Vakkundige installatie en goede uitleg van Google nest deurbel.

Montage is netjes. De deurbel met camera werkt naar behoren. Kijkgebied van de camera is goed ingesteld. Goede uitleg over de werking van de app.

• Hoe heeft u de installatie afspraak gemaakt? Online
  • Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Leveren en installeren van smart product(en)

Snel en compleet geregeld

Het maken van een afspraak ging vlekkeloos online. Snel geregeld, duidelijke vermelding van prijs, en keuze in tijd. De monteur was aardig en heeft alles compleet en goed uitgelegd! Alles compleet ingesteld en het werkt super. Super tevreden over dit bedrijf en kan het iedereen aanbevelen.

Goede en snelle service

Ik heb een nest thermostaat laten plaatsen omdat ik niet zelf wou rommelen aan de cv met draadjes ect. Snelle afspraak gemaakt voor de volgende dag. Aardige monteur. En goede service! Zou het zeker aanraden als je twijfelt.

Snelle en uitstekende service

Online is het ongelofelijk makkelijk een afspraak voor installatie in te plannen op een moment dat het jou uitkomt (zelfs ‘s avonds en in het weekend). Ersin is erg vriendelijk, klantgericht en neemt de tijd om je alles uit te leggen. Duidelijke prijzen en goed verwachtingsmanagement. Indien we in de toekomst nog meer laten installeren zullen we dat zeker weer via Smartproof laten doen.

Professioneel

Professionele monteur, snelle en goede service, monteur nam de tijd om alles uit te leggen.

Snel en vakkundig geholpen

Smartproof heeft mijn Nest tweeëneenhalf jaar geleden probleemloos geïnstalleerd. Helaas is door een productiefout de Heatlink kapot gegaan, waarop Google uiteindelijk overstag ging en een vervangend onderdeel heeft verzonden. Ik kon dezelfde dag nog een afspraak maken voor het installeren van de nieuwe Heatlink, opnieuw vlekkeloze en vriendelijke service.

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? N.v.t.

Zeer klantvriendelijk, proffessioneel en kundig

Door het plotseling uitvallen (storing) van mijn Nest Home Thermostaat 3e generatie ben ik gelukkig via Google bij Smartproof terechtgekomen. Ondanks de drukte neemt Smartproof de tijd om te bellen en het probleem samen in kaart te brengen. Doordat zij grote kennis van het product hebben hoeft het vinden van een oplossing niet lang te duren. Op die manier zullen de kosten ook niet onnodig hoog worden. Hier zijn ze bij mij ook direct transparant over geweest. Dit vind ik klantvriendelijkheid zoals het bedoeld is. De zeer vriendelijke monteur gaf tijdens het zoeken van het probleem uitleg over zijn handelingen en het product en zodat je weet waar hij mee bezig is. Het Nest Home product is niet goedkoop en wil je ook iemand met verstand van zaken in huis en dat bieden zij. Ik ben heel enthousiast over Smartproof geef het liefste een 10 maar dan hebben zij geen uitdaging meer!

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? N.v.t.

Vandaag mijn Honeywell Smart thermostaat laten installeren. De monteur was mooi optijd en heeft de installatie snel en netjes uitgevoerd. Ook heb ik nog uitleg gekregen over hoe de bijbehorende app werkt. Ik ben erg tevreden!

Dankbaar.

Keurige mailing en telefoontje van ik kom eraan, op de dag van installatie. Alle afspraken van tevoren nagekomen en kosten zoals vooraf afgesproken. Dan Ersin de monteur, joh heb je even Vriendelijk Geduldig Correct Snel Maar dit aan 2 ouwe sokken van 70jr duidelijk uitleggen, ja dat is meer dan klantvriendelijk. Complete ervaring zoals.........vroeger, toen de klant nog Koning was.

• Hoe heeft u de installatie afspraak gemaakt? Online

Kwam een beetje traag op gang maar afhandeling was zeer goed!

Via de website had ik een afspraak gemaakt. Waar de eerste afspraak ietsjes stroever ging qua communicatie, was er een tweede afspraak gemaakt, deze was naar tevredenheid afgehandeld. De werknemer was zeer duidelijk en transparant over de extra werkzaamheden en voerde alles naar tevredenheid uit. Nu een paar dagen later werkt alles nog steeds uitstekend, en ik zal dit bedrijf dan ook van harte aanbevelen bij vrienden of familie.

Helemaal TOP!!

Monteur Mohamed is bij mij langs geweest en heeft de termostaat geïnstalleerd. Hij was goed goed op tijd, klantvriendelijk en werkt heel netjes! Zal zeker nog gebruik maken van dit bedrijf in de toekomst komen afspraak na en kwa prijsverhouding zijn ze zeker niet duur. Ik zou zeggen kortom je krijgt er geen spijt van.

Snelle goede service.

Om 4 uur gebeld. ‘s Avonds gemonteerd. Bel geïnstalleerd en werking vlot uitgelegd.

Super gedaan zeer tevreden

Goede prijs goede montage

Ik heb een Nest bel besteld incl. montage. Communicatie verliep prima vooraf en de bel en nieuwe trafo netjes gemonteerd en uitleg gekregen.

Vriendelijk, deskundig en snel

Aardige man kwam langs om voor mij de nest learning thermostat te installeren, dit ging snel en is goed gebeurd, kreeg er ook extra uitleg bij!

Super vriendelijk en deskundig

Alles super geregeld

• Hoe heeft u de installatie afspraak gemaakt? Online

Top! Ervaren en vriendelijke installateur.

tevreden

tevreden

Wat een professioneel bedrijf

Wij hadden een afspraak gemaakt voor een Nest deurbel te laten installeren. Hij denkt goed met je mee, heeft ook alles bij zich om goed te installeren. De communicatie was echt super. Belde netjes dat die eraan kwam en dat hij later kwam dan gepland vanwege file. Vervolgens hadden wij ook een google thermostaat en ook die wilde hij gelijk installeren zonder een extra afspraak te maken.

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Snelle en vakkundige service!

Binnen een dag een afspraak. Bij installatie wordt er meegedacht en alles netjes geïnstalleerd. Tevens prima uitleg van de app en opties

Erg tevreden!

De service van Smartproof was duidelijk & snel!

Snelle en goede service

Er was snel contact en er kon ook snel een afspraak gemaakt worden. Erg prettig en kundige installateur.

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Een installateur met kennis van zaken

Wist tot op heden niet dat er zo makkelijk een online afspraak geboekt kon worden voor een installatie. Wij hebben Nest deurbel en thermostaat gekocht, installeren was toch wat complexer dan gedacht. Monteur legde elke stap uit en heeft ons hulp aangeboden bij het installeren van de app. Wij bevelen Smartproof zeker aan!

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Was op zoek naar een Nest installateur en ben via de Google website bij Smartproof terecht gekomen. Afspraak gemaakt voor onze nieuwe Nest deurbel, monteur was vriendelijk en heeft de klus geklaard!

• Waarvoor heeft u Smartproof benaderd? Installeren van smarthome product(en)

Afspraak geannuleerd zonder rede, daarna al het contact verbroken

Afspraak gemaakt bij het bedrijf voor een Nest Hello deurbel inclusief installatie, dit kon gemakkelijk via de website en had ik kunnen plannen voor de volgende dag om 19:00. De volgende morgen rond 09:00 een email gehad dat de afspraak geannuleerd was met als opgegeven rede: "", wel kon ik volgens de email een nieuwe afspraak maken via de website. Na deze email heb ik het bedrijf gebeld om te gaan vragen wat er precies aan de hand was, en om wellicht een nieuwe afspraak te maken. Na lang wachten aan de telefoon werd de verbinding verbroken zonder iemand gesproken te hebben. Daarna geprobeerd om via de website een nieuwe afspraak te maken, en opeens kreeg ik een melding dat het bedrijf niet meer kon leveren op mijn postcode, terwijl dit de avond ervoor nog mogelijk was. Daarna gezien dat het ook mogelijk is om contact op te nemen met het bedrijf via Whatsapp, dus ik heb een berichtje gestuurd met de vraag dat mijn afspraak geannuleerd is en of het mogelijk is om een nieuwe afspraak te maken, hierop kreeg ik snel een reactie met de vraag om welke postcode het ging. Ik heb mijn postcode verstuurd en daarna nooit meer een reactie gekregen, nog wel na drie uur nog een bericht verstuurd of er nog een antwoord kwam, maar geen reactie. UPDATE: Smartproof heeft naderhand contact gezocht n.a.v. de slechte review en heeft gevraagd wat ze beter konden doen en of ze iets konden verbeteren. En ze hebben aangegeven te gaan proberen hun service verlening te verbeteren.

Over Smartproof

Smartproof is een jong bedrijf dat zich richt op alle vormen van huisautomatisering. Ons team bestaat uit gedreven enthousiaste liefhebbers van smart home producten, die wij leveren en op locatie installeren. Door diverse smart home producten met elkaar te combineren realiseren wij een samenstelling geheel voor jou op maat. Onze producten zorgen voor comfort, veiligheid en gemak, en alle denkbare combinaties zijn mogelijk. Als specialist in domotica zijn wij een persoonlijke installatiepartner die uitsluitend de beste producten voor huisautomatisering levert en op professionele wijze installeert. Heb je last van een storing? Dan staan wij uiteraard ook voor je klaar om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Domotica is de toekomst en garandeert meer veiligheid en comfort; stap ook aan boord en geniet van de vele voordelen die het brengt. Laat Smartproof je helpen bij het installeren van je volledige huisautomatisering dat gegarandeerd voor optimaal gemak zal zorgen.