Topper!!!

Als je een advocaat nodig heb dan raad ik iedereen L. Noordanus aan!

• Geholpen door: mr. Leonie Noordanus

Goed geholpen met duidelijke uitleg

Ik heb zelf geen ervaring met juridische zaken en meester Helmich heeft mij hiermee zeer goed bij geholpen. Zeer flexibel en goed om mee te communiceren.

Top advocaat

Top advocaat

• Geholpen door: mr. Leonie Noordanus

Kwaliteit op gebied van juridische dienstverlening.

De expertise van mevrouw Noordanus speelt een belangrijke rol in de uitkomst van juridische zaken. Het gaat niet alleen om de hoeveelheid ervaring die ze heeft opgebouwd, maar ook om kwaliteit van die ervaring en de kennis die ze daaruit heeft opgedaan. Mevrouw Noordanus is echt een top advocaat die haar sterke communicatievaardigheden, empathie en vastberadenheid gebruikt om de beste resultaten voor haar cliënten te behalen. Ze is gewoon een superheld in de rechtzaal!

• Geholpen door: mr. Leonie Noordanus

Heel professioneel en vakkundig maar ook zeer toegankelijk. En altijd 200% inzet.

Als je op zoek bent naar 'een advocaat' omdat je die plotseling nodig hebt kom je in een wereld terecht die je hopelijk nog niet kent. Wie kies je, en waarom. Geen idee, want geen ervaring. Maar Noordanus Advocatuur sprong er gelijk uit als een moderne, frisse en daadkrachtige organisatie. En dat bleek ook 100% te kloppen. Perfecte communicatie, zeer kundig, oneindig veel inzet. Maar daarnaast ook zeer toegankelijk en dat maakt het samenwerken prettig. Jong team, gezonde dosis humor als het kan en serieuze woorden als het moet. Noordanus Advocatuur was oprecht een aangename verrassing en leverde uiteindelijk ook een heel goed resultaat!

Aangenaam positief en eerlijk

Leonie Noordanus werd me aangeraden door een familielid…het eerste gesprek dat ik had met Leonie was zeer confronterend en emotioneel…Leonie was meteen eerlijk in haar communicatie naar mij en wist niet hoe mijn zaak zou verlopen…nadat ze zich had ingelezen gaf het toch wat hoop…haar advies is goed en logisch ze beantwoorden al me vragen die ik had…ze heeft me zeer goed bijgestaan vanaf dag één tot de laatste dag van de strafzaak…raad haar dan ook bij iedereen aan mocht je in een lastig situatie zitten…

• Geholpen door: mr. Leonie Noordanus

Zeer fijne en enorme prettige ervaring

Door een eerdere ervaring met een ander advocatenkantoor, had ik zeer weinig vertrouwen in een goede afloop van mijn zaak. Door een familielid ben ik toen in contact gekomen met mevrouw noordanus en haar medewerkers. Na het eerste gesprek met mevrouw Noordanus heb ik er toch voor gekozen om in zee te gaan met mevrouw Noordanus. Naar mate de gesprekken volgde kreeg ik steeds meer vertrouwen in mevrouw Noordanus en een goede afloop. Uiteindelijk heeft het harde werk van mevrouw Noordanus en haar team er toe geleid dat ik ben vrijgesproken, iets wat ik zeker niet had verwacht.

Vriendelijk

Werd snel en vriendeijk geholpen e het resultaat hellemaal goed Mvg G Meerveld

• Geholpen door: mr. Leonie Noordanus

Persoonlijk, betrokken en zeer deskundig.

Als slachtoffer van een geweldsdelict heeft mr. Brianne Helmich mij vriendelijk en vakkundig bijgestaan. Heldere uitleg over mijn rechtspositie en professionele begeleiding in het proces. Ik zou een ieder mr. Brianne Helmich aanraden.

• Geholpen door: mr. Brianne Helmich

Behulpzaam, vriendelijk en menselijk in de omgang. Duidelijk in het uitleggen wat er gaat gebeuren.

• Geholpen door: mr. Brianne Helmich

Ik ben buitengewoon goed geholpen.

Tijdens de behandeling van mijn zaak is Brianne toegewezen als mijn advocaat. Tijdens de gehele behandeling heeft zij mij bijgestaan met met kundige hulp en heeft zij alles goed uitgelegd. Door haar professionele begeleiding is de zaak met succes afgerond.

• Geholpen door: mr. Brianne Helmich

Ik ben geholpen door Brianne Helmich. Fijne en duidelijke communicatie, stelt je op je gemak en alles snel geregeld. Dankzij haar heb ik mijn rijbewijs met 3 maanden terug gekregen ipv 9 maand. Nogmaals, bedankt!

Hele goeie ervaring

Ik ben erg tevreden over de hele gang van zaken duidelijke uitleg van wat er ging gebeuren ben goed op de hoogte gehouden en goeie en snelle reactie op de vragen en onzekerheden die ik had tijdens het proces

Super goed, flexibele advocaat

Mijn ervaring met de advocaat is harstikke goed, luisteren goed naar je verhaal en maakt er ook tijd voor om het goed intelezen en jou goed te helpen.

• Geholpen door: mr. Brianne Helmich

Super , er word altijd naar je geluisterd en op alle tijden als je ze nodig hebt dan helpen ze jou

Ik ben geweldig geholpen, nooit iets te veel als je wat vraagt, zou deze lieve brianne aan iedereen aanbevelen

Perfect geholpen!

Super goede ondersteuning gehad, alles was duidelijk voor me en ik kon met een gerust gevoel het proces doorlopen.

Medelevend

Mijn. Ervaring met brianne heb ik als medelevend ervaren ze was heel vriendelijk en had veel begrip voor situatie niet een gevoel dat ze een kant koos maar gwn neutraal eerlijk der in was

• Geholpen door: mr. Brianne Helmich

Professioneel & snel geholpen.

Brianne heeft mijn klaagschrift geschreven voor de invordering van mijn rijbewijs. Zeer snel geregeld. Woorden van de rechter : compleet en goed onderbouwd klaagschrift dus geen vragen nodig! Resultaat rijbewijs terug gekregen. Bedankt!

• Geholpen door: mr. Brianne Helmich

Juiste argumentatie met uitstekend resultaat

Brianne van Noordanus heeft mij geholpen met het winnen van een strafzaak met degelijke voorbereiding en inzet tijdens de zitting. Geen poespas of afleiding maar focus op de zaak en argumentatie. Erg plezierig !

Super fijne samenwerking

Een hele fijne samenwerking. Er wordt goed naar je geluisterd. Er wordt veel tijd voor je gemaakt. Echt professioneel te werk gegaan. Een mega fijne steun gehad! Echt een gevoel van vertrouwen en iemand die echt haar best doet voor je.

De allerbeste!

Een betere advocaat ga je niet vinden. In alle opzichten de allerbeste.

• Betrokkenheid

Ik heb de ondersteuning als professioneel, inlevend en als deskundig ervaren.

De begeleiding was op maat.

Tevreden.

Dankzij jullie kan ik deze moeilijke periode veel beter doorstaan. Bedankt voor de goede zorgen.

• Betrokkenheid

Professioneel advies tegen een bescheiden vergoeding

Via Noordanus bezwaar gemaakt op een stevige boete. Voor een bescheiden vergoeding heeft het kantoor mij telefonisch en via de mail van juridisch advies voorzien. Uiteindelijk aan de hand van het advies besloten om mijn bezwaar in te trekken. Niet de uitkomst die ik had gehoopt, maar dat doet natuurlijk niets af aan het advies dat ik heb ontvangen.

• Betrokkenheid

Prima advocaat die die zowel voor de zaak als voor de mensen door het vuur gaat

Ik had een moeilijke zaak maar mevrouw noordanus heeft er voor gezorgd dat die tot een goed einde is gekomen. Ze is heel vriendelijk neemt de tijd voor Je Goed bereikbaar Luisterend oor Legt alles goed uit

Zilverparkkade 85 8232 WK Lelystad

03 20 – 320 025