Te groot

Ik had hoge verwachtingen van Dekkers.. Kan me dan ook totaal niet vinden in de slogan beste tweewielerwinkel van Nederland.. De communicatie is veruit onder de maat te noemen. Dit mede doordat de verkopers niet hun eigen persoonlijke contact met de klant zelf kunnen plannen en het contact closer kunnen maken..je krijgt een mailtje met 1 uur afleveren van de fiets en dan denk je als klant nou ik koop een fiets van 3000 euro en het moet met een uurtje beklonken zijn.. als er iemand op vakantie gaat wordt dit niet (in Mjn geval ) bij een collega neergelegd maar doorgeschoven als hij terug is.. Ik wilde rustig kijken naar een helm en accessoires maar hier was weinig tijd voor gezien de verkoper om privé omstandigheden weg moest.. Al met al hoop ik dat de nazorg beter zal zijn en er de tijd voor je wordt genomen.. als je groter wilt zijn moet je het ook goed organiseren..

• Service N.v.t.

Goede service , duidelijke uitleg , goede adviezen

Zeer prettige gesprekken gehad met verkoper . Duidelijke uitleg. Veel fietsen kunnen testen. En alle tijd voor jou . Het op afspraak werken werkt erg prettig .

Fantastisch !

Zeer deskundig en vriendelijke verkopers! Zeer goede service!

Klantvriendelijk, goede service, meedenkend

Voor onze fietsvakantie zochten we een elektrische fiets met de eisen die we hebben voor onze kampeervakantie. Het meedenken en de service heeft ons geholpen om de juiste keuze te maken.

• Medewerkers

Vriendelijk , deskundig personeel .

Nvt

• Medewerkers

Huub heeft ons heel goed en vakkundig geadviseerd en nam ook alle tijd voor ons. Wij zouden Dekkers zeker aanbevelen bij anderen.

uitstekend

Altijd vriendelijk en alle tijd om goed advies te geven. Goede service.

helemaal goed

Snel en efficient, we zijn zeer goed geholpen

• Medewerkers

een heel prettige ontvangst en uitleg

Bij het uitzoeken van de fietsen werden we op een leuke spontane manier te woord gestaan door Huub. We kregen uitgebreide uitleg over de fietsen en de service en verzekeringsvoorwaarden. Ook kregen we enkele onderdelen zoals de fietstassen gratis erbij. We kregen de mogelijkheid om het weekend na te denken of we allebei de Gazelle fietsen wilden kopen die er stonden of dat mijn man toch de (2e hands) RIH wilde kopen "wat hij in eerste instantie wilde" als die er dan nog was. Toen de fietsen klaar waren heeft Paul ons ook uitstekend geholpen. Ook de extra presentjes zoals fietsroute, fles drank e.d. was heel leuk Het was heel fijn dat de fietsen thuisbezorgd konden worden.

Helemaal top!

Goed en duidelijk

Goede uitleg en goede service

super goed

mijn eerste indruk was meteen goed werd goed geholpen en kreeg goede uitleg over de fietsen en welk soort fiets zowat bij mij past

• Service N.v.t.

Top behandeld!!

Ik ben echt super goed behandeld en er is meer dan voldoende tijd genomen om allerlei opties door te nemen.

Was een leuke ervaring

• Medewerkers

Goede advies top en vaktechnisch geholpen

Bedankt goed service bij het kopen van mijn nieuwe eBike.

• Medewerkers

Wordt goed ontvangen en geholpen. Alle vragen zijn beantwoord.

zeer goed

GEWELDIGE ZAAK!!!!!

Ik vind het werkelijk een geweldig bedrijf!!! Alles klopt!!! Ik heb nog nooit een bedrijf gezien dat zo klantvriendelijk is!! Echt iedereen is vriendelijk, behulpzaam, attent, deskundig en zo kan ik wel verder gaan! Er is niks teveel om je te helpen!!! Heb eindelijk het goede zadel, mocht iedere keer weer een nieuwe proberen, tot ik het goede had!! Waar kom je dat tegen!! Ook de koffie staat altijd klaar ROB, alleen maar complimenten voor jou en je medewerkers!!!!!!!!!!

Vriendelijk en kundig

Vriendelijk en kundig

Goed geholpen, duidelijke uitleg

Zowel bij het binnenlopen om informatie over een e-bike als bij het verdere verloop bij onze aankoop en afwikkeling van de diverse zaken, zeer goed en duidelijk geholpen.

zeer goede zaak

goed geholpen bij het uitzoeken van een fiets en een zeer goede uitleg van de fiets bij aflevering zeer vriendelijk personeel

• Medewerkers

attent, behulpzaam, beleeft, deskundig, geduld,...

Met alle 3 de medewerkers van dekkers 2wielers hadden we een goed contact. Mieke, Toon en Huub. zij hebben er voor gezorgd dat ik met een fantastische nieuwe fiets tevreden naar huis ben gefietst. Vanuit mijn vele eisen vanwege mijn beperkingen hebben zij een gewenste fiets gefilterd.

Super klantgericht

Goed geluisterd naar mijn wensen, meedenkend, alle tijd nemend voor een advies. Heldere en duidelijke uitleg. Warm welkom. Bij het ophalen van de fiets waren we wat later dan de afgesproken tijd maar Paul nam alle tijd om alles duidelijk uit te leggen ook al was het na sluitingstijd. Meer dan genoeg fietsen in de showroom om verschillende fietsen met elkaar te vergelijken

• Medewerkers

Heel positief contact met verkoper en medewerkers.

Heel goede tip gekregen van monteur betreffende onze keuze en daarna heel goed contact met de verkoper. Goede info, klantvriendelijk.

• Medewerkers

mooie winkel, fietsen in all soorten en maten

mooie winkel, fietsen in alle soorten en maten. Vooraf afgegeven levertijd was vrij accuraat

Over Dekkers Tweewielers

In 1991 is het allemaal begonnen: de start van Dekkers Tweewielers. In een klein winkeltje achter het woonhuis wordt er gestart met de verkoop van fietsen en het uitvoeren van kleine fietsreparaties. Een nieuwe fietswinkel is geboren, het blijkt een daverend succes! Dekkers Tweewielers groeit uit tot een bekende fietswinkel in Wanssum en omstreken. Precies tien jaar later, in 2001, neemt ook zoon Rob intrede in het bedrijf, de huidige eigenaar van Dekkers Tweewielers. De winkel én het aantal klanten blijft ook deze jaren steeds meer groeien. De winkel barst uit haar voegen. Hierdoor wordt er in 2008 een tweede verdieping bovenop de winkel gebouwd. In 2018 wordt de knoop doorgehakt en verhuist Dekkers Tweewielers naar een nieuwe locatie, zo’n 200 meter van waar het ooit allemaal begonnen is. Dit gloednieuwe en innovatieve pand biedt meer dan genoeg ruimte voor onze fietsen, de werkplaats én een uniek fietsparcours.