Allemaal TOP

Daikin Airco laten plaatsen met 2 binnen units, monteurs hebben mooi werk geleverd

Dag Wilfried, Dank voor de mooie recensie. Wij wensen jullie natuurlijk veel plezier van de Daikin airco's en natuurlijk hopen we snel weer op mooi weer zodat jullie er goed gebruik van kunnen maken. Met vriendelijke groet, Team Uw-Airco

Weer geweldige service!!

Voor de 2e keer airco’s laten plaatsen! Snel, vakkundig, goede kwaliteit! Alles naar wens opgeleverd! :)

Hoi Laurie, Dankjewel voor jouw positieve reactie over onze vakkundigheid. Het was een leuke klus en fijn dat het allemaal zo voorspoedig verliep. Heel veel plezier van jullie nieuwe woning, geniet van de airco's en wie weet tot in de toekomst weer. Met vriendelijke groet, Team Uw-Airco

Wij zijn uitstekend geholpen

Fijn voorspel gehad, monteurs waren keurig op tijd en waren netjes in de afwerking.

Hoi Yvonne, Kijk, dat horen we graag. Van begin tot eind goed ons best gedaan en dat is ook waar wij voor staan. Dankjewel voor de dikke 10 als eindcijfer. Met vriendelijke groet, Team Uw-Airco

Goed advies, nette installatie, eerlijke prijs!

Na veel rondkijken bij uw-airco uitgekomen voor een offerte. Wat gelijk al opviel is dat ze langs wilden komen om een beeld te krijgen waar precies over gesproken werd ipv het enkel via mail/telefoon aannemen. Daarna een advies en offerte ontvangen en deze viel alleszins mee tegenover de andere aanbieders. Na deze is goedgekeurd werden de spullen besteld en al snel afgeleverd. Daarna de installatie. 1 dagdeel voor de elektra en 1,5 dagdeel voor de airco units zelf. De installateurs waren zeer netjes en kundig. Heb alle uitleg gekregen en alles gelijk gekoppeld. Werkt als een zonnetje.

Medewerkers zijn goed op elkaar ingesteld, was genot om te zien hoe ze onze airco hebben geplaatst, echt een aanrader

Prima werk afgeleverd

Het was een prettige wisselwerking, alles is netjes afgewerkt. We hebben een duidelijke uitleg gekregen en alles werkt naar behoren. Uw-Airco is zeker aan te bevelen.

Prima werk afgeleverd

Prettige service en fijne medewerkers.

Ik kon na de afgelopen hete zomer niet nog een zomer bedenken dat ik weer in het snikhete weer moest zitten, niet kan slapen en bezweet aan het werk moet. Daarom had ik besloten een airco aan te schaffen en kwam bij uw-airco uit. Ik ben erg blij dat ik voor ze gekozen heb omdat ze van begin tot eind goed werk hebben geleverd. Ze hebben binnen eerst alles opgemeten en aan de hand daarvan een voorstel gedaan die ik geaccepteerd heb. Het is niet goedkoop maar ben er heilig van overtuigd het juiste gedaan te hebben. Alles is keurig door ze geïnstalleerd gecontroleerd en uitgelegd. In deze komende maanden heeft het geen zin om de koeling te testen (herst en winter), maar ik heb alle reden om aan te nemen dat dat helemaal goed gaat komen dankzij het werk van uw-airco.

Boven verwachting

Sjoerd en zijn mannen hebben uitstekend werk geleverd. Alles verliep netjes conform de gemaakte afspraken. Het eindresultaat is boven verwachting. Ik had verwacht de airco in de winter als bijverwarming te kunnen gebruiken. In plaats daarvan verwarmt hij zelfstandig zonder gasverbruik niet alleen de begane grond echter ook de gang en 1 en 2 hoog. Daarbij is het nu overal even warm hetgeen daarvoor met gasverwarming minder het geval was. Ik kan de diensten van Sjoerd en zijn mannen van harte aanbevelen.

Uiterst goede communicatie en service

Alles wordt prima en inzichtelijk gedocumenteerd en de uitleg en uitvoering van werkzaamheden verliepen vlekkeloos. Uitstekend bedrijf.

De verkoop en installatie was heel goed!

Vanaf het moment van aanvraag is alles zeer goed verlopen. nette en deskundige installatie.

zeer te vreden

Dit is mijn derde Daikin airco. Voor iedere verdieping een single split unit. Beneden is nu een 6Kw unit geplaatst. Zomers airco en in de winter verwarming. Deze keer heb ik gekozen voor Uw-Airco. Goede prijs kwaliteit verhouding. Denken goed mee over de beste plek voor de plaatsing. Zijn flexibel. Monteurs waren vriendelijk en hebben een prima klus geklaard. Netjes gewerkt en ook de rommel opgeruimd. Dit is mijn eerste ervaring met de firma. Kan ze van harte aanbevelen.

Uitstekend!

De montage is uitermate netjes gedaan, alles in overleg met de nodige uitleg.

Goede service en duidelijk communicatie, zowel met huurder als opdrachtgever.

Installatie van de airco's is zeer goed verlopen. Er werd gedurende het proces goed meegedacht en ook de communicatie richting huurders verliep soepel.

Prima.

De airco is snel geleverd en gemonteerd, keurig gedaan. Helemaal tevreden.

keurig netjes.

De jongens hebben keurig netjes de airco's gemonteerd. Het waren zeer nette en beleefde jongens. We zitten de afgelopen warme dagen heerlijk koel in huis. Hartelijk dank daarvoor.

Geweldige service en professionele aanpak!

Na een helaas eerdere slechte ervaring met een ander airco installateur, kwam ik gelukkig bij UW-Airco terecht . Sjoerd (de eigenaar) was snel/accuraat en gaf goed advies. Ik heb inmiddels 8 airco’s met hen gedaan en ben 1000% tevreden. Afspraken komt men na en de gehele afhandeling en begeleiding is zeer professioneel. Ook gezegd mag worden is, dat de monteurs super vriendelijk en netjes zijn en goed werk afleveren. Kortom tot het volgende project! Gr Dirk Vroege

Fantastisch, snelle levering

De mensen werken zeer secuur en snel,betrekken de klant erbij, zou ze aanbevelen voor anderen mensen.

Voor de aanleg van een Airco op mijn woonschip kwam ik bij Uw-Airco uit. De recenties waren niet overdreven. Fijn betrouwbaar bedrijf en Jordi en Mike die het kwamen aanleggen nadat Sjoerd was komen kijken, zijn ook fijne jongens die mooi werk hebben achtergelaten. Heel blij mee.

Kan niet meer zonder

De airco waren perfect geplaatst en een keurige afhandeling. De jongens hebben alles goed uitgelegd en ons duidelijk gemaakt hoe alles werkte. Ik kan niet meer zonder de airco in de kamers.

Prima!

Offerte gevraagd, de situatie thuis werd bekeken ener werd goed naar de wensen geluisterd gevolgd door een goed advies. Complete installatie elektra/meterkast en airco binnen en buiten professioneel en keurig uitgevoerd. Kortom een aanrader!

echte vakmensen die met je meedenken

Stuk voor stuk vakmensen die ook goede tips geven. Daarnaast is afspraak ook afspraak. Je wordt netjes op de hoogte gehouden van alle afspraken die ook nagekomen worden.

Over Uw-Airco

Uw-Airco specialist voor een gezond, duurzaam en comfortabel binnenklimaat. Geïnstalleerd door gecertificeerde installateurs