Vriendelijk en deskundig

De verkoper was vriendelijk en deskundig en ook het werkplaats personeel stond naderhand meteen klaar bij aanpassingen aan de fiets

Service zoals het hoort

Afspraak met verkoper kon niet doorgaan maar werd netjes en op tijd overgenomen door een andere verkoper.

• Medewerkers

Top service en erg tevreden met de aankoop.

Service zoals service behoort te zijn, alle tijd wordt genomen voor uitleg, informatie en proefrijden.

• Medewerkers

Zeer vriendelijk en betrokken medewerkers

We werden zeer goed geholpen door Tibor. Hij nam uitgebreid de tijd voor ons en gaf een duidelijk advies. Zeer vriendelijk in omgang en met kennis van zaken! Zeker een aanrader!

Geholpen door betrokken medewerkers

De sfeer in de zaak is ontspannen, betrokken en positief. Dat slaat over op mij als bezoeker.

Professionele medewerkers

Zeer pretiig ervaren hoe je wordt gëinformeerd en geholpen om tot een goede keuze van een nieuwe elektrische fiets te komen.

Vriendelijk personeel

Prettige ervaring

• Medewerkers

vriendelijk en vlot. Accuraat en to the point.

Goede keuze en eerlijke, deskundige voorlichting.

Zeer goede service

Ondanks de drukte is de moeite genomen om de gewenste fiets te verkrijgen bij een collega fietsmaker. Deze is netjes rijklaar gemaakt en de eventuele nazorg zal ongetwijfeld prima zijn. Personeel is tot nu toe altijd vriendelijk.

• Medewerkers

Goede en snelle afhandeling van mijn vraag

Zie hierboven

• Showroom N.v.t.

Deskundig was onze verkoper

wij zijn heel goed geadviseerd en geholpen! top service! Wij zijn geholpen door Tibor. Erg vriendelijk, eerlijk, heeft plezier in zijn vak dat zie je. wanneer je binnen komt krijg je koffie of thee echte service. De kinderen mochten iets uitzoeken, helemaal fantastisch.

Toppie

Vriendelijk en behulpzaam

• Service N.v.t.

Heel goed geadviseerd

Goed geadviseerd. Heel vriendelijk personeel en het belangrijkste Goede service

Goed advies

Nemen echt de tijd voor je

Fantastisch

Fantastisch geholpen

We komen al jaren bij Dekkers Tweewielers in Wanssum. Ze stellen ons nooit teleur. Fantastisch bedrijf met zeer goede service. En het advies is ook helemaal top.

• Medewerkers

prima service, en ze denken met je mee.

Fijn en vertrouwd. Ze regelen alles voor je.

• Medewerkers

Professioneel en veel kennis.

• Medewerkers

Fijne mensen, zowel verkopers alsook de monteurs

De 1e keer daar: werden zeer vriendelijk ontvangen. Nemen de tijd, ondanks redelijke drukte. Geven rustig uitleg, ook als je ‘t aanvankelijk niet direct snapt. Denken ook met je mee. Hebben groot vertrouwen in je!

Prettig en vakkundig

Prima aflevering en blije klant

• Medewerkers

Goed product, goede prijs en een goede service.

Goed product, goede prijs en een goede service.

Topzaak

Goed en vriendelijk geholpen.

Super goede service

Altijd goede service Uitleg en tijd Chapeau Bedankt Groetjes Sjaak enRia

• Medewerkers

Mooi hedrijf Prachtige locatie zeer klantvriendelijk Niet opdringerig goed advies Goede prijs / kwaliteit verhouding Uitstekende service Zeer tevreden . dit bedrijf steekt met kop en schouders boven de bij ons bekende rijwielzaken in Venlo en omgeving uit. Top!!!

• Medewerkers

Prettig en deskundig advies.

We zijn zeer goed voorzien van deskundig advies en het contact met jullie verkoopmedewerker hebben wij als zeer prettig ervaren. Er was ruimschoots de mogelijkheid om vragen te stellen en de fiets te testen. Tevens konden wij merken dat de klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat bij al jullie medewerkers. PS: de paaseitjes waren lekker :)

Over Dekkers Tweewielers

In 1991 is het allemaal begonnen: de start van Dekkers Tweewielers. In een klein winkeltje achter het woonhuis wordt er gestart met de verkoop van fietsen en het uitvoeren van kleine fietsreparaties. Een nieuwe fietswinkel is geboren, het blijkt een daverend succes! Dekkers Tweewielers groeit uit tot een bekende fietswinkel in Wanssum en omstreken. Precies tien jaar later, in 2001, neemt ook zoon Rob intrede in het bedrijf, de huidige eigenaar van Dekkers Tweewielers. De winkel én het aantal klanten blijft ook deze jaren steeds meer groeien. De winkel barst uit haar voegen. Hierdoor wordt er in 2008 een tweede verdieping bovenop de winkel gebouwd. In 2018 wordt de knoop doorgehakt en verhuist Dekkers Tweewielers naar een nieuwe locatie, zo’n 200 meter van waar het ooit allemaal begonnen is. Dit gloednieuwe en innovatieve pand biedt meer dan genoeg ruimte voor onze fietsen, de werkplaats én een uniek fietsparcours.