Ontzettend blij mee

Na jaren moe te zijn geweest door ziekte ,wou ik beginnen met herbalife om eerst wat te doen aan het moe zijn voordat ik echt wil afvallen Gebruik het nu een week en heb me lange tijd niet zo fit gevoeld als nu ,omdat ik soms weken heb van 80 uur bezig zijn is het een verademing voor mij om me zo te voelen ,wou dat ik er eerder mee was begonnen

Hallo Dimmy, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent. Goed te horen wat jou ervaring is en wat gezonde voeding voor je kan betekenen, terwijl je nog maar net gestart bent. Succes Tot snel, Groeten, Wilma

Kan in woord: TOP!

Eerlijk, duidelijk en precies wat ik nodig had! Goed advies, en past met wat ik voor ogen heb.

Beste Francis, Bedankt voor je review. Fijn te horen deze leuke reactie. Tot snel. Groetjes, Wilma

Goede begeleiding en ondersteuning

Wilma is heel vriendelijk, legt goed uit en geeft persoonlijk advies. Ze heeft de nodige kennis waardoor ze goed advies kan geven over Herbalife.

Mijn ervaring met Wilma is goed. Ze legt de dingen goed uit en neemt de tijd voor je. Ook de metingen die ze doet zijn goed.

Beste Maaike, Dank je wel voor de leuke reactie. Klant is koning en daar hoort onder andere tijd nemen voor de klanten! Tot snel. Groeten, Wilma

Inspirerende, eerlijke vrouw die je de extra duw geeft.

Vrouw met passie die het product goed neerzet. 1. Weet waar ze over praat. 2. Betrokken : bellen , mailen , appen. Kortom als je zou beginnen, meld je dan aan bij Wilma.

Hallo Chantal, Dank je wel voor de geweldige review. De kracht van coaching ligt vooral hier. Fijn om dit wederom te horen. Mijn dank Tot snel. Groeten, Wilma

Ben pas begonnen

Ik ben pas begonnen tot nu toe gaat het goed

Beste Mine, Bedankt voor je review, Fijn dat het tot nu toe goed gaat, samen gaan wij met jou doel bezig. Tot snel. Groeten, Wilma

Als ik haar nodig heb weet ik haar te vinden . Is goed bereikbaar ,reageert snel op mail of app. Doet haar best om een goede oplossing te vinden.

Hallo Petra, Dank je wel voor je reactie. Tot snel Groeten, Wilma

Ze is er altijd voor je

Goede uitleg, goede begeleiding

Prettig!

Een prettige begeleiding in je weer fit voelen!!

gezellige dame met goede adviezen

Wilma is een fijne herbalife consulente. Door haar jaren ervaring geeft ze goede adviezen in de strijd tegen de kilo's en centimeters.

Beste Nicole, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent en naast vakkundig werk staat gezelligheid bij mij centraal Tot snel. Groetjes Wilma

Super service en uitleg

Vriendelijk en klantgericht.

Beste Harmannus, Dank je wel voor je reactie. Tot snel Groeten, Wilma

Beste Karin, Bedankt voor je reactie. Tot snel. Groeten Wilma

Zeer vriendelijk en kundig

Wilma is zeer vriendelijk en heeft een luisterend oor voor alles. Maar natuurlijk vooral, wat en hoe voor geest en lichaam. En geeft tips en adviezen.

Hallo Carolien, Dank je wel voor je enthousiaste reactie. Tot snel Groeten, Wilma

Wilma luistert goed naar de wens, prettige consulent!

Wilma is een fijn persoon om mee te communiceren. Luistert eerst Goed naar de wens vd klant en geeft daarna aan hoe dit bereikt kan worden. Dringt niet aan daarmee geeft het een goed gevoel. Bij vragen goed te bereiken kortom erg tevreden over haar en haar kennis vd producten. Die ze goed afstemt op de verschillende personen. Daarmee bereiken we samen het streefgewicht.

Beste Mariët, Bedankt voor je reactie. Fijn om te horen dat je ze tevreden bent. Doet me goed! Tot snel. Groetjes, Wilma

Vriendelijke benadering en consequente begeleiding

Precies zoals ik hierboven aangeef

Hallo Myrna, Dank je wel voor je reactie. Fijn te horen deze positieve reactie. We spreken elkaar binnenkort weer Groetjes, Wilma

Persoonlijke coaching!

Veel kennis en ervaring

Beste Marieke, Bedankt voor je reactie. Fijn te horen dit. Naast de vele kennis en ervaring staat gezelligheid ook centraal bij ons. Groetjes Wilma

Prima producten, makkelijk in gebruik

Uiteindelijk voldeed het product niet helemaal aan mijn verwachtingspatroon..

Beste Kirsten, Fijn dat je toch kennis hebt gemaakt met onze producten en jammer dat dit niet was, wat je ervan verwacht had. Groeten, Wilma

Helemaal tevreden!

Fantastisch traject doorlopen. EN RESULTAAT!!! Ik ben zo blij. Wilma nogmaals bedankt voor alles.

Beste Anja, Wat een geweldige review. Hartelijk dank. Fijn dat je zo tevreden bent. Tot snel Groetjes, Wilma

Antwerpenstraat 38

7559 NH Hengelo

(074) 2783457

Over Herbalife Wilma de Ruijter

Ons bedrijf is dynamisch, gedreven en ambitieus. Wij durven te stellen dat onze organisatie uniek is. Ons business model zorgt ervoor dat wij dagelijks met veel enthousiasme ons inzetten om onze klanten te ondersteunen. Samen zijn wij in staat om fantastische resultaten neer te zetten. Daarnaast bevorderen we een gezonde levensstijl met hulp van onze producten en een aantal activiteiten die gezond leven stimuleren.