets wat jaren sluimerd moet ook de tijd van herstel gegund worden. Nu 7 maand geen last meer gehad. Ik ga wel ongeveer 1 keer in de 3 mnd terug voor 'onderhoud' om niet in het oude patroon terug te vallen.

Deskundig behandeld

Professioneel en vriendelijk

Al aantal jaren liep ik met lage rugklachten (hernia) rond waar mij veel belemmerde in mijn dagelijkse doen. Jaren lang bij de fysiotherapie geweest wat niet helemaal het resultaat gaf waar ik op hoopte. Zelfs een gesprek gevoerd met een chirurg om het te gaan opereren. Maar dat wou ik het liefst niet. Heb me verdiept in Chiropractie en kwam al gauw bij Chiropractie Bennekom uit onder behandeling bij Mike. Hij stelde in eerste instantie de juiste diagnose op en besprak het plan van aanpak met mij en zo doende begonnen met de behandelingen. Ik loop nu een kleine jaartje bij Chiropractie Bennekom voor de behandeling en ben van mijn klachten af. Kan nu mijn kinderen optillen en knuffelen of lekker een potje voetballen met vrienden. Dank jullie wel.

Je geeft je klachten aan en weten perfect waar ze je moeten behandelen .

Goede deskundige plek voor mijn rugklachten

Met regelmaat heb ik last van mijn rug en bekken. Ik kom hier dan graag naartoe. Met behandeld je op een vriendelijke en deskundige manier met uitleg.

Wordt deskundig geholpen

Ik belde de praktijk voor pijn onderrug. Kon heel snel terrecht. Ik had niet gelijk resultaat maar iets wat jarenlang sluimerd moet ook de tijd van herstel gegund worden. Nu na een jaar heb ik geen last meer. Ga nu voor 'onderhoud' een keer in de 3 maanden ongeveer om niet in oude situatie terug te vallen.

Hele goede chiropractor!

Super! Binnen paar behandelingen van mijn klachten af.

Hele goede chiropractor!

Super! Binnen paar behandelingen van mijn klachten af.

Snel resultaat

Het was begin jaren 80. Met mijn rugklachten al bij specialisten geweest maar niets hielp. Ik las een artikel in libelle over chiropractor behandeling. Na een behandeling voelde ik al verbetering. Vandaag de dag kom ik nog steeds voor controle zo'n 4 x per jaar. Zeer tevreden dus met de heren de Vreede. Bij klachten kan ik dezelfde dag terecht en meteen resultaat. Wat wil je nog meer.

Fijne praktijk, vriendelijk en snel geholpen. Mike doet het heel goed net zoals zijn vader. Altijd interesse en deskundig advies. Ook balie medewerkster vriendelijk en spontaan. Ik kom nu voor onderhoud bijna maandelijks. Maar niet alleen ik kom. Ook mijn man en kinderen gaan als ze klachten hebben. En als je student bent krijg je korting. Hoe fijn is dat. Dus voor mij een aanrader voor iedereen.

Super! Vriendelijk, behulpzaam en professioneel!

Ik kom hier al jaren voor m'n rug. 3 a 4 x per jaar en dan gaat het prima! De dames achter de balie zijn altijd vriendelijk! En Mike doet het, net als zijn vader deed, heel goed en legt het altijd duidelijk uit als je vragen hebt. Ik zal het zeker aanraden!

Uitstekende professionele hulp

Als je belt met de praktijk kun je al snel terecht. De behandeling is adequaat en men denkt mee in oplossingen.

Zeer tevreden.

Zeer vriendelijke service bij de balie. Behandelingen doen me zeer goed.

Goede behandeling, professioneel en vriendelijk

Pijnvrij door onderhoud

Ik ga iedere 3 maanden waardoor er zich geen klachten ontwikkelen.

Fijne praktijk

Een super fijne praktijk! Altijd Vriendelijk en professioneel. Contact verloopt altijd snel. Een afspraak verzetten is nooit een probleem en zo geregeld!

Van begin tot einde super geholpen.

Ik durfde in het verleden nooit naar een chiropractor. Van een kennis kreeg ik de tip om eens langs te gaan bij Mike voor mijn problemen in mijn heup. Ik kon moeilijk lopen en had continu een doof gevoel in mijn been. Nadat ik een afspraak gemaakt had werd ik keurig geholpen door een mevrouw die achter de balie zat. Ze stelde me gerust. Mike neemt ook de tijd om even te vertellen wat hij precies doet en heeft mijn probleem in 6 behandelingen opgelost. Zo af en toe ga ik nog eens langs voor een apk.

Zeer professioneel en snel geholpen!

Inmiddels ben ik al een tijdje onder behandeling bij Mike, dit naar volle tevredenheid. Eerst regelmatig afspreken, daarna om de twee maanden. Vorige week ineens klachten na verkeerd tillen. Gelukkig kon ik snel terecht, ze proberen er alles aan te doen je zo snel mogelijk te helpen.

Prettige praktijk met goed resultaat.

Een fijne praktijk van telefoon, receptie tot behandelaar Mike. Na jaren migraine zijn mijn klachten zoveel minder, nagenoeg verdwenen. Duidelijke uitleg vd behandeling, snelle afspraak en bijna geen wachttijd.

Geen wachtlijst, bijna pijnvrij!

Zeer goede ervaring met deze chiropractor en de behandelingen. Had sinds lange tijd pijn aan mijn heup. Inmiddels 4 behandelingen gehad en bijna pijnvrij. Echt een aanrader!

West Breukelderweg 1

6721MP Bennekom