Als herboren

Zeer professioneel en effectief.

Iedere keer als we komen worden we zeer goed geholpen

Heel goed.

Je kan altijd terecht. Sinds ik hier kom zijn mijn klachten sterk verminderd.

Superfijne behandeling en erg efficiënt.

Het werkt echt super goed. Je wordt erg vriendelijk en fijn behandeld en ze staan altijd voor je klaar bij spontane klachten. Ik zou niet weten wat ik zonder zou moeten..

Mijn lijf functioneerd weer!

Na jaren pijn klachten ,door instabiel bekken, ben ik nu grotendeels pijnvrij! Ik begon met 2 x in de week een behandeling. Al snel kwam er steeds meer tijd tussen de behandelingen. Nu kom ik zo 1xper 8 weken voor een 'onderhoudsbeurt'

De bron van de klachten worden perfect behandeld.

Goede chiropractor weet je klachten perfect te behandelen maakt samen met je een plan om je zo ook na de behandeling te ontzien van je klachten kan het zeker aan bevelen.

Fijn geholpen op een professionele manier

Er werd goed geluisterd naar de klachtomschrijving en hierop is een behandelplan opgezet wat voor mij super werkt.

Kundig en snel

Mike helpt mij om mijn werk in de mondzorg te kunnen blijven doen. Regelmatig even resetten en mijn rug- en nekklachten zijn onder controle. Het proberen waard.

Mijn lichaam is dankbaar

Ik kan niet meer zonder een afspraak: voel me gelijk veel beter. Ik heb al jaren last van mijn nek en rug. Na elke bezoek voel ik me opnieuw geboren. Aanrader!

Geen nekpijn meer door de behandeling.

He is al heel wat jaren geleden, dat ik last van mijn nek kreeg. Om de drie maanden bezoek ik nu de praktijk en heb ik geen pijn meer door de behandeling. Complimenten !

Perfecte behandeligen

Word zeer goed naar je klachten geluisterd, na de behandeling voel ik me altijd weer beter.

Snelle reactie op verzoek tot hulp

De behandelaar is vriendelijk . Heeft geen wacht tijd .

Uistekend

Zeer kundig goed behandelplan je word niet aan het lijntje gehouden in goed overleg Zeer vriendelijk als arts en secretaresse Zeer aan te bevelen ik heb er veel baat bij

Snel van mijn klachten af, zeer kundige chiropractor!

Erg positief, aanrader!!

Deskundige behandeling

Fijn geholpen en snel terecht

Snel en deskundig geholpen.

Goed en deskundig geholpen. Direct resultaat en goede opvolging. Zeker aan te bevelen.

Snel en deskundig geholpen.

Deskundig behandeld

Ik had last van onderug. Kon snel terecht. Had niet gelijk resultaat maar iets wat jaren sluimerd heeft ook zijn tijd nodig voor herstel. Nu 7 mnd geen last meer gehad. Ga eens in de 3 mnd ongeveer voor 'onderhoud' om niet in het oude patroon terug te vallen.

Het duurde even maar toen herstelde mijn voet

Na een jaar lang klachten aan een voet en fysiotherapie kwam ik hier terecht. Wat ik goed vind is dat ik eerst twee keer per week moest komen en dat dat geleidelijk minder werd, pas toen er echt herstel intrad. Het lijkt nu echt goed te gaan.

Het duurde even maar toen herstelde mijn voet

Erg tevreden hoe Mike deskundig rugproblemen verhelpt.

In contact gekomen met Mike de Vreede wegens acute rugproblemen. Het probleem vlot gevonden en met een paar behandelingen vlot verholpen. Inmiddels één keer per drie maanden een behandeling waardoor de rugproblemen prima onder controle zijn en blijven.

Erg tevreden hoe Mike deskundig rugproblemen verhelpt.

West Breukelderweg 1 6721MP Bennekom