Snel, deskundig en helder

Ik had ook bij twee andere airco-bedrijven een offerte aangevraagd, waarbij het eerste bijna het dubbele bedrag vroeg en het 2e bedrijf na 10 minuten binnen niets meer had laten horen. Uw-Airco heeft eea zeer professioneel aangepakt, stuurde dezelfde dag een offerte en heeft zelfs op korte termijn nog een elektricien kunnen sturen voor een aantal aanpassingen. Binnen 2 weken na ondertekening van de offerte zijn de airco's plus buitenunit geplaatst wat een werkdag in beslag heeft genomen. Eea keurig en netjes. Duidelijke uitleg hoe het werkt. Kortom ik ben zeer tevreden.

Efficiënt, klantvriendelijk, snelle plaatsing

Zeer snelle plaatsing van het aircosysteem. Vakkundige monteurs. Erg tevreden

Ervaren en netjes gewerkt

Goed en netjes bedrijf.

Hi Mandy, dank voor deze mooie beoordeling. ontzettende veel koelplezier gewenst. Fijne Pinksterdagen

Deskundig,vriendelijk en netjes

Ik geef niet snel een 10 maar ik kan niet anders zeggen dat dit tot op de super geregeld was! Van A tot Z hebben de heren van Uw-Airco verzorgd en binnen kort tijdsbestek. Sjoerd kwam uit Lelystad om alles in te meten en een vakkundig advies te geven en tijdens installeren was hij ook aanwezig in de ochtend, Leon en Jordy hebben alles geïnstalleerd en tot in de puntjes afgewerkt! Daarna nog netjes belletje van Sjoerd of alles functioneerde en via email werkbon ontvangen met checklist! Ik raad iedereen aan om je aircote bestellen en te installeren door Uw-Airco!

Hi Brenda, het was een leuke en gezellige klus en zijn erg blij dat jullie er zo tevreden over zijn. Veel koel plezier! Fijne Pinksterdagen.

professioneel en communicatief sterk

Het contact was prima. Stap voor stap werd alles uitgelegd. Wensen werden meegenomen en ze gaven tips als we moeite hadden een beslissing te nemen. En ook tussen het eerste contact en de werkelijke uitvoering waren ze duidelijk en communicatief sterk. De uitvoering was prima en alles werd netjes in overleg gedaan. Al met al een zeer goede ervaring.

Hi Alexander, alles start met een goed advies en goede toelichting! Blij om te horen dat alles goed en naar wens is verlopen. Top beoordeling super bedankt. Fijne Pinksterdagen.

Zeer goed product en goede service.

Ik kocht een airco en de installatie hiervan. Er werd netjes gewerkt door nette en vriendelijke mensen. Er werd zeer goed geluisterd naar mijn wensen tav de plaatsing. Ik ben super tevreden en blij met mijn airco:).

Hi Erica, super bedankt voor je reactie. Na installatie nog een keer terug gekomen voor de puntjes op i en blij om te horen dat jullie tevreden zijn over het eindresulataat. Fijne Pinksterdagen.

Zeer tevreden over de airco en de installatie

Wij zijn goed geïnformeerd en hebben een keuze kunnen maken waar wij zeer tevreden over zijn. De installateurs hebben alles goed werkend en netjes opgeleverd.

Beste Willem, Ons advies en opvolging en installatie hebben wij hoog staan. Super mooie beoordeling hier doen we het voor. Fijne Pinksterdagen

Ben tevreden met het installeren van mijn airco

Netjes gewerkt

Beste Jan Willem, super bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier doen we het graag voor. Fijne Pinksterdagen!

Werken netjes en komen afspraken na

Airco's zien er mooi uit. Vakkundig geplaatst door het personeel en een goede prijs.

Hi Herman, buurtgenoot :-) super bedankt voor je mooie beoordeling en reactie. Fijne Pinksterdagen.

Snel, netjes en uitstekende service.

Goed geïnformeerd van te voren. De werkzaamheden zijn heel netjes gedaan. En de airco's hangen netjes in de verschillende ruimtes.

Beste mevrouw Lansink, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. De cover waren we vergeten maar de volgende dag alsnog opgeleverd. Alvast heel veel plezier al kijk ik nu naar buiten met alle sneeuw ben ik de mooie weken van afgelopen periode alweer vergeten :-)

Goed en snel geregeld

Goed gehad, duidelijke offerte en snelle plaatsing. Het plaatsen is ook heel netjes gedaan.

Hi Sylvia, Super bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier doen we het graag voor :-)

Vakkundige en nette installatie

De apparatuur werd voor een concurrerende prijs geleverd en in goed overleg vakkundig geinstalleerd. De installateurs waren zeer vriendelijk en werkten netjes. De meeste leidingen en goten werden zo goed mogelijk weggewerkt.

Dag Nico, erg bedankt voor deze mooie review, veel plezier met de installatie en de Daikin producten het ziet er weer netjes uit.

Uitstekende, adequate en snelle service.

Na de offerte aanvraag was er snel een eerste afspraak en offerte geregeld. Binnen 2 weken was de airco geplaatst. Monteurs werkten keurig, ruimden na afloop alles op en gaven heldere uitleg.

Beste Riny, bedankt voor deze mooie review hier doen we het graag voor!

vakmensen

Aanleg van een multisplit systeem voor twee werkkamers en plaatsing van de buitenunit op dakkapel. Weten wat ze doen, werken netjes en nauwgezet en leveren mooi afgewerkt werk op.

Hi John, beter laat dan nooit nog erg bedankt voor je mooie beoordeling. Dit is ons credo netjes en mooie projecten opleveren!

Ideale leverancier

Zo zouden alle contacten tussen leveranciers en installatiefirma's enerzijds en consumenten anderzijds moeten verlopen Deskundig, klantvriendelijk, faire prijs, uiterst correcte en vriendelijke installateurs. Ik ben buitengewoon tevreden.

Hi Olivier, het was achteraf nog een hele klus maar wij zijn ook erg tevreden met het resultaat. Wij wensen u ontzettend veel plezier en dat het maar een mooie, lange warme zomer mag worden.

Wij zijn heel tevreden met alles

Hi Linda, zo bij toeval troffen wij elkaar weer :-) leuk om te horen dat jullie tevreden zijn met het resultaat. Fijne kerstdagen en alvast veel koelplezier :-) Groetjes, Sjoerd

Top bedrijf

Van de opname voor de offerte tot en met de plaatsing, alsmede de nazorg grote klasse.

Hi Janika, dit horen wij graag, onze begeleiding, installatie hebben hoog in vaandel staan. Ontzettend veel plezier en je appartement is mooi opgeknapt met alle verbouwingen. Groetjes, team uw-airco

Fijn en professioneel bedrijf!

Fijn intake gesprek gehad thuis. Deze was zeer helder en informatief. Mogelijkheden besproken over de te plaatsen installatie. Daarna een duidelijke offerte ontvangen met een zeer redelijke prijsopgaaf. Inmiddels zit al het leidingwerk keurig in de wanden weggewerkt. Dit was bij ons best wel even puzzelen i.v.m. onze indeling thuis, maar er wordt goed over nagedacht en het zit er keurig in. De monteurs zijn zeer vriendelijk en vakbekwaam. In januari wordt alles afgemonteerd en de units opgehangen. Tot op heden zeer tevreden. Contact met Uw-airco is goed. Zowel telefonisch als via de e-mail. Afspraak is afspraak! Echte aanrader.

Hi Arjan, Super bedankt voor je lovende woorden. Wij hebben het ook als zeer aangenaam ervaren. In begin 2022 zullen wij het eind resultaat met alle modellen afmonteren. Het voorwerk is gelukkig al gedaan. Tot snel :-) Grt team uw-airco

Helaas nog niet echt kunnen gebruiken.

Uiterlijk: ziet goed uit past goed bij de interieur. Warmte: wij hebben hem wel gebruik als verwarming en dat ging ook goed en is makkelijk in gebruik. Airco: nog niet gebruikt

Hi Anabel, Bedankt voor je reactie hopelijk kun je er snel gebruik van maken.

Absoluut vakmanschap en zeer prettig om mee te werken!

Komen hun afspraken heel goed na, de prijs was de beste tussen de diverse aanbieders en mooi om te zien dat ze uitsluitend samenwerken met echte vakmannen waardoor de airco zo onopvallend mogelijk is weggewerkt!

Hi Arjan, wat een leuke reactie! blij om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij wensen jullie veel koel en verwarmingsplezier. Groetjes, team uw-airco

Geen klachten, flexibel en professioneel

Ik heb de heren bij Uw-airco als erg flexibel en professioneel ervaren. Ook zijn wij erg tevreden over de producten (Panasonic) zelf.

Beste Rembrandt graag gedaan, het was een mooi project eerst alle leidingen voorbereiden, infresen in de wanden en daarna na het stucen het afmonteren. Heel veel plezier ermee - groet, Sjoerd

Beter dan verwacht!

Goede intake waarbij onze wensen centraal stonden. Snelle duidelijke offerte en uitleg bij vragen. De uitvoering was zeer netjes en sneller klaar dan verwacht. De heren die er waren waren zeer vriendelijk en dachten mee in goede oplossingen bij kleine obstacles. Wij zijn zeer tevreden en blij met het uiteindelijke resultaat.

Beste Barbara, hier doen we het voor ontzettend bedankt voor deze leuke en positieve beoordeling. Wij wensen jullie veel plezier met de installatie. Groetjes Sjoerd

Netjes gewerkt, vriendelijke begripvolle monteurs

Na een eerdere slechte ervaring (bij ander bedrijf) werd geïnvesteerd in goed verwachtingenmanagement. Al mijn mailtjes met nog meer (detail)vragen en zorgen werden netjes beantwoord. Uiteindelijk werd de planning niet helemaal gehaald door te late levering apparatuur en zieke monteur, maar eindresultaat mag er wezen! Netjes afgewerkt zowel binnen als buiten.

Hi Nancy, daar doen wij het graag voor! Wij gaan voor duidelijkheid en transparantie zowel in het offerte traject en installatie proces. Blij om te horen dat alles naar tevredenheid is ondanks de leveringen en ziekte :-)

Het werkt bijzonder goed en stil. Alles netjes afgewerkt

Nadat we hebben aangegeven wat onze wens was hebben we een mooi werkend systeem gekregen van Sjoerd en zijn collegas. Zij werken netjes, hebben een goed team welke kundig de zaken hebben aangesloten. Het is een mooie investering. Wij raden absoluut aan de airco te laten installeren door Uw Airco.

Hi Eelco, Graag gedaan en bedankt voor deze mooie waardering. Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat het systeem geruisloos werkt. Het wordt komend weekend weer lekker weer, hopelijk kan je er nog lekker gebruik van maken. Straks als het kouder wordt kan je ook goed verwarmen met het systeem. Greetzzz

Fantastisch!

Snelle en zeer deskundige plaatsing. Mooie kap om de buitenunit. Airco werkt perfect, bijna geruisloos! Wij zijn er heel erg blij mee.

Beste familie Prins, Bedankt voor deze top review! Hier zijn wij als team hier blij mee! :) Goed om te horen dat alles naar wens is gegaan en dat de witte cover ook in de smaak is gevallen. Wij wensen jullie heel veel plezier met jullie airconditioningsysteem! Een hele fijne nazomer toegewenst namens team Uw-Airco :)

Over Uw-Airco

Uw-Airco specialist voor een gezond, duurzaam en comfortabel binnenklimaat. Geïnstalleerd door gecertificeerde installateurs