Zeer tevreden over het hele traject. Van de begin gesprekken t/m de installatie in een woord "Super"

Ons dak was geen standaard dak, daarom is er meerdere keren overleg geweest over verschillende legplannen en diverse typen/formaten zonnepanelen. Iedere keer werd er met ons meegedacht en uiteindelijk kwamen we tot een bevredigende oplossing. Ook de heren die de zonnepanelen kwamen leggen, verdienen beslist een compliment. Vriendelijk, keihard gewerkt en alles keurig geïnstalleerd. Een firma die ik beslist zou aanraden aan anderen.

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop Solar Freedom ons heeft geholpen met het persoonlijk advies en de plaatsing van de zonnepanelen. Het hele proces is met zorg en aandacht doorlopen en dat is te zien aan het eindresultaat. Mario heeft de tijd genomen voor het beantwoorden van vragen, de administratieve zaken uit handen genomen en is persoonlijk langs gekomen voor het instellen van het syteem en het geven van uitleg. Ook de plaasting is netjes en vakkundig uitgevoerd door de monteurs. Wij kunnen Solar Freedom van harte aanbevelen aan iedereen die overweegt zonnepanelen te installeren.

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Zeer tevreden over de uitstekende adviezen, geboden oplossingen en mooie zonnepanelen.

Van het eerste contact tot het moment van in werking stellen van de zonnepanelen heeft Mario voor ons klaar gestaan en alles uitstekend geregeld. De gemaakte afspraken zijn volledig en goed nagekomen. In een woord “Top”. Ook de aftersales hebben wij als zeer goed ervaren. Een groot compliment ook voor zijn installateurs, die hun vak goed verstaan en zich goed in de klantsituatie inleven. Wij zijn heel blij dat wij Mario en zijn mensen hebben ontmoet en een goed en mooi werkend zonnepanelen systeem hebben. Wij bevelen dit bedrijf absoluut aan.

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Duidelijke, laagdrempelige en snelle communicatie. Zeer tevreden over de service en panelen. Je krijgt goed advies en gedegen begeleiding. Ook de monteurs zijn vriendelijk. Al met al zeer tevreden.

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Erg prettige ervaring , zeer bekwaam en een uitstekende feedback. Alles conform afspraak, wij zijn er blij mee

Goed besteed persoonlijke aandacht

Neemt de tijd, en beantwoord evt vragen.

Alles prima geregeld

Alles is goed geregeld. Mario neemt de tijd voor je, legt alles uit over systemen en (on) mogelijkheid. Communicatie kan soms iets beter qua levering en plaatsingnen die wel of , soms lastig bereikbaar, maar hij belt altijd terug. Ver uit de beste die ik benaderd heb qua uitleg en de tijd voor je willen nemen. Ik. Raad iedereen solar freedom aan.

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Highly professional and good end result

Mario took his time to explain the possible options and was responsive to our questions. He indicated the delivery times and risks, considering the current situation. There was an adjustment in the initial calculation in terms of the number of solar panels which was ok with us. The installers did a good work. To summarise, we are happy with the advice and work done and would recommend Solar Freedom to potential customers.

• Would you recommend us? Yes
  • How would you rate the expertise from your contact person
  • How would you rate the reliability of Solar Freedom?

Deskundige partij, zeer tevreden.

Uitzonderlijk tevreden

Vanaf het eerste moment al goed contact met Solarfreedom. Eigenaar Mario heel vriendelijke en behulpzame, denk mee over de wensen en de mogelijkheden. Levering en montage verliep vlot en netjes. Na vertrek monteurs geen vuiltje terug te vinden in huis werken heel netjes en zijn erg vriendelijk. Na montage blijft Solarfreedom nog net zo makkelijk bereikbaar en behulpzaam voor vragen als voor de montage. Kortom echt een heel prettig bedrijf om zaken mee te doen met een hele vriendelijke en benaderbare eigenaar.

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Zeer professioneel en uitermate klantvriendelijk

Na diverse offertes voor zonnepanelen te hebben ontvangen, terecht gekomen bij Solar Freedom. In tegenstelling tot andere aanbieders is ook een kleine klant hier welkom en komt hier wel iemand persoonlijk kijken. Meerdere mogelijkheden besproken en offertes ontvangen. Mario zal altijd zijn best doen de beste oplossing aan te bieden. Uiteraard hebben we even op de plaatsing moeten wachten maar dit is uiteindelijk zeer kundig door het installatieteam gedaan. Mario heeft de aanmelding en administratieve handelingen ter plekke verricht waardoor wij zelf niets hebben hoeven doen. Gewoon een aanrader.

Snel geplaatst

Binnen een dag alle panelen geplaatst en meterkast aangepast

Snel geplaatst

Binnen een dag alle panelen geplaatst en meterkast aangepast

In 1 woord Super !

In 1 woord Super !

In 1 woord Super!

Vanaf het eerste contact is alles voorspoedig verlopen. Eigenaar Mario heel vriendelijk, goed bereikbaar en meedenkend. Snelle levering en montage. De montage is heel netjes gedaan, in huis geen stofje te vinden nadat de monteurs weggingen, werken zeer netjes en zijn erg vriendelijk. Het eind product is ronduit super, ligt erg strak op het dak en in de meterkast alles keurig weg gewerkt.

In 1 woord Super!

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Fijn contact met de eigenaar Mario. Mario neemt de tijd en geeft duidelijk advies. Makkelijk bereikbaar voor vragen. Werd goed op de hoogte gehouden van de planning. Twee vriendelijke installateurs met kennis van zaken hebben de panelen in een middag geplaatst. Ik zou Solar Freedom zeker aanbevelen. Ga zo door!

Keurig geregeld! Goede begeleiding

Mario is zeer betrokken bij de plaatsing. Neemt de tijd voor je en zorgt ervoor dat het installatietechniek goed werk aflevert. Ik zou Mario Kuil en Solar Freedom zeker aanraden!

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Excellent customer service & professional installation

Very satisfied with the overall dealing with Solar Freedom. Right from consultation in the beginning until installation of the solar panels, Solar Freedom personnel gave proper attention and explained everything properly. The installation was also on time and handled professionally.

• Would you recommend us? Yes
  • How would you rate the expertise from your contact person
  • How would you rate the reliability of Solar Freedom?

Deskundig en vriendelijk personeel en een goede uitleg van de functionaliteit. Daarnaast hulp bij de afstemming van verschillende werkzaamheden in ons huis, zowel van Solar Freedom zelf als van werkzaamheden verricht door een ander bedrijf.

Wat een TOP bedrijf

Vorige week zijn onze zonnepanelen geïnstalleerd door Solar Freedom. De monteurs waren zeer nette mannen die alles eerst overlegde met mij. Eventuele rommel die ze maakte ruimte ze direct op. Alles werd in overleg met mij gedaan. Ben zeer te spreken over de manier van werken van het volledige bedrijf Solar Freedom. Ik zou ze aan iedereen aanraden.

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Goed werk geleverd door prettige mensen.

De mensen, die bij ons zijn geweest, verstaan hun vak en hebben de zonnepanelen met beleid geplaatst en wij hebben duidelijke informatie gekregen van de directeur van het Solar Freedom. Kortom er is goed werk geleverd door prettige mensen.

uitstekend

Goed advies, communicatie liep in het begin wat moeizaam. Maar is gaande weg beter geworden. Installateurs hebben keurig werk geleverd. Waren zeer vriendelijk en netjes.

• Hoe beoordeelt u de betrouwbaarheid van Solar Freedom?

Zeer bekwame installateurs en een perfect eindresultaat.

De installatie van mijn zonnepanelen is zeer deskundig en vakbekwaam uitgevoerd. Het is precies zo afgeleverd als vooraf is besproken. Mario Kuil, de directeur, is in deze hectische tijd steeds bereid geweest om mee te denken en mee te werken aan een snelle en goede oplossing. Ondanks de enorme leveringsproblematiek in de branche ben ik uiteindelijk goed geholpen. Ook tijdens het uitvoeren van de werkzaamheden is steeds rekening gehouden met mijn wensen en was iedereen bereid om hierin zoveel mogelijk tegemoet te komen. Kortom een 10 voor service en kwaliteit. De REC-panelen samen met de enphase micro-omvormers en de envoy-s communicatiemodule zorgen samen voor een efficiënt en kwalitatief hoogwaardig PV-systeem. Mijn gezegde van "Het kost wat maar dan heb je ook wat" is hier 100% waar!