Gemakkelijke en plezierige ervaring

De installatie van de zonnepanelen ging gemakkelijk. Het team van GoudsEnergie wist wat zij aan het doen waren en de communicatie verliep prettig. Ik raad GoudsEnergie aan al mijn kennissen aan!

Vriendelijk

Heel blij met mijn installatie. Harde werkers ze hebben kennis van zaken. Straalt vertouwen uit.

Fijn bedrijf die weet wat ze doen.

Advies is heel eerlijk!

Telefonisch advies ingewonnen. Ik was mij namelijk aan het oriënteren op zonnepanelen. Helaas blijkt mijn dak niet geschikt te zijn voor het plaatsen van zonnepanelen. Daardoor kon ik geen goed rendement krijgen. Heel fijne, duidelijke en eerlijke communicatie.

Van A t/m Z zeer tevreden over het proces resultaat

Ik kwam in aanraking met SBI zonnepanelen toen ik de flyer op mijn mat zag liggen. Ik had altijd al willen verduurzamen maar wist niet precies wat het mij zou kosten en opleveren. Na een telefoongesprek met een medewerker van SBI zonnepanelen kwam ik al gauw achter dat de terugverdientijd best snel kan zijn als je maar voldoende lichtval hebt op je dak en de juist zonnepanelen selecteert. De offerte was helder en ik nam de sprong. Ik moet zeggen dat de communicatie en de manier waarop mijn eisen en wensen zijn opgenomen heel goed is gedaan. De installatie was binnen een halve dag uitgevoerd zonder bijzonderheden. Tot op de dag van vandaag zie ik dagelijks de opbrengst van mijn panelen en ben SBI zonnepanelen dankbaar voor hun uitstekende service. Groeten, Bas

Goede installatie en consult!

Heel tevreden over de installatie en was een hele fijne communicatie met goede service! Wist eerst niet of het voor mij rendabel zou zijn om zonnepanelen te nemen, maar na het consult was alles heel duidelijk dankzij de eigenaar Mustafa. Je kan wel zien dat ze weten waar ze het over hebben!

Goeie service, tevreden over het resultaat.

Uitstekende service

Goede geholpen door een competent team

Bedankt voor uw review.

Heel goed werk geleverd. We zijn erg tevreden.

Ze hebben heel netjes gewerkt en goed werk geleverd. We zijn hier zeker tevreden mee en hebben geen spijt.

Top service!

Dit bedrijf heeft mensen in dienst die weten wat hun vak inhoudt. Alles werd mij goed uitgelegd en voor ik het wist was het product al geïnstalleerd.

Het was ons plezier om u van dienst te zijn.

Uitstekend werk geleverd!

Competent, betrouwbaar, snel en vriendelijk! Goede ervaring gehad met de heren van SBI.

Dank u.

Dé specialist op het gebied van zonnepanelen!

Destijds heb ik veel zonnepanelen bedrijven benaderd, enkel SBI stak er met kop en schouders bovenuit! Vanaf het maken van een advies opmaat, naar een persoonlijke bespreking bij ons thuis, tot aan de plaatsing. Alles was tot in de puntjes verzorgd. Als je opzoek ben naar een betrouwbare zonnepanelen specialist, met advies op maat, dan kan ik SBI van hart aanbevelen.

Bedankt voor uw review. We hebben met plezier bij u gewerkt.

Fantastisch

Ik was erg onder de indruk van de zorg van de installateurs om het werk goed te doen en daarna alles op te ruimen. Goed werk jongens

Fijne, duidelijke communicatie en goede service

Zeer tevreden over de manier waarop ik geholpen ben. Altijd bereikbaar en vriendelijke werknemers die je alles duidelijk uitleggen en mij in het process hebben betrokken! Verder ook heel tevreden over de Corona maatregelen die ze hebben genomen, zo kon alles toch doorgaan!

Heel goed

Jullie zijn heel professioneel geweest. Bedankt

Over SBI-Zonnepanelen

Als aardebewoner word je tegenwoordig overspoeld met berichten over CO2, stikstof en andere broeikasgassen die tot opwarming van ons planeet leiden. Verduurzaming is onze beste manier om de schade terug te draaien. Dit heeft ons Solar B Installations aangezet om een steentje bij te dragen zodat de generaties na ons ook een waardig bestaan kunnen leiden. Ons ideaal is om ieder huishouden volledig onafhankelijk van stroom en gas te maken, oftewel zelfvoorzienend. Hierdoor kunnen de kolencentrales die een aanzienlijke bijdrage leveren aan de opwarming van de aarde opgeheven worden. Het is onmiskenbaar om te zien dat de meeste onder ons verduurzamen wegens de financiële voordelen. Daarom bieden wij A-kwaliteit zonnepanelen aan met het hoogste rendement tegen de laagste prijzen. Hierdoor kan de terugverdientijd van uw investering binnen enkele jaren gerealiseerd worden en kunt u decennia lang genieten van een zelfvoorzienend bestaan.