Wij zijn super goed geholpen.

Mijn vrouw en ik zijn samen voor een fiets gaan kijken. We wilde ons vooral oriënteren, maar liepen uiteindelijk blij met een nieuwe fiets naar buiten. Super netjes geholpen door Paul N, ook super fijn dat hij geduldig bleef met de kinderen in de buurt! Verdere personeel was ook super aardig. Dikke aanrader!

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Klantvriendelijk en super goede service

Bij Dekkers koop je een goede, degelijke fiets met super goede service en leuke klantvriendelijke medewerkers.

Sympathieke verkoop medewerker

Prettige sfeer en deskundige en vriendelikjke verkoopmedewerker Nam ook ruim de tijd

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden

We zijn netjes, vriendelijk geholpen.

Er is alle tijd voor ons geweest om de juiste fiets uit te zoeken. Er is enorm veel keuze. Voor iedere portemonnee is er een fiets te koop. Erg vriendelijk personeel. Alles staat duidelijk op papier. En de koffie is er heel lekker.

alles prima geregeld

• Showroom N.v.t.

Fijne persoonlijke benadering

Fijn om van te voren aan te kunnen geven waar je naar op zoek bent, rustig de tijd om fietsen uit te proberen. Goede uitleg

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden

Zeer tevreden. Prima personeel. Zeer behulpzaam.

Professioneel, vriendelijk, veel keus

We zijn vriendelijk ontvangen, kregen goede uitleg over mogelijkheden en konden diverse fietsen even proberen. Er werd zeker niet aangestuurd op een bepaalde fiets / merk.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden

Iets vragen en je word naar tevredenheid geholpen.

Samen met m'n vrouw nieuwe fietsen gekocht. Mijn vrouw was met iets niet tevreden en we zijn terug gegaan. Meteen is er naar tevredenheid een oplossing gezocht en het probleem was daarmee opgelost.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Een waar fietsparadijs!! Top!

Heel fijn ontvangen en te woord gestaan door een van de dames die ons een kop koffie aanbood en wij vervolgens werden geholpen door Corné, super zoals hij ons adviseerde met kennis van zaken. We dachten aan een bepaald merk maar kochten een fiets die precies bij ons past, een ander merk dus. Hopelijk kunnen we binnenkort fijne tochten gaan maken, dank je wel.

deskundig en fijn geholpen

deskundig geholpen en daar waar nodig duidelijke uitleg

• Hoe ben je bij ons gekomen? Internet

Super klantvriendelijk en gastvrij !!

Bij het uitzoeken van de fiets was er erg vriendelijk personeel en kregen we meteen een kop koffie aangeboden omdat we even moesten wachten. Hierna kregen we alle uitleg over de verschillende fietsen en modellen. Er was de mogelijkheid om de fietsen te proberen. Vanmorgen de fiets opgehaald. Bij binnenkomst stond de fiets al te pronken met een bordje erbij met mijn naam erop. Ook meteen stonden ze ons te woord. Er werd weer ruim de tijd genomen om mij alles uit te leggen en ze hielpen mij de fiets om de fietsdrager te zetten. Een hele fijne ervaring gehad bij Dekkers Tweewielers!!

• Hoe ben je bij ons gekomen? Internet, Sociale media

Geweldig geholpen

Adviseur Luuc heeft ons op een ontspannen manier geweldig geholpen met het het maken voor de juiste keuze v.w.b. een nieuwe E-bike. Wij hadden er na afloop een tevreden gevoel aan over gehouden,

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Ouderwets goede en vriendelijke service

Ouderwets goede en vriendelijke service. Kennis van rijwielen en van klantvriendelijkheid.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Service en klantvriendelijkheid staat hoog in vaandel

Zeer fijn bedrijf! Vriendelijk, klantgericht en zeer goede service

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden

Compleet verzorgd plaatje, van 1e bezoek tot en met afleveren.

Bij aankomst winkel, waar moet ik naar binnen? Zodra ik eenmaal binnen ben word ik meteen welkom geheten door de monteurs! Even aandacht voor de klant! Adviseur Luuk was goed voorbereid op mijn komst, mijn wensen had ik vooraf kenbaar gemaakt. Ruim voldoende tijd om meerdere merken en modellen te bekijken en al mijn vragen te beantwoorden. Uiteindelijk proefritjes op meerdere fietsen. Alle ruimte gekregen om zélf de keuze te maken. Ophalen fiets doet mij denken aan nieuwe auto, fiets staat, direct bij binnenkomst op een verhoging met naambordje erbij. top!

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Een vriendelijke en professionele behandeling

Bij de aankoop van onze e-bikes werden we vriendelijk geholpen en uitvoerig geïnformeerd over de werking en de service m.b.t. onze nieuwe aanwinst.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden, Overige

Leuk en adequaat geholpen

Mooie winkel met ruime keuze waar ze service hoog in het vaandel hebben staan. Ook straalt alle personeel plezier in het werk uit wat een hele prettige sfeer uitstraalt.

professioneel en prettig geholpen

Zeer fijn en deskundig advies gekregen, erg prettige ervaring omtrent het advies en verkoop van de fiets. Complimenten zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goede fiets!

Zeer tevreden,

Ontvangen met een kop koffie. Er wordt de tijd voor je genomen en goed gekeken naar verschillende fietsen. Geven goed advies.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Internet

Uitstekend geholpen met een goed advies

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Vriendelijke medewerkers die fijne adviezen en goede uitleg geven.

• Hoe ben je bij ons gekomen? Familie en/of vrienden

Bij ieder bezoek een meer dan uitstekende service!!

We worden altijd snel en vriendelijk geholpen , ook problemen worden goed onderkend en naar tevredenheid opgelost!

• Hoe ben je bij ons gekomen? Overige

Helemaal top van begin tot eind

Goede instructie Geheel volgens afspraak Al met al top

• Hoe ben je bij ons gekomen? Internet, Werkgever

Over Dekkers Tweewielers

In 1991 is het allemaal begonnen: de start van Dekkers Tweewielers. In een klein winkeltje achter het woonhuis wordt er gestart met de verkoop van fietsen en het uitvoeren van kleine fietsreparaties. Een nieuwe fietswinkel is geboren, het blijkt een daverend succes! Dekkers Tweewielers groeit uit tot een bekende fietswinkel in Wanssum en omstreken. Precies tien jaar later, in 2001, neemt ook zoon Rob intrede in het bedrijf, de huidige eigenaar van Dekkers Tweewielers. De winkel én het aantal klanten blijft ook deze jaren steeds meer groeien. De winkel barst uit haar voegen. Hierdoor wordt er in 2008 een tweede verdieping bovenop de winkel gebouwd. In 2018 wordt de knoop doorgehakt en verhuist Dekkers Tweewielers naar een nieuwe locatie, zo’n 200 meter van waar het ooit allemaal begonnen is. Dit gloednieuwe en innovatieve pand biedt meer dan genoeg ruimte voor onze fietsen, de werkplaats én een uniek fietsparcours.