Goede ervaring en praktische verbeterpunten

Door de praktische insteek van dit programma heb ik eenvoudig wat kleine aanpassingen kunnen doen, waardoor balans tussen werk en prive erg is verbeterd. Ik vond het een leuk proces en kan het iedereen aanraden!

Een positieve ervaring

Fijn om je balans tussen werk en thuis in te kunnen zien en om sommige dingen anders in te zien.

Rendement van geluk doet je beseffen waar je staat.

Her is fijn om openheid van zaken te geven en daarin de sturing ontvangt die je weer op de goede weg in je leven plaatst.

Fijn gesprek

Ik was in eerste instantie sceptisch over dit gesprek. Tijdens dit gesprek bleek dat dit wel degelijk helpt in je ontwikkeling en groei. Nu weet ik waar ik voor mezelf aan moet werken en wat mijn mogelijke valkuilen zijn. ook weet ik nu wat er goed gaat en welke groei ik doormaak. Ik zou het iedereen willen aanraden.