Ongelofelijk Warm en zeer professioneel geholpen

Vanaf het moment dat ik belde, tot aan de crematie echt ongelofelijk goed geholpen door Ilze met al onze wensen. Aangezien wij niets geen ervaring hadden heeft Ilze ons de hele weg begeleid met diverse ideeën. Wat een super warme en professionele vrouw.

Persoonlijk, empathisch en professioneel

We zijn met veel gevoel voor ons professioneel begeleid bij en ondersteund in het afscheid van onze dierbare zoon en broer.

Alles was goed geregeld en uitgevoerd.

Alles is naar wens gegaan en het contact met Ilze Jansen verliep ook goed.

Zeer goed geregeld

Ilze Jansen die de uitvaart verzorgde leefde zeer goed mee, gaf ons de tijd en zorgde ervoor dat het zeer goed geregeld was.

Geweldig begeleid en geregeld !

Van het begin tot het eind en zelfs na de uitvaart uitstekend begeleid en geregeld. Vooral de empathie en warmte waarmee Ilze Jansen alles doet is hartverwarmend. Een aanrader !!

Keurig verzorgd

Keurig verzorgd, mede natuurlijk door Ilze Jansen, soepel omgegaan met wensen.

meedenkende hartelijke uitvaartverzorgster

Ik heb Ilze ervaren als een heel fijn mens die precies goed aanvoelde wat wij nodig hadden. Ilze dacht mee, is heel praktisch en heeft heel veel ervaring. Ze drong ons niets op maar opperde dingen waar we zelf op dat moment niet aan hadden gedacht. Op de uitvaart zelf begeleide ze het proces professioneel maar ook heel warm. Ik zou haar zeker aanbevelen.

ondersteunend en betrokken

in een periode dat alles emotioneel open lag en er van alles geregeld moest worden waar wij nooit eerder iets mee van doen hadden was Ilse er vanaf het begin heel proffesioneel maar ook empatisch betrokken. haar warme maar tegelijkertijd doortastende manier van handelen was heel fijn.

Professioneel en empathisch

Alles vanaf het melden van het overlijden van mijn moeder t/m het laatste contact bij de uitvaart (en ook in de periode van nazorg) is in een bijzonder fijne sfeer verlopen. ‘Professioneel’ en ‘empathisch’ zijn de termen die me als eerste te binnen schieten.

zeer goed

Goede begeleiding rondom uitvaart

Er werd goed geluisterd naar onze wensen rondom uitvaart van onze moeder. Uitvaart was zoals we die wikden,erg belangrijk, er werd liefdevol gehandeld!

Contact was erg prettig. Goede uitleg, geruststellend. Alles volgens verwachting.

Zeer goede begeleiding in alles

Je kan alles over laten aan Eric Welgraven Hij heeft alles tot in de puntjes geregeld.

goed geregeld

Alles is netjes geregeld, fijn contact

Professioneel

Flexibel, meedenkend, behulpzaam, ontzorgen. Ik heb heel veel gehad aan de uitvaartverzorgster! Ze verdient in mijn ogen een 10 met een griffel.

Alles loopt goed !

voelt als persoonlijk betrokken voor en tijdens de Uitvaart

duidelijke uitleg over de uitvaart en de kosten, zeer persoonlijk ingestelde Uitvaartondernemer

Heel tevreden

Goede zorgen

Snel personlijk contact. En goed meedenken.

Binnen twee uur na het telefoongesprek stond ze met alles op de stoep. En gaf ze precies aan wat prioriteit had en waar we nog een nachtje over konden slapen. Omdat ze echt alle mensen kent die je nodig hebt in deze situatie werd het een soepele ervaring. Ook heel mooi was de mogelijkheid om op gebaard in het herinneringshuis te liggen waar je echt elk moment naar toe kon.

Fijne uitvaartondernemer

Goed contact, duidelijke uitleg over de uitvaart en alles wat daarbij komt, vriendelijk personeel, contact na de uitvaart is ook goed

Perfect geregeld

Vanaf eerste contact tot het afsluiten geweldig geregeld.

Klantvriendelijk, snel, behulpzaam

Alles uitstekend

Wij (mijn zussen en ik) zijn zeer tevreden over jou/jullie. Luisterend, meedenkend en zeer vriendelijk. ofwel voor, tijdens en na de plechtigheid. Voor ons was alles bij elkaar een waardig afscheid.

Geweldig meelevend en denkend

Uitstekende begeleiding

goede ervaring alleen ivm coronamaatregelen af en toe wat onduidelijk

onduidelijk over condoleanceregister, die zou er liggen er na de condoleance kwamen we erachter dat het er toch niet lag. werden uit de familiekamer gehaald vlak voor de crematie om te vragen waar we wilden zitten. Dat had naar mijn mening eerder gevraagd kunnen worden.

Over Monuta Uitvaart