Het werkt bijzonder goed en stil. Alles netjes afgewerkt

Nadat we hebben aangegeven wat onze wens was hebben we een mooi werkend systeem gekregen van Sjoerd en zijn collegas. Zij werken netjes, hebben een goed team welke kundig de zaken hebben aangesloten. Het is een mooie investering. Wij raden absoluut aan de airco te laten installeren door Uw Airco.

Hi Eelco, Graag gedaan en bedankt voor deze mooie waardering. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat het systeem geruisloos werkt. Het wordt komend weekend weer lekker weer, hopelijk kan je er nog lekker gebruik van maken. Straks als het kouder wordt kan je ook goed verwarmen met het systeem. Greetzzz

Fantastisch!

Snelle en zeer deskundige plaatsing. Mooie kap om de buitenunit. Airco werkt perfect, bijna geruisloos! Wij zijn er heel erg blij mee.

Beste familie Prins, Bedankt voor deze top review! Hier zijn wij als team hier blij mee! :) Goed om te horen dat alles naar wens is gegaan en dat de witte cover ook in de smaak is gevallen. Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem! Een hele fijne nazomer toegewenst namens team Uw-Airco :)

Heel tevreden

Deskundig advies over geschikt type airco voor mijn woning. Vervolgens vlotte levering en installatie. Vriendelijk personeel dat keurig werkt en de tijd neemt alles goed uit te leggen. Ook de service na installatie is uitstekend want een kleine wijziging die ik achteraf graag wilde werd vlot en kosteloos uitgevoerd. Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen.

Beste Elsbeth, Hartelijk dank voor de complimenten! Goed om te horen dat u tevreden bent nadat wij de witte gootjes voor zwarte aan de buitenzijde hebben vervangen! Goede communicatie en transparantie is ons motto. Daarom goed om te horen dat alles 100% soepel is verlopen :) Bedankt voor het vertrouwen in Uw-Airco en veel plezier met jullie airconditioningsysteem!

Eerlijk, helder en goed zaken doen!

Vanaf het eerste contact meteen prettig zaken doen. Goed vakkundig advies, nemen de tijd om de koel/warmte capaciteitsberekeningen uit te leggen in inzichtelijk te maken. Zo ben jij als consument in-control en maak je een wel geïnformeerd keuze. Na een goede, scherp maar eerlijk geprijsde offerte zijn wij inmiddels voorzien van een schitterend gemonteerde multisplit airconditioner. Wij zijn heel erg tevreden!

Beste Maarten, het heeft inderdaad even geduurd voordat wij de installatie hebben kunnen verzorgen. Wat in het vat zit verzuurd niet om tot een mooi resultaat te komen. Wij komen straks graag weer langs om jullie woonkamer ook te voorzien van een mooie installatie.

Goede service, nette installatie.

Zeer tevreden. Van offerte tot oplevering zeer verzorgd uitgevoerd. Installatie kundig en netjes opgeleverd. Een aanrader!

Beste Emiel, daar doen wij het graag voor goed advies, juiste producten en keurige installaties opleveren. Veel plezier met de installatie.

Dit bedrijf is zeker aan te bevelen. De afspraken worden nagekomen. Er wordt meegedacht met de wensen van de klant en de mensen werken nauwkeurig en voltooien de opdracht op vooraf besproken datum.

Beste Natasja super leuke beoordeling! het was ook een hele rit naar een heel mooi resultaat! Daarnaast willen wij jullie ook ontzettend bedanken voor de gastvrijheid om de TV opnames van het programma Woon Trends van SBS6 te mogen opnemen in jullie prachtige woning. Ik zal jullie op de hoogte houden van het eindresultaat :-). De uitzending is te zien op zondag 28 november om 16h30. de herhaling 4/12, 10 uur en op 12/3/ 2022 om 12h30.

Heerlijk

Netjes geïnstalleerd, goede communicatie. Prima product.

Beste Frits, hartelijk dank voor het mooie compliment! Ondanks het weer wensen wij jullie straks veel koel plezier. Weet ook dat u met deze Daikin vloermodellen heel goed kan verwarmen.

Uitstekend werk

Bij twee woningen airco laten plaatsen en in beide gevallen uitstekend werk geleverd. Volgens afspraak en zeer professioneel. Top.

Hey George, Bedankt voor je positieve woorden! Wij zijn blij dat wij jullie hebben kunnen voorzien van een airconditioningsysteem voor allebei de woningen! Wij wensen jullie heel veel plezier met deze mooie aanschaf. En nog een fijne zomer toegewenst! Groetjes Team Uw-Airco :)

Professionele partij

De ervaring met uw-airco is vanaf het eerste moment goed. Er wordt duidelijk gecommuniceerd en de mensen die de installatie hebben geplaatst werken netjes en zijn beleefd. Al met al ben ik blij met de keuze voor uw-airco

Hi Arie, Bedankt voor het vertrouwen in Uw-Airco en de 10 sterren review! Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent :) Heel veel plezier met jullie Panasonic Etherea! Nog een fijne zomer toegewenst. Groetjes Team Uw-Airco

Vakmensen

De titel vat het samen, uitstekende airco installatie, rustig de tijd genomen, netjes afgewerkt en alles netjes achter gelaten. Wij zijn meer dan tevreden en zijn helemaal klaar voor de volgende zomer. Kleine verbeterpuntjes: de eerste communicatie ging wat stroef, nadat Sjoerd op locatie is komen kijken is alles 100% soepel gelopen. Er zit nog een gaatje in de muur waar de stroomkabel naar buiten gaat, zal het zelf even afdichten. Iedereen vergeet wel eens wat :). Sjoerd en de andere 3 mannen die de airco zijn komen installeren: Bedankt!

Beste Christian, Hartelijk dank voor de complimenten! Goed om te horen dat jullie meer dan tevreden zijn. Hopelijk zal de maand september ons nog veel zonnige dagen brengen! En anders zijn jullie goed voorbereid op de volgende zomer ;) Gelukkig reinigt de airco jullie huis het hele jaar door en zal met de koude dagen jullie huis kunnen verwarmen indien gewenst. Het is van belang dat wij altijd op locatie het e.e.a. komen bekijken en te bespreken. Bij Uw-Airco staat persoonlijk contact voorop. Goede communicatie en transparantie is ons motto. Daarom goed om te horen dat alles 100% soepel is verlopen :) Excuus, dat gaatje moest natuurlijk dicht. Gelukkig heeft u het gaatje zelf kunnen dichten, anders kwamen wij graag nog even langs om dit te doen. Bedankt voor het vertrouwen in Uw-Airco en veel plezier met jullie airconditioningsysteem! Groetjes Team Uw-Airco :)

Uitstekend bedrijf!

Vanaf het eerste contact alleen maar positief! Een snelle reactietijd op onze offerteaanvraag. Kundig en meedenkend toen men bij ons thuis kwam om het een en ander op te nemen/door te spreken. Komen toezeggingen na. Installateurs zeer vakkundig, meedenkend, aardig en laten je huis weer netjes achter. Absolute aanrader!

Bedankt voor deze mooie review Dick! Wij denken graag mee met de klant, en zorgen samen voor het beste eindresultaat. Ook wij vonden dit een prettige opname en installatie op een mooie locatie! Bedankt voor de koffie en heel veel plezier met jullie Daikin Emura en Perfera's :) Bedankt voor de aanbeveling! Groetjes team Uw-Airco

Goede service, klantvriendelijk en snelle levertijd

Onze ervaring is meer dan goed geweest. Goede service door uitleg ter plaatse door Sjoerd (voor de offerte) Denkt mee met wensen van de klant. Snelle levertijd (binnen 6 weken in hoogseizoen) De monteurs die de plaatsing hebben gedaan, zeer vriendelijk. Alles goed uitlegt. Kortom een aanrader!

Beste Patricia, Bedankt voor de 10 sterren review! Goed om te horen dat jullie ervaring meer dan goed is geweest, dan zijn wij ook meer dan tevreden ;) Hier worden wij als team helemaal blij van! Wij proberen ons zo goed mogelijk voor te bereiden op het hoogseizoen zodat wij iedereen tevreden kunnen stellen, ook in de aller drukste periode willen wij graag snel leveren! :) Hartelijk dank voor het vertrouwen in Uw-Airco, wij wensen jullie een hele fijne zomer toe! Groetjes Team Uw-Airco

Keurig gedaan

Keurig gedaan! Nog niet kunnen genieten van het effect, niet warm geweest. Vriendelijke en vakkundige monteurs. Op afgesproken dag ging er wat mis, de onderdelen waren niet bezorgd, uitstekend aangepakt, goed op de hoogte gehouden en volgende dag uitgevoerd.

Beste Herbert, Bedankt voor de complimenten en dat u de moeite heeft genomen deze review te plaatsen. De zon schijnt gelukkig weer deze dagen en kunt u optimaal genieten van een heerlijk binnenklimaat. Helaas hebben wij de levering van de producten niet in eigen hand maar zullen er alles aan doen dit goed te laten verlopen. Gelukkig zit Sjoerd er altijd bovenop en hebben wij de volgende dag gelukkig kunnen installeren! :) Hartelijk dank voor de aanbeveling! Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem. Groetjes Team Uw-Airco

Goed, snel en vakkundig

Prima contact en afspraken worden goed nagekomen! Netjes opgeleverd door vakkundige mensen..

Hi Jerry! Hartelijk dank voor de goede review en de aanbeveling! Bedankt voor het vertrouwen in Uw-Airco, wij wensen jullie heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem. :) Groetjes Team Uw-Airco

Mooi en uitstekend werk afgeleverd

Ik ben super tevreden met het werk van de menteurs. Deze jongens zijn super goed en vriendelijk! Uitstekend werk afgeleverd Super netjes afgeleverd Neem de tijd om alles in orde te maken Afspraak nagekomen

Hi Nhan, Bedankt voor deze mooie review! Wij zullen deze mooie woorden doorgeven aan het gehele team. Wij vonden het een mooi project en wij danken u voor het vertrouwen in Uw-Airco. Heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem van Daikin. Groetjes Team Uw-Airco :)

Leveren professioneel vakwerk en zeer goede service

Hebben alles keurig geregeld van planning tot plaatsing en komen afspraken na. Afwerking is professioneel en bij minder goed werkende airco komen ze terug totdat het is opgelost. Service achteraf is dan ook zeer goed te noemen.

Beste Rakesh, Bedankt voor de enthousiaste review! Een groot compliment voor het hele team. Wij helpen u graag zo goed en zo snel mogelijk, ook een mooi compliment voor ons service team! Een hele fijne zomer toegewenst en heel veel plezier met Uw-Airco ;)

Zeer precies , netjes en vakkundig.

De mannen ( 4 stuks) waren als een geoliede machine. Ze werkte zeer netjes met het grove werk(muurbeugels voor de buiten-units , bevestiging voor de binnen-units en muur doorvoeren) en heel precies in de afwerking. Alles werd 3 keer nagelopen voordat ze zelf tevreden waren.Top.

Hi Rob, Hartelijk dank voor de 10-sterren review, hier doen wij het voor! Na honderden geïnstalleerde airco's zijn onze installateurs zeker goed op elkaar afgestemd! De afwerking is één van de punten waar wij ons in onderscheiden, bedankt daarom voor dit compliment! Wij zijn uiteraard pas tevreden als de klant dat ook is. Ook wij willen u bedanken voor het vertrouwen. Wij wensen jullie een hele fijne zomer toe met jullie prachtige Daikin airco's. Groetjes Team Uw-Airco :)

Overtreft de verwachting

Wij vroegen om met ons mee te denken in de offerte fase. Sjoerd dacht met ons mee en gaf ons prima adviezen. Ook de afwerking en installatie ging naar alle tevredenheid. Om even te "zeiken", de muren hadden wel iets beter schoongemaakt mogen worden, maar dat is ook het enige. Wat ik op dit moment nog mis is een onderhoudscontract die uw-airco nog niet kan/kon bieden (juli 2021). Men heeft aangegeven hier de komende maanden mee te komen. Al met al een prima bedrijf om zaken mee te doen!

Beste Jeroen, Hartelijk dank voor de complimenten en voor de moeite van het schrijven van deze review! Wij zijn blij dat we jou verwachting hebben overtroffen. :) Wij streven naar perfectie en daar horen goed schoongemaakte muren bij, bedankt voor het aandachtspuntje. Het onderhoudscontract staat in de startblokken, wij zullen onze klanten hiervan op de hoogte brengen zodra deze klaar liggen. Bedankt voor het vertrouwen Jeroen! Wij wensen jou een fijne zomer toe! Groetjes Team Uw-Airco

Fantastische airco's!

Bij Uw-Airco 3x Daikin besteld. Ter plaatse is ons van goed advies voorzien. De installatie is vlot verlopen, wel een opmerking moeten plaatsen over het niet opruimen van installatiemateriaal. Buiten dat een prima aankoop en qua installatie is een Daikin echt aan te bevelen. Stil, gemakkelijk te bedienen en koelt super.

Hi Richard, Bedankt voor de goede review! Goed om te horen dat de Daikins bevallen. Bedankt voor uw opmerking, normaal gesproken nemen wij alle materialen mee en zorgen voor opgeruimde ruimtes. Dit was natuurlijk niet de bedoeling, waarschijnlijk heeft onze installateur iets over het hoofd gezien. Onze excuus daarvoor! Wij danken u voor de aanbeveling en waarderen de geplaatste review. Wij wensen u heel veel plezier met uw Daikin Airconditioningsysteem. Groetjes Team Uw-Airco :)

De planning en uitvoering hebt stiptelijk volgens plan verloopt

Het vriendelijke montageteam werkte ijverig en netjes de klus af zoals vooraf afgesproken

Beste David, Hartelijk dank voor de 10 sterren review! Thank you so much! :) Heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem. Groetjes Team Uw-Airco

Kwaliteit, vakmanschap en klantvriendelijk!

Een zeer goede ervaring. Zeer goede intake waarbij goed duidelijk wordt gemaakt wat de mogelijkheden en onmogelijkheden zijn, een eerlijk advies dus. Monteurs erg vakkundig en vriendelijk. Denken met je mee en houden rekening met je wensen. Gaan door tot alles naar jou en hun wens is! 2 airco’s en 4 binnenunits binnen anderhalve dag geplaatst alles keurig netjes opgeleverd. Dit is zoals je altijd zou willen dat een bedrijf met hun klanten omgaat!!!

Hi Dre en familie! Bedankt voor deze top review! Hier zijn wij als team hier blij mee! :) Goed om te horen dat alles naar wens is gegaan. Ook wij vonden het prettig om bij jullie een opname te doen en te installeren! Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem! Een hele fijne zomer toegewenst namens team Uw-Airco :)

Snelle communicatie en nette installatie. Onwijs tevreden!

Eindelijk besloten om thuis airco te installeren. Heel blij dat ik bij uw-airco terecht ben gekomen. Snel en directe communicatie. Zelfs de vragen die ik in het weekend stelde werden vaak diezelfde dag nog beantwoord. Het echte resultaat is de afgelopen dagen geleverd. Er is onwijs netjes gewerkt. Alle rommel is opgezogen. Slangen ed zitten in de koof weggewerkt. Zo blij met het resultaat!

Beste Menno, Hartelijk dank voor de 10 sterren! Goed om te horen dat je onwijs tevreden bent! :) Na de installatie waren wij dat ook, en na deze review helemaal! Uiteraard doen wij er alles aan om zo snel mogelijk te antwoorden en dus ook in het weekend ;) Bedankt voor het vertrouwen! Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem! En een hele fijne zomer toegewenst! Groetjes Team Uw-Airco

Prima service en installatie

Hele goede servive en kundig advies. Prettige samenwerking met Kensid die onze installatie heeft geadviseerd. Alles top, de planning, keurige installatie netjes gewerkt en opgeruimd. Ook de snelle response op vragen en aftercare was erg fijn. Ik kan Uw-Airco van harte aanbevelen!

Beste Boris, Super bedankt voor de mooie woorden! Een prachtig compliment voor het hele team. Ook wij vonden de samenwerking met jullie erg prettig. Bedankt voor jullie vertrouwen en wij wensen jullie een hele fijne zomer toe! Groetjes Team Uw-Airco

Snel, vakkundig en volgens afspraak

Uw-Airco reageerde razendsnel op mijn offerteverzoek, hadden een aantrekkelijk voorstel, en kwamen alle afspraken keurig na. Kan niet beter eigenijk.

Hi Rutger, Bedankt voor deze mooie woorden! Wij wensen jou een hele mooie zomer toe en heel veel plezier met jou nieuwe airco! Groetjes team Uw-Airco :)

Subliem!

Gisteren een melding gemaakt van lekkend water uit de nieuw geplaatste Daikin. Overigens een prachtig merk, mooi design en muisstil. Vanmorgen stond de monteur (Richard) voor de deur om het probleem te verhelpen. Binnen een uur was het opgelost en de airco draait weer heerlijk in mijn werkkamer. Grote complimenten voor de wijze waarop deze melding is aangepakt en snel is opgelost. Harry

Bedankt Harry voor de goede beoordeling! Daikin blijft een absolute topper in ons assortiment! Wij zijn altijd bereikbaar voor onze klanten en doen ons uiterste best om binnen 24 uur het probleem geheel op te lossen. Richard is en blijft een topper! Heel veel plezier ervan en een mooie zomer toegewenst! Groetjes Team Uw-Airco :)

Hagenduin 22 8219DE Lelystad

Over Uw-Airco

Uw-Airco specialist voor een gezond, duurzaam en comfortabel binnenklimaat. Geïnstalleerd door gecertificeerde installateurs