No nonsense, adequate benadering.

Jaap Dijftholt heeft mij goed en adequaat met mijn "probleem" ivm verkoop woning geholpen. Nuchter en bekwaam.

Grandioos. Tien.

Jaap Drijftholt is een gedreven en prettig advokaat met veel kennis van meerdere disciplines. Geeft duidelijke en begrijpelijke uitleg en is resultaat gericht. Heeft mij fantastisch begeleid en bijgestaan ook naast de civiele kant de bestuurlijke kant. Met uiteindelijke resultaat dat we de zaak gewonnen hebben. Ook de telefonische afstemming met Carl en Mirjam tijdens de rechtzaak hebben zij als bijzonder prettig ervaren. De VvE en ik persoonlijk zal hem zeker opnieuw raadplegen mocht er in de toekomst zich iets voordoen. En ik zal hem zeker aanbevelen. Veel succes in zaken. En heel veel dank voor de prettige samenwerking. Mirian

Adequate no-nonsens aanpak

In duidelijke taal wordt aangegeven welke opties er zijn en welke consequenties daaraan verbonden zijn. De betrokkenheid en gemeende interesse is buitengewoon. Mijn complimenten!

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Uistekend: deskundig, klantvriendelijk, toegankelijk.

Ik heb de contacten als heel prettig ervaren. Voorop staat de ervaren deskundigheid, maar ook de prettige communicatie en de snelle reacties op mails vond ik heel prettig. Dus in 1 woord: uitstekend!

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Zeer tevreden over het resultaat.

Fijne samenwerking met een mooi resultaat. Wakkere alerte mensen waar je van op aan kunt. Ik heb wel eens anders meegemaakt.

• Geholpen door: mr. D.H. Denecke-Bol

Top-advocatuur!

Onverwoordbaar uitmuntend. Aardig, lief, empathisch en uiterst bekwaam. Alle superlatieven schieten te kort. Ik zou heel Nederland op de hoogte willen brengen van AVC Advocaten en (in mijn geval) advocaat Jaap Drijftholt. Door hem kon ik weer slapen. Zo ongelooflijk bekwaam en rustgevend. Iemand schrijft -als recensie- dat het is alsof "grote broer" het voor haar opgenomen heeft. Zo voel ik het ook. Er kan me niets naars meer gebeuren met advocaat Jaap Drijftholt.

top

ik heb top ervaring

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Snel en adequaat werd ik te woord gestaan en geholpen.

Nadat ik inhoudelijk alle informatie op tafel had gelegd was snel een conclusie getrokken. Het inleven van de complexe problematiek waarin mijn bedrijf zich bevond was door AVC snel geanalyseerd. Door deze analyse heb ik, dankzij AVC, direct succes weten te behalen en is voorkomen dat deze zaak jaren lang zou voortslepen. Nogmaals dank.

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Een uitermate complex probleem werd deskundig en volhardend tot een prima oplossing gebracht!

Betrokken en laagdrempelig kantoor dat zowel in procesvoering als op de weg er naar toe evenals bij de uitvoering van de vonnissen adequaat opereert. Duidelijk onderhandelings-gericht, straight in (on)mogelijkheden en standvastig in onderhandelingen met oog voor het belang van de opdrachtgever. In deze case was er sprake van meerdere beslagen op commercieel vastgoed voortvloeiende uit een mondelinge toezegging van een verkoopovereenkomst waarbij een aantel kort gedingen zijn gevoerd en uiteindelijk het vastgoed vrij van beslagen kon worden geleverd!

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Zeer proactieve en competente support

De ondersteuning door Jaap heb ik als zeer prettig ervaren, hij is goed bereikbaar, geeft snel guidance, is pragmatisch en denkt goed mee in scenario’s vanuit klant perspectief. Hij heeft ons dus snel vooruitgeholpen!

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Accuraat, plezierig to the point met een perfecte dossier kennis.

Als er gewonnen is, is de beoordeling natuurlijk meestal goed zo niet geweldig. Of het in onze casus de beoordeling veel verandert zou hebben weet ik niet. Natuurlijk uitermate blij met het succes maar als het niet zo was geweest, hebben we te doen gehad met een specialist op zijn gebied. Altijd snel te bereiken en een perfecte dossier kennis, duidelijke adviezen en prettig om mee te werken. Ik heb er in ieder geval een goed gevoel aan over gehouden.

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Alsof je grote broer het voor je opneemt in het conflict

Als donderslag bij heldere hemel werd mij het ontslag aangezegd. Via een vriend werd ik in contact gebracht met AVC advocaten. Mijn emotie in het conflict werd zo goed omschreven alsof ik het zelf geschreven zou hebben. Ik werd begrepen in mijn emotie en door snel en adequaat handelen heb ik deze periode goed kunnen afronden. Op naar nieuwe kansen.

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Professioneel, klant centraal en resultaatgericht advocaten team!

Vanaf het eerste contact tot en met het laatste contact zeer goede communicatie en heel duidelijk in de advisering. Nemen de tijd voor je om de zaken goed door te spreken en managen het proces geweldig!

• Geholpen door: mr. M.J. Drijftholt

Bovenverwachting in resultaat en manier van werken

De aanpak is pragmatisch, doeltreffend en efficiënt te noemen. Zeer directe communicatie en toegankelijk op de momenten als dat nodig is. De brede juridische kennis en de specialisme worden met volle overgave vertaald naar oplossingen die passen bij ons als klant. Leuke mensen en plezierig in omgang. Top kantoor.

Zeer snelle service

Goed en accuraat en eigen inbreng van ideeën. Tegen zeer nette tarieven

• Geholpen door: mr. I. Roseboom

Weesperzijde 33 1091 ED Amsterdam

020 – 210 33 70

Over AVC Advocaten

AVC Advocaten bestaat uit een team van advocaten, juristen en kantoormedewerkers. Allen zijn zij universitair geschoold op het terrein van het civiel recht. AVC Advocaten voert een brede civiele praktijk. Onze advocaten en juristen zijn daarnaast gespecialiseerd in het arbeidsrecht, ondernemingsrecht en vastgoedrecht (huur, koop en VvE-recht). Door de ruime praktijkervaring van onze advocaten en juristen kunnen zij u in vrijwel iedere civiele zaak uitstekende juridische advisering bieden, zo nodig gerechtelijk. Procederen doen zij te allen tijde met als doel het behalen van resultaat. Uw tijd is ten slotte veel waard. Wilt u meer weten over onze dienstverlening? Neem gerust contact op.

Over Advocaatscore.nl