Volvo XC60

Bij aankomst goed behandeld, kreeg lekkere koffie. Heb duidelijke uitleg gekregen over de auto, ook was de auto zoals deze was omschreven en het onderhoud van de auto was prima in orde. Ik ben dik tevreden met de aanschaf van mijn auto. Nogmaals bedankt voor de goede service.

Zeer klantonvriendelijk

Vanaf juli een 5-tal Mails gestuurd met de vraag om een offerte op een occasion van dit bedrijf. Geen enkele reactie.... Dan maar gebeld. De medewerker staat me te woord en ziet inderdaad dat m’n e-mails binnengekomen zijn. Verexcuseert zich, een collega had m’n mails in behandeling. Ik zou direct een reactie krijgen opmaken vele e-mails waarvan de eerste al 3 1/2 maand geleden verstuurd zijn. Ook na m’n telefoontje geen enkele reactie ontvangen. Ben benieuwd als ik er een auto gekocht had, hoe klantonvriendelijk dit bedrijf dan zou zijn geweest bij eventuele klachten.... Blij dat ik niet met hen in zee ben gegaan. Onvoorstelbaar klantonvriendelijk en onprofessioneel bedrijf!

Super super super

Super service

goed en vlot geholpen.

snel een deal gemaakt, waarbij wij een reële inruilprijs voor onze auto terug hebben gekregen.

Goed geholpen en alles werd netjes geregelt

Super bedrijf!

Top service, wij zijn helemaal blij met onze nieuwe aankoop!

Zeker aan te bevelen!

Netjes, vriendelijk behandeld.

Zeer indrukwekkend

Vanaf eerste telefonische afspraak tot levering bestelwagen een goed en eerlijk gevoel aan over gehouden. service en presentatie bedrijf om door een ringetje te halen. Verkoper Raimond een vertrouwd verkoper die zijn afspraken nakomt, en de tijd genomen heeft voor ons. Zeker een aanrader voor een volgend bezoek.

Eerlijk en Vertrouwd

Vertrouwelijke leuke mensen. Door juiste advies snellere keuze kunnen maken. Dank jullie wel!

Echt een aanrader

Ik ben super geholpen door Maikel ! hij was erg vriendelijk en klantgericht. erg blij met de auto.