Fijn, aardig en vakkundig personeel

Je word altijd goed en vriendelijk geholpen.

Zie hieronder

Prima, professioneel en vriendelijk

Zeer uitgebreide info

Geweldige product info.

Perfecte service

Zeer vakkundige en vriendelijke bediening van zowel de verkoop alsook het werkplaats medewerkers. Zeer vriendelijk en behulpzaam met goede vakkennis van fietsen. Heel veel keuze in alle vele merken en type fietsen.

• Medewerkers

Vriendelijke en deskundige medewerkers, goed advies. Luisteren goed naar wat je wilt en laten je pas gaan als je 100% tevreden bent. Bovendien ook nog eens een snelle levering. Ik ben helemaal tevreden.

• Medewerkers

Super geadviseerd en geholpen .

Je wordt vriendelijk welkom geheten. Meteen een lekker bekske koffie Ze weten je naam iedere keer weer Goed advies. Ze nemen de tijd voor je. In één woord SUPER!!!

Zeer klantgericht

Tijd en aandacht voor ons genomen, ook tijdens het afhalen van d fiets deskundig en vriendelijk te woord gestaan Zeer tevreden

• Medewerkers

Goede service en goed klantencontact.

Goede service en goed klantencontact.

• Medewerkers

Medewerkers hebben aandacht voor de klant.

Ik ben heel goed geholpen. Echt tijd voor de klant. Een weekend een fiets meegekregen om uit te proberen. Ook bij afleveren goed geholpen

• Medewerkers

Goede begeleiding bij het kiezen van een nieuwe fiets

Geduldige verkopers die luisteren en weten waar ze over praten. Denken in oplossingen en kosten nog moeite besparen om je een fiets te laten testen zodat je met een fiets wegfietst die aan jou wensen voldoet.

Geweldig!

We kregen heel goede uitleg en antwoord op al onze vragen, zodat we een goede keuze konden maken en dat hebben we gedaan!!! We zijn hartstikke blij met onze fietsen! Fijn dat we meerdere mochten proef rijden.

• Service N.v.t.

Hele goede service

Al tijdje op zoek naar MTB. Daar eentje gevonden maar die was al gereserveerd. Ze zouden me bellen als deze niet verkocht zou worden. Dinsdag telefoontje gekregen dat hij beschikbaar was en vandaag opgehaald. Wordt juist ingesteld en accessoires worden op fiets gezet. Ook wordt meegeholpen de fiets in de auto te leggen! Top!

• Medewerkers

Super service en duidelijke uitleg!

Goede hulp bij de keuze voor de juiste fiets!

• Medewerkers

Heel fijn en deskundig geholpen.

Vriendelijke medewerkers, deskundig, alle ruimte en tijd voor proefritjes, Al met al een fijne ervaring!

super fijn geholpen

Hele fijne uitleg, geen verkoop praatjes maar eerlijk advies. En meedenken met onze wensen. Een afspraak maken gaf rust om tijd te nemen, om de mogelijkheden en de opties te bespreken. Dit alles heeft Huub Janssen tot een goed resultaat gebracht. Super!

Fijn en prettig !

Door vriendelijke medewerkers Corne en Luuk heel goed en prettig geholpen!

• Medewerkers

Goede uitleg door deskundige medewerkers

Fijne zaak

Altijd weer prettig geholpen, kom er al jaren ook al woon ik niet meer in de buurt

Klantvriendelijk, ruim aanbod, snel en servicegericht

Klantvriendelijk, ruim aanbod, snel en servicegericht

Persoonlijk

Goede en uitgebreide uitleg over de fiets en toebehoren, en elke keer fijne ontvangst. Toegankelijke en professionele sfeer.

• Medewerkers

Professioneel bedrijf, denken goed mee, gewoon goed advies!

Voor mijn dochter hier een E-bike aangeschaft. Lange afstand naar school (grootste accu) en het moest door omstandigheden ook nog eens snel geregeld worden (een week). Dekkers Tweewielers heeft snel geschakeld. Keuze viel op een E-bike op voorraad welke binnen 1 week gereed was om af te halen. Super! Was dat niet gelukt, kon ze toch alvast vooruit op een leenfiets. Hoe fijn is dat! Ook in de keuze van de fiets met bijbehorende verzekering, service en accessoires werd niet 'gepusht' naar de hoogste offerte maar er werd goed meegedacht over wat echt noodzakelijk was en wat niet. Heel fijn. Ook het servicepakket is een aanrader, zeker voor scholieren. Ik zie geen enkele reden waarom je op zo'n aankoop hier niet voor zou kiezen. Koffie is lekker, ruim de tijd voor proefritten en uitleg. Wij werden geholpen door Huub en hebben dat als zeer prettig ervaren. We zijn er van overtuigd dat zijn collega's zeker zo prettig zijn. Gewoon een fijn bedrijf!

Het was top

Ik vindt het personeel zeer vriendelijk en meedenkend.

• Medewerkers

Vakkundige en zeer plezierige medewerkers die weten waar ze over praten! Alle lof!

Prima , luisterend oor en meedenkend naar de wensen en mogelijkheden van de klant. Zeer goede enthousiaste medewerker.

• Medewerkers

Halllo Lisette, Wat fijn om te horen dat je zo goed en enthousiast bent geholpen in onze winkel. Voor goed advies of een luisterend oor weet je ons te vinden! Team Dekkers Tweewielers

Blij dat dekkers tweelwielers goed service en hulp heeft

U word direct geholpen. Reperaties of extra bouw erop voor korte duur krijg je fiets meteen mee.

Uitstekende service

Onlangs twee nieuwe electrische fietsen gekocht. Ivm langere levertijd door leverproblemen fabrikant kostenloos leenfietsen kunnen gebruiken.

• Medewerkers

Hallo Ed, Na toch een tijdje wachten, eindelijk dan op pad met jullie nieuwe fietsen. Fijn om te horen dat de leenfietsen een goede oplossing waren, om de wachttijd mee te overbruggen. Heel veel plezier met jullie nieuwe fietsen!

Over Dekkers Tweewielers

In 1991 is het allemaal begonnen: de start van Dekkers Tweewielers. In een klein winkeltje achter het woonhuis wordt er gestart met de verkoop van fietsen en het uitvoeren van kleine fietsreparaties. Een nieuwe fietswinkel is geboren, het blijkt een daverend succes! Dekkers Tweewielers groeit uit tot een bekende fietswinkel in Wanssum en omstreken. Precies tien jaar later, in 2001, neemt ook zoon Rob intrede in het bedrijf, de huidige eigenaar van Dekkers Tweewielers. De winkel én het aantal klanten blijft ook deze jaren steeds meer groeien. De winkel barst uit haar voegen. Hierdoor wordt er in 2008 een tweede verdieping bovenop de winkel gebouwd. In 2018 wordt de knoop doorgehakt en verhuist Dekkers Tweewielers naar een nieuwe locatie, zo’n 200 meter van waar het ooit allemaal begonnen is. Dit gloednieuwe en innovatieve pand biedt meer dan genoeg ruimte voor onze fietsen, de werkplaats én een uniek fietsparcours.