Heel aangenaam in de communicatie en heel meelevend en begripvol.

Martino heeft ons geweldig geholpen. Martino had een luisterend oor en adviseerde ons heel prettig. Hij was open in de communicatie en transparant in de kosten. Alle kosten waren ons bekend vóórdat de uitvaart van onze moeder plaatsvond. Martino is een prettige persoonlijkheid en heel erg betrouwbaar.

Persoonlijk en professioneel

Martino en zijn vrouw Lyda zijn een grote steun geweest voor ons bij het afscheid van onze (schoon)moeder. Alles was tot in detail verzorgd, waarbij haar en onze wensen voor hen van belang waren. Wij kijken hier heel dankbaar op terug. Ga zo door met het van betekenis zijn voor zoveel mensen tijdens een emotionele en intense tijd.

Wat een geweldige man

Vandaag 01-03-2024 crematie van mijn vader gehad is heel mooi gedaan door martino een aanrader heeft mijn dochter van 9 jaar mee laten helpen als zijn assistent zo fijn om te zien hoe goed deze man in zijn vak is Bedankt martino van zoeren

Professioneel

Rustig, duidelijk, benaderbaar

Zeer persoonlijke begeleiding en perfecte uitvoering van de uitvaart

Martino van Zoeren weet zeer goed de juiste toon te treffen en is meedenkend en adaptief in de bespreking, planning en uitvoering van de uitvaart. Hij is voor ons een grote steun geweest tijdens dit proces, waarbij de persoonlijke benadering erg op prijs gesteld is.

Een mooi verzorgde uitvaart

Een goed en duidelijk gesprek over wat je wensen zijn. En dat die dan ook tot in de puntjes verzorgd zijn .

Goed geregeld en naast een emotionele, ook een bijzondere week met aandacht

Na het onverwachte overlijden van onze vader, wisten we niet goed wat ons te wachten stond. Mijn zussen en ik zijn alle drie nog vrij jong en hadden (gelukkig) nog nooit een uitvaart hoeven regelen. Geen idee waar we eigenlijk echt moesten beginnen, maar na het eerste telefoontje met Monuta ging alles vanzelf lopen. Martino heeft ons met aandacht en op de juiste momenten ook humor geholpen. Ook tijdens de condoleance en de uitvaart wist hij, waar nodig subtiel en waar nodig ook duidelijk alles in goede banen te leiden. Hij had ook bijzonder goed oog voor de nog jonge kleinkinderen van vier en zes jaar, die hij fantastisch heeft betrokken tijdens de dienst. Ook zij hebben hierdoor een goed gevoel over gehouden aan het afscheid van hun geliefde opa.

´Laatste reis´

Het gesprek was duidelijk en conform verwachting. Wij hebben als kinderen afscheid kunnen nemen op een wijze welke goed bij onze moeder past. Dit heeft extra kracht gegeven om met het verlies om te kunnen gaan. Het is goed om tijdens deze ´laatste reis´ de wens van onze moeder vwb haar manier van afscheid nemen terug te zien.

Begripvolle en zeer ervaren mensen.

Ik heb een zeer positief gevoel overgehouden over de begripvolle en vakkundige manier van werken van het echtpaar Van Zoeren. Beiden hadden een eigen duidelijke taak. Dit gaf veel steun en zekerheid aan onze familie. Onze hartelijke dank hiervoor.

Betrokken en kundig

Het contact met de heer van Zoeren verliep erg prettig. Alles was bespreekbaar en hij dacht goed mee met ons. Jij dacht ook out of the box, omdat de situatie daar gedeeltelijk om vroeg. Hij was eerlijk en duidelijk over de kosten. Ik kon altijd bellen, appen of een mail sturen. Dankzij hem konden we op een fijne, intieme, waardige en persoonlijke manier afscheid nemen. Ook vragen over de gang van zaken na de uitvaart werden netjes beantwoord en toegelicht .

Zeer fijne en vooral prettige ervaring

Bij deze wil ik met name Martino erg bedanken voor de fijne samenwerking met ons bij het regelen van de crematie van mijn moeder janet, en hij heeft voor mij in het bijzonder ook nog wat extra dingen kunnen regelen, hij weet wat ik daarmee bedoel, waar ik hem dus erg dankbaar voor ben!! Dus bij deze raad ik 1 ieder aan die een dierbare verliest zich bij deze melevende en vooral meedenkende man te melden. Bedankt man!! grt r van soestbergen (de jonge)

Uitstekende tot in de puntjes verzorgde uitvaart.

Ik heb het contact met Monuta van Zoeren in de persoon van Martino van Zoeren als zeer prettig ervaren. Wat vooral bij mij opviel, was dat alles op een rustige manier zonder enige haast besproken kon worden, hoewel er best wel tijdsdruk achter zat. Er werd snel gereageerd op verzoeken van mijn kant, het zij via e-mail of telefonisch. Ik werd helder en duidelijk over de mogelijkheden geïnformeerd met betrekking tot de uitvaart.

Uitstekende begeleiding van de uitvaart

Na drie eerdere positieve ervaringen met een uitvaart bij Monuta Nijenheim was ook deze vierde ervaring even goed als de voorgaande. Uitvaartverzorger Martino van Zoeren trad correct en meedenkend op met oog voor detail. De communicatie verliep plezierig en vlot. Afspraken werden stipt nagekomen en onze persoonlijke wensen werden geheel tot tevredenheid gehonoreerd. Dankzij de inzet van Martino van Zoeren werden mijn dochter, schoonzoon en ik in de periode van voorbereiding van de uitvaart van mijn vrouw zoveel mogelijk 'ontzorgd'. Natuurlijk wens je niemand toe dat hij/zij gebruik moet gaan maken van een uitvaartverzorger, maar als het dan toch nodig is, is Monuta Nijenheim / Monuta Van Zoeren zeker een aanrader.

Meedenken naar een perfect uitgevoerde uitvaart.

Martino van Zoeren kan goed luisteren en weet de stemming en sfeer om te zetten naar een passend afscheid. Denkt mee, komt met goede adviezen zonder zich op te dringen. Is goed bereikbaar bij vragen en heeft oplossingen. De uitvaart werd perfect geregeld.

Over Monuta Uitvaart