Goedeservice

goede service en vriendelijke behandeling

• Medewerkers

Zeer tevreden van deze fietswinkel.

Hier word je nog eens goed aangehoord. Wat een klant wil. Het personeel laat je goed uit praten dat is zeer voornaam. Dus vol lof en ga zo door.

• Medewerkers

Zeer goed geholpen zowel bij aankoop als uitlevering van onze nieuwe ebikes

Zeer goed geholpen zowel bij aankoop als bij uitlevering van onze ebikes

• Medewerkers

Een hele mooie fijne winkel. Bijna perfect.

Per ongeluk kwamen we bij Dekkers Tweewielers en het was oprecht een uitstekende ervaring. Mooie overzichtelijke winkel, vriendelijk personeel en Ernie nog tijd voor de klant, mits je een afspraak maakt.

Netjes geholpen. Mogelijkheid tot testen van diverse fietsen. Goede uitleg

• Medewerkers

Beetje lastig. Ben bevooroordeeld!

• Service N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

Perfecte begeleiding en service van advies tot aflevering

Onze ervaring met Dekkers Tweewielers was boven verwachting. De begeleiding gedurende het hele aankooptraject door Huub was helemaal top. Wij zijn erg blij met onze aanschaf en hopen hier nog jaren van te kunnen genieten.

• Medewerkers

Sehr guter Service immer gerne wieder nur zu empfehlen

Die Beratungen vor dem Kauf war ausgezeichnet. Man nimmt sich genügend Zeit für die Beratung. Bei Abholung der Räder wir nochmals alles geprüft und auf die Person eingestellt incl. Probefahrt. Den Laden kann man nur empfehlen!!!!!!

• Medewerkers

Behulpzaam en deskundig advies.

Wezen kijken voor een mama-fiets. Degene die ik wilde, was niet aanwezig in de winkel. Werd vrijblijvend besteld om uit te proberen, gezien het hoge aankoopbedrag. Bij uitproberen was er alle tijd voor vragen en uitproberen.

goed en deskundig geholpen

Een goede uitleg over verschillende merken en modellen gekregen

Fijn geholpen

Mooie zaak met deskundig en vriendelijk personel

• Medewerkers

Duidelijk, behulpzaam en kennis van zaken

Duidelijk verhaal, laat je de verschillende fietsen ervaren. Geven je goede tips. Een echte aanrader.

• Service N.v.t.
  • Medewerkers

Ben goed geholpen door Jelle dankjewel en nog iemand ben even de naam kwijt sorry

Altijd fijn.

• Medewerkers

deskundig advies en vriendelijk personeel

Er werd uitgebreid stil gestaan bij de keuzes die ik zelf wilde en waarom. Hierna advies gegeven dat goed onderbouwd werd. Duidelijke uitleg betreft verschillende mogelijkheden, Niet opdringerig maar respectvol luisteren naar de klant. Prettig dat er verschillende fietsen konden worden getest. Ook bij het ophalen weer uitgebreid alle mogelijkheden doorgenomen en wederom vriendelijk personeel

• Medewerkers

Mijn ervaring is al met al prima

Mijn ervaring is dat het systeem met het adviesgesprek wel goed werkt, je kunt al je eisen en wensen kenbaar maken en hier rolt dan een goed advies uit

• Medewerkers

Goed, maar toch een paar missers

De ervaring is super, maar er wordt over een aantal cruciale zaken heen gestapt die niet nodig waren naar mijn inziens: - fiets zou het laatste weekend van juni opgehaald kunnen worden. Dit werd na zelf contact te hebben gezocht een week later. - bestaand fietsstoeltje zou passen werd aangegeven bij koop, maar bij ophalen bleek dit toch niet het geval en waren we genoodzaakt een adapter bij te kopen. - bij het monteren van de adapter zijn de snelbinders er af gehaald en niet teruggezet of meegegeven. Hierover heb ik nog gemaild en hoop dat dit wordt opgelost

Meer dan geweldig

Zonder afspraak en met twee inruilfietsen reden wij naar Dekkers Tweewielers. Bij binnenkomst werd meteen een verkoper gezocht die ons met raad en daad bijstond. Alles was mogelijk en niets leek te veel. Ondanks sluitingstijd werd onze aankoop rustig afgerond en verlieten wij een half uur na sluitingstijd de winkel, hadden wij twee elektrische fietsen gekocht en onze oude fietsen voor een mooie prijs ingeruild. Er werd op een prettige manier met ons gesproken en op alle vragen werd een duidelijk antwoord gegeven. Onze ervaring was dan ook meer dan geweldig

Duidelijk ,meedenkend en goed advies

Het eerste gesprek na afspraak was prettig en constructief. Goede informatie over de verschillende modellen. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Tevreden de afhandeling van de uiteindelijke koop en levering.

Professioneel en vriendelijk

Ruime keuze aan e-bikes, alle tijd voor een proefrit en uitstekende persoonlijke begeleiding.

super zaak

Ondanks dat ik geen afspraak had gemaakt, en het druk was in de winkel, werd ik vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Na 10 min. werd ik vakkundig geholpen. Heb een mooie e bike gekocht.

Ben blij verrast

Goed en vakkundig geholpen.

Super aflevering!

Goed ontvangen en de fietsen stonden klaar, zorgvuldig wordt alles doorgenomen en afgesteld. Ze hebben alle tijd voor je.

goed Toon

De Gagel 12 5861CZ Wanssum

Over Dekkers Tweewielers

In 1991 is het allemaal begonnen: de start van Dekkers Tweewielers. In een klein winkeltje achter het woonhuis wordt er gestart met de verkoop van fietsen en het uitvoeren van kleine fietsreparaties. Een nieuwe fietswinkel is geboren, het blijkt een daverend succes! Dekkers Tweewielers groeit uit tot een bekende fietswinkel in Wanssum en omstreken. Precies tien jaar later, in 2001, neemt ook zoon Rob intrede in het bedrijf, de huidige eigenaar van Dekkers Tweewielers. De winkel én het aantal klanten blijft ook deze jaren steeds meer groeien. De winkel barst uit haar voegen. Hierdoor wordt er in 2008 een tweede verdieping bovenop de winkel gebouwd. In 2018 wordt de knoop doorgehakt en verhuist Dekkers Tweewielers naar een nieuwe locatie, zo’n 200 meter van waar het ooit allemaal begonnen is. Dit gloednieuwe en innovatieve pand biedt meer dan genoeg ruimte voor onze fietsen, de werkplaats én een uniek fietsparcours.