Goed advies, goede en redelijk snelle plaatsing.

Uw-Airco levert goed materiaal en goed advies. Plaatsing ging gesmeerd. We zijn heel blij met de airco

Goede uitleg je weet waar je aan toe bent

In de voor afspraak wordt gekeken wat het beste en mooiste oplossing is om de binnen en buiten units te plaatsen dit kwam heel professioneel over. De monteurs legden vooraf nog even uit wat ze gingen doen en werkten erg netjes. En ben zelf zeer tevreden over de werkzaamheden.

Top airco en fijne mensen

Tijdens de installatie werd steeds overlegd of ik het er mee eens was als ze het zo deden. Er werd netjes gewerkt en de airco is zuinig. stil en werkt super snel! Ook als je contact zoekt voor nog wat vragen wordt er direct gereageerd.

Zeer te vrede

Uw-Airco heeft mij een goede service gegeven, zoals het advies die ik nodig had om de juiste airco te kopen. Ze komen al hun afspraken na zonder dat er weer wat kosten bij komen. Het afleveren en installeren en gebruik klaar maken was ik echt blij mee.Mijn buitenunit hebben ze wie de trappenhal naar de zolder getild en via de raam op mijn dakkapel. Dat was een zware klus maar ze hebben het wel gedaan zonder beschadigingen. Ze hebben namelijk de buitenunit in de verpakking op het dakkapel gezet. (Totaal gewicht 73kg) Petje af voor deze heren, van één weet ik nog de naam. Bijdeze bedankt Jordi.

Vriendelijk ze zeggen wat ze doen.

Mijn ervaring met Uw-Airco is positief. Ze reageren snel met vragen die je gesteld hebt. Geen verrassingen bij een offerte, alles wordt duidelijk vermeld en uit gelegd. Vriendelijk personeel, en super netjes, als ze gewerkt hebben is alles weer netjes achtergelaten.

Probleem n.a.v. klacht opgelost

Na een door ons ingediende klacht is Uw-Airco met een (financiële) oplossing gekomen en het probleem is alsnog netjes opgelost.

Nooit meer UW-Airco voor mij.

Ik had hier de reviews van Uw-Airco gelezen en er is geen 1 negatieve, wel apart. Dus ben ik in zee gegaan met Uw-Airco die 2 binnen units van Panasonic hebben geplaats en 1 buiten unit op het dak van mijn carport. Tot mijn grote spijt heb ik hier nachten van wakker gelegen. Hieronder mijn meningen die mij opvielen gezien uit mijn ogen als bouw projectleider met NEN3140 en VCA-VOL certificaat: -werkzaamheden duurde te lang van 8:00 tot 21:30 op een woensdag. -geen gipsschroeven of pluggen voor Airco slaapkamer gebruikt op een gipswand. -beide airco's waren eerst verkeerd aangesloten, werdt na langer tijd ontdekt. -op YouTube handleiding zoeken voor een pomp met 4 draden. -geen originele Panasonic pomp gebruikt. -purschuim laten vallen op de carport en auto van de buren, deze had allemaal pur restanten op de auto en carport. -verkeerd hijsen met 1 lus van de buiten unit. -verkeerd dak doorvoer monteren, met gat naar boven. -niet alle bouten vastgezet op de beugel van de buiten unit. -pomp test ging fout en is het overtollig water, die steeds met de hand werd toegevoegd, over mijn muur gelopen. -met schroeftol (zonder lagere moment stand) de elektrische klemmen aangedraaid. -veel peuken op straat opgeruimd. 2 dagen later, op de vrijdag, kwam er een dakdekker langs om alleen te constateren dat de dakdoorvoer verkeerd zit, maar heeft het niet hersteld alleen randjes gevouwen in het dakleer voor het water. Er is door de eigenaar mij wel gesommeerd om te betalen, ondanks dat het niet klaar is. Dit kwam bij mij dreigend over. Uit angst maar betaald. 11 dagen later is het dakdoorvoer omgedraaid met de gat naar beneden. Airco's werken wel dus 1 ster verdiend. Maar 1 ding is zeker, voor mij nooit meer UW-Airco!!!

Top op alle fronten

Wij wilden een airco. Verschillende offerten aan gevraagd. “Uw airco,” (installatie bedrijf)kwam er al snel bovenuit. De offerte en brochure stak er met kop en schouder op alle fronten bovenuit. Dit doet natuurlijk niets onder voor de andere bedrijven. Afspraak gemaakt met Timo, vertegenwoordiger bij het bedrijf. Dit was een man die er voor ons was. De uitleg die hij gaf en rekening houdend met onze wezen was geweldig.De service die wij verkregen was meer dan wij konden wensen. Wij zouden nog veel meer kunnen opnoemen. Top airco (daikin)alles boven verwachting. Bedankt voor alles.

Service was vriendelijk en de installatie is kundig en vlot uitgevoerd

Tijdens het offerte traject is er goed geluisterd naar onze wensen en heeft men vooraf kennis genomen van de situatie in onze woning waardoor wij vooraf de juiste aanpassingen konden laten uitvoeren.

Hi George, Dank voor de mooie reactie. Die hebben we mooi weer in de pocket. Jullie heel veel plezier ervan en met vragen weten jullie ons te vinden. Fijne dag.

Goed advies, goede communicatie en prima prijs.

Wij kregen na een goed advies en een prima offerte een goed gevoel bij dit bedrijf en dat hebben ze waargemaakt. Communicatie verliep ondanks problemen van beide kanten soepel en begripvol. De 2 Daikin airco’s met 4 binnenunits zijn keurig geplaatst en mogen zich komende zomer (en winter) gaan bewijzen.

Hallo Martin, Wat fijn om te horen. Sjoerd heeft weer zijn best gedaan zie ik! De installatie is mooi geworden net als de woning gelukkig. Heel veel plezier ervan en wie weet tot in de toekomst. Fijne dag.

Fijne communicatie en werkt naar verwachting.

Toen ik naar Uw-Airco mailde kreeg ik snel reactie terug. De communicatie verliep erg goed. Er werd goed meegedacht en in een snelle tijd zijn de airco's geplaatst. Ik ben erg tevreden.

Allemaal TOP

Daikin Airco laten plaatsen met 2 binnen units, monteurs hebben mooi werk geleverd

Dag Wilfried, Dank voor de mooie recensie. Wij wensen jullie natuurlijk veel plezier van de Daikin airco's en natuurlijk hopen we snel weer op mooi weer zodat jullie er goed gebruik van kunnen maken. Met vriendelijke groet, Team Uw-Airco

Weer geweldige service!!

Voor de 2e keer airco’s laten plaatsen! Snel, vakkundig, goede kwaliteit! Alles naar wens opgeleverd! :)

Hoi Laurie, Dankjewel voor jouw positieve reactie over onze vakkundigheid. Het was een leuke klus en fijn dat het allemaal zo voorspoedig verliep. Heel veel plezier van jullie nieuwe woning, geniet van de airco's en wie weet tot in de toekomst weer. Met vriendelijke groet, Team Uw-Airco

Wij zijn uitstekend geholpen

Fijn voorspel gehad, monteurs waren keurig op tijd en waren netjes in de afwerking.

Hoi Yvonne, Kijk, dat horen we graag. Van begin tot eind goed ons best gedaan en dat is ook waar wij voor staan. Dankjewel voor de dikke 10 als eindcijfer. Met vriendelijke groet, Team Uw-Airco

Goed advies, nette installatie, eerlijke prijs!

Na veel rondkijken bij uw-airco uitgekomen voor een offerte. Wat gelijk al opviel is dat ze langs wilden komen om een beeld te krijgen waar precies over gesproken werd ipv het enkel via mail/telefoon aannemen. Daarna een advies en offerte ontvangen en deze viel alleszins mee tegenover de andere aanbieders. Na deze is goedgekeurd werden de spullen besteld en al snel afgeleverd. Daarna de installatie. 1 dagdeel voor de elektra en 1,5 dagdeel voor de airco units zelf. De installateurs waren zeer netjes en kundig. Heb alle uitleg gekregen en alles gelijk gekoppeld. Werkt als een zonnetje.

Medewerkers zijn goed op elkaar ingesteld, was genot om te zien hoe ze onze airco hebben geplaatst, echt een aanrader

Prima werk afgeleverd

Het was een prettige wisselwerking, alles is netjes afgewerkt. We hebben een duidelijke uitleg gekregen en alles werkt naar behoren. Uw-Airco is zeker aan te bevelen.

Prima werk afgeleverd

Prettige service en fijne medewerkers.

Ik kon na de afgelopen hete zomer niet nog een zomer bedenken dat ik weer in het snikhete weer moest zitten, niet kan slapen en bezweet aan het werk moet. Daarom had ik besloten een airco aan te schaffen en kwam bij uw-airco uit. Ik ben erg blij dat ik voor ze gekozen heb omdat ze van begin tot eind goed werk hebben geleverd. Ze hebben binnen eerst alles opgemeten en aan de hand daarvan een voorstel gedaan die ik geaccepteerd heb. Het is niet goedkoop maar ben er heilig van overtuigd het juiste gedaan te hebben. Alles is keurig door ze geïnstalleerd gecontroleerd en uitgelegd. In deze komende maanden heeft het geen zin om de koeling te testen (herst en winter), maar ik heb alle reden om aan te nemen dat dat helemaal goed gaat komen dankzij het werk van uw-airco.

Boven verwachting

Sjoerd en zijn mannen hebben uitstekend werk geleverd. Alles verliep netjes conform de gemaakte afspraken. Het eindresultaat is boven verwachting. Ik had verwacht de airco in de winter als bijverwarming te kunnen gebruiken. In plaats daarvan verwarmt hij zelfstandig zonder gasverbruik niet alleen de begane grond echter ook de gang en 1 en 2 hoog. Daarbij is het nu overal even warm hetgeen daarvoor met gasverwarming minder het geval was. Ik kan de diensten van Sjoerd en zijn mannen van harte aanbevelen.

Uiterst goede communicatie en service

Alles wordt prima en inzichtelijk gedocumenteerd en de uitleg en uitvoering van werkzaamheden verliepen vlekkeloos. Uitstekend bedrijf.

De verkoop en installatie was heel goed!

Vanaf het moment van aanvraag is alles zeer goed verlopen. nette en deskundige installatie.

Hagenduin 22

8219DE Lelystad

Over Uw-Airco

Uw-Airco specialist voor een gezond, duurzaam en comfortabel binnenklimaat. Geïnstalleerd door gecertificeerde installateurs