Heel tevreden!

Kijk met een goed gevoel terug op het afscheid van mijn tante. Super tevreden over Bas en Agertha. Zij hebben er alles aan gedaan om ons tot steun te zijn.

Betrokken en deskundig

2 jaar geleden zijn wij heel fijn begeleid door Bas van Esch bij het afscheid van mijn schoonmoeder dus deze keer ook weer naar Bas gevraagd om ons door dit proces heen te helpen bij het afscheid van mijn vader en wederom heel betrokken, deskundig en met empathie begeleid door Bas en de mensen van Monuta. Er wordt geluisterd naar je wensen en de mogelijkheden om dat te realiseren. Ze staan niet alleen tijdens de voorbereidingen en het afscheid voor je klaar maar ook daarna als het nodig is. Hierdoor kunnen wij ondanks het verdriet terug kijken op een mooi afscheid . Dank daarvoor .

Hele fijne en goede begeleiding.

Wij zijn echt heel fijn geholpen en begeleid met het afscheid van mijn vader. Echt hele fijne mensen.

Vriendelijke goede verzorging

Van begin tot het eind goede begeleiding

Alles was naar wens geregeld.

Als we een vraag hadden kregen we meteen een antwoord. Prima alles oke

Van begin tot einde perfekt geregeld

Alles heel goed geregeld en mooi verwoord complimenten daarvoor by

Afscheid was helemaal wat we wenste

Uitvaartverzorger Bas de Esch heeft heel goed geluisterd naar onze wensen en naar alle tevredenheid uitgevoerd, was een afscheid zoals de overlevende wenste.

Zeer goede begeleiding in een fijne sfeer

Vanaf het eerste moment verliep het contact erg prettig. Oog voor detail, zeer goede kennis/begeleiding waarin wij onze wensen zeer zeker konden passen met respect voor onze moeder en zeker voor ons als kinderen.

Persoonlijke aandacht.

Via deze weg willen wij Bas den Esch en Rob van Tilburg bedanken voor de mooie wijze waarop ze ons hebben begeleid naar het afscheid van onze moeder. Naast hun grote betrokkenheid en empathie waren ze zeer deskundig in het samenstellen van de uitvaart. Hierdoor kunnen wij terugkijken op een bijzondere dag. Naast het verdriet is er ook genoeg ruimte voor een goed gevoel. Het is vooral te danken aan het feit dat er niet voorbij is gegaan aan onze persoonlijke visie. Dank daarvoor. Ook aan alle andere medewerkers van monuta.

Heel mooi en goed

Geweldig begeleid door Bas en een prachtige dienst verzorgd door Rob .Allebei hartelijk dank hiervoor.

het was perfect

het was perfect en heel mooi gedaan het was goed verzorgd

Geweldige uitvaartondeming

Begin dit jaar zijn we bij monuta in tilburg geweest. Uitvaartverzorger Bas de Esch is een topman. Wij zijn erg tevreden. We zijn goed en fijn begeleid. Ook gastspreker Rob van Tilburg is een fijn persoon om je in dit lastige proces te ondersteunen.

Grote betrokkenheid en inlevingsvermogen

Met een beperkt budget toch een mooi afscheid kunnen geven voor onze broer. Mede door meedenken en duidelijkheid van Bas. Medewerkers hebben ons voor/tijdens en na op gepaste wijze benaderd en respectvol.

Een hele mooie en uitstekend verzorgde uitvaart.

Heel verdrietig en zwaar, maar alles tot in de puntjes geregeld. Ondanks de coronamaatregelen voelden familieleden en vrienden zich toch welkom.

Waardig en respectvol

Ondanks de hele moeilijke en complexe situatie zijn we enorm goed ondersteund. Niet alleen in het verdriet maar ook in andere zaken er omheen werden we erg goed geholpen. Ik vind het lastig om een review te schrijven maar ik ben zeer tevreden over hoe monuta met de overledenen en nabestaanden omgaan! Prachtige, rustige en klinkt gek maar warme kamers waar de mensen hun laatste momenten samen kunnen delen, En nog even samen kunnen zijn voor de laatste trein naar niemands land vertrekt! Opa u bent een mooi sterretje die aan de hemel staat! En u zal nooit vergeten worden! Dikke kus aan oma! Bas en Karin bedankt dat jullie dit afscheid waar hebben kunnen maken ondanks de complexe omstandigheden!

kleinschalig en respectvol

Ondanks corona voldoende ruimte en tijd om alles goed door te spreken en voor te bereiden. Uitvoering respectvol. Dank.

Uitstekend geholpen door Bas & Bram

Onze ervaring met Bas was uitstekend. Hij heeft ons zeer goed geholpen en begeleid. Altijd bereikbaar en heeft ons tussentijds regelmatig een update gegeven. Ook na de begrafenis heeft hij contact met ons gehouden. Bas kon op de dag van de begrafenis niet aanwezig zijn, maar heeft het netjes en goed overgedragen aan zijn collega Bram. Ook Bram heeft ons uitstekend begeleid en geholpen die dag, samen met zijn collega’s. Onwijs bedankt voor jullie hulp en top service!

Goede zorg en ondersteuning

Je komt in een molen terecht waarin veel geregeld moet worden. Dat stukje van de verzorging tot de uitvaart wordt overgenomen door de uitvaartverzorger. Het geeft rust, door de gesprekken die er waren waarin alles goed uitgelegd werd.

Een uitstekend verzorgde uitvaart.

Vanaf het eerste moment was Bas betrokken met aandacht en professioneel in rust en het aanreiken van opties en meedenken met de familie. Waar nodig een stapje terug en in alles dubbelcheck. Ook Ger Thonen heeft ons enorm geholpen. Info verzamelde hij gewoon in gesprek met ons allen en hij heeft van alle losse delen als muziek en teksten een mooi geheel weten te maken. Als voorganger in de dienst gaf hij zichzelf een bescheiden maar onmisbare, verbindende rol.

De menselijke maat staat hoog in het vaandel bij Monuta

De voorbereiding, de uitvaartviering, en de afwerking van de kosten zijn naar volle tevredenheid gegaan. Mede dankzij de professionaliteit van de medewerkers en ritueel begeleider is het een onvergetelijke uitvaart geworden, waar nog veel over gepraat zal worden. En die recht doet aan de overledene... Bedankt voor de goede zorgen en begeleiding. En vooral voor de zeer vriendelijke medewerkers!

Betrokkenheid

Wij zijn bij de uitvaart begeleidt door Bas van Esch als Register Uitvaartverzorger en Rob van Tilburg als Ritueelbegeleider. Beiden kenmerken zich door hun warme persoonlijkheid waardoor je oprechte betrokkenheid voelt. De samenwerking met beiden verliep erg prettig. Ook het bespreken van alle praktische zaken rondom het afscheid verliep soepel. We zijn erg blij dat er dankzij Bas en Rob een warm en waardig afscheid was.

Topers

Wij hebben heel veel steun gehad aan monuta wij konden gewoon ons zelf zijn niks was te veel was geen tijdsdruk

Lieve integere mensen die mij/ons alles uit handen hebben genomen. Fantastische verzorging van mijn zoon en onze broer. Empathisch en zeer betrokken.

Het was een warm afscheid.

Op 14 dec afscheid genomen van mijn moeder. Bas heeft onze uitvaart verzorgt, Tot in de puntjes, alles was en ging perfect. Zo goed verzorgd! Ook Gert, onze woorddienst begeleider het was perfect. Zijn erg tevreden, en kunnen terug kijken op een warm afscheid van ons mam. Heb zelf mijn moeder aangekleed, wat een perfecte uitleg wat we verwachten konden. Toppie! De kamer waar mijn moeder opgebaard lag, laat een warmte achter. Was ruimtelijk en warm aangekleed. Iedereen die betrokken is geweest bij de uitvaart van mijn moeder Tonnie luites Engel, bedankt voor alle goede zorgen, het was perfect!

Heel fijn

Ik heb de begeleiding van Bas als heel prettig ervaren . Alles was goed geregeld en kon hem altijd bereiken om iets te vragen of door te geven. Het afscheid van onze vader hebben we kunnen doen zoals wij het wilde

Karel Boddenweg 7 5044 EL Tilburg

Over Monuta Uitvaart