Fijne warme mensen met veel inlevingsvermogen.

Wij hebben de Monuta als zeer prettig ervaren in een periode van ontzettend veel verdriet, door het zo plotseling overlijden van mijn man, en vader van onze kinderen. De mensen die er werken dragen er zeker aan bij om er een warm, liefdevol en bijzonder afscheid van te maken. Men neemt de tijd en denkt mee over de mogelijkheden, vooral in deze tijd zeer belangrijk. Met name de uitvaartverzorger Wilco Eijkelkamp heeft ervoor gezorgd dat we kunnen terug kijken op een heel bijzonder en waardevol afscheid.

Fijne mensen die de nabestaanden begrijpen.

Wilco moest invallen hij kwam van buiten de plaats maar heeft ons met veel warmte en begrip van het begin tot het eind ontzettend lief en bekwaam bijgestaan. Hij voelt precies aan wat hij voor je kan doen en doet het ook. Een zeer fijne ervaring ondanks ons verdriet.

Ik kon mij volledig overgeven aan meedenkende steun.

Met Wilco Eijkelkamp om de tafel zitten, één op één. Niets was onmogelijk, alles kon. Empathie, meedenken, voorzorg. Kortom een grote steun, een rots in de branding. Geen stress, rust. Het was of ik met een vriend te maken had. Ik wil ook door hem begraven worden...

Veel persoonlijke aandacht, ondanks de Corona maatregelen

Het contact met Wilko van Monuta Lochem was direct prettig. Alsof ik de enige was die een uitvaart moest regelen voor een dierbare. En ook nog tijdens de Kerstdagen. Ik kon elk moment rekenen op Wilko. En alles is tot in de puntjes en geheel naar onze wensen verzorgd.

Piet Heinstraat 31 7204 JN Vorden

Over Monuta Uitvaart