competent vriendelijk snel en meelevend tegelijk.

Mijn moeder werd op een zeer eervolle en waardige wijze van de reha-instelling waar ze gestorben was door de medewerkers van Monuta afgehaald en naar het crematorium gebracht. Ook het gesprek de volgende dag met Bas de Esch verliep heel erg positief. Hij was heel vriendelijk en competent tegelijk en dachte ook mee. Vragen die ik later nog had werden meteen beantwoord. De wensen van mijn moeder werden gerespekteerd en uitgevoerd. Ik moest nergens naar omkijken en dat was een grote steun in deze moeilijke tijd. In het bijzonder omdat ikzelf niet in Nederland woon. Mijn moeder had definitief de Juist beslissing genommen zich bij Monuta te verzekeren!

De uitvaart was heel goed verzorgt.

De uitvaart was heel goed verzorgt.

Uivaart mooi verzorgt

Nazorg hekemaal niet

Zijn heel goed begeleid en voor alles werd de tijd genomen

Alles netjes en goed verzorgd

Netjes en correct

Prachtige verzorgde uitvaart

Ondanks de verdrietige periode hebben we een mooie uitvaart kunnen regelen. Vanaf het eerste contact tot na de crematie volop betrokkenheid vanuit Monuta. Altijd bereikbaar en snel schakelen. Bas en Marieke bedankt voor alles

Fantastiche arvaring !

Onwijs bedankt dat jullie ons zoo goed geholpen hebben en alles op een goede manier gelopen is ! Al was het 1 uur in de nacht ik kreeg alsnog de antwoorden op mijn vragen en als iets niet was zo als ik het wilde was dat binnen een paar minuten geregeld ! Zoo tevreden dat ik mij zelf ook bij jullie heb aangemeld !

Bedankt Bas en Antoinette!!

Vanaf het eerste contact, reeds voor het overlijden van mijn partner, tot na het afscheid heb ik deze mensen als zeer professioneel en empatisch ervaren. Elk moment van de de dag kon ik bij ze terecht met vragen en opmerkingen en altijd ontving ik een oplossing en een luisterend oor. Ik heb heel veel steun en warmte ervaren van deze mensen!! Dank je wel voor alles.

Gewoon goed

Hebben veel dingen gedaan zoals eerder afgesproken Hebben ons goed begeleid opgevangen en ondersteunt bij het verlies van mijn vrouw

Erg goed!

De uitvaart uitstekend verzorgd! Hoewel er voor ons als nabestaanden nog genoeg te regelen over bleef, is ons alles voor zo ver mogelijk uit handen genomen. En waar toch iets mis ging is dit snel en erg goed opgelost.

Zeer prettig , meedenkend, persoonlijk

Je wordt van begin tot eind begeleid en en er wordt meegedacht.

Zeer tevreden .

PERSOONLIJK. LUITEREND . ONZE WENSEN ZIJN BEGREPEN EN VERVULD.

Betrokken, Verzorgend en Attent.

Ik vond het Team, in het bijzonder Bas de Esch, wat ons ondersteund heeft na het overlijden van Silvya, zeer betrokken waren, waar nodig zorg uit handen namen, en ook heel attent waren. Met onze persoonlijke wensen is goed rekening gehouden. Niks was te veel. Dit heeft er voor gezorgd dat wij als familie het afscheid in zijn geheel, als een persoonlijk en warm afscheid hebben ervaren, Bedankt!

Efficient, persoonlijk en betrokken.

Het was een fijne ervaring; Bas en Marieke zijn heel professioneel en vriendelijk.

Alles tot in de puntjes verzorgd door hele lieve mensen

Bij een overlijden wil je goed en lief geholpen worden. Daar zijn de medewerkers van Monuta goed in geslaagd. Bas en Els hebben ons goed gesteund en alles kordaat aangepakt. Ook de andere collega's op het uitvaartcentrum waren betrokken en warm. Ook achteraf nog veel interesse vanuit Monuta, je voelt je niet zomaar een klant. Hele fijne organisatie voor iets wat je liever niet wilt doen.

Heel fijn!!!

In deze droevige tijd vond ik het fijn om steun en deskundigheid te ervaren.

In korte tijd beide ouders verloren,fantastisch opgevangen en bijgestaan door Bas en Antoinette

We hebben een fijn afscheid gehad met uiteindelijk het juiste gevoel

We hadden een lastige start van onze eerste ontmoeting met Bas maar is goed gekomen . We vonden het een heel zakelijk begin maar dat zal wellicht altijd wel zijn.

Compleet

Bas en Antoinette hebben het op een warme respectvolle manier begeleid, zonder dat we het gevoel hadden met een zakelijke begrafenis ondernemer te maken te hebben......100% tevreden.

Persoonlijke aandacht en oog voor de details

Als familie hebben wij de zorg en aandacht zeer gewaardeerd. In alle voorkomende gevallen bereikbaar en beschikbaar zijn en het goed nakomen van de gemaakte afspraken. Het contact was ondersteunend, maar vooral ook prettig.

Op een menswaardige wijze en zeer betrokken bij de uitvaartverzorgingg

De wijze waarop deze uitvaart is verzorgt door Monuta verdiend alle lof. Conform de wensen van de overledene is alles tot in de puntjes verzorgt. Wij hadden ons geen betere uitvaartbegeleiders kunnen wensen en willen op deze wijze toch nog eens benadrukken dank uw allen !! De erven van mevrouw van Uden Cools

Fijne en goede begeleiding in een moeilijke periode

Fijne en goede begeleiding in een moeilijke periode

Een hele fijne begeleiding

Ondanks dat mijn vrouw alles zelf heeft geregeld ben ik blij met de begeleiding en steun vanuit Monuta

Zo persoonlijk maar ontzettend respectvol!

Onze Superoma overleed op 102 jarige leeftijd. De dag erna zat Bas aan oma's eethoek om de puntjes op de i te zetten want oma had alles al besproken,geregeld en vastgelegd. Met alle aandacht, respect en oprechte interesse werdt er geluisterd naar elk detail en elke herinnering. De dag van de Begrafenis stond Rene ons op te wachten bij Monuta . Samen met ons gezin en mijn schoonouders hebben wij oma's kist gesloten en haar naar de auto gebracht.. Dit was een prachtig en ontroerend moment wat Rene feilloos aanvoelde. Rene, bedankt hiervoor. De dienst in de Mariakapel heeft Merijn geleid zoals oma het wilde. Terugkijkend op de dag was het bijzondere,indrukwekkende dag. Het was precies zoals oma het gewild had. Bas,Rene bedankt..

Uitmuntende Zorg en Respectvolle Dienstverlening

Ik wilde even de tijd nemen om mijn ervaring met Bas Esch te delen. Bas heeft recentelijk de uitvaarten verzorgd voor beide van mijn schoonouders en ik kan niet genoeg benadrukken hoe dankbaar ik ben voor zijn ongelofelijke inzet en professionaliteit gedurende deze moeilijke tijd. Bas stond altijd klaar om te helpen, zelfs op zijn vrije dagen, wat veel zegt over zijn toewijding en passie voor wat hij doet. Hij was gedurende het gehele proces beschikbaar om vragen te beantwoorden, zorgen weg te nemen en advies te geven, en dit allemaal op een manier die zowel persoonlijk als respectvol was. Het respect dat Bas toonde voor mijn schoonouders en voor de emotionele toestand van onze familie, maakte deze moeilijke tijd een stuk draaglijker. Hij heeft niet alleen respectvol en waardig afscheid voor hen geregeld, maar hij heeft ons ook geholpen om ons op ons gemak te voelen en ons verdriet te verwerken. Ik wil Bas Esch ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een uitvaartondernemer die persoonlijk, respectvol en zeer professioneel is. Zijn inzet voor zijn werk en de families die hij helpt is werkelijk bewonderenswaardig. Ik kan me geen betere ondersteuning wensen tijdens zo'n emotioneel uitdagende periode. Bedankt Bas, voor alles wat je voor ons hebt gedaan.

Over Monuta Uitvaart