Het was drek een klik tussen Suzanne en mei en mijn man Alles werdt ons duidelijk uit gelegd Er werdt geen partij getrokken Alles is op een goede eerlijk manier gebeurt Vondt het ook heel fijn dat als mijn 3 kinderen met vragen zaten ook bij haar terecht konden Ben zeer blij dat we Suzanne hebben gepakt Zou haar zeker aan iedereen aan raden bij een scheiding

• Naam mediator Suzanne Heussen

Luisterd goed en kijkt naar behoeften van beide partijen

Zeer prettig. Konden beiden ons verhaal doen . En werd naar beiden geluisterd.

professioneel

Mijn ervaring bij Considerans Scheidingsbemiddeling is vooral professionaliteit. Er werd geluisterd naar beide partijen zonder oordeel, ruimte om je verhaal te doen en vanuit daar werken aan een plan waarin er telkens aan beiden werd gevraagd om een mening. Afspraken en rapportages werden op tijd gemaakt.

• Naam mediator Mirjam van der Laan

Een super geweldige mediator

Mijn ervaring met Suzanne in een woord super maar ook echt met alles zouw haar zeker aanraden ze staat echt voor alles voor je klaar bedankt voor alles

Correct en bedreven

Denkt goed mee en zorgt voor een passende aanvaardbare oplossing voor beide partijen.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Peter is een rustige, betrouwbare, meedenke mediator!

Ik had Peter via Google gevonden. Tijdens het kennismakingsgesprek wisten we meteen dat Peter bij ons past. Hij heeft kennis van zaken. Werkt gestructureerd, maar is ook flexibel. Hij legt alles goed uit en is eerlijk. Kortom, erg tevreden! Peter bedankt voor je goede zorgen!

• Naam mediator Peter Kelleter

Naar volle tevredenheid geregeld

Alle zaken goed uitgezocht en vastgelegd. Tot in de puntjes.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Fijne samenwerking weinig gedoe met papieren en Duidelijke instructies . Hartelijk dank Ik zal u zeker aanbevelen Mvg Diana

• Naam mediator Suzanne Heussen

De mediation is uitstekend verlopen .

Alles is netjes afgewerkt, we konden met alle vragen terecht en werden uiterst vriendelijk door dit scheidingsproces geholpen door Suzanne Heussen.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Perfecte begeleiding in moeilijke tijden!

Suzanne Heussen heeft ons scheidingsproces zeer kundig begeleid met een persoonlijke touch en vooral onpartijdig. Voor de meeste mensen is scheiden een onbekend terrein maar Suzanne maakt het duidelijk, overzichtelijk en alles wordt stap voor stap afgewerkt op een tempo wat je zelf in de hand hebt. Ze heeft, buiten ons, ook gesprekken gevoerd met onze kinderen zodat iedereen zich gehoord voelde en er keuzes gemaakt konden worden waar iedereen zich in kon vinden. In mijn geval was de scheiding geen ‘standaard geval’ en was er meer speurwerk nodig in specifieke wetgeving omdat ik werk als internationaal ambtenaar. Ook dit is goed gedaan. Al met al ben ik zeer tevreden over het proces en kan ik Considerans Scheidingsbemiddeling zeker aanbevelen!

• Naam mediator Suzanne Heussen

Komt afspraken na, onpartijdig en is een luisterend oor.

Luistert goed komt met oplossingen en is zeer zeker onpartijdig.

super goed geholpen

Het was erg fijn om begeleid te worden in ons scheidingsproces. Suzanne is duidelijk, werkte alles goed bij. Alles goed afgehandeld. Ze voelde ons goed aan. De na zorg is ook perfect je hoeft maar te bellen met een vraag en je wordt erg goed geholpen. dus je staat er niet alleen voor als alles achter de rug is. We zijn blij zo goed geholpen te zijn dit hadden we echt niet alleen kunnen doen.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Een zeer betrouwbaar en vakkundig mediator

Ik had geen ervaring omtrent van wat er allemaal komt kijken bij een scheiding. Dan is het geweldig om een rustig en vakkundig persoon als mediator te raadplegen. Vooral wanneer er ook emoties een rol kunnen gaan spelen!! Vooral op het gebied van een ouderschapsplan opstellen, is Suzanne een zeer uitstekend persoon. Ze regelt alles voor je. Vooral duidelijkheid en alles inzichtelijkheid vond ik zeer belangrijk. Dus je weet meteen wat er op je afkomt!! En snap je iets niet dan kon ik altijd vrijblijvend advies vragen.

scheiding

ik heb een goede ervaring goed geholpen in die traject van scheiding.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Suzanne heeft ons heel goed geholpen om onze scheiding te regelen. Ze is zeer professioneel en niks is teveel.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Uitstekende begeleiding in het scheidingsproces!

Mevr. Heussen heeft ons uitstekend begeleidt in het scheidingsproces. Haar zorgzaamheid en expertise heeft ons enorm geholpen. Gevoelsmatig zouden we dit proces zonder begeleiding nooit zo goed hebben ervaren.

Prettig geholpen

Suzanne heeft ons heel prettig en accuraat geholpen!

Professioneel afgehandeld, danku!

Ik heb Suzanne als zeer bekwaam ervaren. Suzanne is een leuk mens.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Goede begeleiding, alles goed geregeld.

Alles vlot verlopen. Kon goed mijn ideeën aangeven. Gaf het idee dat je zelf mede verantwoordelijk was om alles compleet te maken. Goed gevoel.

• Naam mediator Suzanne Heussen

Ze gaf mij een vertrouwd gevoel

Ondanks dat het mijn eigen keuze was en ik het ook snel afgehandeld wilde hebben was ik erg emotioneel en pakte ik moeilijk de informatie op in mijn hoofd. Suzanne gaf me daar ondanks alles genoeg tijd en uitleg bij om het te kunnen opnemen en begrijpen. Ze gaf me een vertrouwd en goed gevoel ondanks het verdriet.

Begeleiding naar volle tevredenheid

De begeleiding was naar volle tevredenheid. Luisterend oor om zaken toe te lichten, verstand van zaken, voldoende ervaring om tips te geven, werkt mee om tempo er in te kunnen houden of juist even rustiger aan te doen indien nodig.

Over Considerans Scheidingsbemiddeling

Considerans Scheidingsbemiddeling is een samenwerkingsverband van gekwalificeerde echtscheiding mediators. Om de hoogste kwaliteit te kunnen blijven garanderen eist Considerans van zijn mediators dat zij jaarlijkse studiepunten behalen om certificaten van bijvoorbeeld de Mediator Federatie Nederland blijvend te behouden. De aangesloten mediators werken volgens onze bewezen methode en ondersteunen elkaar voortdurend, zodat de dienstverlening blijvend geoptimaliseerd wordt.