Heel goed geholpen

Altijd meteen antwoord op telefoon of mail. Nauwkeurig, alles zit in het hoofd, begripvol, behulpzaam, meedenken, harde werker, staat op haar strepen, praat "gewone" taal, kortom een advocaat die aan te bevelen is. Bedankt Femke!!

Een goeie advocaat

Zij blijf met je praten zij dat alles om jou te helpen

• Betrokkenheid

Geweldig bijgestaan, Femke is zeer betrokken.

Femke is een betrokken, betrouwbare en toegankelijke advocate. Mijn zaak is snel en deskundig afgehandeld.

• Betrokkenheid

Zeer nette en professionele service en afspraak is afspraak.

• Betrokkenheid

Uitstekend is bezorgd naar cliënt toe.

Is duidelijk naar cliënte toe betrouwbaar en zeer deskundig

• Betrokkenheid

Professional met verstand van zaken

Femke is een proactieve professional die haar vak verstaat. Ze heeft oog voor haar cliënt en de situatie. Ze geeft heldere info en is een prettig mens om mee te werken. Je bent bij haar geen nummer maar wordt betrokken bij de gang van zaken. Ik ben haar erg dankbaar dat ze mij heeft bijgestaan. Ik kan haar dan ook ten harte aanbevelen.

• Betrokkenheid

Proffesioneel, betrokken en daadkrachtig!

Na een slechte ervaring met een andere advocaat ben ik zeer tevreden over de hulp van PK-advocatuur. Proffesioneel, betrokken en daadkrachtig ben ik ondersteund! PK is zeker aan te raden!

• Betrokkenheid

Snel. Duidelijk en erg behulpzaam.

Ik had een paar hulpvragen bij mijn scheiding. Ik kreeg van mevr. Pulmans in duidelijke taal, tips en handvatten. Uiteindelijk haar gevraagd om een allimentatie berekening te maken. Omdat wij bij een scheidingmediator zaten en daarin onduidelijkheid was ontstaan. Binnen een paar dagen had ik de berekening en kon ik deze bij het volgende gesprek meenemen.

Topper!

Duidelijk en direct! Staat altijd klaar! Alles netjes geregeld!

• Betrokkenheid

ze heeft me super bijgestaan

ik zal goede reclame voor je maken

Deskundig

Mr. F. Putmans heeft mij in meerdere zaken geholpen. Ze is snel in communicatie, deskundig en betrokken bij je zaak. Ze geeft je ook duidelijk advies. Waar ik veel aan gehad heb.

Betrokken deskundige advocaat!

Heel goed geholpen/geadviseerd. Altijd betrokken/duidelijk en deskundig geweest. Komt afspraken altijd na. Goed te bereiken. Een advocaat om aan te bevelen!

• Betrokkenheid

Uitstekend, prettig, duidelijk en iemand die voor je tot t uiterste en mischien een beetje eroverheen gaat,om t beste resultaat te behalen voor jouw.