Nieuwe inzicht vanuit andere invalshoek

Mooi om te ervaren hoe persoonlijk geluk bepalend is voor je welzijn op zowel professioneel als persoonlijk vlak.

Prettig en zinvol gesprek

Prettige duidelijke gesprekspartner die je snel en makkelijk nieuwe inzichten geeft. Veel herkenning en "oja" momenten dus zeker heel waardevol.

Verhelderend en zinvol !

Een fijn gesprek met een duidelijke gesprekspartner. Heeft ervoor gezorgd dat ik de stap ga nemen die ik al "te" lang voor mij heb uitgeschoven. Was erg zinvol en is een aanrader.

Prettig gesprek

Prettig gesprek, heeft me echt over mezelf aan het denken gezet in positieve zin. Ik vind het altijd lastig om zoveel over mezelf te vertellen, maar aan de hand van de ingevulde vragen ging het toch wel makkelijk. Erg interessant!

Ontwikkeling voor jezelf.

Met de ander en jezelf in gesprek gaan: zaken van meer dan een kant bekijken en eyeopeners ontvangen. Het voegt zeker iets toe, iets waar je verder mee kan.

Het inzichtelijk maken van geluk werkt!

In het najaar van 2018 heb ik Ozewald en Leon leer kennen door hun programma Rendement van Geluk te ervaren. De test en het coachingsgesprek gaven mij persoonlijk inzicht, maar ik zag ook direct de meerwaarde voor de organisatie. De kracht van het programma zit er in dat je je bewust wordt van je eigen invloed op geluk, dat jezelf aan de slag gaat in plaats van wijzen naar een ander. Jij hebt de regie. Daarnaast geven de persoonlijke analyses gezamenlijk een analyse van een compleet team en/of organisatie waarmee je samen aan de slag kunt. Een jaar later hebben we de test nogmaals uitgevoerd en zagen we het daadwerkelijke rendement. Vaak zie of ervaar je wel de ontwikkeling die wordt gemaakt, maar is het niet tastbaar. Rendement van Geluk maakt de ontwikkeling van geluk zichtbaar. De mannen zelf bruisen van de positieve energie, dat werkt aanstekelijk en zorgt voor veel werkplezier!

Dit had ik jaren geleden willen weten!

Gek eigenlijk dat je wel nadenkt over hoe je de uren buiten je werk zo leuk mogelijk kunt maken maar dat je hierin niet je werk meeneemt. Eens opnieuw kijkt naar wat de mogelijkheden binnen je baan zijn, zit je nog op je plek, doe je wat je echt leuk vindt, wil je nog 40 uur per week werken, is werk/privé in balans etc. Voor mij is het "Rendement van geluk" traject heel verhelderend geweest en ik ben op weg. Dit gun ik iedereen!

Oprechte betrokkenheid!

Wat een mooie, positieve mensen zijn jullie! Zeer waardevolle inzichten en actiepunten verkregen uit het gesprek met Leon volgend op de Gelukkig Leven Test. Aanrader!

Positieve energie

Ik vond het een positief gesprek waarin ik nieuwe inzichten heb gekregen en ook een bevestiging dat ik al op de goede weg was.

Mijn Rendement van Geluk zat niet in één hoekje, ik bleek het in eigen hand te hebben.

Mijn tip is dan ook het zelf te gaan onderzoeken. Wees nieuwsgierig en trek bij Ozewald aan de bel om het rendement voor jezelf te gaan opzoeken.

Waardevolle inzichten in jezelf waar je direct mee aan de slag kunt

Rendement van Geluk heeft mij enorm geholpen om inzicht te krijgen in wat ik leuk en lastig vind. Het gesprek met Ozewald naar aanleiding van mijn ingevulde test heeft mij geleerd dat je zelf heel vaak de oplossing hebt of bent en dat als je gewoon aan de slag gaat je direct invloed hebt op hoe je geluk ervaart. Omdat ik er zo in geloof heb ik Rendement van Geluk ook ingezet bij de ontwikkeling van mijn teams en dit heeft geleid tot een golf van bewegingen. Zowel op zakelijk als op privé gebied heb ik mooie positieve ontwikkelingen gezien waarbij elk individu met zichzelf aan het werk is gegaan. Het Rendement van Geluk programma maakt zowel individuele als team ontwikkelingen meetbaar en draagt bij aan duurzame inzetbaarheid van medewerkers. Als leidinggevende kun je je geen mooier instrument wensen

Zowel voor werknemer als werkgever

Als deelnemer aan RvG heb ik na het invullen van de vragenlijst en het gesprek een aantal zaken opgepakt die mij direct hielpen in het vergroten van het geluk in mijn werk en privé. Als werkgever heb ik via het RvG programma inzicht in het geluk van medewerkers én de ontwikkeling daarvan. Het ondersteunt zo de keuze in de verdere inzet van HRM instrumenten.

Uitstekend Ozewald heeft mij prima geholpen door een aantal zaken bij mij aan te dragen.

Door een aantal adviezen van Ozewald, welke ik heb uitgevoerd, heb ik de zaken voor mezelf beter in control dan daarvoor. Hierdoor voel ik mij nog beter thuis in mijn functie.

Rendement van Geluk heeft mijn leven in positieve zin veranderd.

Rendement van Geluk houdt je een spiegel voor. Bij mij kwam dit echt binnen. Toen ik via mijn werk in contact kwam met Rendement van Geluk, bleek dat ik tegen een burn out aanzat. We zijn nu twee jaar verder en zowel privé als zakelijk heb ik, met begeleiding van Ozewald, mijn leven weer op orde.

Je krijgt inzicht in je eigenaarschap van je eigen geluk.

Op een persoonlijk, warme manier via betekenisvolle en waarderend onderzoekende manier van vragen weten Leon Brummelhuis en Ozewald Wanrooij je tot denken aan te zetten en maken je bewust van je eigen handelen, gedachten en soms vaste patronen hierin. Je raakt niet uitgeput door deze sessies, maar komt energiek uit de ontmoetingen waarbij je zelf de keuze hebt om én welke zaken wanneer op te pakken zonder het ervaren van enige druk, maar wel met het besef dat jezelf de sleutel bent tot welke verandering dan ook.

Positieve kijk in je eigen spiegel die zorg direct voor een energieboost

Positief, direct, energiek, laagdrempelig en respect vol. Vlot contact, ruimte gevend aan eigen behoeftes en beschikbaar wanneer jij wilt.

Gelukkig kwamen we elkaar tegen!

Soms helpt het geluk het geluk. Bij toeval kwamen Ozewald, Leon en ik in Groningen samen bij een organisatie die veel te verduren had. Met hun hulp kregen we de mensen weer eigenaar van het eigen geluk en daarmee werd een basis gelegd voor een succesvolle cultuurverandering. Hierdoor kon het bedrijf de complexe uitdaging weer aan.

een prettige verrassing die mijn verwachtingen overtrof

mijn nuchtere geest die nogal wars van zweverige bedoeningen is, werd aangenaam verrast door een open en vooral constructieve aanpak in een prettige gespreksvorm de uitkomst is ruim meer dan ik had verwacht en leverde mij ook wel een nieuw perspectief op over mezelf

Goede ervaring en praktische verbeterpunten

Door de praktische insteek van dit programma heb ik eenvoudig wat kleine aanpassingen kunnen doen, waardoor balans tussen werk en prive erg is verbeterd. Ik vond het een leuk proces en kan het iedereen aanraden!

Een positieve ervaring

Fijn om je balans tussen werk en thuis in te kunnen zien en om sommige dingen anders in te zien.

Rendement van geluk doet je beseffen waar je staat.

Her is fijn om openheid van zaken te geven en daarin de sturing ontvangt die je weer op de goede weg in je leven plaatst.

Fijn gesprek

Ik was in eerste instantie sceptisch over dit gesprek. Tijdens dit gesprek bleek dat dit wel degelijk helpt in je ontwikkeling en groei. Nu weet ik waar ik voor mezelf aan moet werken en wat mijn mogelijke valkuilen zijn. ook weet ik nu wat er goed gaat en welke groei ik doormaak. Ik zou het iedereen willen aanraden.