Heel goed. Goede prijs en nette installatie

Goed. Hadden klein probleem met een binnen unit die niet genoeg koelde, maar was snel opgelost en ze belden de dag daarna ook om te vragen of de storing was verholpen.

Beste Rogier, Bedankt voor de 10 sterren! Daar doen wij het voor! :) Wij zijn blij dat we de storing snel hebben kunnen verhelpen. Wij wensen jullie heel veel plezier met de prachtige Daikins! Een hele fijne zomer toegewenst! Groetjes team Uw-Airco

Erg prettige en zeer professionele service!

Sjoerd is een vriendelijke heer die snel schakelt en een mooi professioneel bedrijf runt. Ook de medewerkers waren zeer vriendelijk en bekwaam. Ze dachten goed mee met onze wensen waaruit een advies naar voren kwam waarvan het eindresultaat er mag wezen. Dit tevens omdat onze woning net even wat andere complexiteit met zich mee bracht t.a.v. andere type woningen. Dus erg blij mee en kan Uw Airco een ieder aanbevelen!

Hartelijk dank Jimmy voor deze goede review! Complexe projecten gaan wij zeker niet uit de weg! ;) Goed te horen dat alles naar wens is verlopen. Ook wij zijn erg blij met het eindresultaat. Bedankt voor de aanbeveling en een hele fijne zomer toegewenst! :) Groetjes team Uw-Airco

Wat een fantastisch familiebedrijf.

Het begon al met de zeer uitgebreide offerte en met het prettige gesprek. Dan het op tijd leveren van de materialen, ook de elektricien was op tijd en ook deze man dacht mee. Dan op de dag zelf, enthousiaste, ambitieuze, vakbekwame medewerkers. Alles werd vakkundig uitgevoerd, rommel werd direct opgeruimd. De dakdekker was ook ruim op tijd. Kortom we zijn zeer tevreden en hopen deze zomer te kunnen genieten van de airco.

Beste fam. van Gool, Wij zijn ontzettend trots op deze mooie review. Een groot compliment voor het hele team! Wij wensen jullie een hele goede zomer toe met een mooi binnenklimaat! Geniet ervan ;) Groetjes team Uw-Airco

Snel efficiënt meedenkend

Ben zeer tevreden na dat alles was geïnstalleerd en in bedrijf gesteld is er nog iemand langs geweest om te kijken of alles naar tevredenheid werkte nogmaals bedankt

Hi Faizal, Super bedankt voor de 10 sterren review! Wij nemen graag de tijd voor onze klanten en ook na de installatie besteden wij daar graag tijd aan. Als u tevreden bent zijn wij dat ook! Hartelijk dank voor de aanbeveling. Groetjes team Uw-Airco

Perferct

Fijne communicatie. Van offerte, uitwerken, opdracht tot uitvoeren.

Hi Roald! Bedankt voor het schrijven van deze goede review! Hier doen wij het voor! Wij wensen u een hele fijne zomer toe met uiteraard een perfect binnenklimaat ;) Groetjes team Uw-Airco

Hee blij mee

Goede snelle service, keurig personeel en persoonlijk contact. Afspraken worden goed nagekomen

Beste Karin, Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een review voor ons te schrijven. Wij waarderen dit enorm. Wij zijn blij dat u tevreden bent. Wij wensen u een hele mooi zomer toe! :)

vakkundige installatie 2 airco units bovenverdieping Panasonic

Wij zijn erg tevreden over Uw-airco. Na offerte snelle levering en alles netjes afgewerkt. Op naar een mooie zomer.

Beste Steve, Bedankt voor de mooie review. Goed om te horen dat jullie tevreden zijn. Heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem. :) Airco's zijn geïnstalleerd, nu moet de zon nog gaan schijnen. Geniet ervan. ;) Groetjes team Uw-Airco

Kwaliteit voor betaalbare prijs

Heel tevreden over de plaatsing van onze 3 airco’s van Daikin. Gekwalificeerde mensen die weten waar ze over praten. Goede service, ook na het plaatsen, als er vragen zijn.

Hi Nick, Bedankt voor de 10 sterren review! Heel veel plezier met jullie 3 Daikins! Na installatie maken wij uiteraard graag wat tijd vrij om jullie vragen te beantwoorden. Bedankt voor de mooie woorden. :) Groetjes team Uw-Airco

Een positieve ervaring van de inzet en vakmanschap van Uw-Airco!

Offerte traject positief ervaren, meedenken, suggesties doen. Offerte duidelijk, geen verassingen achteraf. Levering producten agv logistiek gedoe door fabrikant erg rommelig (afspraken van levering niet nakomen, niet communiceren), Uw-Airco (Hr. Kuik) zat er bovenop zodat uiteindelijk alles geleverd is. Installatie uitstekend gedaan, duidelijk vakmensen, rustig, aardig en prima werk geleverd ondanks stormachtig weer en diverse malen verschuiven van installatie datum. Zeer flexibel!!!

Beste familie Ross, Bedankt voor de mooie complimenten, we zijn hier als team heel erg blij mee! Wij zitten er uiteraard bovenop als de leverancier zijn afspraken niet na kan komen. Helaas hebben we niet alles zelf in de hand maar we doen er natuurlijk wel alles aan om alles vlekkeloos te laten verlopen. :) Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem. Groetjes team Uw-Airco

Gewoon goed en betrouwbaar

Het offerte proces kan wel wat handiger, uitvoering en nakomen afspraken was prims.

Beste Peter, Bedankt voor uw review. Wij waarderen de 8 sterren! Het gehele offerte proces verloopt inmiddels al digitaal. Gelukkig hebben wij hier een mooie stap in kunnen maken. :) Wij wensen jullie heel veel plezier met uw airco! Groetjes team Uw-Airco

Snelle reactie op aanvraag offerte. Bij onduidelijkheden wordt er snel antwoord gegeven op vragen. Voorwerk en installatie van de airco zeer goed uitgevoerd. Ondanks de slechte weersomstandigheden werd er hard doorgewerkt. Zeer tevreden over het hele proces. Airco zelf nog niet gebruikt maar zijn in ieder geval voorbereid op een warme zomer dankzij Uw- Airco.

Hi Els, Hartelijk dank voor de 9 sterren review! Goed te horen dat u tevreden bent over het hele proces. Onze installateurs zijn echte bikkels, weer of geen weer ze staan er telkens weer! ;) Een goede voorbereiding is het halve werk! :) Heel veel plezier ermee! Groetjes team Uw-Airco

Een flinke klus met mooi eindresultaat

Fijn bedrijf dat met je meedenkt en uitdagingen niet uit de weg gaat. Komen hun afspraken na en prettige communicatie.

Hi Louis, Bedankt voor de complimenten! Het was een mooie uitdaging maar ook wij zijn blij met het eindresultaat! Wij wensen jullie heel veel plezier met de airco's. Bedankt voor het vertrouwen. :) Groetjes team Uw-Airco!

Echte vakmensen!

Zeer tevreden! Prettig contact met de heren van Uw Airco. Na de installatie werd alles goed uitgelegd over de werking van de airco, echte vakmensen. Na afloop hebben zij de boel weer netjes en schoon achtergelaten. De airco hangt er netjes bij en ik ben blij met het resultaat!

Hi Kim, Bedankt voor de volle 10 sterren en de enthousiaste woorden! Heel veel plezier met jullie prachtige Daikin Stylish Black Edition! :) Groetjes team Uw-Airco

Goede service en goede producten

Het contact met uw-airco is altijd goed geweest en snelle reactie. Installatie van de airco ging goed door ervaren en zeer vriendelijke monteurs. Heb eigenlijk geen negatief punt te melden

Een 10, daar doen we het voor! :D Bedankt Raymond voor de positieve woorden. Wij zijn blij te horen dat alles naar wens is verlopen. En nu lekker genieten van het ultieme binnenklimaat ;) Groetjes Team Uw-Airco

Zeven perfect geïnstalleerde airco's van DAIKIN

Alle afspraken werden nagekomen en we zijn als bedrijf erg blij met deze installatie.

Hi Duco, Bedankt voor de mooie review! Goed om te horen dat jullie er blij mee zijn. Heel veel plezier met deze prachtige Daikins! Laat het zonnetje maar weer lekker schijnen ;)

Netjes gewerkt

Alles volgens afspraak.

Hi Leslie, Bedankt voor de 10 sterren en aanbeveling! Wij wensen jullie heel veel plezier met de airco's! :)

De installatie van de airco is heel goed en netjes verlopen. De afspraken worden goed nagekomen. Na de eerste dag installatie maakte 1 van de binnenunits nog een geluid die hij niet hoorde te maken. Ze zeiden gelijk al dat ze de week erna terug zouden komen om het probleem te verhelpen. Dit is ook keurig gebeurd en de installateur is pas weer vertrokken toen het probleem volledig was opgelost. Zeker aan te bevelen!

Beste Nanda, Hartelijk dank voor de 10 sterren review! Mooi om te horen dat alles goed en netjes is verlopen. Wij zijn blij dat de installateur alles netjes heeft kunnen oplossen. Bedankt voor de aanbeveling! Heel veel plezier met Uw-Airco! ;)

Echte vakmannen

Van het adviesgesprek tot aan de installatie verliep alles op rolletjes. Ontzettend vriendelijk personeel die allen denken in oplossingen. Je merkt aan alles dat deze mannen weten wat ze doen. Bedankt heren, wij zijn er ontzettend blij mee!

Beste Rutger, Dit is een groot compliment voor het hele team! Hartelijk dank voor de 10 sterren en de mooie woorden! Goed om te horen dat jullie ontzettend blij zijn. Hier doen wij het voor! Heel veel plezier met het aircoditioningsysteem!

Top bedrijf!!!

Mannen kwamen met zn 3en keurig op tijd. Goed team wat super met elkaar werkt. Wat mij opviel was dat de 1 aan het boren was er meteen werd opgeruimd. Werken super schoon, snel en vakkundig. Denken mee en koelleidingen werden keurig onder de pannen weg gewerkt. Laat die warme zomer maar komen. Mannen van uw airco, bedankt!! Ik ben er blij mee.

Hi Peter, Bedankt voor uw enthousiaste review! Wij waarderen de 10 sterren beoordeling enorm, hier doen wij het voor! Goed te horen dat alles naar wens is gegaan. Op naar een mooie zomer ;) Geniet ervan Peter!

Keurig, conform afspraak geïnstalleerd en afgewerkt!

Keurig, conform afspraak geïnstalleerd en afgewerkt!

Beste Harry, Bedankt voor de positieve woorden! Wij zijn blij dat u tevreden bent. Heel veel plezier met uw nieuwe aircoditioningsysteem!

Goed advies, planning, montage en aftersales service.

Voor de koop goed en uitgebreid advies gekregen. Goed meegedacht met de wensen. Er kon snel worden geleverd en gemonteerd. Contact via e-mail en telefoon is snel en goed. Levering en montage keurig op tijd. Een klein manco na oplevering (enkele dagen later geconstateerd) was snel opgelost met de after sales service.

Hi Marcel, Bedankt voor deze mooie score en complimenten! Gelukkig is alles snel opgelost dankzij onze after sales service. Wij denken graag met jullie mee voor het allerbeste resultaat. Heel veel plezier met de airco's. Groetjes Team Uw-Airco :)

alles volgens afspraak geregeld

Zeer vriendelijk en prettig bedrijf, zowel Sjoerd als Richard zijn hele aardige mensen en een zeer goede services. Mannen hartelijk dank ben zeer tevreden.

Hartelijk dank voor de mooie woorden Johan! En natuurlijk ook u bedankt voor het vertrouwen in Uw-Airco. Heel veel plezier met jullie nieuwe airconditioningsysteem. Groetjes Team Uw-Airco :)

Professionele en snelle service

Goede voorbereiding en op de dag van installatie liep alles ook naar wens.

Professioneel, meedenkend en behulpzaam

Professioneel advies, heel meedenkend kortom een fijne en transparante samenwerking. Installatie is vakkundig geplaatst, netjes afgewerkt en ook alles netjes achtergelaten tevens heel erg behulpzaam. Kortom, zeer tevreden. Zeker aan te bevelen. Bedankt!

Helemaal top!

Deskundig advies, meedenkend, goede producten, vriendelijke mensen en harde werkers. Dus niks te klagen...

Hagenduin 22

8219DE Lelystad

Over Uw-Airco

Uw-Airco specialist voor een gezond, duurzaam en comfortabel binnenklimaat. Geïnstalleerd door gecertificeerde installateurs