Monuta ontzorgt, met veel respect voor de wensen en voor de naasten.

Bij monuta wordt je gehoord, er wordt niet doorgeduwd wat het bedrijf beter uit zou komen en ook wordt er veel respect getoont naar de nabestaanden. Dikke pluim voor de medewerkers. Ze proberen aan iedere wens te voldoen.

We hebben de begeleiding als heel fijn en meedenkend ervaren.

Om onze ervaring kort en krachtig te omschrijven zou ik vooral de woorden steunend en warm willen gebruiken.

Ik en mijn familie hadden niets meer kunnen verlangen... dag en nacht bereikbaar en zo ontzettend lief en meelevend...

Professioneel, en hartverwarmend.

De 'menselijke maat' staat bij Monuta voorop. Voelt als een warm bad in een tijd waarin alles met snelheid beslist moet worden. Met dank aan de uitvaart medewerkers en de ritueel begeleider die er samen voor zorgen dat de uitvaartviering recht doet aan de overledene en nabestaanden. Angelique

Alles uitstekend geregeld!

We mochten meteen beginnen met rouwen! En dat was en is ons heel veel waard. Alles werd meteen geregeld, er werd met ons meegedacht, we werden uitstekend geadviseerd, van A tot Z, aan alles werd gedacht. Wij vonden het heel fijn dat we aan niets hoefden te denken en dat alles voor ons werd gedaan, uiteraard in overleg en met onze goedkeuring. Ons contactpersoon Bas was fantastisch, nogmaals dank voor alles! Oprecht bedankt!

Erg klantvriendelijk met respect en inlevingsvermogen

Alhoewel er geen verzekering bij Monuta liep is erg gelijk pro-actief, met respect en inlevingsvermogen de zorg rondom het afscheid van onze vader opgepakt en georganiseerd. Met ruimte voor emotie en rust. Dit alles heeft erg veel bijdragen aan een heel mooi afscheid.

Super begeleiding gehad. Snel en adequaat

We hadden aan Bas een zeer betrokken en empathische begeleider. Schakelt snel. Is to the point en zeer accuraat.

Waardig en zeer betrokken

Mijn vader is met veel respect thuis opgehaald. Het contact met Bas en Sietse verliep snel, heel prettig en enorm hulpvaardig. Sietske heeft de rode draad van mijn vader perfect vertaald. Bas was altijd bereikbaar, top! Alles tot in de puntjes geregeld!

Super goed

Voor het overlijden van onze vader ben ik in contact gekomen met Bas. Hij heeft enorm geholpen met informatie geven over en rondom de uitvaart. Toen onze vader is overleden in de hospice heeft Bas het meteen goed opgepakt en echt ontzettend zijn best gedaan om te helpen en te ondersteunen! Het is ondanks onze persoonlijke omstandigheden toch zo snel als mogelijk en erg netjes en goed geregeld. We zijn Bas echt enorm dankbaar voor wat hij voor ons heeft gedaan en de goede zorgen voor onze vader!

Prima verzorgt

Bas neemt zijn werk erg serieus, is meegaand en proffesioneel.

Professionele hulp genoten

De hulp die ik van Monuta Tilburg heb ontvangen bij het overlijden van mijn echtgenote heb ik als zeer positief ervaren. Hierbij willen ik en mijn zoon hun dan ook nog hartelijk bedanken voor de goede zorgen en de prettige afwikkeling van toch een droevige gebeurtenis.

Monuta ontzorgt

Na het overlijden van mijn moeder belde ik automatisch Monuta omdat de uitvaart van mijn vader ook door hen is verzorgd. Onze begeleider- contactpersoon werd Bas de Esch, we hadden ons geen beter contactpersoon kunnen wensen. Bas heeft ons zo goed geholpen, was onze vragen voor, had goede tips en regelde alles wat jij maar kan bedenken. Bas is geïnteresseerd in de mens en doet alles om hen in deze moeilijke periode te ontzorgen. Wij hebben verschillende sterfgevallen in de familie gehad maar nog nooit zo'n fijn contact als met Bas, en wat ik zeg, wij dachten aan iets en Bas had het al geregeld. Toen ik Monuta belde kreeg ik een zeer onaangenaame dame aan de lijn, en ik dacht waar zijn we aan begonnen.... echter het had niet beter kunnen gaan, al onze dank gaat uit naar Bas de Esch een heel bijzonder persoon.

Enorme betrokkenheid

We hebben de begeleiding van de uitvaartverzorger Bas, de andere medewerkers van Monuta en Elke van Bezouw(ceremonieel spreker) als enorm betrokken ervaren. Met warmte en aandacht hebben ze ons opgevangen en ondersteund bij het vormgeven van de uitvaart. Mijn man hebben ze met liefdevolle hand verzorgd.

Keurig en snel, zorgvuldig en vriendelijk

Heel goed verzorgd

Wij zijn heel goed begeleid door Monuta. Alle wensen werden uitgevoerd, er werd mee gedacht. Bas was telefonisch altijd bereikbaar, en reageerde altijd direct op onze vragen via whatsapp, dat was een hele prettige samenwerking. Ook tijdens de dagen van afscheid nemen, heeft Monuta alles in goede banen geleid. Zeker ook omdat we rekening moesten houden met de maatregelen. We zouden zeker weer opnieuw voor Monuta kiezen.

Uitstekende begeleiding

De contacten met zowel Bas als Elke waren uitstekend. Dat was in het voortraject als tijdens maar ook na de dienst. Betrokken, oprecht en eerlijk.

Fijne begeleiding

De begeleiding vanuit Monuta is goed ervaren. Uitvaartbegeleider zet alles in het werk om zoveel als mogelijk te ontzorgen bij alle benodigde zaken. Ondanks de Corona maatregelen doen ze hun uiterste best om het maximale eruit te halen.

heel goed

geweldige fijne begeleiding en nazorg

Alles super geregeld en uitgevoerd

Hele fijne contacten met Bas gehad. Alles goed geregeld volgens onze wensen. Was allemaal goed voorbereid en uitgevoerd. Geef Bas een uitstekende beoordeling van 9,5. Helaas geen 10 omdat er wat fout gegaan was met de bloemen . En wie hiervoor verantwoordelijk is…..?

Alles perfect verzorgd.

Nooit leuk zulke gesprekken maar Bas de Esch en Marion Stabel hebben dit beide super goed gedaan. Ontspannen sfeer, nemen de tijd voor je, grapje op zijn tijd. De dienst zelf ook precies zoals we wilden. Catering super verzorgd!

Goede persoonlijke begeleiding

De begeleiding was met elke stap persoonlijk en bij vragen werd er meteen gereageerd. Bedankt voor alle hulp

Een mooie en waardige uitvaart, waar we met een voldaan gevoel op terug kijken.

Mede door de goede voorstellen van de kant van Monuta is de uitvaartdienst volledig naar wens verlopen. Alle lof ook voor de voorganger van de dienst, die alles in goede banen leidde. Het geloof kreeg aandacht, zonder dat dit werd overdreven. Namens de hele familie kan ik stellen dat we uiterst content zijn over de wijze waarop Monuta de uitvaart van onze zus heeft uitgevoerd.

Liefdevol team

Ondanks de zware emotionele periode, zijn we dankzij bas en zijn team een mooie ervaring rijker..! Met een lach en een traan, maar met een heel mooi liefdevol afscheid, is ons pap heen gegaan Team monuta tilburg, wij kunnen jullie niet vaak genoeg bedanken..! Vooral Bas 1000 maal dank voor de goede zorgen, en alle steun die je ons hebt gegeven..

Netjes en met aandacht voor de mens

Al het contact dat we hadden met de medewerkers van monuta was fijn. Iedere medewerker is netjes en correct. Niets is te gek en bij alles wordt er meegedacht. Bedankt

als een warme deken

respectvol, warm en meedenkend. fijne mensen. fijn om op deze manier afscheid te hebben kunnen nemen

Karel Boddenweg 7

5044 EL Tilburg