Alles loopt goed !

voelt als persoonlijk betrokken voor en tijdens de Uitvaart

duidelijke uitleg over de uitvaart en de kosten, zeer persoonlijk ingestelde Uitvaartondernemer

Heel tevreden

Goede zorgen

Snel personlijk contact. En goed meedenken.

Binnen twee uur na het telefoongesprek stond ze met alles op de stoep. En gaf ze precies aan wat prioriteit had en waar we nog een nachtje over konden slapen. Omdat ze echt alle mensen kent die je nodig hebt in deze situatie werd het een soepele ervaring. Ook heel mooi was de mogelijkheid om op gebaard in het herinneringshuis te liggen waar je echt elk moment naar toe kon.

Fijne uitvaartondernemer

Goed contact, duidelijke uitleg over de uitvaart en alles wat daarbij komt, vriendelijk personeel, contact na de uitvaart is ook goed

Perfect geregeld

Vanaf eerste contact tot het afsluiten geweldig geregeld.

Klantvriendelijk, snel, behulpzaam

Alles uitstekend

Wij (mijn zussen en ik) zijn zeer tevreden over jou/jullie. Luisterend, meedenkend en zeer vriendelijk. ofwel voor, tijdens en na de plechtigheid. Voor ons was alles bij elkaar een waardig afscheid.

Geweldig meelevend en denkend

Uitstekende begeleiding

goede ervaring alleen ivm coronamaatregelen af en toe wat onduidelijk

onduidelijk over condoleanceregister, die zou er liggen er na de condoleance kwamen we erachter dat het er toch niet lag. werden uit de familiekamer gehaald vlak voor de crematie om te vragen waar we wilden zitten. Dat had naar mijn mening eerder gevraagd kunnen worden.

Ze luisteren naar je

Ze weten wat ze doen om het jou gemakkelijker te maken. Ook al ben jezelf totaal de weg kwijt.

Betrokken

Het is fijn om een uitvaartverzorger te hebben die op dezelfde golflengte kan meedenken en communiceren als de opdrachtgever

Gepast persoonlijk

Erg prettig dat onze uitvaartverzorger de situatie goed kon inschatten en het handelen en de communicatie daarop aanpaste. Ze was altijd bereikbaar voor vragen en stelde ons op ons gemak.

Betrokken, persoonlijk, servicegericht, integer en stijlvol

Niets dan lof voor Ilze Jansen van Monuta Wageningen. Met gepaste afstand en bescheidenheid verzorgde ze het afscheid van onze moeder en oma alsof ze één van ons was. We zijn haar daar enorm dankbaar voor.

Goede uitvaart!

In de moeilijke tijd super goed geholpen en bijgestaan. Niet wat je vaak hoort dat er misbruik van mensen gemaakt wordt. Uiterst correcte uitvaart begeleiding die alles voor ons tot in de puntjes had geregeld!

Over Monuta Uitvaart

Welkom bij Monuta, de steun bij ieder afscheid. Als uitvaartverzorger en uitvaartverzekeraar maken wij voor iedereen een afscheid met een goed gevoel mogelijk. Zo kunt u bijvoorbeeld bij Monuta, vrijblijvend en kosteloos uw uitvaartwensen vastleggen. Om deze wensen financieel mogelijk te maken, kunt u bij ons een uitvaartverzekering afsluiten tegen een scherpe premie. En op het moment dat het nodig is, zorgen we als uitvaartverzorger voor een persoonlijk afscheid, waar nabestaanden met een goed gevoel op terug kunnen kijken.