Goed geholpen met goede service!

Prima geholpen

Ik ben prima geholpen door mensen die er echt verstand van hebben

• Medewerkers

Fijne ontvangst, wordt meteen koffie aangeboden.

Heel goed geholpen , zeer vriendelijk personeel nemen echt de tijd voor je . Ik kan deze zaak iedereen aanbevelen !

• Medewerkers

Gewoon een hele goede winkel.

Precies zoals omschreven een hele goede winkel.

• Medewerkers

Super bedrijf met uitstekend personeel

Goede service van een perfect team

• Medewerkers

Erg klantvriendelijk en snelle en duidelijke antwoorden op vragen.

Vriendelijke benadering en erg goede service. Ik ga er vanuit dat deze top ervaring de komende jaren zal worden voortgezet.

Luisteren. Eerlijk. Vertrouwd.

Had een probleem met fiets. Dit is zeer goed opgepakt. Alles is bespreekbaar. Mensen met een positieve opbouwende instelling.

Super geholpen.

Prettig en ongedwongen geadviseerd en zelfs nog aangeboden om de fietsen een weekend op proef te hebben.

Mooie complete ervaring

Dekkers tweewielers heeft ons wederom verrast met een complete klantgerichte ervaring van begin tot einde

X

X

Top service

Super service en attent. Ruim aanbod.

Zéér goede afhandeling.

Goede service en vertrouwd gevoel.

• Medewerkers

Denken mee met de klant en er word op een eerlijke en zeer prettige wijze benaderd.

• Medewerkers

Goed geholpen bij een gebruikte e-bike

Goed geholpen bij een gebruikte e-bike. Verschillende e-bikes kunnen testen. Hierna makkelijk de juiste keuze kunnen maken.

• Service N.v.t.
  • Medewerkers

Ben zeer tevreden over hoe je wordt behandeld bij deze zaak.

We zijn heel prettig behandeld er wordt ruim tijd voor je genomen. Een goede uitleg op verschillende e-bikes mogen test rijden en tot een goede keuze kunnen komen.Alles is netjes afgerond zeer tevreden!

Top geholpen

Goed geholpen toppie

• Medewerkers

Deskundig goed advies en heel perdoonlojk

Top service

Onze wensen werden aangehoord. Hierop hebben we een fiets naar onze wensen gekocht. Top service!!

• Medewerkers

Prima voelt als thuis komen.

Wij voelde het als zeer goed, en zijn zeer goed geholpen.

• Medewerkers

Prettige ontvangst, wordt meteen koffie aangeboden.

Er is ruime aandacht aan het uitleggen van hoe het allemaal werkt. Er wordt voldoende tijd hiervoor genomen, en dit alles in een ontspannen sfeer.

Was heel goed

Ik Werd goed ontvangen en kreeg meteen koffie aangeboden,en daarna werd alles goed uit gelegd van de nieuwe fiets, prima dus

• Medewerkers

Goed, betrouwbaar en gezellig.

Met Rob goede afspraken gemaakt en goed nagekomen. de koffie staat altijd klaar en gezellig met iedereen van de firma.

• Medewerkers

Hier word ik echt blij van

Uitstekende uitleg, zonder dat het opdringerig is. Veel keuze uit modellen. Erg prettige en vriendelijke sfeer. Goede service

Uitstekende service

Ik ben prima geholpen met deskundig advies.

Hele fijne zaak .

Heel goed geholpen ,en zeer vriendelijk personeel nemen echt de tijd voor je . Kan deze zaak iedereen aanbevelen echt top .

• Service N.v.t.

Over Dekkers Tweewielers

In 1991 is het allemaal begonnen: de start van Dekkers Tweewielers. In een klein winkeltje achter het woonhuis wordt er gestart met de verkoop van fietsen en het uitvoeren van kleine fietsreparaties. Een nieuwe fietswinkel is geboren, het blijkt een daverend succes! Dekkers Tweewielers groeit uit tot een bekende fietswinkel in Wanssum en omstreken. Precies tien jaar later, in 2001, neemt ook zoon Rob intrede in het bedrijf, de huidige eigenaar van Dekkers Tweewielers. De winkel én het aantal klanten blijft ook deze jaren steeds meer groeien. De winkel barst uit haar voegen. Hierdoor wordt er in 2008 een tweede verdieping bovenop de winkel gebouwd. In 2018 wordt de knoop doorgehakt en verhuist Dekkers Tweewielers naar een nieuwe locatie, zo’n 200 meter van waar het ooit allemaal begonnen is. Dit gloednieuwe en innovatieve pand biedt meer dan genoeg ruimte voor onze fietsen, de werkplaats én een uniek fietsparcours.