Klantvriendelijk!!!!!

Op zoek naar een bepaalde fiets bij deze winkel uitgekomen. Dekkers was bereid hem te bestellen zonder dat we verplicht waren de fiets te kopen. Daar aangekomen aangenaam verrast. Wat een fijne fietswinkel! Buiten het feit dat het een mooie overzichtelijke winkel is, is het personeel uiterst behulpzaam en bekwaam. Hier kom ik zeker vaker terug.

Super geholpen

Fijn dat Toon gezorgd heeft dat we onze nieuwe fietsen konden ophalen in oktober ipv volgend jaar. Leuke surprise!!

• Service N.v.t.
  • Showroom N.v.t.

Professioneel en dienstverlenend

Prima begeleiding om tot de juiste aankoop te komen.

Top advies

Perfect geholpen en geadviseerd bij het kopen van mijn nieuwe mountainbike

• Medewerkers

Altiéd de wiend in de rug mit de fiets van Dekkers Tweewielers.

Dekkers tweewielers verdient onze complimenten voor het vriendelijke ontvangst en het inspirerend winkelinterieur. Lieten we ons verrassen door het grote aanbod aan fietsmerken. Zijn we zeer te spreken over het deskundig en klantvriendelijk personeel: adviseren met passie en in vertrouwen; laten zien wie ze zijn en waar ze voor staan. Gunstig servicepakket voor jarenlang fietsplezier. Je bent er altijd welkom!

Professioneel en vriendelijk

Duidelijke uitleg over de fiets tijdens de koop wat de keuze zeer gemakkelijk maakt . En bij het ophalen van de fiets word alles nog eens door lopen Prima.

prima geholpen

Het enige minpuntje dat je op een bedrag van 3400 euro, iets meer als een bidon(houder) mag geven. Verder gewoon netjes en vakkundig geholpen.

Heel fijn behandeld

wij vinden de persoonlijke behandeling zeer goed

Luisteren en aandacht

Er wordt naar je geluisterd als je iets zegt en er wordt iets mee gedaan.

• Medewerkers

overzichtelijke zaak, geweldig goed geholpen door Yoshi!

Het was de 1e keer dat we kennis maakten met Dekkers tweewielers. wat een prachtig assortiment, goede opzet van de zaak. en bovenal ervaren medewerkers! persoonlijke benadering is voor mij een pluspunt en dat gebeurd hier ook.

• Medewerkers

Vriendelijke en kundige begeleiding bij de aankoop van onze fietsen.

Via de aanbeveling door anderen bij Dekkers terechtgekomen. Tevreden over de hulp en begeleiding bij onze aankoop.

Ralf voor president

Snelheid

• Showroom N.v.t.
  • Medewerkers N.v.t.

Een professioneel, klantvriendelijk en goede service verlenende zaak.

Heel vriendelijk personeel. Alles prima voorbereid, zoals afspraken nakomen op de afgesproken tijd. We hadden aan Paul een prima verkoper.

vriendelijk team , zeer klantgericht

Vriendelijk team

• Service N.v.t.
  • Medewerkers

Goed advies en super service.

Snel geholpen en goede service . Denken mee bij problemen en zorgen voor een perfecte oplossing

Gewoon goed

Prima geadviseerd en geholpen. Er wordt echt de tijd genomen om alles duidelijk te maken zodat je later ook met de juiste fiets naar huis gaat.

ik ben zeer tevreden over Dekkers Tweewielers

na een best wel lange periode van wachten(overmacht, niets aan te doen) kon ik eindelijk mijn nieuwe fiets ophalen. ik ben er heel blij mee, hoewel de mooie fietsperiode nu bijna voorbij is. Paul heeft mij steeds heel vriendelijk en correct te woord gestaan als ik informeerde naar de nieuwe levertijd.

• Medewerkers

Goede service en uitleg, klantvriendelijk

• Medewerkers

Al een paar fietsen bij Dekkers gekocht gebruikt en nieuw. Open, eerlijk en deskundig advies. Betrouwbaar in onderhoud. Altijd vooruitstrevend om klanten te binden.. top

Fijn advies van cornee

Fijn advies van een fijne verkoper cornee

top service

zeer goede service , vriendelijke medewerkers.

Betrokkenheid en geduld....

Niet voor niets vanuit Meerssen naar Wanssum gereden. Heel goed geholpen, geen gezeur over de prijs. Gewoon tevreden.

Zeer vakkundig en klantgericht

Men neemt alle tijd om met professie samen tot een goede keuze te komen. Geven ruim de tijd om verschillende fietsen te proberen.

flexibel vakkundig

Eerder heb ik enkele negatieve ervaringen gedeeld in mijn review. Vervolgens werd ik door een medewerker van Deckers gebeld om mijn review te evalueren en te kijken hoe we samen tot een oplossing konden komen. Vervolgens werd ik door Rob uitgenodigd om e.e.a. mondeling te bespreken. Het doel van het gesprek was om te leren van de dingen die door een samenloop van omstandigheden van beide kanten niet lekker liepen op te lossen. Na een verhelderend gesprek is duidelijk geworden waar het mis ging en hoe hierop geanticipeerd wordt. Chapeau voor de medewerkers die ondanks de hectiek die momenteel binnen de fietsenbranche heerst toch top kwaliteit levert en de tijd neemt om mensen te woord te staan en correct advies levert zodat mensen lang kunnen genieten van hun aankoop die ze bij Deckers hebben gedaan.

Fijne mensen. Goed contact. Goede service

Over Dekkers Tweewielers

In 1991 is het allemaal begonnen: de start van Dekkers Tweewielers. In een klein winkeltje achter het woonhuis wordt er gestart met de verkoop van fietsen en het uitvoeren van kleine fietsreparaties. Een nieuwe fietswinkel is geboren, het blijkt een daverend succes! Dekkers Tweewielers groeit uit tot een bekende fietswinkel in Wanssum en omstreken. Precies tien jaar later, in 2001, neemt ook zoon Rob intrede in het bedrijf, de huidige eigenaar van Dekkers Tweewielers. De winkel én het aantal klanten blijft ook deze jaren steeds meer groeien. De winkel barst uit haar voegen. Hierdoor wordt er in 2008 een tweede verdieping bovenop de winkel gebouwd. In 2018 wordt de knoop doorgehakt en verhuist Dekkers Tweewielers naar een nieuwe locatie, zo’n 200 meter van waar het ooit allemaal begonnen is. Dit gloednieuwe en innovatieve pand biedt meer dan genoeg ruimte voor onze fietsen, de werkplaats én een uniek fietsparcours.