Amazing Service and Expertise

I had an urgent need for a Nest Pro technician as my Heat Link died recently and my flat was absolutely freezing. After receiving the new hardware replacement from Google, I contacted Smartproof and they were able to show up the same day and install my new Heat Link to my great satisfaction. Amazing service and overall expertise, and I wouldn’t hesitate to contact them again.

• Would you recommend us? Yes
  • How did you make the installation appointment? Online
  • N/A

Prima geholpen

Snel en goed geholpen

Super service

Wij hadden al meerdere malen een Google Nest deurbel geplaatst, maar iedere keer stopte deze ermee. Toch maar hulp ingeschakeld van Smartproof en binnen een uurtje was alles goed aangesloten en verboden met onze apparaten. Wij zijn zeer tevreden over de service!

Zeer tevreden met Nest Therm. V3 installatie

Ik kon snel terecht, makkelijk via de site en kreeg heldere afspraakbevestigingen en uitleg per mail. Ook communicatie per Whatsapp en telefoon prettig. Meneer zeer vriendelijk en beleefd tijdens installatieafspraak. Nest Thermostaat v3 installatie ging snel, duidelijk veel ervaring. Er werd goed tijd genomen om me de Nest incl. de app uit te leggen. Zeer tevreden, waren meer bedrijven maar zo! Aanrader.

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Zeer professioneel, en heel snel volledig nu geïnstalleerd

Goede uitleg, snelle installatie.

Uitzonderlijke service van Smartproof

Mijn twee jaar oude Nest Hello deurbel was defect. Smartproof laten langskomen om het probleem te verhelpen, maar na twee uur op een zondag lang echt van alles te hebben geprobeerd bleek het euvel toch echt in de electronica deurbel zelf te zitten. Er zat voor Smartproof niks anders op dan onverrichter zake weer te vertrekken, maar niet zonder uitgebreide tips te geven hoe dit met Google af te handelen. De volgende dag heb ik zelf met Google gebeld, maar die wilden na een uur aan de telefoon met ze hebben te gehangen tóch niet buiten de garantieperiode onder coulance mijn Nest Hello deurbel vervangen. Vervolgens via WhatsApp contact gehad met Smartproof die daarop direct zelf weer contact opnamen met Google. En warempel, dankzij de goede contacten daar en hun Google Nest Pro status (alsmede de betere uitleg van het probleem neem ik aan), kon er wel een vervangingsprocedure worden gestart. Uitzonderlijke service van een topbedrijf dus, die ik iedereen zou aanraden!

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Google Nest Pro service bezoek

Ondanks dat de monteur later was. Hij belde keurig op om dat aan te geven. Fijne installatie, hulp bij koppelen van de app. Fijne warme voetjes. Dank!

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Goede en snelle communicatie, keurige werkzaamheden en uitstekende ondersteuning.

Het boeken via de website ging snel en efficiënt. De installateur meldde zich een kwartiertje van tevoren en was mooi op tijd. De werkzaamheden verliepen snel en netjes waarbij controle werking iedere keer uitgevoerd werd. De apparatuur werd snel ingesteld en keurige ondersteuning bij het inregelen van de app(s) op de telefoon(s). Ik beveel dit bedrijf op basis van mijn ervaring dan ook van harte aan.

Snel en vakkundig.

Great service!

Thanks a lot for your expert, kind and quick support. I really appreciate how you answered to our questions and even helped us with the Google apps. Strongly recommended!

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Snel, correct, klantvriendelijk en professioneel

Online afspraak maken was op zeer korte termijn mogelijk. Direct een bevestiging van de afspraak. Monteur was iets verlaat, maar had dat telefonisch al gemeld. Snelle installatie met een goede uitleg.

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Beste Wouter, Bedankt voor uw positieve review. We zijn blij om te horen dat u ondanks de vertraging tevreden bent met de geleverde service. Marcel | Smartproof

Goede service en snel

Goede service en snel

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Beste Roger, Bedankt voor je positieve review, fijn om te horen dat je tevreden bent met de geleverde werkzaamheden! Marcel | Smartproof

Vakkundige installatie en goede uitleg van Google nest deurbel.

Montage is netjes. De deurbel met camera werkt naar behoren. Kijkgebied van de camera is goed ingesteld. Goede uitleg over de werking van de app.

• Hoe heeft u de installatie afspraak gemaakt? Online
  • Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Leveren en installeren van smart product(en)

Bedankt voor je positieve beoordeling. Daar doen wij het voor! Marcel | Smartproof

Snel en compleet geregeld

Het maken van een afspraak ging vlekkeloos online. Snel geregeld, duidelijke vermelding van prijs, en keuze in tijd. De monteur was aardig en heeft alles compleet en goed uitgelegd! Alles compleet ingesteld en het werkt super. Super tevreden over dit bedrijf en kan het iedereen aanbevelen.

Goede en snelle service

Ik heb een nest thermostaat laten plaatsen omdat ik niet zelf wou rommelen aan de cv met draadjes ect. Snelle afspraak gemaakt voor de volgende dag. Aardige monteur. En goede service! Zou het zeker aanraden als je twijfelt.

Snelle en uitstekende service

Online is het ongelofelijk makkelijk een afspraak voor installatie in te plannen op een moment dat het jou uitkomt (zelfs ‘s avonds en in het weekend). Ersin is erg vriendelijk, klantgericht en neemt de tijd om je alles uit te leggen. Duidelijke prijzen en goed verwachtingsmanagement. Indien we in de toekomst nog meer laten installeren zullen we dat zeker weer via Smartproof laten doen.

Professioneel

Professionele monteur, snelle en goede service, monteur nam de tijd om alles uit te leggen.

Snel en vakkundig geholpen

Smartproof heeft mijn Nest tweeëneenhalf jaar geleden probleemloos geïnstalleerd. Helaas is door een productiefout de Heatlink kapot gegaan, waarop Google uiteindelijk overstag ging en een vervangend onderdeel heeft verzonden. Ik kon dezelfde dag nog een afspraak maken voor het installeren van de nieuwe Heatlink, opnieuw vlekkeloze en vriendelijke service.

• Hoe heeft u de installatie afspraak gemaakt? Telefonisch
  • Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? N.v.t.

Zeer klantvriendelijk, proffessioneel en kundig

Door het plotseling uitvallen (storing) van mijn Nest Home Thermostaat 3e generatie ben ik gelukkig via Google bij Smartproof terechtgekomen. Ondanks de drukte neemt Smartproof de tijd om te bellen en het probleem samen in kaart te brengen. Doordat zij grote kennis van het product hebben hoeft het vinden van een oplossing niet lang te duren. Op die manier zullen de kosten ook niet onnodig hoog worden. Hier zijn ze bij mij ook direct transparant over geweest. Dit vind ik klantvriendelijkheid zoals het bedoeld is. De zeer vriendelijke monteur gaf tijdens het zoeken van het probleem uitleg over zijn handelingen en het product en zodat je weet waar hij mee bezig is. Het Nest Home product is niet goedkoop en wil je ook iemand met verstand van zaken in huis en dat bieden zij. Ik ben heel enthousiast over Smartproof geef het liefste een 10 maar dan hebben zij geen uitdaging meer!

• Hoe heeft u de installatie afspraak gemaakt? Telefonisch
  • Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? N.v.t.

Vandaag mijn Honeywell Smart thermostaat laten installeren. De monteur was mooi optijd en heeft de installatie snel en netjes uitgevoerd. Ook heb ik nog uitleg gekregen over hoe de bijbehorende app werkt. Ik ben erg tevreden!

Dankbaar.

Keurige mailing en telefoontje van ik kom eraan, op de dag van installatie. Alle afspraken van tevoren nagekomen en kosten zoals vooraf afgesproken. Dan Ersin de monteur, joh heb je even Vriendelijk Geduldig Correct Snel Maar dit aan 2 ouwe sokken van 70jr duidelijk uitleggen, ja dat is meer dan klantvriendelijk. Complete ervaring zoals.........vroeger, toen de klant nog Koning was.

• Hoe heeft u de installatie afspraak gemaakt? Online

Kwam een beetje traag op gang maar afhandeling was zeer goed!

Via de website had ik een afspraak gemaakt. Waar de eerste afspraak ietsjes stroever ging qua communicatie, was er een tweede afspraak gemaakt, deze was naar tevredenheid afgehandeld. De werknemer was zeer duidelijk en transparant over de extra werkzaamheden en voerde alles naar tevredenheid uit. Nu een paar dagen later werkt alles nog steeds uitstekend, en ik zal dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen bij vrienden of familie.

Helemaal TOP!!

Monteur Mohamed is bij mij langs geweest en heeft de termostaat geïnstalleerd. Hij was goed goed op tijd, klantvriendelijk en werkt heel netjes! Zal zeker nog gebruik maken van dit bedrijf in de toekomst komen afspraak na en kwa prijsverhouding zijn ze zeker niet duur. Ik zou zeggen kortom je krijgt er geen spijt van.

Snelle goede service.

Om 4 uur gebeld. ‘s Avonds gemonteerd. Bel geïnstalleerd en werking vlot uitgelegd.

Super gedaan zeer tevreden

Notarisappel 25

4007 ZC Tiel

0655343333 / 085 060 1250

Over Smartproof

Smartproof is een jong bedrijf dat zich richt op alle vormen van huisautomatisering. Ons team bestaat uit gedreven enthousiaste liefhebbers van smart home producten, die wij leveren en op locatie installeren. Door diverse smart home producten met elkaar te combineren realiseren wij een samenstelling geheel voor jou op maat. Onze producten zorgen voor comfort, veiligheid en gemak, en alle denkbare combinaties zijn mogelijk. Als specialist in domotica zijn wij een persoonlijke installatiepartner die uitsluitend de beste producten voor huisautomatisering levert en op professionele wijze installeert. Heb je last van een storing? Dan staan wij uiteraard ook voor je klaar om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Domotica is de toekomst en garandeert meer veiligheid en comfort; stap ook aan boord en geniet van de vele voordelen die het brengt. Laat Smartproof je helpen bij het installeren van je volledige huisautomatisering dat gegarandeerd voor optimaal gemak zal zorgen.