deskundig advies en vriendelijk personeel

Er werd uitgebreid stil gestaan bij de keuzes die ik zelf wilde en waarom. Hierna advies gegeven dat goed onderbouwd werd. Duidelijke uitleg betreft verschillende mogelijkheden, Niet opdringerig maar respectvol luisteren naar de klant. Prettig dat er verschillende fietsen konden worden getest. Ook bij het ophalen weer uitgebreid alle mogelijkheden doorgenomen en wederom vriendelijk personeel

• Medewerkers

Mijn ervaring is al met al prima

Mijn ervaring is dat het systeem met het adviesgesprek wel goed werkt, je kunt al je eisen en wensen kenbaar maken en hier rolt dan een goed advies uit

• Medewerkers

Goed, maar toch een paar missers

De ervaring is super, maar er wordt over een aantal cruciale zaken heen gestapt die niet nodig waren naar mijn inziens: - fiets zou het laatste weekend van juni opgehaald kunnen worden. Dit werd na zelf contact te hebben gezocht een week later. - bestaand fietsstoeltje zou passen werd aangegeven bij koop, maar bij ophalen bleek dit toch niet het geval en waren we genoodzaakt een adapter bij te kopen. - bij het monteren van de adapter zijn de snelbinders er af gehaald en niet teruggezet of meegegeven. Hierover heb ik nog gemaild en hoop dat dit wordt opgelost

Meer dan geweldig

Zonder afspraak en met twee inruilfietsen reden wij naar Dekkers Tweewielers. Bij binnenkomst werd meteen een verkoper gezocht die ons met raad en daad bijstond. Alles was mogelijk en niets leek te veel. Ondanks sluitingstijd werd onze aankoop rustig afgerond en verlieten wij een half uur na sluitingstijd de winkel, hadden wij twee elektrische fietsen gekocht en onze oude fietsen voor een mooie prijs ingeruild. Er werd op een prettige manier met ons gesproken en op alle vragen werd een duidelijk antwoord gegeven. Onze ervaring was dan ook meer dan geweldig

Duidelijk ,meedenkend en goed advies

Het eerste gesprek na afspraak was prettig en constructief. Goede informatie over de verschillende modellen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Tevreden de afhandeling van de uiteindelijke koop en levering.

Professioneel en vriendelijk

Ruime keuze aan e-bikes, alle tijd voor een proefrit en uitstekende persoonlijke begeleiding.

super zaak

Ondanks dat ik geen afspraak had gemaakt, en het druk was in de winkel, werd ik vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Na 10 min. werd ik vakkundig geholpen. Heb een mooie e bike gekocht.

Ben blij verrast

Goed en vakkundig geholpen.

Super aflevering!

Goed ontvangen en de fietsen stonden klaar, zorgvuldig wordt alles doorgenomen en afgesteld. Ze hebben alle tijd voor je.

goed Toon

Vakmensen

Weten waarover ze praten en geven open en eerlijk advies

• Medewerkers

Prima geholpen en nette afhandeling.

Goed en passend advies in aankoop van 2 e-bikes

Het bezoek en advies heb ik als prettig en kundig ervaren. De Fietsen hebben we pas in gebruik maar we zijn zeer tevreden over onze keuze.

• Service N.v.t.

prima service en uitleg

goede vakkundig kennis , nam de tijd

• Medewerkers

Prettige omgang en prima service

Voor aankoop van e-bikes bij Dekkers Rijwielen Wanssum gaan kijken. Begeleiding en goede uitleg door Huub gekregen over diverse fietsen . Ook de winkel ziet er netjes en overzichtelijk uit. Alles ademt professionaliteit uit en hart voor fietsen. De aanschaf uiteindelijk ook bij deze fietsenwinkel gedaan. Levering fietsen duurde enkele weken. Bij het ophalen werd door Huub alles keurig uitgelegd als ook de fiets nog wat afgesteld. Kortom een fijne ervaring en een vertrouwd gevoel bij deze aankoop en winkel.

TOP

Goed - vakkundig - behulpzaam - meedenkend.

• Medewerkers

Heel goed geholpen en advies gekregen

Omdat we ergens anders een fiets hadden gezien. En ze deze niet hadden op de zaak hebben ze deze toch voor ons vrijblijvend besteld. We hebben deze eerst kunnen testen aan daarna pas een keuze gemaakt. De fiets beviel en daarna een afleverbeurt ingepland en tijdens het ophaal moment nog een hele goede uitleg gekregen over de fiets. Top bedrijf en fijne mensen die daar werken en altijd vriendelijk zijn. Dekkers tweewielers we hopen op vele fijne kilometers met de fiets en mocht er toch iets zijn dan weten we dat er altijd iemand zal zijn die ons snel weer op weg zal helpen.

• Medewerkers

goed geholpen met een duidelijke uitleg.

voor herhaling vatbaar.

• Service N.v.t.
  • Medewerkers

Goede uitleg en vriendelijk geholpen!!

Geweldige service!!

Klant vriendelijk, prettige sfeer in de winkel. Als de klant happy is is hun doel bereikt, daar gaan ze voor.

• Medewerkers

Luuk Thijs was een prettige verkoper met verstand van zaken.

Naast het tijdig leveren van de fietsen stellen wij het aanbieden van het totaalpakket (verzekering, onderhoudsprogramma, service gericht) in een vriendelijke omgeving zeer op prijs.Bravo!!

• Medewerkers

Van het begin tot het einde de verwachtingen overtroffen.

Van het begin tot het einde de verwachtingen overtroffen.

• Medewerkers

Vriendelijk personeel en ze maken tijd voor je. Leggen alles goed uit en luisteren naar je wensen.

Erg prettig

Goede uitleg, vriendelijk en doortastend.

De Gagel 12

5861CZ Wanssum

Over Dekkers Tweewielers

In 1991 is het allemaal begonnen: de start van Dekkers Tweewielers. In een klein winkeltje achter het woonhuis wordt er gestart met de verkoop van fietsen en het uitvoeren van kleine fietsreparaties. Een nieuwe fietswinkel is geboren, het blijkt een daverend succes! Dekkers Tweewielers groeit uit tot een bekende fietswinkel in Wanssum en omstreken. Precies tien jaar later, in 2001, neemt ook zoon Rob intrede in het bedrijf, de huidige eigenaar van Dekkers Tweewielers. De winkel én het aantal klanten blijft ook deze jaren steeds meer groeien. De winkel barst uit haar voegen. Hierdoor wordt er in 2008 een tweede verdieping bovenop de winkel gebouwd. In 2018 wordt de knoop doorgehakt en verhuist Dekkers Tweewielers naar een nieuwe locatie, zo’n 200 meter van waar het ooit allemaal begonnen is. Dit gloednieuwe en innovatieve pand biedt meer dan genoeg ruimte voor onze fietsen, de werkplaats én een uniek fietsparcours.