Fijn

Wilma is altijd positief en luistert goed naar je wensen, als de weegschaal voor jezelf even een domper aan geeft ziet Wilma er alsnog de goeie kanten van in. Ik vind het erg motiverend en super fijn om een stok achter de deur te hebben tijdens mijn afval proces.

Dankjewel voor je mooie woorden. Samen gaan we jou doel bereiken Succes Groet Wilma

Luisterend oor en goed advies

Wilma biedt een luisterend oor voor al je “problemen”/vragen. Niet alleen m.b.t. gewichtsverlies, maar ook over belangrijke vitamines, mineralen en het op peil houden van je energielevel. Erg fijn!

Hallo Daniëlle, Dank je wel voor deze mooie review, Succes en je gaat zeker het verschil merken. Tot snel Groet, Wilma

Interresant met veel informatie.

Vriendelijk verwelkomt. Veel informatie gekregen over Herbalife. Goede en fijne werkwijze. Uitleggen over hoe je het het best kunt gebruiken. Een nieuwe afpraak gemaakt om feedback wat je er van vind. fijn om mee in contact te zijn gekomen.

Hallo Mathieu, Dankjewel voor de mooie review. Mooi te zien hoe je openstaat voor 't aannemen van een andere stijl en ook dit gaat toepassen. Dankbaar dat je bent geweest. Succes en we spreken elkaar binnenkort weer. Groet, Wilma

Goede begeleiding

Ze neemt de tijd voor een goed gesprek

Hallo Wilma, Dank u wel voor deze review. Succes de komende tijd en tot snel. Groet, Wilma

Goede uitleg

Ik kwam samen met mijn moeder. Mijn moeder was al bekend en gaf aan het altijd er leuk te vinden. Ik was nieuwsgierig en heb een keer mee gedaan. Het was een klein maar fijn groepje. Er was een goede uitleg en er werd hulp geboden als je een oefening niet helemaal goed deed. Top!

Hoi Michelle, Dank je wel voor deze leuke review. Leuk dat je ook zo enthousiast bent over de fitclub en goed te horen dat je komende weken weer mee gaat doen. Deel je enthousiasme!! Tot snel. Groeten, Wilma

Geweldig!!

Sinds ik hier sport Voel ik me top !! Ze geeft super leuk les!!

Hoi Jacquline, Dank je wel voor deze review Mooi om te zien hoe jij je een andere leefstijl hebt aangenomen en door elke week trouw op de fitclub aanwezig zijn en thuis de nodige beweging uitvoert, is dit het resultaat wat je nu al hebt bereikt. En je bent er bijna! Als coach wordt ik hier ontzettend blij van en ben hier zo trots op Tot snel Groeten, Wilma

Geduld, rust, straalt vertrouwen uit

Luistert goed naar wat ik wil bereiken. Geeft veel tips waar ik direct mee aan de slag ben gegaan. Ze geeft me veel zelfvertrouwen.

Beste Els, Dank je wel voor uw geweldige review en mooie complimenten. Samen gaan we uw doel bereiken. Tot snel. Groet, Wilma

Goed gevoel

De informatie en het gesprek heb ik als zeer prettig en kundig ervaren. Dit geeft me een goed gevoel en een goede start met Herbalife. Ik verwacht dan ook dat ik het gewenste resultaat zal halen.

Beste Suzanne, Dank je wel voor het mooie compliment in deze review En ja, wij gaan samen aan uw doel werken Tot snel. Groeten, Wilma

Zie hier onder

Mijn ervaring met Wilma is dat ze gelijk klaar staat en dat ze gek is met haar klanten je kunt met alle vragen bij haar terecht

Goedemorgen Erna, Dank je wel voor deze mooie review En ja het klopt, ik ben stapel gek op mijn klanten en sta altijd voor je klaar. Tot snel, Groeten, Wilma

Altijd persoonlijke hulp op maat

Het is altijd fijn, ze leest precies hoe ze me moet aanpakken. Ze kan zowel streng zijn, als een maatje waar ik even alles mee kan delen. Ze helpt me met het begrijpen van mijn lichaam, wat helpt bij het creeeren van een gezonde leefstijl.

Hoi Fleur, Dank je wel voor de mooie omschrijving. Inderdaad help ik je daar waar nodig is en dit is zeker ook op mentaal gebied. En dit is niet al bij jou, maar waar nodig is ook bij de andere klanten. Dit maakt het vak zo interessant en boeiend. Tot snel Liefs Wilma

Veel informatie in een keer

Wel veel tips gekregen enthousiast weet waar ze over praat Iets meer bij de basis blijven zou fijn zijn

Dank je wel voor je revieuw, Eerste moment is inderdaad veel, gelukkig herhaald deze info zich meerdere keren. En we spreken elkaar wekelijks. Succes en tot snel Groeten, Wilma

Fantastisch!!!

Belangrijk vind ik dat er naar je geluisterd wordt En super bruikbare tips!!!

Hoi Jacqueline, Ik ben zo trots op jou! In een korte tijd heb jij je leefstijl aangepast en hierdoor zet je nu al een heel mooi resultaat neer. Tot snel Groeten, Wilma

Zeer ervaren

Wilma probeert je met haar enthousiasme er wel doorheen te slepen. Ze heeft veel tips en neemt uitgebreid de tijd tijdens de afspraken. Een luisterend oor. Naast de reguliere producten biedt Wilma ook online sessies aan en heeft ze wekelijks een fit club uurtje. Lekker buiten sporten, laagdrempelig op eigen tempo.

Dank je wel voor je geweldige reactie. Dit maakt mijn werkzaamheden ook zo leuk! Doordat jij zo enthousiast bent en je voedingspatroon bent gaan aanpassen, zet je ook het resultaat neer. Tot snel. Groet, Wilma

Duidelijk en enthousiaste vrouw.

Enthousiaste vrouw die een duidelijk verhaal heeft. Goed overleg tussen haar en haar mensen die ze persoonlijk begeleid.

Hallo Ellen, Dank je wel voor je review. Hier doen we het voor en door jou enthousiasme en verandering in je dagelijks ritme zorgt voor goed resultaat. En ik ben blij te horen dat je de nodige tips omarmd. Groet, Wilma

Heel erg leuk en gezellig

Het is erg gezellig met de dames je kan leuk lachen en ondertussen sporten. Wilma doet het ook heel goed ze motiveert en laat je lekker op je eigen tempo sporten.

Hoi Meike, Blij te horen dat je zo enthousiast bent over de fitclub. Ja het inderdaad ongedwongen sporten op ieders niveau. Tot snel. Groetjes, Wilma

De chips geproeft super lekker

De chips geproefd en deze overtroffen mijn verwachting ze zijn super lekker

Hallo Ellen, Dank je wel voor je reactie Ja de chips overtreft ook jou verwachting zoals velen. Tot gauw. Groeten, Wilma

Uitstekend!

Heeft altijd tijd, niets is teveel en mijn smaak altijd op voorraad.

Hallo Peter, Bedankt voor je review, Fijn dat je zo tevreden bent en naast vakkundig werk is natuurlijk een voorraad heel belangrijk :-) Tot snel. Groet, Wilma

Enthousiast

Heel prettig, ongedwongen, enthousiast. Goed voorbeeld omdat Wilma al zo lang met Herbalife werkt. Inspirerend, aanstekelijk, ook mede vanwege de fitclub, wekelijks sportuurtje in de buitenlucht. Lekker no nonsens, daar houd ik van!

Dank je wel voor je geweldige review, Dit is wie ik ben en ik doe me ook niet anders voor. Mijn ervaring heb ik ook te danken aan de vele klanten, waarvan u een onderdeel van bent. En hier wordt ik elke dag weer heel erg blij van en dat maakt dat ik enthousiast over mijn werk en producten blijf. Wij leren van elkaar. Tot snel bij de fitclub Groeten, Wilma

Goed en duidelijk

Ze luisterd goed naar je wensen wat je wil bereiken,en geeft daarin goed advies.

Hallo Mireille, Bedankt voor je review. Fijn dat je zo tevreden bent. Naast vakkundig werk horen ook de goede adviezen bij. Zo bereik je je doel. Groeten, Wilma

Actief en gezellig

Heerlijk om buiten tezamen met anderen spotief/actief bezig te zijn op je eigen niveau.

Hoi Henriëtte, Fijn te horen dat je zo enthousiast bent over de fitclub en nog mooier dat jij ook wekelijks aanwezig bent en hierdoor fitter en energieker voelt En uiteraard is de gezelligheid er ook. Tot snel. Groeten, Wilma

Lekker bewegen onder begeleiding van een enthousiaste en positief ingestelde sportleidster

Het is sporten voor elk wat wils

Hoi Myrna, Dank je wel voor je enthousiaste review. Fijn dat je wekelijks aanwezig bent. Dit uurtje maakt zeker een verschil voor je fitheid en het is ook nog eens gezellig Tot snel

Fijne en enthousiaste begeleiding van Wilma!

Sinds een aantal maanden zit ik bij de Fitclub van Wilma. Met een groep gezellige en enthousiaste dames, twee keer per week sporten. Ik had al heel lang niet meer gesport, maar was gelijk enthousiast. De lessen zijn goed te volgen en mee te doen voor ieder niveau. Dus ik ben zeer tevreden en ga er met veel plezier heen.

Hallo Ruth, Wat een geweldige review, En zo mooi te horen hoe enthousiast je bent. Tot snel. Groetjes, Wilma

Bewustwording en een enthousiaste coach

Wilma helpt met passie om een “ cultuuromslag” te creëren in de opname en werking van voedingsproducten, erg zinvol

Wilma:betrokken, rechtdoor zee en goede adviezen

Wilma is deskundig en weet precies de valkuilen van haar klanten. Zou haar bij iedereen aanraden.

Een goede coach. Ze blijft je telkens weer stimuleren om door te gaan.

Dank je wel voor deze mooie review. Tot snel Groeten, Wilma

Over Herbalife Wilma de Ruijter

Ons bedrijf is dynamisch, gedreven en ambitieus. Wij durven te stellen dat onze organisatie uniek is. Ons business model zorgt ervoor dat wij dagelijks met veel enthousiasme ons inzetten om onze klanten te ondersteunen. Samen zijn wij in staat om fantastische resultaten neer te zetten. Daarnaast bevorderen we een gezonde levensstijl met hulp van onze producten en een aantal activiteiten die gezond leven stimuleren.