uitgebreide kennis en les op maat

Een kenniscentrum met oog voor je als mens waarbij kennisoverdracht, veel geduld en kwaliteit worden aangeboden. Een positieve omgeving, een fijn leslokaal, makkelijk parkeren wanneer je wat verder woont en met de auto komt maar ook bereikbaar met het ov. De lessen worden verzorgd door ervaren en kundige vakmensen en er is voldoende ruimte voor het delen van ervaringen en kennis. Serieus met het vleugje humor wat het al met al voor mij een prettige ervaring heeft gegeven

Desiree, dank voor je prachtige review: ik zal je complimenten ook doorgeven aan de docente! Voor het Praktijkdiploma Loonadministratie heb je een pittige opleiding (niveau 4) gevolgd en ik hoop dat je er in je werk veel profijt van ondervindt! Mocht je nog energie en tijd hebben en een stapje hoger willen: rond november staat bij ons ook MBA (niveau 5) op het programma ;-)

Goede opleiding met persoonlijke aandacht

Hele fijne opleiding met goede persoonlijke begeleiding. Kleine groepjes met veel ruimte voor vragen. Omdat ik de studie deels thuis heb gedaan, kon ik mijn eigen tempo bepalen.

Fijn, dat de combinatie thuisstudie/klassikale lessen je goed is bevallen Mandy. Dat lukt als je de zelfdiscipline hebt om je aan een studieschema te houden dat bij jouw tempo past. Je bent er amper van afgeweken en hebt in rap tempo je diploma Medisch Secretaresse behaald. Top gedaan!

Gezellig fijne ervaring

in 2019 mijn opleiding gevolgd (en diploma gehaald) bij Sylvia & Sylvia Basiskennis Boekhouden. Hele fijne ervaring, goede begeleiding en tijd voor persoonlijk aandacht. Heb les gehad met 2 andere leerlingen, heerlijke kleine groep.

Dank je wel Marijke! We doen altijd ons best om het iedere student naar de zin te maken hier. We zijn er trots op, dat het slagingspercentage hoog ligt, maar dat komt natuurlijk ook door voorbeeldige studenten :-)

Goede persoonlijke begeleiding

Onlangs de opleiding secretaresse én juridisch secretaresse gevolgd. Beide opleidingen zeer prettig en leerzaam ervaren. De service en het contact van/met BOS is erg goed. Ik heb 1 op 1 les gekregen van Sylvia. De persoonlijke aandacht die wordt gegeven is ongekend goed. Ik heb hele goede begeleiding gekregen en met vragen kon ik zowel mailen als appen. Beide studies in één keer gehaald!

Wat zijn de docent en ik trots op je Pamela! Binnen een jaar twee opleidingen afgerond; tijdens je studie juridisch secretaresse al gaan solliciteren en na een paar pogingen een fijne functie als juridisch medewerker aangeboden gekregen! We zijn ontzettend blij voor je, dat je in een juridische functie van start kunt en wensen je alle succes. Maak er iets moois van!

Super goede begeleiding

Ik heb bij Kenniscentrum B.O.S. de opleiding medisch secretaresse gevolgd. Ik heb het als een zeer prettige opleiding ervaren. Het was erg leerzaam om begeleiding te krijgen van een docent zoals Shirley met haar kennis en ervaring uit de praktijk. De stok achter de deur met de wekelijkse toetsen van de medische terminologie zorgde voor extra stimulans om goed te leren. De Office programma's heb ik op een hele goede manier leren gebruiken. Ik weet nu functies die ik liever 10 jaar eerder had geleerd, maar het werk als medisch secretaresse zeker makkelijker gaan maken. Het is super fijn dat je les krijgt in kleine groepen. Veel persoonlijke begeleiding.

Dank voor de complimenten Jolanda! Fijn, dat je al meteen het geleerde in praktijk kunt brengen. Heel veel succes en wie weet zien we je terug voor de aanvullende training English on the job for medical secretaries?!

Positieve ervaring!!!

Na mijn opleiding medische secretaresse bij kenniscentrum bos had ik gekozen om mijn diploma up te graden met een cursus Medisch Engels. Desondanks de zware persoonlijke periode heb ik op tijd het examen kunnen afleggen en mag ik met trots binnenkort het diploma Medische Secretaresse Plus ontvangen. Sylvia, mijn dank is groot. Bedankt voor de steun en de ruimte die je mij hebt gegeven om beide opleidingen op eigen tempo af te ronden.

We zijn trots op je Zoi! Een prachtige eindlijst; verdiend door hard werken en doorzetten. Shirley en ik wensen je alle succes en geluk in België en zijn benieuwd waar je uiteindelijk gaat werken!

Geweldige ervaring.

Het is heel erg leuk geweest om lessen te volgen in kleinschalige opstelling. Hierdoor extra aandacht van geweldige lerares gehad en daardoor mijn diploma behaald. Fijne mensen, waarbij je je erg op je gemak voelt

Dank je wel Monique! Ik zal je compliment doorgeven aan mevrouw Hielkema!

perfect

Heb de opleiding medisch secretaresse gevolgd, wat ik als erg fijn en prettig heb ervaren. We zijn begonnen met een klasje van 3 personen. Docent gaf erg goed uitleg en kwam ook met praktijksituaties, waardoor je het ging begrijpen. Na elke periode kreeg je een proefexamens mee, waardoor je zelf kon beslissen of je klaar was om examen te doen. Uiteindelijk zijn wij met de opleiding geëindigd met 6 personen, met enkele doorstromers wat het ook leuker maakte. Als je gezakt was voor een examen kreeg je te horen / te zien wat je fout deed zodat je deze fouten niet nog een keer gaat maken. Ook krijg je alle tijd om te herkansen wanneer JIJ als leerling er klaar voor bent. Stond geen druk op, wat mij enorm heeft geholpen om te slagen.

Natasja, dank voor je mooie recensie! Fijn, dat je je zo op je gemak hebt gevoeld bij ons. Je hebt er iets langer over gedaan dan gemiddeld en bent met prachtige cijfers geslaagd. Je had voor twee van de elf modules een herexamen nodig en hebt er hard voor geleerd. De wetenschap dat die rust en tijd iemand meer vertrouwen geeft, is voor ons ook belangrijk. Je kunt bij ons overigens maar één keer een herexamen voor een module doen, omdat we de waarde van het IVIO-diploma hoog willen houden op de arbeidsmarkt. Daarom adviseren wij studenten soms om op een later tijdstip examen te doen als uit het cijfer van het proefexamen blijkt, dat iemand nog niet alle lesstof van een module voldoende beheerst.

Goede persoonlijke begeleiding

Tijdens mijn secretaresse opleiding heb ik veel geleerd door de uitgebreide theorie en de vele praktijkvoorbeelden. Er is veel persoonlijke aandacht. Ik heb ervoor gekozen om tijdens mijn opleiding zelf een stage te regelen, op deze manier kon ik de geleerde theorie goed toepassen in de praktijk. De opleiding sloot goed aan op de praktijk. In mijn nieuwe baan heb ik nog dagelijks plezier van mijn opleiding bij Kenniscentrum BOS.

Dank voor je mooie review Marieke! Je was een prettige studente: nauwgezet, punctueel en efficiënt... precies wat van een secretaresse wordt verwacht, dus je werkgever boft met jou!

Goede ondersteuning bij het omscholen van je carrière

Ik zat op het punt om een carrière switch te maken. Via via kwam ik terecht bij Kenniscentrum BOS. Wegens persoonlijke redenen kon ik de 2e module niet aanwezig zijn in de les. Om niet achter op schema te zitten werd mij voorgesteld om deze als thuisscholing te volgen. Dankzij het begrip en steun van Sylvia heb ik de opleiding op mijn eigen tempo, zonder druk kunnen bijwonen en volg ik op dit moment een 2e cursus om mijn diploma compleet te maken en uit te breiden naar een overall-diploma medische secretaresse plus.

Fijn, dat je zo'n doorzetter bent! Ondanks de hobbels heb je nooit opgegeven en heb je mooie resultaten geboekt bij Medisch Administratief Medewerker, Assistente Polikliniek en Medisch Secretaresse. Momenteel volg je met plezier de aanvullende module English on the job for medical secretaries en wanneer je daarvoor slaagt, vragen we inderdaad het IVIO-diploma Medisch Secretaresse Plus voor je aan! We spreken elkaar regelmatig, maar ik wens je hier op voorhand al een prachtige carrière toe.

Fijne opleiding met duidelijke stof en aandacht voor de leerling door kleine groep.

De opleiding voor Medisch secretaresse gevolgd. Zeer goed te doen over totaal 3 modules. Lesstof werd door de deskundigheid en ervaring uit de praktijk van de docente, op een duidelijke en boeiende manier uitgelegd. Ik heb de lessen (in een kleine groep) als prettig ervaren waarbij ook ruimte was voor persoonlijke verhalen van medestudenten.

Dank je wel Diane. Het was fijn, dat je het zo naar je zin had dat je na Medisch Administratief Medewerker besloot om door te studeren. Je doorliep maar liefst 3 opleidingen (na MAM ook nog Assistente Polikliniek) en behaalde binnen een jaar met prachtige cijfers het erkende IVIO-diploma voor Medisch Secretaresse. Iets om trots op te zijn!

Prettig kleinschalig opleidingsinstituut

Kenniscentrum B.O.S. Van harte aanbevolen. Lessen starten al vanaf 2 deelnemers. Ik heb Basiskennis loonadministratie (BKL) gedaan. Leuke kleinschalige lessen zijn heel goed te volgen. Extra zijn de voorbeeld praktijkervaringen van docent Sylvia. 1e boek “Arbeidsrecht en sociale zekerheid” en 2e boek “Loonheffingen”. Na elk hoofdstuk zijn er oefenvragen en als laatste een examentraining. Hierna per onderdeel examen aangevraagd bij “De Associatie” en op beide onderdelen met een erkent diploma geslaagd. Voor een baan op een loonadministratie is het zeer aan te bevelen om met praktijkdiploma loonheffingen (PDL) verder te gaan om jezelf te specialiseren en meer kans op een baan te maken.

Dank je wel Connie! We houden zelf ook van de kleinschaligheid: zeker nu in coronatijd vinden we het belangrijk dat de groepen niet groter zijn dan 5 studenten. De persoonlijke aandacht en prettige begeleiding door onze vakdocenten zijn daarmee gegarandeerd. De opleiding PDL (praktijkdiploma loonadministratie) is momenteel veel gevraagd en zijn steeds snel volgeboekt. In januari start de volgende weer!

Mijn ervaring met Kenniscentrum B.O.S. is ronduit goed.

Sylvia Schulte is enthousiast en denkt in kansen en mogelijkheden. Zij heeft bij ons diverse malen naar volle tevredenheid Nederlandse les gegeven om collega’s bij te spijkeren op het gebied van zinsontleding, spelling en schriftelijke correspondentie. Binnenkort starten de lessen Duits voor beginners via Kenniscentrum B.O.S. waar we erg naar uitkijken. Ook de cursus Basiskennis financiën en de workshop Van mond tot kont vielen in goede aarde. De communicatie verloopt altijd prettig, afspraken worden nagekomen en de prijs-kwaliteitverhouding is prima.

Dank voor de complimenten! Onze docenten (en ik) worden altijd heel gastvrij ontvangen bij SEW en werken graag met jullie werknemers. Doordat zij zichzelf aanmelden voor een training, is de intrinsieke motivatie groot en verlopen de lessen altijd prettig, professioneel en bedrijfsgericht.

Was goed

Ben tevreden en aardige dames.

Dank je wel Ingrid! Fijn, dat je het diploma Medisch Secretaresse bij ons hebt kunnen behalen!

Lessen met veel persoonlijke aandacht.

Les krijgen op een perfekte lokatie, zeer goed bereikbaar, inclusief eigen parkeerplaats, inclusief koffie en thee, veel persoonlijke aandacht en flexibiliteit, lesrooster en examendata in overleg mogelijk, vriendelijke leerkrachten.

Dank voor je review Diana! Fijn, dat je het naar je zin had bij ons en in korte tijd de opleiding Administratief Medewerker en de computervaardigheden met een IVIO-diploma hebt afgerond!

Super goede begeleiding.

Ik volg de opleiding Medisch secretaresse. De opleiding wordt in kleine groepen gegeven, hierdoor veel persoonlijke aandacht. Veel thuis studie, maar een goede begeleiding. Duidelijk uitleg en in de les kijken we iedere week klassikaal het huiswerk na. Tijdens het vak medische terminologie deden we wekelijks een oefentoets, dit stimuleerde goed om het vak en de daarbij behorende woorden snel eigen te maken.

Heel fijn om in korte tijd een diploma te kunnen behalen!

Wat ik ideaal heb ervaren aan Kenniscentrum BOS is de korte tijdsduur om een opleiding af te kunnen ronden. In een korte, maar intensieve periode heb ik veel geleerd en een diploma kunnen behalen. Hiermee kon ik solliciteren naar een nieuwe functie. Voor die tijd zat ik regelmatig met het handen in het haar, omdat ik graag iets heel anders wilde doen waar omscholing voor nodig was en een diploma. Ik kwam enkel langdurige opleidingen tegen van minimaal 3 jaar, waar de tijd en motivatie voor ontbrak. Door uiteindelijk de opleiding bij Kenniscentrum BOS te volgen, kan ik nu werkzaamheden uitvoeren die heel goed bij mij passen. Verder heb ik de lessen als heel prettig ervaren in kleine groepen, dus veel aandacht van de docenten (die erg kundig zijn). Ook werd er persoonlijk met mij meegedacht over welke keuze voor mij het meest passend was: zo begon ik met de opleiding receptioniste, maar gaandeweg in overleg hebben we besloten om over te stappen naar de opleiding secretaresse, een goede keuze, omdat ik hierin uiteindelijk mijn werk gevonden heb!

Super om te horen Christelle; je was een fijne, hardwerkende studente! Heerlijk, dat je zo snel al zo'n fijne werkplek hebt gevonden!

Top begeleiding

Na lang nagedacht te hebben om wel of niet een opleiding te starten ben ik bij Bos Kenniscentrum terecht gekomen. Ik ben gestart met bkb en heb het certificaat behaald met een 8.8! Fijne docente, goede uitleg en flexibel in het inroosteren van de lessen. Opleiding is iets duurder dan de reguliere aanbieders, maar kwalitatief zeker de moeite waard!voor de vervolgopleidingen bkc en pdb ga ik zeer zeker terug naar Bos Kenniscentrum!

Goed om te horen Michelle! Zodra jij er klaar voor bent, kun je bij ons doorstuderen met BKC en/of PDB! Ook weer twee kortdurende trajecten, zodat je ook hiervoor snel een erkend diploma bij De Associatie kunt behalen!

In een woord Top!