Een topper van een advocaat

Altijd goed en direct aanwezig. Ben erg blij met haar zou haar niet meer willen missen

• Betrokkenheid

Mijn ervaring met Leonie vind ik perfect ze helpt me altijd maak niet uit waneer ik haar bel. Zei belt mij gelijk als ze wat weet ik hoef geen uren op haar reactie te wachten. Ze komt gelijk in actie als ik een beroep op haar doe. Ze vraagt altijd hoe het gaat en is betrokken ook met mijn naasten ! Dat is wat ik zo fijn aan haar vind.

Top advocaten

Ze heeft vee strafzaken voor mij geregeld en heeft dat top altijd hard gewerkt en altijd aanspreekbaar doet haar werk uitstekend

• Betrokkenheid

Eindelijk een advocaat die echt voor je vecht

Heb meerdere malen me echt geholpen gevoelt en door de zaken heen duidelijke adviezen gekregen en wist waar ik aan toe was. Dat stelt je gerust en dat vond ik erg belangrijk en prettig.

Zilverparkkade 85 8232 WK Lelystad

03 20 – 320 025