Alles goed geregeld ook als het corona is

Alles goed geregeld

Heel tevreden!

Mark voelt precies de situatie aan en heeft ons heel goed bijgestaan. Het is allemaal keurig en stijlvol verlopen. Dankbaar daarvoor.

Zeer betrokken begeleiding en persoonlijke uitvaart.

De uitstekende begeleiding van Mark Sepers heeft gezorgd voor een persoonlijke en warme uitvaart waar we met goed gevoel aan terugdenken.

Zeer prettige ervaring ook voor de kinderen

We konden Mark dag en nacht bellen. Hij was enorm betrokken om ons hele gezin. Prachtig om te zien, hoe Mark de kinderen overal in betrok. Het overlijden van een dierbare is heel erg heftig maar Mark zorgt ervoor dat je echt tijd hebt om afscheid te nemen en regelt enorm veel voor je. Ik hoop het voorlopig niet nodig te hebben maar als het kan zullen wij weer naar Mark vragen.

Dhr. M. Sepers was een betrokken en bekwame ondersteuning bij het verzorgen van de uitvaart.

Daar waar we we als familie soms overmand werden door verdriet en emotie hielp dhr. M. Sepers ons met zijn advies de juiste keuzes te maken, zonder daarbij sturend te zijn. Door zijn betrokkenheid en zorgvuldigheid ontstond snel een vertrouwd gevoel. Door zijn bekwame begeleiding tijdens de uitvaart en de voorbereiding daarvan hadden wij als familie meer tijd voor elkaar en de verwerking van het eerste verdriet. Niets is dhr. Sepers te veel en hij is gepassioneerd met zijn werk, het begeleiden van uitvaarten, bezig. De manier waarop hij met zijn opdrachtgever(s) omgaat heeft bij mij en mijn familie heel veel respect afgedwongen.

Mark Sepers een duizenpoot die je zorgen kan wegnemen

Mijn moeder is een aantal maanden geleden overleden. Mark Sepers van Monuta Uitvaart heeft de gehele begrafenis geregeld op zo'n wijze dat ik niet verdrietig ben, maar er met een blij gevoel er aan terugdenk. Aangezien ik een echte Rotterdam ben en mijn moeder uit Elburg komt, wat toch een wereld van verschil is wist Mark op een fantastisch manier alles zo te regelen dat zelfs de meest moeilijke problemen werden opgelost. Bijvoorbeeld door de Corona beperking mocht het koor waar mijn moeder lang lid van was geweest niet zingen in de kerk, Mark regelde twee prima zangers. Het is gebruikelijk dan mijn neef op het orgel speelt tijdens de kerkdienst. Helaas is mijn neef overleden. Mark heeft geregeld dat zijn zoon zijn plaats in nam. Met de onderlinge problemen in de familie wist hij zo mee om te gaan, dat alles prima verliep en een ieder in zijn waarde werd gelaten. Mark regelde alles meteen en 100%. Neem van mij aan dat ik een zeer kritisch mens ben en zeker niet complimenteus, maar ik moet zeggen Mark is een vakman en krijgt van mij een dikke tien.

Over Monuta Uitvaart