Fantastisch

Ongelofelijk goed geholpen, gehoord en uitstekend meegedacht. Ronduit tevreden.

• Geholpen door: Miranda Johannsen

Een fijn advocatenkantoor met advocaten die voor je door het vuur gaan

De advocaten, Miranda en Hanneke, zijn te typeren als no-nonse advocaten met een sterk empathisch vermogen en analytisch zeer sterk. Komen snel tot de kern van de zaak, leggen alles in duidelijke taal uit, vermijden vakjargon en halen dan ook nog eens goede resultaten. Dik tevreden.

• Geholpen door: N.v.t.

Zeer kundig en oplossinggericht

Ik ben heel goed geholpen door Johannsen advocaten. Op een professionele en kundige manier is er een praktische oplossing gevonden voor een lastige situatie. Ook door de prettige persoonlijke aandacht en betrokkenheid werd de situatie net iets makkelijker.

• Geholpen door: Miranda Johannsen

Begripvol en zeer behulpzaam.

Zonder hulp van deze mensen dan ik zat nu nog steeds in een diepe put, mentaal fysiek en financieel. En bedankt nog en keer aan alle betrokkenen.

• Geholpen door: Hanneke Verstegen

Zeer goed Advocat

Onzet goed dankjewel

Goed werk onzed blij mee met deze mensen de gelukkig moeder ben ik met de dank aan hun dankjewel voor de hulp een de rust bedankt graag canahai

• Geholpen door: Hanneke Verstegen

Prima begrip en oplossend vermogen

Hanneke, Heeft mij echt persoonlijk super geholpen in mijn leven en zodanig dat ik mijn kinderen op goede voet via mijn ex weer kan zien. Het financiële stuk heeft mij altijd in een wurggreep gezet om mijn verdere leven op te kunnen bouwen. Het resultaat is echt top! Ik zal hierdoor jullie altijd benaderen voor mijn belangen. Mvg, A. Mohan