Prettig en goed contact met fijne medewerkers.

Een goede ervaring.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden

Heel goede begeleiding bij aankoop

Heelgoed

Goed en deskundig geholpen

• Service N.v.t.

Klantgericht

In mijn geval gaat het niet om een mooie fiets maar om een fiets die geschikt is voor mij en binnen mijn fysieke mogelijkheden past. Hier was voldoende aandacht voor en Huub heeft goede uitleg gegeven. Zijn aanbevelingen en adviezen waren helpend in de besluitvorming. Prettig in contact.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Meedenken , goed advies om tot een goede keuze te maken bij aanschaf e-bike

Er wordt voldoende tijd vrijgemaakt om advies te geven, mee te denken, keuzes te maken over de aanschaf van een nieuwe fiets/e-bike. Goede uitleg over de werking, waar je op moet letten.

Uitgebreide informatie, deskundig.

Heel vriendelijk geholpen door Huub. Uitgebreid en deskundig advies; goede uitleg over alles wat de ebike betreft. Goede mogelijkheden om uit te proberen. Er wordt echt de tijd genomen.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden

Goede service en aardige medewerkers

De service is top! Iedereen is vriendelijk en behulpzaam en denken met je mee.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden

Vertegenwoordiger heeft ons goed geadviseerd

Gastvrij, meedenkend en vakkundig

Ik werd alle keren zeer netjes ontvangen en welkom geheten. Goede sfeer en vakkundig te woord gestaan. Zeer goede service. Componenten tot op heden.

Super geholpen

Super geholpen. deskundige uitleg.

• Medewerkers

Vriendelijk personeel in een professionele omgeving.

Wij zijn op deskundige wijze geholpen door Huub. We voelden ons welkom.

Erg goed!

Ik ben goed geholpen en de fiets is geheel volgend afspraak geleverd.

• Showroom N.v.t.

Fijn geholpen

Nvt

Zie onderstaand bericht

Vriendelijk, netjes, goed en snel geholpen voor datgene waarvoor ik kwam.. Geef nooit een 10 als score. Dus ook niet bij onderstaande beoordelings punten.

• Showroom N.v.t.

Vriendelijk

Zeer goed geholpen

Deskundig advies

Ze nemen hier echt tijd, voor deskundig advies en duidelijke uitleg! Alles werd goed doorgesproken. Ook bij de aflevering werd er 1 uur gepland om alles nog eens door te nemen, en was het weer Jelle die ons hielp. Heel prettig, want hij had ons de fiets geadviseerd. Ook telefonisch werd onze vraag netjes en vriendelijk afgehandeld, en niet onbelangrijk, ze hebben er heerlijke koffie… Wij zijn super tevreden over Jelle, die ons zeer deskundig heeft geholpen! Chapeau Jelle en Dekkers Tweewielers!

• Medewerkers

Ik werd vakkundig geholpen!

Verkopen gaf voldoende info omtrent div. types e-bikes. Hierdoor werd het voor mij makkelijker om een keuze te maken. Klein smetje was het feit, dat na aflevering fiets, een verkeerde accu gemonteerd was, nl. een accu 500 Wh i.p.v. 400 Wh. Werd daags na levering hersteld.

• Medewerkers

Veel vakkennis, vriendelijke ontvangst en een goed onderbouwd advies.

Je wordt vriendelijk ontvangen en in contact gebracht met een verkoper die verstand van zake heeft. Hij luistert goed wat je wensen zijn en geeft dan aan wat er binnen je wensen de mogelijkheden zijn en begeleid je naar een passende fiets.

• Medewerkers

Ervaren personeel, vriendelijk, behulpzaam, weten waarover ze praten, nemen de tijd, koffie staat altijd klaar, schitterende locatie, ruime keus, geen dwingende verkopers. Dit is een werkgever waar personeel in de rij zou moeten staan om te MOGEN werken. Het is niet zonder reden dat wij vanuit Deurne naar Wassum komen om een fiets of onderdelen te kopen.

top

Goed en vakkundig geholpen

Goedeservice

goede service en vriendelijke behandeling

• Medewerkers

Zeer tevreden van deze fietswinkel.

Hier word je nog eens goed aangehoord. Wat een klant wil. Het personeel laat je goed uit praten dat is zeer voornaam. Dus vol lof en ga zo door.

• Medewerkers

Zeer goed geholpen zowel bij aankoop als uitlevering van onze nieuwe ebikes

Zeer goed geholpen zowel bij aankoop als bij uitlevering van onze ebikes

• Medewerkers

Een hele mooie fijne winkel. Bijna perfect.

Per ongeluk kwamen we bij Dekkers Tweewielers en het was oprecht een uitstekende ervaring. Mooie overzichtelijke winkel, vriendelijk personeel en Ernie nog tijd voor de klant, mits je een afspraak maakt.

Netjes geholpen. Mogelijkheid tot testen van diverse fietsen. Goede uitleg

Over Dekkers Tweewielers

In 1991 is het allemaal begonnen: de start van Dekkers Tweewielers. In een klein winkeltje achter het woonhuis wordt er gestart met de verkoop van fietsen en het uitvoeren van kleine fietsreparaties. Een nieuwe fietswinkel is geboren, het blijkt een daverend succes! Dekkers Tweewielers groeit uit tot een bekende fietswinkel in Wanssum en omstreken. Precies tien jaar later, in 2001, neemt ook zoon Rob intrede in het bedrijf, de huidige eigenaar van Dekkers Tweewielers. De winkel én het aantal klanten blijft ook deze jaren steeds meer groeien. De winkel barst uit haar voegen. Hierdoor wordt er in 2008 een tweede verdieping bovenop de winkel gebouwd. In 2018 wordt de knoop doorgehakt en verhuist Dekkers Tweewielers naar een nieuwe locatie, zo’n 200 meter van waar het ooit allemaal begonnen is. Dit gloednieuwe en innovatieve pand biedt meer dan genoeg ruimte voor onze fietsen, de werkplaats én een uniek fietsparcours.