Erg prettig, uitstekende praktijk

Zeer fijne praktijk, zijn flexibel en klachten worden goed en effectief behandeld. Kortom zeer tevreden!

Goede behandeling, goed vervolg plan, duidelijke communicatie, flexibel

Altijd goed!

Mijn klachten worden altijd effectief en snel aangepakt.

Perfect!

Staan altijd klaar en je kan gelijk terecht. Je hoeft dus nooit te wachten met je klacht. Verder is de behandeling heel effectief en ben ik van mijn klachten verholpen, ik blijf elke 2 maanden terug komen voor onderhoud en dat word heel goed en vlot elke keer verzorgd waar ik heel content mee ben. Een tevreden klant

Behulpzaam en betrouwbaar

Zeer fijne deskundige behandelingen. Staan altijd voor je klaar, ook als het niet helemaal uitkomt qua planning weten ze altijd tijd te maken.

Goede behandeling!

Sinds een paar maanden onder behandeling bij Mike. Het bevalt mij heel goed. Fijne sfeer en als ik een afspraak maak word ik snel geholpen.

Snel en effectief

Altijd op tijd. Behandeling verloopt soepel en snel. En helpt mij enorm. Altijd weer prettig en pijnvrij als ik ben geweest. Mike weet wat hij doet en weet waar de pijn/last vandaan komt. Heb zelf fybro en werk in de zorg. Lichaam vraagt dus veel van mij. En Mike helpt mijn lijf te corrigeren waardoor ik beide weer enige tijd kan dragen.

Heel fijn en erg behulpzaam

De eerste keer is alles heel goed doorgelopen en uitgelegd. Volgende keren ging alles vlot en hoefde je eigenlijk nooit te wachten. Super goed geholpen

Al de jaren door (van vader op zoon) deskundig, eerlijk en je kunt altijd snel terecht

Een fijne praktijk. Je wordt telefonisch of bij de balie altijd vriendelijk te woord gestaan. Behandelingen altijd deskundig, jarenlang Jan en nu al weer tijdje Mike. Ook eerlijk wat wel en niet kan en geen onnodige behandelingen. Wat ook erg prettig is dat bij onverwachte klachten altijd gekeken wordt hoe je snel terecht kunt.

Ik loop altijd blij de deur uit.

Ik kwam met een behoorlijk pijnlijke bil, na heel wat keren bij de fysiotherapeut te zijn geweest ( zonder resultaat) naar de chiropractor. Wat een verademing; na een paar behandelingen pijnvrij! Nu ga ik met regelmaat om mijn lijf soepel te houden en dat werkt! Ben heel erg tevreden.

In een woord,top!

Heel leuk personeel, vriendelijk, vrolijk en behulpzaam. Ze denken goed met je mee over jouw traject. Door de behandelingen wordt mijn pijn verlicht en kom ik graag terug.

Goede, betrouwbare, snelle hulp bij rug- en nekklachten .

Vroeger had ik vaak last van migraine bij vermoeidheid. Sindsdien ga ik eens in de 3 maanden naar Chiropractie Bennekom en heb ik bijna nooit meer last.

Heel goed!!

Toen ik belde voor mijn rug kon ik de volgende dag al komen. Super fijn. De pijn was al stuk minder!!

Vriendelijke ontvangst en snelle efficiënte behandeling.

Rieka is een zeer vriendelijke receptioniste/gastvrouw en de behandelingen zijn altijd op tijd (ik hoef nooit/nauwelijks te wachten), snel en efficiënt.

Goede, snelle behandeling

Er wordt goed naar de klachten geluisterd, uitgelegd wat wordt gedaan. De behandeling is kort en krachtig. En natuurlijk helpend.

Kundig, efficiënt en flexibel

Fijne praktijk. Zijn altijd bereid mee te denken als er zich accuut iets voor doet.

heel goed

Echt een aanrader voor hele goede behandelingen…ik ben zeer tevreden!

je word er goed geholpen

mijn ervaring met de praktijk is prima ik ben er gekomen met rug klachten en die zijn nagenoeg verdwenen ik kom er nu nog een aantal keer per jaar voor onderhoud gewoon om de boel los te houden echt een aanrader

Chiropractor luistert goed naar de klachten, waardoor de juiste pijnplekken behandeld worden.

Mijn klachten werden snel minder. Na een aantal behandelingen waren de klachten zo goed als weg. Dat er nabehandelingen zijn is zeer prettig, zodat de pijn niet snel terug komt.

Prettige sfeer, wordt goed geholpen

Fijne praktijk, strak op schema dus niet lang wachten op je beurt. Prettige sfeer en denken goed mee om klachten te verminderen.

Ik kon snel terecht en ben tevreden over de praktijk

Na 5 behandelingen helaas nog niet het gewenste resultaat, maar dhr De Vreede is wel kundig, dus daar ligt het niet aan.

Perfecte behandeling van mijn rug/ nek klachten

Kom hier al jaren. Erg goede behandeling voor mijn rug en nek klachten. Kom hier nu nog een paar keer per jaar voor "onderhoud". Altijd weer een goed gevoel wanneer ik weer naar buiten stap.

Deskundig en vriendelijk

Afspraken maken gaat altijd soepel. Altijd een vriendelijke ontvangst, programma loopt altijd keurig op tijd. Behandeling is elke keer afgestemd op klachten en wordt kundig verholpen.

Goede ervaring bij deze praktijk

Aardige medewerkers Geeft verlichting van klachten

Vriendelijk, kundig en je kunt er altijd snel terecht.

Ik kamp wel eens met nek problemen. De fysiotherapeut heeft hiervoor geen (snelle) oplossing, maar deze chiropractor wel!