Goede service, klantvriendelijkheid, Ze houden aan afspraken,

top service kan er niks anders van maken

Super service!!!

Trilplaat besteld direct een mailtje terug met de bevesteging,de dag zelf een belletje en betaald met een tikkie, top gereged is ook het brengen en ophalen, ideaal!!!!

Geweldige service én de voordeligste keuze!

Voor het opnieuw aanleggen van onze tuin hadden we een trilplaat, een lange waterpas-rij en een bandenzaag nodig. Bij het vergelijken van de prijzen tussen trilplaathuren.nl en grotere verhuurbedrijven viel de keuze al snel op trilplaathuren.nl. Naast de prijs is de gratis breng- en haalservice een enorm voordeel. 's Ochtends gebracht en aan het einde van de middag weer gehaald. Verder is de bereikbaarheid (ook in het weekend) erg goed en wordt er in overleg flexibel meegedacht. We raden trilplaathuren.nl aan iedereen aan.

Helemaal top

Duidelijke website, fijn dat het thuis bezorgd werd. En onze bestrating ligt er mooi bij. Dus we zijn heel tevreden!

Prima geregeld!

Keurig op tijd geleverd en weer opgehaald. Geen omkijken naar, je hoeft de trilplaat alleen maar aan te zetten en achteraan te lopen. Goede service en uitleg voor een nette prijs.

Ideaal

Ze komen het brengen en ook weer halen. Dus je hoeft niet zelf te zeulen en kan meteen van start. Perfect.

Hier wordt je erg gelukkig van!

Eens in de 10 jaar heb je een ervaring met een bedrijf waarvan je echt gelukkig wordt. TrilplaatHuren.nl is zo'n bedrijf. De website werkt, is duidelijk en de communicatie over de voorgang van het proces en planning is prima. De prijs is meer dan redelijk! Maar nu komt het: de trilplaat wordt GRATIS thuis afgeleverd in omgeving Alphen en weer opgehaald. Ongelofelijk goede service! s'morgens om rond 0900 uur stonden de heren voor de deur en s'avonds om 1700 uur weer. De plaat werd ook nog even op het terrein gebracht naar de plek waar ik hem nodig had... Tja niets dan lof dus... een ABSOLUTE AANRADER

Heb hier een groot formaat tegeldonkey gehuurd. Prima apparaat en kon hem zelf afhalen aangezien ik buiten het servicegebied woon. Prima service verder!

Mooi dat dit mogelijk is

Op de dag waarop wij de tuin tegels zouden gaan leggen begaf onze eigen tril plaat het. Binnen een uur heeft trilplaathuren.nl een trilplaat weten te leveren.

Goede service en netjes te woord gestaan.

Super om een trilplaat op locatie geleverd te krijgen welke daarna ook weer opgehaald wordt. Scheelt eeen hoop gesjouw.

Ik geef jullie 5 sterren

Dankzij jullie heb ik onverwachts last minute mijn oprit een make over kunnen geven. Top!

Over TrilplaatHuren.nl

Wij verhuren Trilplaten en ander gereedschap om je voortuin, achtertuin of oprit te verbouwen met het juiste kwalitatieve gereedschap.