snelle en adequate hulp in eb buiten de rechtbank

voor diverse cliënten is de juridische hulp op tijd en goed geleverd. processen worden gevolgd en ook het doorzetten naar een hoger beroep af artikel 12 gaat goed. er wordt goed gecommuniceerd waarom iets wel of niet kan.

snelle en adequate hulp in eb buiten de rechtbank

• Betrokkenheid

Betrokken en persoonlijk met veel kennis en kunde!

Online kwam ik Noordanus advocatuur tegen omdat ik zocht naar bijstand voor het instellen van verzet n.a.v. een strafbeschikking. Het contact met mr. Leonie heb ik als zeer prettig ervaren; ze is daadkrachtig en zeer professioneel, maar vooral duidelijk gedurende het proces. Dat ik aan de andere kant van het land woon is dan ook geen enkel probleem geweest qua communicatie en vorderingen. Noordanus Advocatuur raad ik dan ook iedereen van harte aan.

Echt een TOP advocaat!

Verstand van zaken, snel en correct! Kortom een als je een advocaat nodig hebt een aanrader.

• Betrokkenheid

een zeer goede ervaring met noordanus advocatuur

Mijn ervaring is als volgt ,dat er goed geluisterd woord naar je ,en zeer bekwaam is in het gene wat ze doet een betere advocaat kan ik mij niet wenzen TOPPER

Fijne en professionele dienstverlening

Noordanus advocatuur heb ik ervaren als een betrokken en kundige partij. Communicatie is helder en respectvol.

Resultaat: vrijspraak!

Door mevr. Noordanus een verzetbrief laten opstellen voor mijn strafbeschikking. Toen bleek dat e.e.a. toch voor de rechter ging komen heb ik mevr. Noordanus gevraagd mij bij te staan. Het contact verliep zeer prettig en mevr. Noordanus toonde veel interesse in de zaak. Uiteindelijk, mede dankzij haar pleidooi, vrijspraak gekregen!

• Betrokkenheid

De beste advocaat die er is

Ik vind dat er echt weinig mensen zoals haar zijn. Ze doet zo haar best om je te helpen. Ze steekt haar handen uit de mouwen. De aardigste persoon en de beste in haar vak kan ik wel zeggen.

Duidelijk en professioneel

Mevrouw Noordanus heeft mij eerlijk en erg duidelijk geadviseerd en bijgestaan. Door haar inzet en ervaring heb ik mijn rechtszaak dan ook gewonnen.

Het ging wel goed

Het was nieuw en wel spannend maar het ging toch wel goed

• Betrokkenheid

Ik heb een zeer prettige ervaring gehad

Ze hielp me met mijn zaak ookal had ik haar oas een week van tevoren gevraagd of ze mij kon helpen en ze heeft heel erg haar best voor mij gedaan en ik zou haar zelf zeker aan iedereen aanraden ze heeft ook na de rechtzaak nkg contact met me opgenomen om te kijken hoe het met me gaat etc. Ze is heel behulpzaam en aardig en ze is goed in wat ze doet

• Betrokkenheid

Heeft mij goed geholpen een echte aanrader!!

Geholpen naar wens!

Na contact, gehad met MVR, Noordanus Is mij eigen ervaring, alles naar wens verlopen. Advocaat Noordanus. Geeft een gevoel van thuis komen en begrip op zakelijk gebied. Zij heeft mij naar wens altijd goed verstaan. En daar mij, erg fijn in bij gestaan. Ik raad, Noordanus Advocatuur. Zeer zeker aan! Nogmaals vriendelijk bedankt! Leroy.

Uitmuntend

Ze actief bezig met de zaak en mist geen enkel detail

• Betrokkenheid

Mr Noordanus heeft ons in een zeer lastige zaak uitstekend bijgestaan!

Mr Noordanus is zeer professioneel, vakkundig en betrouwbaar. Ze toont daarbij haar medeleven, menselijkheid en is eerlijk. Ze geeft je het vertrouwen dat alles zeer nauwkeurig is uitgezocht. Daarbij kan zij zich zeer goed comminicatief uitspreken in de rechtzaak waardoor zij zeer goed het verweer kan overbrengen en kan overtuigen. Kortom een top advocaat! Wij zijn haar zeer dankbaar voor alles wat zij voor onze zaak heeft gedaan.

• Betrokkenheid

Helemaal goed ze is een topper

Mijn ervaring, zeer goed samen gewerkt heel lief begripvol en zeer goed in haar werk een super girl

Super advocaat!!

Een super advocaat, ik zal haar Zeker aanraden! Werd netjes ontvangen en werd goed naar mij geluisterd en beantwoord op de vragen Gerustgesteld en namen de tijd ervoor

• Betrokkenheid

Menselijk maar toch professioneel!

Betrokken, meedenkend, betrouwbaar.

• Betrokkenheid

Voelde me goed gesteund in mijn zaak.

De gesprekken waren goed te volgen voor mij. Voor we naar binnen mochten probeerde ze me gerust te stellen. Naast dat ze mijn advocaat was voelde het prettig met haar naast mij, zowel tijdens en ook voor en na de zitting.

• Betrokkenheid

Staat er 100% voor haar cliënten.

Dankzij mijn advocaat MR .. Noordanus VRIJSPRAAK . Zij is echt een Top Advocaat die recht door zee is en zich Verdiept in de zaak . En voor haar wederom vrijspraak ze gaat niet voor minder.

uitstekend

goede betrokkenheid en communicatie.

Top advocaat

Al lange tijd is Leonie mijn advocaat, met haar kennis van zaken, snelle handelen en door haar menselijke houding l en communicatie wordt de ingewikkelde juridische taal benaderbaar voor de gewone mens.

• Betrokkenheid

Pittige advocaat die voor haar klant goed opkomt en verdedigd.

Mw. mr. L.Noordanus, Heeft 1 week voor de rechtszitting het overgenomen van een andere advocaat, die na ons inziens niet genoeg boven op de zaak zat. Na een telefonische gesprek was het bij mij al duidelijk dat ze goed pittig is en ons goed adviseerde. Met spoed hebben wij toen stappen ondernomen dat zij de gegevens betreffende de zaak zou ontvangen. Hier heet ze zich helemaal in verdiept. 1e zitting direct vrijgesproken en de 2e zitting ook. Wij waren in goede handen bij haar en zijn erg gelukkig hoe ze alles heeft aangepakt vandaar haar verdiende sterren. Mocht er in de toekomst wat gebeuren wat wij niet hopen is zij de eerste die wij bellen.

Pefect

Altijd gezellig altijd netjes goed gekleed Aardig zekker een aanrader

• Betrokkenheid

Een topper van een advocaat

Altijd goed en direct aanwezig. Ben erg blij met haar zou haar niet meer willen missen

Over Advocaatscore.nl