Ik ben super tevreden

Ik maak inmiddels 3 jaar gebruik van de goede adviezen van Wilma. Super hoe zij mij blijft motiveren om de goede keuzes wat betreft voeding te maken. Ik heb meer energie, voel me fitter.

Dank je wel voor deze geweldige review, Goed te horen dat je zo enthousiast bent en dit heb je natuurlijk ook aan je zelf te danken. Je bent serieus bezig om je gezondheid te verbeteren en je resultaat is goed. Tot snel. Gr Wilma

Leerzaam en duidelijk

Voor deze voedings cursus dacht ik altijd wel een beetje te weten wat nou gezond was en wat niet. Wat zat ik fout! Met de duidelijke uitleg van Wilma kwam ik er achter dat er nog veel was om te leren. Door haar professionele aanpak maar vooral haar enthousiasme heb ik veel geleerd en genoten van deze cursus!

Goede ondersteuning

Wilma is altijd lekker enthousiast en dat is erg fijn en daardoor sla je dingen beter op en is het leuk Om naar de luisteren

Dank je wel voor je enthousiaste reactie. Samen hebben we inmiddels een mooi resultaat neergezet. En daarnaast zie ik je wekelijks mentaal groeien. Je pakt het goed op en doet er wat mee. Ik ben ontzettend blij met jou. Tot snel Gr Wilma

Ik merk al minuscuul verbetering in mijn lichamelijk energie.

Mooi dat je eerste weken al zichtbaar zijn. En hoe zal het over enkele maanden zijn? Je houd je ontzettend goed aan de adviezen en samen gaan we voor jou doel. Tot snel Gr Wilma

Goede coach en luistert naar mijn wensen

Wilma is een enorme ervarings deskundige en wat een kennis heeft ze. Ongelijk !! Weet waar ze het over heeft en haar 4 weekse cursus zijn zo een eye opener! Deze zijn zo de moeite waard. Dit heeft mij geholpen om weer op scherp te staan en de puntjes op de I te zetten. Resultaat is bij mij écht goed. Binnenkort 16e maart ga ik weer door met de volgende cursus. Wilma triggert mij elke keer weer en weet me elke week weer te motiveren.

Dank je wel voor je enthousiasme, En zo fijn te horen wat je uit de cursussen hebt gehaald en wetende dat je nog veel meer hieruit kunt halen. En ik weet dat je binnenkort nog iemand mee neemt. Leuk!! Jou enthousiasme werkt aanstekelijk! We zien elkaar binnenkort weer. Groeten Wilma

Herbalife goed te doen

Sinds een paar weken gestart met de shakes. Wel wat opstartproblemen gehad maar nu de motivatie gevonden. Sporten gaat nu veel makkelijker. Ik heb meer energie. Nu hoop ik nog iets meer af te vallen. Het gaat niet hard maar het is wel goed vol te houden.

Zo zien we dat ieder lichaam anders is en jou resultaat is in vitaliteit en meer energie al goed zichtbaar. De rest komt ook. Geduld!! We zien elkaar binnenkort weer. Groeten, Wilma

Duidelijk en motiverende coach

Na ruim 3jr weer terug bij Wilma. Hier hoefde ik niet over na te denken: haar aanpak past goed bij mij. Ze motiveert, denkt mee en haar enthousiasme werkt aanstekelijk! Ik heb zin om weer te beginnen!

Zo fijn dat je weer terug bent en samen gaan we weer voor jou doel. Ook dit keer ga je dit bereiken. Je bent enthousiast en gedreven en je mindset is weer geweldig. Tot volgende week Groeten, Wilma

Goed product en goede service

Vol houden. Zo vervelend is het niet.

Beste Peter, Dank je wel voor de review. Klopt helemaal. Tot snel Groeten Wilma

Vakvrouw

Ze weet goed waar ze over praat

Goedemorgen, Dank je wel voor je geweldige review. Hopelijk weer tot snel. Groeten, Wilma

Prettig contact met goed en duidelijk advies met resultaat!

Prettig contact met een goed en duidelijk advies met resultaat!

Hallo, Bedankt voor je review. Tot snel. Groeten, Wilma

Goed product

Hallo Marita, Dank je wel voor je review, Tot snel Groeten, Wilma

Duidelijk en luisterd naar behoeften/wensen

Wilma geeft een goede uitleg oved hoe het zit. Ook fijn dat ik weet hoe ik nu verder moet! Erg enthousiast en zin de sportuurtjes.

Hallo Liset, Bedankt voor je review, Zó leuk om te zien hoe enthousiast jij bent en zo leuk dat je mee gaat doen met onze fitclub. Samen gaan we er een leuke en vooral leerzame tijd van maken. Je bent nu al mensen in je omgeving enthousiast aan het maken. Ik wordt nu al blij van onze samenwerking en er zullen nog meer mooie tijden aankomen. Groetjes, Wilma

Wilma de Ruijter is een professionele consulent.

Zij geeft deskundig advies en is een prettige gesprekspartner.

Hallo Paula, Dank je wel voor de review. Groeten Wilma

Goed advies met veel nieuwe inzichten

Veel informatie gekregen waar ik nog nooit echt zo bij stil heb gestaan. En veel tips en adviezen die ik in praktijk kan gaan brengen in combinatie met producten van Herbalife.

Hallo Mark, Dank je wel voor je geweldige review. Samen gaan we jouw doel bereiken. Tot snel. Groeten, Wilma

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en betrokken

Ik had nog helemaal geen ervaring met herbalife. Via een vriendin hoorde ik dat het een lekkere shake was die goed zijn werk deed. Per toeval kwam ik Wilma tegen in de bioscoop die daar met haar standje stond. Ze gaf me informatie en haar kaartje. De eerste afspraak was gelijk al prettig. Ze luistert goed naar wat je wilt en geeft geen ongevraagd advies. De daarop volgende afspraken en bestellingen waren heel fijn. Ook als Wilma niet thuis is wanneer ik een bestelling wil doen, zorgt ze dat het ergens klaar staat waar ik het kan pakken. Achteraf stuurt ze me een tikkie. Super geregeld!

Hallo Milou, Dank je wel voor je review, Fijn te horen dat je tevreden bent over mijn werkwijze en mijn service die ik je aanbied. Samen komen we verder en klant is koning :-) Tot snel Groeten, Wilma

Fijne ondersteuning om mijn doel te behalen.

Wilma begrijpt goed waarvoor ik kom en zij begeleidt mij hier zeer goed in.

Hallo Karin, Dank je wel voor je review. Tot snel Groeten, Wilma

Gedreven, goede voorbeeld, duidelijk, kijkt hoef wat bij je past

Zie hierboven

Hallo Martine, Dank je wel voor de review, Jou woorden zeggen genoeg over mijn werkwijze. Nogmaals dank Tot snel. Groeten, Wilma

Ik ben nu al tevreden en blij in 2 weken bijna 2 kilo en 2cm kwijt en ik voel me ook nog eens vit en vitaal. Wilma is een super goede coach en ook nog eens een gezellig mens .. ik kan iedereen aanraden . Voor mij als (traagwerkende ) schildklier patiënt Is het heel moeilijk om de kilo’s er af te krijgen. Tot de volgende keer

Hallo Ellouise, Dank je wel voor de geweldige review, Ik wordt altijd weer blij met klanten zoals jij, heerlijk zich zelf zijn en dan dit resultaat. Wauw!! Tot snel. Groeten, Wilma

Vooral Wilma’s enthousiasme werkt erg motiverend.

Fijn om door haar begeleid te worden.

Beste Sandra, Dank je wel de review. Tot snel. Groeten, Wilma

duidelijk,weet waar ze over praat geeft duidelijk en goed advies

Dank je wel Patricia voor je review Blij te horen dat je zo tevreden bent. En je bent nog maar een week geleden gestart. Succes en samen gaan we jou doel bereiken Tot snel

Professionele begeleiding

Professionele begeleiding, ze denkt altijd met je mee en komt telkens met goede, leuke ideeën voor het afvallen. Tijdens de weeg/meet momenten is er een goede sfeer, nooit opdringerig. Ik kan Wilma zeker aanraden.

Dank je wel voor de review Fijn dat je me weer hebt gebeld. Dit zegt voldoende Tot snel

Prettig, deskundig

Niet opdringend en deskundig. Meedenkend in de mogelijkheden die passen bij de persoon.

Lisett dank je wel voor de review Fijne samenwerking hebben we al jaren. Dank je wel in het vertrouwen ... Tot snel Groetjes Wilma

Een top vrouw

Wilma is een hele fijne vrouw. Gweft goede begeleiding en is erg duidelijk.

Hallo Melle, Dank je wel voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent. Tot snel

Goede begeleiding, veel knowhow en gastvrij.

Wilma is een ervaren en gedreven coach Ze weet je te motiveren en enthousiasmeren. Geeft goede adviezen en tips en is zeer gastvrij. Weet waar ze het over heeft! Fijn om samen met haar aan je doel te werken.

Hallo Antoinette, Dank je wel voor deze geweldige review. Hopelijk tot snel Groeten, Wilma

Fijn resultaat goede begeleiding

prjma

Bedankt voor je review, Tot snel, Groeten, Wilma

Antwerpenstraat 38 7559 NH Hengelo

(074) 2783457

Over Herbalife Wilma de Ruijter

Ons bedrijf is dynamisch, gedreven en ambitieus. Wij durven te stellen dat onze organisatie uniek is. Ons business model zorgt ervoor dat wij dagelijks met veel enthousiasme ons inzetten om onze klanten te ondersteunen. Samen zijn wij in staat om fantastische resultaten neer te zetten. Daarnaast bevorderen we een gezonde levensstijl met hulp van onze producten en een aantal activiteiten die gezond leven stimuleren.